Mint említettem osztrák és svájci benzinből 5,4l-es fogyasztással jártam meg a 2500km-es utat, ez csak azért fura, mert eddig 7-8l -el jártam általában, igaz főleg városi és vegyes használatban, de mondjuk hosszabb utaknál se tudtam 6,5 alá menni.
Így most azt hiszem marad a kannás megoldás :-) mert kíváncsi vagyok lemegy e a pirosba a mutató.
Nekem eddig 855KM volt a csúcs 54L benzinnel, de akkor már elég régóta világított a sárga, olyan 10L vagy kicsivel több lehet benne amikor kezd világítani.
Azért olyan furcsa, mert máskor ha 700km-t mentem vele, már a piros környékén volt, most 700-nál még a negyed felett volt (és 10 literrel kevesebbet is tankoltam mint szoktam), totál nem tudom mit higgyek, asszem az lesz hogy most tényleg csontig kiürítem a tankot, és megnézem akkor mi a helyzet.
Hát még én is csak saccolni tudom, mennyi van benne. A közepe az kb 30 liter. Az első vonal olyan 17, a harmadik pedig 42. Mikor kivettem a szűrőt, alig láttam benne benzit, már régóta világított a kis sárga szörnyeteg az órán, a piros alsó negyedénél volt a mutató. 25 litert tankoltam, amitől a fél állás vonalának jobb oldalára állt be.
Ma teletankoltam, a negyedénél több benzin volt benne (1-2 miliméterrel a vonal felett) és ment bele durván 40 liter, azaz kb 20 liter volt a tankban. Ez szerintetek mennyire valid?
A régi jelzéssel amikor a piros sávhoz ért, maradt benne 10 liter. ennyit tudok biztosan, minden más sacc :)
Vedd le az akksit egy éjszakára. Lehet, hogy a hibás működés alapján tanult be a vezérlő. Légtömegmérőből utángyártottat tettetek be? Az sokak szerint nem jó semmire.
Olvastam kicsit előrébb mar hasonló problémát csak nem láttam rá választ.
N16 Facelift Almera Hasonló az előzőekhez képest úgy vettem h vezérműlánc cserés volt ok gondoltam de jó nekem akkor már nem kell viszont nem benne erő ,első gondolatom h el van rakva a vezérlés ,semmi gond elvittem a szerelőmhöz el is volt ő helyre rakta és onnantól kezdve nehezebben indult ,cseréltünk fő tengely jeladót vezérműtengelyét is onnantól kezdve patent volt ,viszont üzemi hőfők elérése után ledadog ill vissza durrog a kipufogóba és nem veszi fel a fordulatot,cseréltünk légtömegmérőt kb 2 óráig volt jó és ugyan ezt csinálja.
Sziasztok! Ma olyan napom volt, hogy szétszedtem, és le is fényképeztem. Ha kiemeled, van még benne egy fél liter benzin, amit nehéz visszaönteni a tankba. Ha sikerül, annyi még biztosan marad benne, hogy visszarakásnál megint meglocsold az ülés helyét. A gyorcsatikon két oldalról be kell nyomni a két kis kockát a nyitáshoz. Visszarakás előtt a fekete leszorítókupak menetét kefével meg kell pucolni.
A potméternek minél nagyobb az ellenállása, annál kevesebbet mutat. Üresen 80 Ohm, fél állásban 30 Ohm, tele állapotban 5-6 Ohm.
Visszaolvastam, és láttam pont egy hónapja volt téma hogy másnál is gond van/volt az üzemanyag visszajelzéssel.
Nemrég volt AC pumpa csere, és most egy Svájci túrán beleraktam 2500km-t a kocsiba, először volt teletankolva a csere óta, és bizony valami oltári nagy hülyeségeket mutat, még félig jelzi, és már 40l-t tankoltam rá. A felső negyed részt mintha jól jelezné, de utána alig mozdul.
Ha kiszedem a pumpát amiről szó volt nemrég, mit kéne megnéznem, megcsinálnom hogy jó legyen? Közepes szerelési érzékkel nekivágjak, vagy vigyem inkább szerelőhöz?
Előre is köszi a segítséget.
Ja és kis szösszenet. Itthoni tankolással (MOL) elmentem átlag 100km-t 6,6l-el, osztrák, és svájci benzinnel meg kb. 5,4-el, kb azonos 110-120 közötti tempóban, csak autopályán használva.
Itthon soha nem sikerült 6 liter alá vinni, akárhogy spóroltam az autópályán :-)
Címben szereplő 200e km alatti lehetőleg indítható motort keresek megvételre, a jelenlegi haldokló helyére. Származási papír (adásvételi vagy számla) és beépítési garancia kell. Max 50K a rászánt összeg.