2003 vivaro gyenge,emelkedőn letilt,újraindítva megy tovább rendesen.80 körül még egyenesben is letilt,újraindítva megy tovább.Egr kitakarítva,gázolajszűrő cserélve gyárira,csatlakozók tisztítva,új levegőszűrő.
Minden cserével jobb lett,de a probléma most is megvan.
Üdv az Uraknak. Csask egy kérdésem volna hogy tudja e valaki hol található a 2015-ös Opel Vivaro borulásérzékelő mert már idegbajt kapok hogy nincs meg. Köszönöm
Hasoló helyzetben voltam,én végül egy 2.0 vettem az utolsó évjáratokból. Itthon nem fogsz jó autót kapni,mi bejártuk egész Eruopát végül Hollandiában találtunk egy normális állapotút... A 70-120e km-es autókat meg se nézd,mind lelakott fos 8e euro alatt. Nálunk a nyerő e legtöbb km-es (180e)lett.
Szia kérdezném hogy a hibát meg találtad e az autón mivel van egy Nissan Primastár 1.9 d és ugyan ezt a hibát csinálja nem megyek vissza a fordulat normálisan gondol egyet és még javul
szia! opelnél nem tudom hogyan van de renaultnál ha bemész márkakereskedésbe a forgalmiddal megnézik a rendszerbe és már meg is van a kód persze csak akkor ha a gyárija van benne.
Eladom a vivarot és tettem bele egy új akksit, amitől a rádió le is tiltott, kiírta, hogy safe, kéri a kódot. Igen ám, de nem rémlik, hogy amikor újan vettük, hová tettem, mert a gyári akksit cseréltem benne most (2005-ös kocsi). Előfordulhat, hogy a rádió hátulján ott van a kód, vagy mit lehet tenni?
2008-as 2.5 Cdti Vivaromba szeretnék üzemanyag szűrőt cserélni de kicsit bizonytalan vagyok. Típusra keresve az autós webáruházak szinte mindenhol kidobnak többféle méretet. Nem tudom melyiket kéne megvennem. Tudnátok linkelni nekem egyet ami belevaló..?
Pontosan, a 2.0dci-nél, a kompresszorból kijövő vastag cső, ami megy a szárítószűrőbe. Na ez előtt van a hűtő mellett egy kivehető műanyag lap, és ez ér a csőhöz. És addig dörgöli, amíg ki nem kopik.
Aztán érdemes leszedni a kompresszor kábelét (a hűtő mögött), mert a gyári kábelbilincs meg a kábelt teszi tönkre...
Sziasztok! Tud e valaki olyan helyet ahol lehet kapni glikol álló 17 x 25 és 18 x 26 os karmantyút a kuplung adóba kellene a sima gumi nem sokáig bírja sajna.
Hihetetlen ez a verda, mindig van valami. Most éppen az utastér ventilátorom adta meg magát, csak 4. fokozatban hajlandó működni de akkor lefújja a búrámat.
A lökhárító mögötti műanyag úgy van kitalálva, hogy kidörgölje a klíma csövét. A bontóban az összes cső ugyanott lyukas. AZ enyém is az lett, hegesztés után már jó. Meg kapott műanyag burkoló csövet.