Most lettem boldog tulajdonosa egy 87-es, 1.3-as Samurainak. Némi ötletre lenne szükségem pl.: emeléshez, becsövezéshez /külső avagy belső/. Infók autóról. Mi legyen az első lépés.
Amit tudnotok kell: tök kezdő vagyok de nagy a lelkesedés :-)
Amit én tudok felajánlani cserébe: ipari formatervező vagyok, szoktam tervezni kiegészítő elemeket autókhoz, esetleg a legyártás is megoldható.
Ha valaki tudna a kezdéshez segíteni...
Miért, van neki? A Samurai-nál (a Tiédnél már csak részben) a hidat rugók helyett még laposvasak kötik az alvázhoz, nem?
:-)))
Jó a vidijó, csak nekem fényképszerűen jön le. Semmi kerékforgás nem látszik rajta, csak arrébbugrál az autó.
:-)
A többi kép merre van?
MEB:
az email cím él, de chelloban is ua., ha esetleg nagyobbak a képek. Gyári lökhárító elég gyér, min. meg kell erősíteni a görgősablakhoz, elég nagy erők lehetnek ott... A tok az mit takar csörlőnél??? Mármint milyen megoldással? Gyári lökös alá??? Azt azért tudnod kell, hogy ha a vázak közé akarod bevinni, sajnos azon is faragni kell és az összekötő csövet is lejjebb lell rakni!
atompyka: lehet, hogy MEB csak a samurai rugózását nem bírja???
Itt egy érdekes videó rólad, hogy lehet majdnem elakadni vízszintesen :)Atom 840kb!
Hát ja. :-/
Izleni nekem is nagyon ízlett,csak vasárnap hajnalban -szavaiddal élve- megtörtént a visszatáplálása...
Rég éreztem magamat ilyen pocsékul kajától. :-)
De ez nem változtat azon a tényen,hogy neked jólesett belőle a harmadik tányér is. :P
Sj,
él az itteni mélcímed? Dobnék pár képet Erdélyről!
Más:a gyári löklapomat akarom átalakítani a csörlőhöz.Lett volna jó kis komplett tok is hozzá,de momentán nem maradt már rá cash.Tudsz esetleg valakit,akinek ilyen megoldással van felrakva? (x8000)
Májusban hozzák a tekerentyűt Babodra,addigra el kellene készíteni a helyét.Ott maradnék pár napra a német cimboránál és leírása alapján szükség is lesz a csörlőre oda,ahova ők akarnak autózni...
atompyka: