Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Spanos Creative Commons License 2019.12.20 0 0 12333

Most én kérdezek, mert felháborodásomnak kell, hogy hangot adjak:

 

14 év használat után a gyári kulcsban lemerült az elem! Rettenet haragos vagyok (nem ám).

 

Viszont, kicseréltem az elemet benne, s meglepődve tapasztalom, hogy a kulcson levő LED folyamatosan villog. Először azt hittem, tanuló fázisban van. Aztán abba hagyta. Aztán 1 perc után újra kezdte. Aztán a kocsihoz odamentem, nyomtam a gombot, semmi. Még 1-2X nyomtam, akkor kinyitotta, zárta, azóta nem villog a lámpája.

 

tanulgatott eddig? Vagy én csináltam valamit rosszul,

 

Anno mintha olyat olvastam volna, ha merült az elem, akkor csak villog a kulcs. Az elem made in China, szóval bármit el tudok már képzelni!

Spanos Creative Commons License 2019.12.20 0 0 12332

Bár "villanyszerelő" a végzettségem, mégis azt mondom, hogy biztosan a központi zár biztosítáka a legjobb választás? Pld. gebasz miatt kiolvasztja az új egységed, akkor vagy ott állsz a ki nem nyíló autó mellett, vagy esetleg ami rosszabb, az amikor nyitva hagyod a kocsit. A szivargyújtós rész a legjobb választás. Más nincs? :-/ 

Előzmény: Octi19 (12321)
Octi19 Creative Commons License 2019.12.19 0 0 12331

Magam nem használok, mert minek is... a fejegységre tükrözhető a telefon, de ha nem is tudja ezt a funkciót, akkor is alap a navi és minden olyan amihez nem kell elővenni a telefont.

...ha mégis kellene akkor vagy a csipeszes megoldást választanám, vagy azokat a megoldásokat amik a szellőzőbe kapaszkodnak és jól körbefogják a készüléket.

 

(ha csak ritkán kellene akkor az elsőt, ha napi használatban akkor inkább a második kettőből az egyiket választanám.)

Előzmény: ruskyy (12330)
ruskyy Creative Commons License 2019.12.19 0 0 12330

Sziasztok!

2019/06 evjaratu B8 passat-ban hasznal valaki telefontartot?

Minden tippet megkoszonok.

pano78 Creative Commons License 2019.12.19 0 0 12329

Szia, köszönöm szépen a segítséget, ahogy a szerelőm ráér, megnézetem vele.

Előzmény: Octi19 (12328)
Octi19 Creative Commons License 2019.12.18 0 0 12328

A VW dízelekben (legalább is a korábbiakban biztosan, de szerintem ezekben is) van egy úgynevezett leállító csappantyú, ami a leállításkor elzárja a szívócsövet és ezáltal megakadályozza hogy a leálló motorba levegő jusson ami a nagy kompresszió miatt visszalökné a lassuló dugattyúkat és jellegzetes motorlengést produkálna. A korábbi modelleknél ez a pillangószelepre hasonlító csappantyú a szívócső elején az EGR egységgel egybeépítve volt. Ezt diagnosztikai eszközzel lehetett manuálisan is működtetni. Szóval egy diag. kábellel könnyen kideríthető, hogy működik-e.

Ezen kívül még elég sok dolog okozhat ilyesmit, szóval egy motordiagnosztika egyébként sem árthat!

Előzmény: pano78 (12326)
mica-r Creative Commons License 2019.12.18 0 0 12327

Az ismerős tippje szerintem nem jó. A többit nem lehet "távmegmondani"

Előzmény: pano78 (12326)
pano78 Creative Commons License 2019.12.18 0 0 12326

Sziasztok. Tanács kellene... Passat B7 2011, 264000km (elméletileg nem több), leállításkor beremeg kicsit a motor.

A kettőstömegűre amit olvastam/hallottam, fémes kattanás nem hallható, és nem is érzem "lengeni" alapjáraton a motort, csak leállításkor.

195000 környékén a kuplungszerkezet hibája miatt komplett kuplung és a kettőstömegű lendkerék is ki lett cserélve.

Tapasztalt már valaki hasonlót?

Motortartó bakok lehetnek?

Egyik ismerősöm a befecskendezésre gyanakszik, és hogy használjak diesel adalékanyagot.

Építő jellegű hozzászólásoknak nagyon örülnék!

Kösz!

Octi19 Creative Commons License 2019.12.14 0 0 12325

egészen jó árban sikerült megoldani!

Előzmény: VW-PASSAT-B6 (12324)
VW-PASSAT-B6 Creative Commons License 2019.12.14 0 0 12324

Sziasztok, meg oldódott a generátor probléma, forgó részén tekercs szakadás volt, kető csapágy csere szabadon futó csere, feszültség szabályzó csere, és a szakadás javítása 38000 Ft lett a vége. 

kisvincze Creative Commons License 2019.12.10 0 0 12323

Sziasztok!  Van nálam egy hibátlan gyári 15'-os Vw acélfelnigarnitúra,  amiről csak a gumik kellettek. B5-n futottak. Szeretném, ha nem foglalná többet a garázsban a helyet, és rátalálna valaki, akinek ilyen hiányzik. Amolyan "last minute"- akcióban 10 e ft-ért elvihető! Eger mellett,  Felsőtárkányban van, de Bp-re,  illetve csütörtökön Mátészalka felé is eljuttatható!

 

Íme a hivatkozás:

https://www.jofogas.hu/vi/99199024.htm

 

 

 

 

saválló Creative Commons License 2019.12.10 0 0 12322

" Milyen elonyt nyujt az, ha egy autoban pld. a hatso, ledes lampatest chipel azonositott? Ha egy ujat veszel, a gyartotol, akkor sem tudod beuzemelni, ha kicsereled magad. Igaz, azt mondjak a led nem eg ki, de a gyakorlatban megis kepes megadni magat. "

 

Így igaz, hiába így LED meg úgy sosemégkiLED simán kiégnek azok is.

Előzmény: Rőth Sándor (12320)
Octi19 Creative Commons License 2019.12.10 0 0 12321

Elektromos szerelésben járatos topiktársak véleményét kérném:

Az autóba egy menetrögzítő kamerát szeretnék szerelni, méghozzá egy olyat aminek van vezérlő és védőáramköre parkolás funkcióhoz, ez annyit jelent, hogy kell neki egy állandó és egy gyújtásra kapcsolt +12V és egy test.

A két +12V-os ágat a biztosítékaljzatból szeretném levenni, méghozzá egy-egy ilyen csapoló aljzattal. A két kiszemelt biztosíték, a kapcsolt ágra a szivargyújtó, és a fix ágra a központi zár biztosítékai.

Szeretném a véleményeteket kérni, van-e esetleg jobb megoldás? ...más biztosítékokat válasszak-e? ...stb.

Minden építő kritikát és tanácsot szívesen veszek.

 

(azért ezt a módot választottam, mert így gyakorlatilag csak a testnek kell egy csavart keressek, a többi bontás nélkül megoldható!)

Rőth Sándor Creative Commons License 2019.12.09 0 0 12320

Az a baj, hogy ezek elromlanak, markatol, tipustol fuggetlenul. Gyakran integralt egysegek, es nagyon dragan cserelhetok. 
A felelem nem alaptalan fobia, hanem tapasztalat alapu ovatossag. Nem a fotengely szokott kettetorni, vagy a kormany kitorni, hanem ezek az agyonbonyolitott, digitalisan vezerelt integralt rendszerek szarnak be. 
Milyen elonyt nyujt az, ha egy autoban pld. a hatso, ledes lampatest chipel azonositott? Ha egy ujat veszel, a gyartotol, akkor sem tudod beuzemelni, ha kicsereled magad. Igaz, azt mondjak a led nem eg ki, de a gyakorlatban megis kepes megadni magat. A vilagitas pedig kifejezetten biztonsagi berendezes, azt ki kellene tudni cserelni az arokparton is. 

Ha most uj autot kellene vennem, bajban lennek. Valoszinu egy minel egyszerubb szivo benzinest keresnek, amibol mar nem sok van.

 

Előzmény: Octi19 (12319)
Octi19 Creative Commons License 2019.12.09 0 0 12319

Nem egy olyan típust ismerek, ami minimum 10-15 éves fejlesztés legalább és csak jól felszerelt műhelyben lehet benne akár izzót cserélni is... de, akár mondhatnám a 30-40 éves francia hidraulikus felfüggesztéseket is. Ez szerintem butaság, hogy csak azért ne legyen egy autóban modern extra szolgáltatás, mert mi lesz akkor ha elromlik. Aki ettől fél vagy akinek ez valós kockázat, az vegyen olyat amikben nincs ilyesmi.

Előzmény: Rőth Sándor (12318)
Rőth Sándor Creative Commons License 2019.12.09 0 0 12318

Szerintem vannak a kocsiban olyan alaktreszek, amit az utszelen is ki kell tudni cserelni, barkinek. 
Milyen auto az, amivel csak ott lehet kozlekedni, ahol a kozelben van egy szakszerviz, vagy ameddig erte megy az ADAC?
Ha Mongoliaban, vagy akar csak egy isten hata mogotti magyar telepulesen kieg az izzod, vagy akkucsere kenyszerulsz, miert kelljen treleren szallitani a kocsit? 

 

Előzmény: Octi19 (12315)
mica-r Creative Commons License 2019.12.09 0 0 12317

Szinte biztos hogy nincs benne akku management

Előzmény: VW-PASSAT-B6 (12316)
VW-PASSAT-B6 Creative Commons License 2019.12.09 0 0 12316

Én most halok ilyet, Banner aksi volt benne nem start stopos a kocsi 2006,bkp 103kw 2.0pdtdi 4motion, nem hinném, hogy ebben már kellene a vezérlőben állítani, edig jó volt gond nélkül működött. 

Előzmény: Octi19 (12312)
Octi19 Creative Commons License 2019.12.09 0 0 12315

Nézőpont kérdése! Szerintem valamit valamiért, ha valakinek nem kellenek ilyen típusú szolgáltatások, akkor nem muszáj ilyen autót vennie. Vehet olyat is amiben mindezek nincsenek.

Előzmény: Rőth Sándor (12313)
mica-r Creative Commons License 2019.12.09 0 0 12314

ez nem olyan jellegű hiba

 

Előzmény: Octi19 (12312)
Rőth Sándor Creative Commons License 2019.12.09 0 0 12313

Ez mar durva kibaszas a felhasznaloval.

Előzmény: Octi19 (12312)
Octi19 Creative Commons License 2019.12.09 0 0 12312

Az akkut a cserekor felprogramoztátok a vezérlőbe?

Ezekben a töltést már egy direkt erre a célra létező elektronika menedzseli és ebből kifolyólag nem is lehet bármilyen akkut belerakni, de ha cseréled akkor a (spec) akkun lévő kóddal fel kell programozni a vezérlőbe, hogy az direkt az akkunak megfelelő programban menedzselje a töltést.
...ha mindez elmaradt, az vezethet idővel x-aktás hibákhoz...

Előzmény: VW-PASSAT-B6 (12309)
VW-PASSAT-B6 Creative Commons License 2019.12.09 0 0 12311

Azt én is gondoltam, hogy generátor környékén lesz a hiba, de majd ma szerelő megmondja hogy mi a gond. 

Előzmény: mica-r (12310)
mica-r Creative Commons License 2019.12.07 0 0 12310

Generátorral lehet valami. Kell hozzá szakember.

Előzmény: VW-PASSAT-B6 (12309)
VW-PASSAT-B6 Creative Commons License 2019.12.07 0 0 12309

Jó napot, adott egy vw passat b6 kombi bkp, tegnap előtt kezdődött a hiba, reggel indítás pöc röf elmentem munkára majd mikor jöttem volna haza, indítás utána világított az aku töltés vissza jelző pár percig megindultam és eltűnt, tegnap már reggel is csinálta majd haza felé is és most el sem tűnik, amikor eltunik 14,2 volt van amikor meg világít az aku vissza jelző akkor csak anyi volt van amenyi az aksiban, én feszültség szabályzóra gyanakszom, esetleg járt már valaki így? Ötlet? Ja és aksi 4 hónapos szóval új. 

mica-r Creative Commons License 2019.12.05 0 0 12308

Nézegesd a termosztátot, valószínűleg az a hiba

Előzmény: Ice B7 (12307)
Ice B7 Creative Commons License 2019.12.05 0 0 12307

Sziasztok, 

 

Passat B7 (tdi) nagyon nehezen melegszik hidegben, 30p nél is tovább vagy akár 20-30km is kevés neki tempóban hogy elérje az üzemi hőmérsékletet.


Szerintetek ez normális vagy nézessem meg a termosztátot, vagy mást?

 

Balint R32 Creative Commons License 2019.12.03 0 0 12306

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni az alábbiakkal kapcsolatban.

Tegnap elindultam utamra, majd megálltam pár percre. Mikor tovább indultam észrevettem, hogy nem működnek a szélvédő törlő lapátok, sem a spricnik. Megálltam, leállítottam és elkezdtem átnézni a biztosítékokat, de mindegyik jónak tűnt. Ezután gyújtásra raktam és kidobott egy parkolófék hibát és azóta nem indul az autó. Egyáltalán nem is teker az önindító, mintha valamiért tiltana az autó.

A parkolófék piktogramja sárgán áthúzva világít, de ha a gombot nyomkodom hallani, hogy dolgozik az elektromotor. Vcds-el töröltem a hibákat, de egyből visszadobja. volt valakinek hasonló problémája? Lehet, hogy emiatt letilt és nem indul? Esetleg beázásra vagy valami zárlatra gondoltam még. Zsámbék környékén nem tudtok egy olyan hozzáértő villamosságist, aki rá tudna nézni?

Előre is köszönöm a választ!

 

Bálint

06209782199 (ha megcsörgetsz visszahívlak)

tothferi64 Creative Commons License 2019.12.01 0 0 12305

Sziasztok! Nem tud valaki segíteni? Passat B6 2.0 CR. 2009 évjárat! 2zonas fűtés, és a jobb oldalon abszolút nincs meleg levegőn! Valaki tapasztalt már ilyet? Köszönöm

tothferi64 Creative Commons License 2019.12.01 0 0 12304

Szia! Megoldódott a problema? Mert nekem is ez a jelenség!

Előzmény: stealthwolf (10753)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!