Üdv! Szerintem külső féltengely csukló lesz (de nem vagyok benne biztos). Ajánlom neked, hogy facebookon keresd meg ezt a csoportot: "Audi A4 B6 B7 Alkatrészek Adása - Vétele - Cseréje" itt biztosan választ kapsz a kérdésedre.
Sziasztok. a4 b7 kormány tekergetes közben ha a végállások elott kb fél fordulattal bármelyik irányba ropogó hang hallatszik az mi lehet? csinálja álló és guruló helyzetbe is. Kívülről inkább halk fémes pattogó hang. belül ülve ropog.
Sziasztok! Adott egy 2002-es Audi A4 B6 (1.6ALZ). A múlthéten 2-es és a 3-as henger meg állt a kocsiban. Megnéztük a gyújtó trafót és a kábeleket, a csatlakozóik be voltak oxidálódva. Kicseréltük őket (plusz a gyertyákat is) azóta megy jól a kocsi, nem venni észre semmi hibát, viszont ha gépre rakjuk jelzi, hogy kihagy a kettes henger https://www.youtube.com/watch?v=F3Nr3YZpZuo, viszont hibakódot nem ír. Szerintetek hol lehet még hiba, mit nézek még meg?
Múlthéten vásároltam egy A4-et B5 1.9 Pd (AJM). Van egy furcsa jelenség , alapjáraton (főleg mikor beindítom) hallatszik vékony hangon fütyülés, ha picit odalépek neki akkor is de akkor már más jellegű a hang. A kérdésem az, hogy lehet e hogy az EGR-nél fütyül valahol, mert eléggé szétfosta magát, jövőhéten kiszedem és ki lesz váltva egy sima saválló csőre. Ha nem ott akkor van tipp esetleg , valakinek volt hasonló? Illetve másik, hogy a hőfok reggel -3ba is 60fok felett áll alapból és izzítani sem izzít tovább max 2mp-ig mintha azt érzékelné, hogy meleg a motor, hőgomba lenne?
Az imbuszkulcsokkal egy alapállást állítasz neki. A terhelésfüggő utánállítás pedig csak EHHEZ KÉPEST állít ide vagy oda. Nincs benne semmi kamera vagy varázslat ami megkeresné az út szélét vagy a szembejövő szemgolyóját. Állítsd be jóra és ennyi, majd tudja az a dolgát.
Keresek Érd környékén egy jó audi 4 tdi-s szerelőt, ha valaki tud, feltétlen írjon. A szakszervízbwen 360.000 Ft-os árajánlatot tettek kuplungcsere, olajfolyás, stb-re beájultam.
PDTDI motor egy igen nagy számban gyártott valami, itthon is van bőven. Nem hiszem hogy nem találsz megfelelő szakembert, esetleg nem jó módon kerested, vagy messzebb kell kicsit menni.
A leírás alapján sok tippem lenne, akár sokba is kerülhet, de ez kb kávézaccból jóslás :-)
Ezek a hibák azt feltételezik, hogy abban a motorban lehet akár még nagyon sok km is. Vagy nagyon sokat ment rossz/hamis olajjal és/vagy hosszú periódussal ami megtette a hatását. Turbó nem kapcsol ki be, csak finom mechanikai dolgok állítgatódnak bennük. A be nem kapcsolás érzése ezek leragadásából erednek. Ki kell nagyon takarítani, ami megint csak az okozat orvoslása. Meg kell keresni, hogy mitől pakolta tele korommal a motor. Melegen olajnyomáshiány sajnos rossz előjel.
Tényleg egy hozzáértő szerelő kellene. Nem tudom ezeket mikor, hogy (ér érdemes-e) csapágyazni, gyűrűzni, de akár eddig is fajulhat a gond.