Ha jól tudom van itt az indexen olyan fórum ami autóbehozatallal foglalkozik, próbáld meg megkeresni..... ha más nem, akkor marad az "illetékes elvtárs" :)
OK, akkor konkretizálom a kérdésemet. Kaptam egy 1981-es eredeti, nagyon jó állapotú fekete 928-as csodát. Német tulajdonban van, de a legjobb tudomásom szerint már nincs forgalomban, vagyis le van adva a rendszáma. A nyáron szeretném hazahozni. Ahhoz hogy itt Magyarországon használhassam, milyen lehetőségek vannak? Lábon haza tudom e hozni ideiglenes rendszámmal vagy trailerrel kell értemennem? Ha hazajött hol lehet levizsgáztatni, illetve hogy lehetne forgalomba helyezni. Azért gondolkodtam a régiségnek nyilvánításon, mert nem valószínű, hogy éjjel nappal azzal járnék. :) Vagy kereshetek mellé egy olajsejket is... Szóval ezzel kapcsolatban tudtok nekem illetékes személyt mondani, aki segítene? Kösssz.
Sziasztok. Egy kérdésem lenne, hátha tudtok segíteni. Hogy lehet egy németországi 1981-es autót ma Magyarországon forgalomba helyezni. Úgye a regadó a csillagos ég, de oldtimer mikortól lehetne? Köszönöm az infóket előre is.
Nekem a tegnapi 403mes gyorsulásom brutto 19,3 volt 121es véggel. Mondták, hogy ezzel nem nagyon villoghatok (ez a reflex és kezdeti gyorsulás javításával szerintem még lentebb jöhet kb 1-1,5mpet de nem többet, A vége meg nem hiszem, hogy drasztikusan javitható, 1,5ös olajkájha, majd megnézem a benzinessel mit alkotok)
Szia, ma adom le szervizre, megelőző karbantartás, összes cső (víz, klíma, olaj, szervo, fék) csere, melőtt elfáradnának, elvégre most 20 éves a kocsi. Meg vezérműszíj, bár hibátlan, 7-8e km van benne, de 5 éves. És tartok egy anyagfáradástól, s ha összegabalyodik nekem valami, akkor menten t*kön szúrom magam.
A gyorsulását kézzel mértem, 6,5mp körüli, a vége 280 valamennyi, óra szerint, szerintem a valóság a gyári érték lehet, ami 265. Lehet, hogy azért mutat többet, mert nem gyári a gumiméret, az 225-255, nekem 235/45-265/40 ZR 17. (Szerintem mindjárt kijavít az Ákos, hogy ennek semmi köze ehhez, akkor megbuktam.......:)
És nem akarod lemérni a gyorsulását is? Jövő héten lehet hogy lenne rá lehetőség egy időmérő rendszerteszt miatt. Semmi havatalosság, meg rendezvényszervezés ...
Szia, 6-kor indultam a Csepel Művektől, nem hiszem, hogy akkor egy csomó 928-as ment kifelé a szigetről:) Kicsit utána sztrádáztam, remélem ott nem látott senki sem, vagy legalábbis nehezen lehetett volna követni..............:)
Minden bizonnyal én voltam, a Totálcar fényképezte az autómat (928S4) a Csepel Művel területén, várhatóan jövő pénteken megjelenik a cikk is:)) Csikós Zsolt, egy nagyon szimpatikus pali, fogja megírni.
ha újrairhatót hozol, akkor köv talira hozom vissza
igen éreztem, 24est lecserélem amint kapok majd új képet (képeket) Sys kollégától, de egyébként az én régi 24esem is már valószínűleg a zúzdában van... Sztem nem baj az ha fent van, szép emlék. Mindenki másképp gondol rá. Ezért mondom, hogy ezeket az írásokat, képeket inkább ti figyeljétek, hogy mit akartok magatokról fent látni
Nem annyira szoktam ilyeneket használni..., de ha jösz hétvégén akkor esetleg hozok egy cd-t.... de még futok egy kört ez ügyben hátha az egyik cimbim tud segíteni...
A honlapra visszatérve, nem kifejezetten magamra gondoltam, hanem egy 24-re...........