Most lettem boldog tulajdonosa egy 87-es, 1.3-as Samurainak. Némi ötletre lenne szükségem pl.: emeléshez, becsövezéshez /külső avagy belső/. Infók autóról. Mi legyen az első lépés.
Amit tudnotok kell: tök kezdő vagyok de nagy a lelkesedés :-)
Amit én tudok felajánlani cserébe: ipari formatervező vagyok, szoktam tervezni kiegészítő elemeket autókhoz, esetleg a legyártás is megoldható.
Ha valaki tudna a kezdéshez segíteni...
Miért, van neki? A Samurai-nál (a Tiédnél már csak részben) a hidat rugók helyett még laposvasak kötik az alvázhoz, nem?
:-)))
Jó a vidijó, csak nekem fényképszerűen jön le. Semmi kerékforgás nem látszik rajta, csak arrébbugrál az autó.
:-)
A többi kép merre van?
MEB:
az email cím él, de chelloban is ua., ha esetleg nagyobbak a képek. Gyári lökhárító elég gyér, min. meg kell erősíteni a görgősablakhoz, elég nagy erők lehetnek ott... A tok az mit takar csörlőnél??? Mármint milyen megoldással? Gyári lökös alá??? Azt azért tudnod kell, hogy ha a vázak közé akarod bevinni, sajnos azon is faragni kell és az összekötő csövet is lejjebb lell rakni!
atompyka: lehet, hogy MEB csak a samurai rugózását nem bírja???
Itt egy érdekes videó rólad, hogy lehet majdnem elakadni vízszintesen :)Atom 840kb!
Hát ja. :-/
Izleni nekem is nagyon ízlett,csak vasárnap hajnalban -szavaiddal élve- megtörtént a visszatáplálása...
Rég éreztem magamat ilyen pocsékul kajától. :-)
De ez nem változtat azon a tényen,hogy neked jólesett belőle a harmadik tányér is. :P
Sj,
él az itteni mélcímed? Dobnék pár képet Erdélyről!
Más:a gyári löklapomat akarom átalakítani a csörlőhöz.Lett volna jó kis komplett tok is hozzá,de momentán nem maradt már rá cash.Tudsz esetleg valakit,akinek ilyen megoldással van felrakva? (x8000)
Májusban hozzák a tekerentyűt Babodra,addigra el kellene készíteni a helyét.Ott maradnék pár napra a német cimboránál és leírása alapján szükség is lesz a csörlőre oda,ahova ők akarnak autózni...
atompyka:
Valószínüleg megyek, akkor pestről, ha végül is ez a túra! Ha jösz te is megigérem elmondom mi a talpas-csapszeg! Bár úgy látom a megfogalmazásodból mintha te nem jönnél...
Mijaza talpas? A dugó kis Tótkölök egész 7VGn nem volt hajlandó elárulni...
Tudom hát, hol lesz, de nem publikus. :-)))
Gyere el Pestig, mert állítólag nem aszfalton mentek a célig, hanem Rákos-patak és hasonlók...
Ha mindenképp odamennél, magánban elárulom, de akkor délre időzíts.
Gondolkozom, hogy lenézek a találkozóra. Hol is lesz ez pontosan, hogy nem keljen pestig kocsikázni? Persze még addig meg kell szerelnem a hátsó felfüggesztést, mert az utángyártott lada talpas eddig bírta a gyűrődést... Ma vettem egy aviát!
Én is.
Mosmá' ezerrel készülök a hétvégére. :)
Biztos,ami biztos alapon azért még Érden megyünk egyet a patakban,hátha a talin nem lelünk vizes szakaszt! :-)
Bár,ahogyan most az időjárást elnézem...
Megtörtént a második kerékcsapágycsere mindkét oldalon a hátsó hídban.Azért a második,mert a gyáriak egészen jól kihúzták ezt a 14 évet. :-)
Ha már viszont szervízben a gép,akkor egy vezérműszíj csere+ főtengelyszimmering csere is,mert csepegtet egy kevéske olajat.
atompyka:
Köszi! Az elsőt hagyom, erre is csak a sok laptörés miatt szántam rá magam, az elsőnél, még egyet sem tört (meg ha már vettem egy CO hegesztőt a gép mellé, használjam is valamire :) ) De kényelmesebb és jobb is lett, remélem bajok is megszünnek! Most a motoron gondolkozom, mióta átcseréltem az ezres hídjaimat 1,3-ra, már nem olyan bika az autó, egy jó kis dízellel lehet, hogy erősebb lenne, és talán 12 litert sem enne...
Május hónapban -ha minden igaz- boldog csörlőtulajdonos leszek én is. :-)
Suzuki 4x4 Klub tavaszi találkozó április 17.-én szombaton!
Off-Road Weekend Túrasorozat,Nyuszi-Túra április 9-10-én! Részletek a http://www.rangers.hu versenynaptárában!
joeeye:
Látom te is elgondolkoztál, hogy megéri e versenyezni! Én már úgy vagyok vele, többet ér egy működőképes autó, mint állandón versenyen szétvert. Kihívásnak meg itt a bükk, ma is autóztem egy nagyott az esők után.
Atompyka: Igértem, hogy felrakom a csavarrugós hátsó futóművemet, amit a sok rugótörést megunva hegeszgettem össze a múlt héten. A képek itt vannak:
1. 2.3.4.5.
Hát igen. Elég gáz volt az egész. Szerintem mindenki láthatta, hogy ha nincs valaki alatt egy brutál autó, akkor be sem fejezed. A poén az egészben az, hogy a normálosoknak is olyan helyeken menniük, ahol csörlő nélkül szinte lehetetlen volt. Az itiner pontatlansága miatt ők is háborogtak, mert volt olyan hely, ahol bejöttek utánnam az extrémre és onnan vissza már nem lehetett jönni (a sűrű fás lejtő végén lévő "dombocska").
Amúgy egy kicsit hasonlított a terep a tiedre :-)))
Szerintem elgondolgodtató, hogy egyáltalán jövőre elinduljak e. Bár mit ne mondjak: kihívásnak kihívás. Bár ahhoz, hogy normálisan végig bírjak menni 2-3 millát még kellene az autóra költeni.
Egyébként Borosék lettek az elsők? Vagy egyáltalán mi lett a sorrend elöttetek és utánnatok?
Negyedikek lettünk,extrémben.A karancskeszi versenyről,mit is lehetne mondani?Talán amit a szervező Kazareczki Tomi barátomnak is elmondtam:a itiner pontatlansága az valami oltári volt,éjjelre 4!! tkp?Brutál,nem igazán azt éreztem ,hogy az a lényeg menyire tud az illető vezetni,hanem inkább kinek az autója birja tovább...Nappali:a végén indultunk,az éjeli tkps laprugótörés javítása miatt.De már délben szedelőzködtek,a rendezők a speciáloknál,és olyan is volt ahol nem találtunk senkit?????!!!!!Megcsináltuk és egymásnak fényképekkel dokumentálva igazoltuk a teljesítést.Maga a pálya az valami isteni volt,végig tengelyig érő sár,és sár.De ennek ellenére sokakn rossz szájízzel mentek haza,de ezt nem a finom babgulyás okozta.Talán még annyit ,hogy a keze száradjon le annak a kedves terepjárós nem sporttársnak aki úgy értelmezi a KP-t,hogy beütés után megsemísítés.!!
Hali,
HJ61: Sikeresen haza értetek? Ki, hányadik lett? Egyáltalán hányan értetek be?
Én hazaértem, hál istennek. Eléggé paráztam, hogy ott marad az autó örökre :-)))
Nekem az a tapasztalat, ami működik, ahhoz nem szabad nyulni, de te tudod! Lámpavédőre nincs igazán szükség, szinte lehetetlen kiverni, pedig én próbálkozom rendszeresen! Egy jó gallytörő megvédi, inkább beázni szokott ha viz alá kerül, és ha megáll benne, nem tesz jót a foncsornak!