Keeway F-act 50 karburátor aljánál a túlfolyó csövön látom, hogy megjelenik a benzin. Nem csepeg, de benne van a csőben. Szerintetek ez normális vagy van állítási lehetőség az úszón, hogy hamarabb zárjon?
Sziasztok.Kihasználatlanság miatt eladó 1350km futott Keeway F-Act City,2014es,Motorcenternél vásárolt,gyári fojtások még benne vannak.Érdeklődni emailen.
keeway kolibri (Keeway Qjiang QJ50QT-18 ) typ. mikrobimon henbet kéne cseréljek, mert letört a kipufi felfogatás és nem vállalják a hegesztést. Érdekelne, hgy ez a típus honda, vagy yamaha kompatibilis( több oldalon különbséget tesz). A variátor deknin Honor felirat van.
Vettem egy keeway focust es olyan problemam van vele hogy a bal elso lampam nem vilagit az izzo jo,erintkezok is plusz a kulcs gombjaira sem reagal semmit es a duda sem mukodik
Kaptam egy F-act 125ös kis gépet és elkeztem rendbe tenni. A gondom a kövilenne. Vettem új levegöszürő házat mindenestöl,de az ujon nincs kartel vissza vezetes ami megy a kis levegöszürőhöz. Esetleg furjamki és ragasszambe vagy mivan ha ledugozom a csövet.
Karburátor le, kitisztítás, szűrők átnézése. Ha leül az aljára a kosz indul, majd mész vele, felkapja, eldugul. Ez egy lehetséges hiba. Gyertya ki, az sok mindent elárul. Ha nem indul, akkor ki a gyertya, milyen. Benzines?Nincs gyujtás. Száraz?Nincs benzin...Stb
Sziasztok,én is láttam a téli alvás utáni indítási problémákat,nekem egy 2014es F-Act City van,tavaly október közepén elraktam tele tankkal és most vettem elő 1 hete,akku le volt merülve,viszonylag nehézkesen indult be(20-25rugás)aztán elkapta ,azóta járok vele minden nap munkába nincs semmi gondja,viszont 2hét eltéréssel 2014ben vásároltunk még 1 ilyen motort,amibe még a km is kevesebb és az ugyan azt csinálja a mostani téli alvás óta mint a többi fórumtárs motorja,engem is érdekelne hogy mi lehet a gond ha valaki esetleg rájön.
Ahogy latom eleg sokan szenvednek a teli allas utani nem indulassal.
Nos en is csatlakoznek. Telen ugye nem hasznaltam, most viszont mar jo lenne. Tel utan rogton be indult egy proba erejeig, nem is nyustoltem. Majd amikor este nem indult, neki alltam szorakozni vele, ameddig jutottam, hogy a benzin le folyik a karbiba. Es nem tudom miert, de beindult. Olyannyira, hogy leallitottam osszeraktam es ujra beindult majd mentem vele 1 es fel kort a kornyeken es megallt. Nem indult. Mivel sotet volt nem foglalkoztam vele. Masnap munka utan, mondom megprobalom. Elsore indult! El mentem vele vagy 6km-ert 1x le is allitottam. Semmi gond vele. Na mondom kiraly reggel tudok vele menni. Hat nem, reggel nem indult el! Majd megint hazaertem es pocc roff indult elsore! Ugye ez volt csutortokon. Most penteken esett reggel de mondom megprobalom. Elsore indult! Na mondom szuper mert este ugy is megyek vele el. Este eljott, felpattantam ra, elsore indult, majd kb 2km mulva lefele a feluljarorol megallt. Es azota se indult el. Mi lehet vele? Se berugni se oninditozva nem akar menni. Uzemanyag jon a tankbol. Neha olyan mint ha elkapna de nem! Otlet?
A szokásos variátort kitámasztó távtartó gyűrű kivételén kívül még találtam egy olyan fojtást, hogy a gázbowden hosszúra volt állítva, így a súbert alig több, mint félútig emelte. Ezt a karburátor közelében utána tudod állítani. A miénk használt volt, hogy mit alakítottak még rajta, nem tudom. Talán még a főfúvókát ellenőrizd: a gyári alkatrészkatalógus szerint 70-es méret való a nyitott géphez. Sok sikert! :-)
Sziasztok! Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy mentem a keway matrix-ommal, és egyszer csak megállt úgy, mintha én állítottam volna le. Azóta nem indul. Mi lehet a gond? Karbi kitisztitva, benzint kap, szikra van. Segítségeteket előre is köszönöm!
A tank alján van az a benzincsap. Csatlakozik a tankhoz ahonnan a benzin jön és úgy megy tovább h az egyik csövön jön a karbi szívócsonktól a vákuum és amikor az megérkezik akkor kinyit a csap és folyik a benzin. Ezt úgy tudod a legegyszerűbben megnézni h összekötöd a tankot a karbival úgy ahogy eredetileg lennie kell és a vákuumcsövet lehúzod a karbiról. ha van vákuumpumpád fékolaj cseréhez akkor arra kösd rá ha nincs akkor meg vedd a szádba és szívd jó erősen. De ne indítsd be a motort nehogy baj legyen. tehát a száddal képzett vákuumra a csapnak nyitni kell és a benzinnek folynia kell. Ha folyik akkor a vákuum a rossz. Ha nem folyik akkor vagy nem szívod elég erősen v el van dugulva a csap.
A vákuumos benzincsap működése roppant egyszerű. A szívócsőben működés közben fellépő vákuum nyitja ki a benzincsap membránját, és ezáltal tud lefolyni az üzemanyag a porlasztóba. Amennyiben álló motornál is folyik a benzincsap, akkor az nem működik rendesen, javítani, vagy cserélni kell!
Van egy Keeway Logik 125- öm mit tavaly vettem és magasabb fordulaton már akkor sem volt kifejezetten halk. Idén viszont határozottan hangosabb, olyan kellemetlen repedtfazékszerű hangja van, de kívül sehol nem lyukas, meg egyébként is hallható, hogy csak a kipufogóvégen jön ki belőle hang. Én viszont azt szeretem, ha kifejezetten csendesek a járgányaim.
Arra gondoltam, hogy szét kellene szedni és megvizsgálni mi lehet a baj, vagy talán meg lehetne tömetni fém- vagy üvegszálas gyapottal, viszont ma tettem egy kört, és három kipufogósról is lepattantam ezzel a kívánságommal.
Nem ismer valaki egy ügyes, barkácsoló hajlamú szakit aki foglalkozik ilyesmivel?
Keeway Matrix 50-esem van, és indításnál 4200 a fordulat, de ha megyek vele akkor visszaáll ha megállok pirosnál 2000-re, viszont egy idő után zuhanni kezd, majd le is fullad. Mit tudnék állítani, hogy ez ne forduljon elő? A karburátoron állítottam, meg súbertűn is, most a legfelső alattin van, a karbit meg 2000-re kalibráltam le, hogy ne fulladjon le azonnal, de elég zavaró így használni. A másik kérdésem pedig, hogy a kipufogót hogy tudnám kitisztítani?
Pár napja vettem egy RY6-os Keeway-t. Meg tudja mondani valaki hogy a gyári fojtások hol vannak a motorba? Vagy hogy mit kell kiszedni hogy kicsit jobban menjen?
Lenne egy olyan gondom, hogy az automata benzincsap pár nap állás után, nem engedi át rendesen az üzemanyagot. Nagyon sok indítás után látom, hogy megtelik a benzinszűrő és akkor nehezen beindul a motor. Szerintetek a csappal membránjával lehet a gond? Vagy rossz helyre kötöttem be a csöveket? Esetleg valamire nem figyeltem. 2200 km van a motorban.
Keeway Knight 50 mini chopperhez keresek alsó és felső kormánycsapágyat, de erre a típusra keresve nem nagyon találok. Van esetleg valakinek tippje, hogy hol lehetne venni? Vagy melyik típuséval lehetne kiváltani.
Holnap megnézem világosban, hogy melyik-melyik. Úgy vélem, ez a szerkezet enyhe depressziós működésű, tehát ha jár a motor, akkor a karburátorban fellépő nyomáscsökkenés hatására engedné a membrán a benzint szabadon lefolyni a tankból. Ezt a szerkezetet ki lehet cserélni egy hagyományos benzincsapra is végső megoldásként.
Sziasztok!Még mindíg az F-act 50-esemmel szenvedek.A tank alatti benzin "szivattyú"nagyon gyanús,bár a működését nem értem.Ha az egyik(a karbiba menő benzin)csőbe belefújok,a benzintank felé engedi a levegőt.Ez a felső kivezetés a képen.Viszont a tankból,ha szívnám,lezár,tehát a benzint sem engedi elvileg.A másik,alsó kivezetésnél(ez is a karbiba megy csak oldalt) viszont se fújásra,se szívásra nem reagál.A szűrő tiszta,ott semmi nem lehet eldugulva.Ennek nem úgy kellene működni,hogy engedi a benzint?
A kolibrit nem ismerem, a Mátrix, Fact esetében simán fel lehet tenni a 70-es hengerszettet az 50-es helyére. Méretileg nincs különbség a kettő között, azonkívül, hogy a 70-es fal vastagsága kisebb. Egyre kell odafigyelni, hogy az új henger kipufogó kivezetése megegyezzen a régivel. Dőlésszög, elfordulás. Az új hengereken kicsit változtattak a kipufogó kivezetésén, de nem vészes. Kis mókolással összelehet hozni. De azt tudni kell, ha nagyobb hengert teszel fel, a kipufogót is módosítani kell. A karburátor, ha 16-os, akkor még kiszolgálja, de ha kisebb, akkor csere. Szóval, ha nagyobb hengert teszel fel és ki is akarod használni az előnyeit, akkor változtatni kel pár dolgot. Meggondolandó, ha nem csináltál hasonlót (szerelés, átalakítás) inkább maradj az 50-es verziónál.
Szerintem letapadt a membrán a tank alatti "szivattyúban". Húzd le a csövet, amelyik a karbiba megy és fújj bele, amikor bugyborékolást hallasz a tankból, jó lesz. (és folyni fog a nafta is)