koszi a hasznos eszreveteleket. ez a 2.8 jtd amit emlegettel melyik evtol meddig volt? akkor ezek szerint az integraltaknak van hatranya is boven. igen en is erre gondoltam, hogy egy "kisebb" koccanas is oriasi koltsegekbe kerulhet egy integraltnal. milyen utazo tempot tudnak ezek? vagy amugy se akar az ember 90-100-nal tobbel menni ezekkel? sajna megneztem anno 1-2 torestesztet, es lehet emiatt se erdemes. egy ilyen 2.8 jtd kb mennyit eszik utazo temponal ha alkovos?
az hogy ki gyartja a felepitmenyt mennyire szamit? ertem ezalatt, hogy erdemes mondjuk ilyen ismertebb markakat, mint knauss, brümstner nezegetni? esetleg jobb minosegu a felepitmeny? nem zorog, jobb az osszeszereles minosege vagy nem igazan szamit es arra menjek?
Szerintem DUCATO vonalon ebben az évjáratban a 2,8 jtd a best off. Ez átmenet a hagyományos és elektronikus adagolós között, jó gazdától véve jól tartva örök élet.
Na, igen a szervizelés sarkalatos kérdés a hossz és magasság miatt. Sok helyről pattantam én is le, végül kicsit körbe nézve kiderült, hogy pár utcával odébb van egy alkalmas szerviz, akik ráadásul kifejezetten DUCATO vonalon mozogtak. Hogy drága? Naná, hogy. Minekután nem tudsz ugrálni így szabad áras.
Költség kérdés nem világos. De, ha pl.: tetőt újra kell rakni beázás miatt, az milliós tétel is lehet.
Nekem most a biztosítás cca 50.000.- persze ez is sok összetevős. Ez egy szgk. ebből a szempontból.
Teljesítmény nagyon fontos. Főleg, ha nem integrált, vagy félintegrált. Az alkov alá úgy beszorul a menezszél, hogy csuda.
Integrált esetén nyilván egyedi az esetleges javítás, míg a DUKI elejű sérülése esetén : kérek egy melósautó elejét.... Arról nem is beszélve, hogy, ha egyátalán van hozzá szélvédő, vagy elem...
Ráadásul az integrált nekem kevésbé tűnik biztonságosnak és merevnek, gyakorlatilag ki van vágva belőle a fém...
Téli üzemre téli kialakítású autó kell. Ez nem azt jelenti, hogy a mezei verzió nem jó erre alkalmanként, de oda már minden szempontból (hőérzet, csövek, stb.) az un. dupla padlós winter edition verzió kell. Vagy kínlódás a szürkevizet melegen tartani és a lábad is állandóan fázni fog.
nezegetem egy ideje a lakoautokat, regen sokat jartunk lakokocsival nyaralni, igy vonz a dolog hangulata.
mennyire problemasak ezek az autok? jellemzoen fiat motoros autokat nezegetek, 1995-2003 kornyekieket, ezek mobile.de-n 5-6 millio korul vannak. megbizhatok ezek a turbos motorok? szervizelest hol csinaljatok, van vmi bevalt lakoautos hely? mennyire draga? gondolom 3.3m magas autoval nem lehet barmilyen szervizbe beallni, plusz gondolom sokan eleve elhajtanak...
milyen koltsegek lehetnek amire igy laikuskent nem gondolnek? mennyi egy ilyen auto eves koltsege egyebkent, biztositas stb? mennyire fontos a teljesitmeny? gondolom nem akarok egy 90 lovassal felmaszni az alpokba...
amugy az A osztalyos autok mennyire jo dontesek? nagy szerelem egy A osztalyos hymer, de felek hogy pl egy szelvedo, lokharito csere joval dragabb mulattsag lenne, mint egy standard fiat teherautobol epitett lakoautohoz...
ha telen sielesere is akarom hasznalni, mennyire fontos olyat nezni, ahol nem szabadon futnak a vizcsovek, szurkeviz stb alul, hanem burkolva vannak?
Csak az elsőt nyitottam meg és az alapján írtam az előzőt. Miután megnyitottam a másikat eléggé adja magát, hogy az az igazi. Mondjuk szerintem ha nem is egy cég, tuti szoros kapcsolatban állnak.
Nekem az AUTOFLEX újította fel a torziós futóművemet a lakó alatt, mert egy kivilágítatlan bosnyák járdasziget elém ugrott az éjszakából.
Nem publikus a címed, ha írsz nekem, megküldöm egy üzemvezető elérhetőségét aki nagyon korrektül megoldotta a problémámat. Valószínüleg meg tudja mondani, tudnak-e segíteni?
Pillanatnyilag az általam látott google listából a CARMAX állt egyedül. Egyébként ők azt mondták két éve (mert ez már bizony 2 éve futó projekt), vigyem el az autót, megnézik, és meglátják. Van némi bizonytalansági faktor.
Csak sajnos a termékükkel 2008-ban volt egy összességében negatív tapasztalatom, ezért vacillálok.
Nyilván nem vagyok a pénztárcám ellensége, ezért nem mindegy kell-e a több száz eurós segédalváz, vagy sem. És persze azt sem szeretném, ha a segédalváz hiánya miatt károsodás érné a járgányt.
Így az akármit is legyártók -, bár konkrétan ilyet még nem láttak - minden tiszteletem ellenére is kissé hátrébb vannak a listán, mint egy, már kiforrott, oda illő megoldás.
Az NKH sajnos nem fog tudni válaszolni egy alapvetően műszaki kérdésre. Ők csak odáig jutnak el, hogy a rá való horog szerelhető. De itthon nagyon nincs, aki ezt bizton meg tudná mondani, hogy mi a rá való.
Vélhetőleg én is autózom majd egyet nyugat felé, mert a vonóhorog amúgy is euróban lesz, így olyan helyre kell menni, ahol láttak már ilyet...
Az jó! De még mindig nem írtad,hogy vontatni is akarsz,vagy csak vonohorogra akasztható bicikliszállító miatt kell a horog.Egyébbként van a NKH ,hívd fel őket,vagy villanypóstán kérdezd meg az ügyfélszolgálatot.Az hivatalos lesz.
Azt írta,hogy szeretne a szerkezet helyett vonóhorgot.Azt nem írta hogy csak bicikliszállításra.Mivel szerintem ezek közel 3500kilósak ,B jogsival vezetni lehet,de nagyot húzni nem.Egyébbként van nekünk egy Nemzeti Közlekedési Hatóságunk.Meg kell kérdezni.Azért vannak.Mailban is meg lehet tenni.És az hivatalos.
Ha van műbizonylat a horogról, akkor a bringaszállítóhoz nem kell vontatás írva legyen a forgalmiban. Sőt, olyan jármű is kaphat vonóhorgot (PRIUS, MATIZ), amelyek a gyártó szerint (tipusbizonyítvány) nem vontathatnak, igaz itt 0kg-ot be szoktak írni a soron következő vizsgán. Tekintettel az 5/1990. Köhémre, nem minősül átalakításnak, ha rá rendszeresített a horog. Van még pár ilyen utólag felszetelhető extra... Ráadásul olyan, nem vonóhorogra, hanem hátfalra szerelhető bringatartóra is kell rendszám, ami az eredetit kitakarja, így ott nem lesz vontatás beírva.
Csak akkor kell újra vizsgát tennie a járműnek, amennyiben vontatni is akar. Ellenkező esetben elegendő a műbizonylat, vagy plakett megléte.
Európai jóváhagyási jellel és plakettel rendelkező horog valamelyik európai jogharmonizációs rendelet értelmében vizsgázhat műbizonylat nélkül is. Ennek pontosan utána kéne nézni, szívesen venném, ha ezt pontosítaná valaki! Valamint továbbra is várnék ötletet a felszerelésre.
Vonóhorgot vizsgáztatni kell.Lehet kifutsz a jogsi kategóriádból.Én mikor szürke rendszámot kértem biciklitartóra ,megnézte az ügyintéző,hogy van-e beírt vonóhorog a kocsin.(nem lakóautó).Ha csak biciklit akarsz vinni és ezzel nem basztattak utközben maradj ennél.Egyébbként vonóhorog felszerelés után ujra kell vizsgáztatni a kocsit.És csak számlás műbiznylatos szerelést és vonóhorgot fogadnak el.Vagy megvárod a kétéves vizsgát és előtte rakod fel akkor spórolsz egy vizsgadíjat.