Keresés

Részletes keresés

bloki Creative Commons License 2005.11.25 0 0 11883

Pont azért reflektáltam a soraidra, mert te a tésztagyárat légköri repülők radarjának tituláldat, holott az a kozmoszt kutatta volna. Az olvasótárs által belinkelt képek világosan mutatják, hogy aszimmetrikusak, fix telepítésűek, mozgó alkatrészt nem tartalmaznak ezek a tésztagyárak. Nem körkörösek, a világűr egy szektorát látják. Dipolmátrixának fázisvezérlésével mozgatja a nyalábját, gondolom. Iszonyatos teljesítményt sugároz ki, képes mütyüröket is detektálni a keringési pályán.  

Előzmény: Vgyuri (11848)
BENTA Creative Commons License 2005.11.25 0 0 11882
És én? Már a traktor előtti időkban is te voltál a kedvenc ellenfelem. Most meg dobsz egy pakli kártya miatt???:)
Előzmény: alfredoo (11871)
BENTA Creative Commons License 2005.11.25 0 0 11881

'Nem olvastam az előzményeket, de ha már ketten így tudjuk, akkor nyilván igaz! ?:-)'

 

Sőt! Erre már statisztikákat lehetne készíteni!! Száz százalékos egyetértés!

Előzmény: pikdáma (11870)
BENTA Creative Commons License 2005.11.25 0 0 11880

Kedves Alfredoo!

 

Már éppen lelkendezni akartam a hozzászólásoddal kapcsolatban. De ott az utolsó két mondat.

Hej, csak azt tudnám feledni!

Előzmény: alfredoo (11865)
intercooler Creative Commons License 2005.11.25 0 0 11879

Alf

 

"azt is elhiszem hogy a zengovedok nem szivesen hazudoztak ossze vissza. de a mai vilagban hova lehet eljutni hazudozas, demagogia es adocsalas nelkul?"

 

Hát ennyire fáj?

Előzmény: alfredoo (11865)
macmester Creative Commons License 2005.11.25 0 0 11878
És a Dunát is, akkor legalább lesz hegy és folyó is :)
Előzmény: Gép-ész (11874)
macmester Creative Commons License 2005.11.25 0 0 11877

Melyik kormány? mert a Zengőröl még az előző tévedhetetlen döntött, talán sejtette, hogy ez lesz, és kibaltázik kismoszkvával eme módon, az csak hab a tortán, hogy a riválissal is le kell nyeletni...

 

EZ EGY JÓNAGY DEMAGÓG HÜLYESÉG VOLT!

IRÓNIKUS VICCNEK SZÁNTAM...

Előzmény: pikdáma (11867)
Vgyuri Creative Commons License 2005.11.25 0 0 11876

Emellett vannak még a honvédségnek különbejáratú közép és rövidhatósugarú radarjai, amik főleg azért nem kerülnek be a szintetikus rendszerbe, mert nem kompatíbilisek vele, az új réskitöltő radaroknak ezt kell megszüntetni.

 

Ezekkel a kis radarokkal a honvédség azokat méri be, akikről a HC jelenleg kénytelenek lemondani, a katonák már nem.

 

Mondok egy példát. A jelenlegi komplex rendszer a gép repülési magasságát csak akkor tudja kijelezni, ha azt a gép ún. transzponderén keresztül a repülőgép műszeréről megkapja. Ha a műszer hibás, akkor az irányítás hülye parancsot is adhat, ezért zuhant le a nyolcvanas években egy kolumbiai? gép.

 

Ha nincs a gépen transzponderadat, akkor nincs magasság a földrajzi pozicióhoz, amibe a katonák nem nyugszanak bele, ezért vannak külön magasságmérő radarjaik.

 

Előzmény: Vgyuri (11875)
Vgyuri Creative Commons License 2005.11.25 0 0 11875

Alfredo:

 

Ezt már egyszer tisztáztuk. a hazai katonai és civil repülésirányítás közös radarbázisról dolgozik (jelenleg a kőrishegyi, püspökladányi és ferihegyi radar szintetikus radarjeléből), ezt váltja majd fel a 3 új radar. Van egy szintetikus radarkép, amit teljes formában csak a veszprémi légtérszuverenitási rendszer (ASOC) kap meg, leszedi belőle, ami titkos (igen kevés, főleg a határon túl ill. a gyakorló légtereken belüli gépek),  a többit átadják a HungaroControllnak, a civil repülésirányításnak.

 

Előzmény: alfredoo (11866)
Gép-ész Creative Commons License 2005.11.25 0 0 11874
Nem baj, majd ezt a hidat is áttesszük a Tubesre :)
Előzmény: tmz (11873)
tmz Creative Commons License 2005.11.25 0 0 11873

Off

 

A Fővárosi Bíróság 2006 júliusára halasztotta azt a pert, amelyben környzetvédő szervezetek szeretnék megakadályozni az M0-ás körgyűrű északi szakaszának megépítését. A rendkívül lassan haladó éptkezést több más helyi egyeztetés és bírósági kereset is hátráltatja. A Nemzeti Autópálya (NA) Rt. illetékese ugyanakkor úgy véli: 2007-ig elkészül az északi Duna-híd.

 

A Fővárosi Bíróság 2006. július 6-ra halasztotta azt a több zöld szervezet összefogásával csütörtökön indult pert, amellyel a környezetvédők az M0-s autópálya északi szakaszának megépítésétől tiltanák el a Nemzeti Autópálya (NA) Rt.-t.

A Levegő Munkacsoport, a Solymári Környezetvédők Egyesülete, az SOS Békásmegyerért Egyesület, a Van jobb M-nUll Ürömiek, a Pilisborosjenőiek Környezetvédő Egyesülete és a Védegylet környezetkárosításra hivatkozva kívánják megakadályozni a tervezett sztrádaszakasz létrehozását. A kereset a 2-es és 11-es főút között autópálya-részre vonatkozik, amely magában foglal két Duna-hidat is.

Lassan épül

Az M0-ás körgyűrűt tizenkilenc éve építik, s eddig mindössze 23 kilométer készült el belőle. Sokan úgy vélik, egyedül ez a szakasz enyhíthetne a túlzsúfolt budapesti közlekedésen. Bár december 17-én átadják a körgyűrűnek az M5-ös autópályát a 4-es főúttal összekötő szakaszát, a beruházás rendkívül lassan halad.

Az út tervezett megépítésével nem csak a környezetvédők elégedetlenek. Az északi és a nyugati szakaszon egyeztetések és bírósági eljárások hátráltatják a beruházó Nemzeti Autópálya (NA) Rt-t. Budakalász, Pomáz, Szigetmonostor is a 2-es és a 11-es utak között építendő Duna-híd miatt fordult a bírósághoz.

Az autópálya-törvény alapján a 2-es és a 11-es utak között hídnak 2007 végére kellene elkészülnie. A TV2 híradójában az NA illetékese azt mondta: a kijelölt határidőt tudják tartani.

Tarlós István, Óbudai polgármestere a nyáron jelezte: új nyomvonalat és megfelelő műszaki megoldásokat kér a közlekedési tárcától, mivel a tervezett út túl közel van a Békásmegyeri lakótelephez. A polgármester ugyanakkor a TV2 Tények című műsorában csütörtökön azt mondta: ők nem akarnak perelni.

Féltik az ivóvizet

A zöldek szerint a beruházás Budapest és környéke legfontosabb ivóvíz-bázisát érintik, nagymértékben fokozva az elszennyeződésük kockázatát. Szerintük a szakasz építésére szánt 40-50 milliárd forintot inkább a térség tömegközlekedésének korszerűsítésére kellene fordítani.

A csütörtöki tárgyaláson Császár P. Emőke bíró sérelmezte, hogy a zöldek beadványa hiányos, azok alapján szerinte nehéz szakkérdésekben állást foglalni. Megjegyezte továbbá azt is, hogy a solymári, a békásmegyeri és az ürömi érdekképviseleteknek megkérdőjelezhető az aktív perbeli jogképességük, ugyanis a keresetben szereplő autópálya-szakasz ezeket a térségeket közvetlenül nem érinti.

Kis N. Csaba, a zöldek ügyvédje jelezte, hogy nem csupán a 2-es és 11-es főutak közötti szakaszra, de azok folytatását is ellenzik. A sztráda folytatása pedig érinti mindhárom települést.

Már egyszer engedélyezték

Stanka Gergely, az NA Rt. jogi képviselője ugyancsak az említett szervezetek perbeli legitimizációját kérdőjelezte meg és kérte a per megszűntetését. Elmondta, hogy a környezetvédelmi hatóság első- és másodfokon is engedélyezte a pályaszakaszt, annak megépítését és majdani működését nem találta a környezetre veszélyesnek.

Jelezte, hogy a hatóság a kisebb környezetszennyezések elkerülésére olyan előírásokhoz kötötte az építkezést, amelyeket az NA maradéktalanul be fog tartani. Stanka Gergely hozzátette, hogy a környezetvédelmi hatóság közigazgatási eljárását a megyei bíróság és a Legfelsőbb Bíróság is helybenhagyta több másik per kapcsán.

 

 

Index

 

 

 

pikdáma Creative Commons License 2005.11.25 0 0 11872
Nyugi Frédi, nyugi, dehogy vagy te irritáló! Egy szelid jóravaló gyerek vagy, bár néha egy kicsit sokkkk...:-))
De akit irritálsz, az megérdemli!
Előzmény: alfredoo (11871)
alfredoo Creative Commons License 2005.11.25 0 0 11871

pd

 

nem arra gondoltam. hanem hogy valahogy a szemleletmodom terjed. persze konnyen lehet hogy en vettem aat toled. meg lehet hogy valahogyan megvan.

 

es milyen kurvara toleransak vagyunk. el tudsz viselni engem pedig isten latja a lelkemet egy csomoan nem keepesek erre. olyan irritalo jelenseg vagyok. vagy nem tudom.

 

tehat minden ilyen azonossagnak amit akaar en is kitalalhattam volna kifejezetten orulok. tudod ugy latom hogy a 'nagyok' meglehetosen bedeterminaljak a forumot. a megfellebbezhetetlen mondasok es iteletek. az olasz nyelvu szovegeles... azok a bonyolult kormondatok. az izzo nemzeti erzesekrol mar szot sem ejtenek...

 

(tudom hogy ez itt nagyon off es valoszinusitem hogy viszont erted amit irok... marmint aaterted...)

Előzmény: pikdáma (11870)
pikdáma Creative Commons License 2005.11.25 0 0 11870
Nem olvastam az előzményeket, de ha már ketten így tudjuk, akkor nyilván igaz! ?:-)
Előzmény: alfredoo (11869)
alfredoo Creative Commons License 2005.11.25 0 0 11869

pd

 

ezt ugye nem tolem tanultad?

 

amugy mar irtam is hogy ha a tubest jeloltek volna meg 10 eeve akkor a peecsiek kiegyenesitett kaszakkal es kapakkal(???) jottek volna budapestre... ez tutti.

 

igy meg orulnek a radarnak mint majom a farkaanak. kis ekszer. jo kis jatekszer. es csinoska...

Előzmény: pikdáma (11867)
alfredoo Creative Commons License 2005.11.25 0 0 11868

tekercs

 

teljesen jogos a kerdesed. rosszul esik leirnom de igy van.

 

es felvetodik hogyha eddig egy csomo dologban hazudtak, ami ugye most szuksegtelenne valt valahogy hogy jobban elfogadhato legyen a tubes, akkor mi csukja ki hogy a tubessel es a natoval kapcsolatban is ne hazudjanak tovabbra is.

 

kulonosen gyomorforgato volt gyurcsany/juhasz kanosszajarasa amikor visszabofogtek a k.e. szavait.

 

plane ugy hogy a tubesnel nem vizsgaltak meg semmit, nem egyeztettek senkivel. semmifele civil szferaval nem egyeztettek igy a leendo tubesvedoket varatlanul erte a bejelentes.

 

ha masert nem mar csak ezert is jogos a tiltakozas. marmint a leendo tiltakozas. a targyat nem kell kitalalnunk hiszen a kornyezetvedok meglehetosen talalekonyak. meggyozodesem valami varatlan dolog fog elokerulni. esetleg a te elohely elmeleted vagy a sziklakban fog visszafordithatatlan karosodast okozni a radar. de az egeszsegugyi es a katonai/politikai veszely is komoly erv lehet a tubes vedok tarsolyaban.

 

szinte tutti hogy lesz tubesvedelem. csimpaszkodas es fuggeszkedes. a kovetkezo k.e. meg lehet hogy tubes parti lesz es ezen a vonalon lesz k.e. ezek nagyon haalaas dolgok a koztarsasagi elnokke valas rogos utjan...

Előzmény: eke (11864)
pikdáma Creative Commons License 2005.11.25 0 0 11867
Úgy hallottam, a kormány kezdettől fogva a Tubest tervezte. Ezért is indítottak a Zengővel.
Ha a Zengőt akarják, nyilván a Tubessel indítottak volna! :-)
Előzmény: alfredoo (11865)
alfredoo Creative Commons License 2005.11.24 0 0 11866

gyuri

 

a belfoldi legiforgalom tudtommal nem ezekre a radarokra epul. legfeljebb parhuzamosan is mukodnek. persze lehet hogy rosszul tudom.

Előzmény: Vgyuri (11856)
alfredoo Creative Commons License 2005.11.24 0 0 11865

gyuri

 

en radar parti vagyok es a zengoi telepitesnek nem latom a nagyon nagy artalmait.

 

ennek ellenere en orulok hogy nem a zengon lesz a radar. talan ha normalis utat epitenenek (nem tul szeleset de azert felmehetot), talan ha lebontanak a geodeziai tornyot es egy jo KIS szallodat raknanak oda (nem tul nagyot de hangulatost) akkor nagyon kellemes kirandulohely lehetne. tiszta zold, gyonyoru kilatassal.

 

ha megoldhato mashol a radar, ha a nato tamogatas biztosithato es csak egy keet milliarddal kerul tobbe (milyen nagyvonalu vagyok) akkor szerintem megeeri hogy a hely maradjon ugy ahogy van. minusz geodeziai torony.

 

utodaink sajnalnak ha egy/keet milliard miatt maskeppen dontottunk volna. tudom hogy nagy a penzszuke es tudom hogy barki szememre vetheti hogy viszonylagos joletbol beszelek igy.

 

de talan te is gondolhatnad igy.

 

ha ez a megoldas MOST letezheto, akkor miert is nem talaltak ki hamarabb? miert is nem eredetileg ezt a megoldast javasoltak a natonak? a nato celjaira megfelel a radar mivel ugyanolyan messze kilat a hatarokon tulra. raadasul az ott fekvo orszagok is valoszinuleg pacifikalodnak es a nato tagjai lesznek.

 

azt is elhiszem hogy a zengovedok nem szivesen hazudoztak ossze vissza. de a mai vilagban hova lehet eljutni hazudozas, demagogia es adocsalas nelkul?

Előzmény: Vgyuri (11821)
eke Creative Commons License 2005.11.24 0 0 11864
az a lyuk az annyira kicsi, nézzétek meg az augusztus 20.-én a Tubesről szóló hsze.ben gyakorlatilag résmentes...

Mots már csak meg kéne tudni hogy az egyébként vizsgált és agállymentes helyszín (Tubes) miért is nem volt avizsgálódás tárgya, vagyik miért az utólsó pillanatban lett feltatlálva, holott józan paraszti ésszel is kézenfekvő alternatíav, ami tmagam is megtaláltam bár radartechnikalilag nem, csak vizuálisan tudtam felmérni róla a körebelátást és ehhez csak a internetre kellett felugranom.

Ugyanazt az eredményt hány tízmilló forint költségből szülték meg a hozzáértőbbek?


Előzmény: BENTA (11860)
Vgyuri Creative Commons License 2005.11.24 0 0 11863

Nem az a demagógia, hogy nem veszünk tudomást a problémáról, oldja meg az akinek a dolga, mi meg jól megfikázzuk?

 

Előzmény: BENTA (11860)
Vgyuri Creative Commons License 2005.11.24 0 0 11862

A ma reggeli Juhász interjú szerint még kellett pótradar. Persze egy fél nap alatt sok minden megváltozhat, ha a pótradart nekünk kell kifizetni.

 

Akkor lehet, hogy nem kell. Évente 10-20 gépnél több nem szokott úgy eltévedni, hogy csak radar segítségével lehetne megtalálni. És csak ritkán szoktak meghalni ebben a pilóták. 3-4 éve halt meg az utolsó a Vértesben, statisztikailag még van 5-6 jó évünk a következőig :-)

 

Előzmény: BENTA (11857)
BENTA Creative Commons License 2005.11.24 0 0 11861
Ne komolytalankodj! Itt vérre menő demagogizálás folyik!!!:)
Előzmény: Törölt nick (11859)
BENTA Creative Commons License 2005.11.24 0 0 11860

'de a belföldi légiforgalom ellenőrzéséhez szükséges lyukbetömést nem, az "a mi egyéni szociális problémánk".'

 

Itt az idő egy kis szociális demagógiára, lélegeztetőgépezésre. Olyan régen írtál ilyeneket. Már hiányzik.

Előzmény: Vgyuri (11856)
BENTA Creative Commons License 2005.11.24 0 0 11858
'

A radar is mikrohullám. A nagyteljesítményű radarok  nyalábjában pár 10 méteren belül meg lehet sütni egy csirkét.

'

Nem lehet. Mondta a HM és Sandinista, meg kavkaz is. Sőt kilátót akartak oda telepíteni, meg presszót. Ha sütni lehetne vele, akkor biztosan grillbárt terveztek volna oda.

Előzmény: Vgyuri (11840)
BENTA Creative Commons License 2005.11.24 0 0 11857
Nem kell pótradar. Tegnap nyilatkozták. Hogy eddig miért kellett emelni, illetve pótradar, és most miért nem, az a HM titka marad, talán örökre.
Előzmény: Vgyuri (11838)
Vgyuri Creative Commons License 2005.11.24 0 0 11856

Juhász úr azt mondta, hogy mobil radarokkal oldják meg. Tát nem áram, út, hegyodal.

 

Tehát akkor nem vezeték, hanem generátor (én is mondtam ezt a lehetőséget). Az is pénzbe kerül. Ráadásul majd jönnek a zöldek, hogy a generátor pöfögése zavarja az ellésben a szirti poszátát, rakjanak köré zajvédő falat, amire majd jönnek a tájvédők, hogy a fal zavarja a megszokott tájképet ..... :-)

 

Mindenre van megoldás, csak kérdés, hogy mennyibe kerül és azt honnan teremtik elő. Akár a 70 méteres toronyra, akár a réskitöltő radarállomásokra.

 

De az szerintem úgy lesz, hogyha a NATO meg fogja kapni az őt érdeklő déli radarlefedettséget, akkor a Zengőre jóváhagyott költséget fogja kifizetni, de a belföldi légiforgalom ellenőrzéséhez szükséges lyukbetömést nem, az "a mi egyéni szociális problémánk".

 

Előzmény: intercooler (11850)
andrzej Creative Commons License 2005.11.24 0 0 11855
Itt van még egy térkép is:

http://www.globalsecurity.org/wmd/world/russia/images/hh-map.gif

Itt meg egy kép a radarról. Hasonló van Munkács mellett:

http://www.globalsecurity.org/wmd/world/russia/images/hen_001-s.jpg

Itt meg a teljes lista:

http://www.nti.org/db/nisprofs/russia/weapons/abmc3/earlwarn.htm

És itt van még egy kép. Ehhez hasonló volt a "tésztagyár", amit lebontottak:

http://www.fas.org/irp/dia/product/88_57b.jpg
Előzmény: andrzej (11854)
andrzej Creative Commons License 2005.11.24 0 0 11854
Mégis kinek a katonai titkait? Az oroszokét? Az ukránokét?

Amúgy minden fönt van az interneten.

Itt meg megnézheteg az összes munkácsi radart itt:
http://www.globalsecurity.org/wmd/world/russia/images/mukachevo-cib_200_1.jpg
Előzmény: intercooler (11851)
frontier Creative Commons License 2005.11.24 0 0 11853

Kissé off

de a 10-es főközlekedési utat kiváltó részt - hála a zöldeknek, pontosabban a Levegő Terápiás Munkacsoport tevékenységének - évekig nem foglyák még kiépíteni, így továbbra is marad az órákig tartó, lépésben való vánszorgás, persze át a települések központján...

 

köszönjük

Előzmény: Vackor134 (11818)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!