egy kis segítség kellene....2 hete totálkárra törték a nem Mazdánkat, de most ha fizet a biztosító azt vennénk, egy Mazda 5-öt, dízelt....itt a bibi, mert amúgy annyira egybe van az autó, csak az a részecskeszűrő.......akinek van akár rossz, akár jó tapasztalata, az megosztaná?! mi nem csak városon belül megyünk...heti 1 autópálya (25 km szakasz) tutira megvan....eltömődik így is a szűrő?!előre is köszönjük
A fém dobozka nagyfeszültséget előállító elektronikát tartalmazza,az említett "black box" viszont nem ismeretes előttem. Tényleg feldob6nád ezt a kérdést a 6os topikban...
Nekem nem a motorral van problémám hanem a bal első lámpám fényerejével.Bekapcsolás után tökéletesen világít kb.30másodpercig,azután elhalványodik.Izzót már 3garniturát próbáltam,nem az a probléma.A lámpatest alján 3csavarral van rögzítve egy fém doboz,azt is átcseréltem,de a hiba maradt.A lámpatesten belül,az izzó alatt van még egy fekete dobozka ahonnan kijön a vezeték a foglalathoz,de állítolag az nem cserélhető,csak kompletten a lámpatestel együtt.Tud erről valaki valamit?A segítséget előre is köszönöm.
Hi! Ha benézel itt a fórumon a Mazda6-os topikba lehet még több segítséget kap6sz. Ott olvasgatva kiderül,hogy a gyári xenonhoz tartozó,a kötelezően előírt dinamikus magasságállítást végző elektromos szervo-motor hajlamos magát megadni...
Köszi a címet, remélem tudnak segíteni. Majd holnap megzörgetem őket. A Mazdánál 120.000+ ÁFA egy lámpatest. Kár, hogy nem lehet kicserélni azt a vacak alkatrészt a lámpatestben, ami a problémát okozza nekem.
Sziasztok! Mazda 6-hoz keresek bal első xenonos lámpatestet.Van a lámpán belül egy elektronikus alkatrész ami az én autómban valószínű tönkrement,a mazdánál meg azt mondták a komplett lámpatestet cserélni kell.Másképen nem javítható.
Mindig újabb-és újabb modelleket hoznak ki az autógyártók -nem is tehetnek mást: 1részt már régen belehajszolták önmagukat és konkurenseiket a piaci versenybe. 2részt a vásárlókkal is elhitették a marketingesek,hogy mindig csak szebb-jobb-biztonságosabb autókat gyártanak. Ami persze messze nem igaz maradéktalanul. Sztem Bő 10en-éve le is szoktak arról,hogy igazán elnyűhetetlen autókat gyártsanak. Megrövidültek a modellváltások periódusai: vedd-vidd/használd,"dobd el",vegyél újat... Az elmúlt 8 évben olyan "szerencsés" helyzetben voltam,hogy céges autóként tudtam 3 évenként újakat venni.Így visszanézve nem volt ésszerű semmiképp: az(ok)járt(ak) jól akik a 3 év/42-45E km-t futott,kikímélt autóimat az új ár kb.60 (az általam fizetett hitelkamatot is számolva max. 35-40!!!) %-áért megvették... Arról nem is beszélve,hogy lényegében 1ik sem volt masszívabban-jobban megcsinálva,mint az a '92-es(VW Vento)autó,amiből "felkapaszkodtam az újak közé"... Most én járok jól,mert ez az ideális használt autó: ismert előélet,gondos-kíméletes bánásmód,megfelelő szervízelés. Ja,és már kis van fizetve :-)) Nekem ennél nagyobb-erősebb,jobban felszerelt autó nem kell.És még tetszik is. Persze sok másik is tetszik,de azokat megveszem modellként,ha akarom :-) Meg aztán átütő újdonságot alig-alig hoznak az 1re újabb autók -na jó kivéve mondjuk az általam 1ik leginnovatívabb gyártónak tartott BMW. Persze pozitív hozadéka is van a piaci versenynek: kénytelenek(lehetnek/lesznek) 1mást figyelve a gyártók tényleges-érdemi fejlesztéseket bevezetni az oktalan/felesleges lóerő-Nm és elektronikus kényelmi kütyükben való tobzódás helyett... Kivárom:legalább 10 évet "adok" rá.
Köszi,megerősítettél el6ározásomban -ugyanis én is pont' így gondolom. Na meg az a valag pénz amit kifizettem érte(36hó alatt) mostantól engem/a családomat szolgálja...
Nem tudjátok hogy 626 GD-s mazdánál hol van sípoló kütyü, ami égve hagyott lámpánál sípol? Rohadtul idegesít!! Ki akarom iktatni! Nem is értem, hogy miért csinálja, benne a kulcs, az ajtó is csukva és mégis sípol. Szerintem itt valami bug lehet, pl nem érzékeli a benne lévő kulcsot. Még szerencse, ha ráadom a gyújtást, akkor elhallgat.
Teljesen más lehet újkorától tartani egy autót, mint használtan venni. Elméletileg jó állapotú lesz ha az első vigyázó tulajnál van. Nem érdemes szerintem cserélgetni az autót, hanem használni kell amíg megy. Kopóalkatrészeket cserélni, aztán 30 éves korában oldtimerként használni tovább vígan :)
Nagyon remélem,hogy 10en-néhány év múlva én is hasonlókat ír6ok majd az én Mazdámról,ugyanis ilyen sokáig tervezem megtartani... (még csak 3év/45Ekm-nél tartunk)