csak 20 mérföldet teszteltem, egy kicsi development, engine, research meg setup. csak a setup meg a development kapott "kockákat" :S
nemtom honnan van pénzem, nem vettem fel hitelt. a brazil nagydíj remélem esős lesz, mert akkor shindzsi jol fog menni egy kocka + rainnal :)
go minardi, a tyrellek bőven megvannak, a prostot nakano 3 tizedre közelítette meg az ausztrál időmérőn. a futamon 14. helyről az 50. körben kiesett fékproblémák miatt sajnos :( de sikerlüt megjavítani teljesen az autóját :) :) :)
Okés, nekem is ez volt a véleményem. Csak 3 Ford mocis team kell, mert hát a Fordhoz az kell....
Akkor 1995-re:
Williams Renault Hill-DC Ferrari Alesi-Berger Benetton Renault MS-Herbert Tyrrell Yamaha Salo-Tarquini/Katayama McLaren Mercedes Hakkinen-Mansell/Magnussen/Blundell Minardi Ford Badoer-Martini/Lamy Forti Ford Diniz-Moreno Sauber Ford Frentzen-Wendlinger/Boullion Footwork Hart Inoue-Papis/Morbidelli Jordan Hart Irvine-Barrichello Ligier Mugen Panis-Suzuki/Brundle
A / jeleseknél az autót több pilóta vezette... Szerintetek az kerüljön a MOD-ba, aki több versenyen vett részt? Vagy majd Mi eldöntjük.....
'86-ra is össze tudnátok dobni egy ilyen táblázatot? (McL festés készül, az jó lesz 95-re, és /módosítással/ 86-ra is.
A Minardi ,mondom, kemény cucc. :DD És Te tesztelsz is? Honnan van cash rá? Kölcsönt vettél fel? Szerintem comm.-hoz R.Amstrong legyen, 3 évre is eljön a Stewart-tól. Én Newey-vel is bepróbálkoznék, egyszer leszerződött a Minardihoz, 1 évre. Bár nem tudom, hol van az a mentésem.... Meg J. Barnard is megkörnyékezhető... A 4. posztra meg a Jordanes fickó, vagy Keller, estetleg Dassaud.
Motornak a Mugent ajánlom, partnermek ad casht, akár 2-3m $-t is. Agip ugyanez. Gumi meg elég, ha veszed. Cash szponzor lehet a főszopnzorod. Nekem egyszer Akai Minardi Mugen-Honda volt a team neve..... :D
kezdtem egy futamot a Minardival. Életemben nem gondotlam volna hogy ennyire nehéz lesz egy ütőképes(ebb) csapatot létrehozni '99-re.
egyelőre gascoyne úrral szenvedek, illetve próbálom befűzni Dinizt a Minardi csapathoz (Nakanot marasztalni szeretném, de úgyis elmegy a McLarenhez :S).
Team szponzor úgylátszik nem lesz, motornál még tárgyalok jónéhány szállítóval (Peugeot, Hart, Mecachrome, Mugen Honda). Legfőképpen egy partner dealt szeretnék megszerezni, de ha lehet akkor works. Ha nagyon muszáj, marad a customer. :S
Motivációból nincs hiány, setup teszt megy csak, ami rain-ra megy nakanonál. Egy-egy esős futamon nem ártana pontot szerezni, vagy jól szerepelni. :)
Oké, gyerekek, akkor mind a két szezont megcsinálhatjuk. De, szerintem, kezdjük 95-tel, mert könnyebb hozzá képeket, staffokat keresni. De a ,research, munka mehet mindkettő modra.
Matykó, plusz embereket nem lehet beletenni. De csak úgy, ha már egy meglévő pilóta képét kicseréled, nevét átírod az english.txt -ben és a text mappán belüli comme.txt -ben. Staffoknál meg egyszerűen átírod az english.txt-ben.
GpwPatch progi megvan? (ha nem, akkor feldobom az extrás oldalamra) Erre azért lenne szükség, mert tudjátok, hogy az összes modnál van egy táblázat, és egy csv file. Így könnyebb az adatokat tárolni, és így lehet az exe-be is átkonvertálni az adatokat.
95-staff benne van a GPM1 játékba, onnan kiszedem. 86-ot meg majd rendezitek, mert az inkább google- isabb. De jó lenne, ha lenne valakinek F1 86-os évkönyve.... Ja, és kapcsolattartás, cuccok küldözgetése hogy legyen? E-mail, PM, vagy MSN?
ui.: Írjatok listát, hogy melyik 11 team-et tartalmazzák a modok.
az információs dologban énis benne vagyok szivesen. mellesleg tehetnénk bele több non-f1 pilótát (az előző 1-2 évben felbukkanó teszt és sima pilótákat, illetve azokat, akik 2-3 éven belül "felszínretörnek"
Arrows, Prost... ezek jók lennének, a Minardit esetleg később, Jordan túl könnyű lenne...
De bele akarok tenni + emberkéket a játékba. Hogy lehet? :):):)
Kérek a tippeket, mien főszponzorom, motorszállítóm, pilótáim legyenek? :)
Na, Brazíliában egy kis esőnek hála 1. és 3. helyen végeztünk, de még fontosabb, hogy MS nem szerzett pontot, így kiegyenlítettük a hátrányt. Továbbra sem vagyok elégedett a kocsival, edzésen 4. és 6. voltunk, a versenyen ha nem jön az eső, akkor a 4-5. helyen végeztünk volna. Extraként most fékhiba volt az utolsó pár körben mindkét pilótánál, de szerencsére kibírták. Viszont úgy összezúzták a verdákat, hogy Argentínába a 3-ból 1 sem lesz fullos.
Moddolás: jó ötlet! Azon felül, hogy időm sincs, és nem értek hozzá, szívesen segítek. Győzzétek beosztani! :D Különben nekem az egyik kedvenc szezonom all the time az 1986-os. A vb-címért végig ment a 2 Williams (Mansell és Piquet), Prost a McLarentől, és még Senna a Lotussal. Ezen felül nyert futamot a Benetton, és talán a Ferrari is. Adatgyűjtésbe lehet beszállnék.
Gratula az eredményeidhez! Simán felvirágoztattad a Stewartot. De ahogy a menüt néztem ,a Stewart ikonjában benne van a Ford ikon.... És Te Mercedesekkel mentél.... :DDD
A Tyrrell 99-re könnyű lesz, Gascoyne miatt. Válaszd inkább a Minardit,vagy a Prostot, esetleg Jordant, vagy a Diniz GP-t (Arrows)
nagy csalódással vettem tudomásul, hogy 2007 végén vége a játéknak. :(
sebaj, év végén Nick Heidfeld learatta hatodik világbajnoki címét, a Stewart csapat, pedig hetedik konstruktőri és pilótái 7 éven keresztül sorban nyerték a bajnoki címeket (1 button - 6 heidfeld) :))
legközelebb a tyrellel próbálkozok, a cél az aktív pontszerzés 2000-ben/től. :)
"but even if the FIA permit you to use an old car, doing so will result in a Handling penalty"
asszem ez lesz az a rész, szoval sz@r lesz az autó handlingja. készítek újat, következő évben már úgyis 5* lesz :) aztán lehet bepróbálkozok egy utolsó évben mindenből a legszarabbat kérem... persze kivéve a főtervezőből.
most termelem a veszteséget, dehát van miből, kb. 40 millám van, kicsit kevesebb perpill... monacoban cél a kettősgyőzelem :)
Háát... Nemtudom... Szerintem mindenképp kell új autókat építeni, mert akkor nem biztos, hogy elindulhatsz (jön az üzenet, hohy your career is over as a team manager) .... Tényleg nem tudom, mert én mindig építek új autót. Ha az idei kocsit fejleszted, az csak az idei szezonra vonatkozik. PL. Nekem is legális volt a 98-as kasztni 99-re, és a 98-as kocsihoz csináltam B,C,D variánsokat, a handling így 88% lett. Ugye, a kasztni legális. De közben a 99-es gép is fejlesztés alatt volt. Akkor 99-ben 88%-nak kellett volna lennie a handlingnak, de 60% volt, azt toltam fel 78-ra.
Idei autóval nemhiszem, hogy lehet indulni jövőre is. Ha a mérnököd nem küld leveleket Ausztria, Németo. környékén, hogy mivan a jövő évi kasztnival, akkor szerintem oké. Bár a fejlesztés adott évre vonatkozik. Meg elég érdekes, hogy van egy 100%-os (elvileg a legjobb) kocsid, és azt is fejlesztheted 100% fölé.....
Ez egyébként ugyanaz lenne, mint amit a Minardi csinált éveken keresztül IRL. San Marinóig a tavalyi kocsi, ott mutatkozott be az új kocsi.
Majd ha a többiek is bekukkantanak, kérdezd meg Őket is, mert nem hiszem, hogy most túl sokat tudtam Neked segíteni. Amúgy jó gamelést!!! :D
ha a következő évre a chassic legal, akkor elég ha nem csinálok új autót, hanem az ezévit teszi be következő szezonhoz, és azt tudom továbbfejleszteni? vagy ha a next year chassict elkezdem fejleszteni, akkor mi lesz?
Motor terén Peugeot (volt), de 2000-re mindenképp Mercit szeretnék, illetve lett. Üzemanyag Agip, de felidézem a történelmet, és a Mobil-lal fogok szövetkezni. Gumi terén marad a Bridgestone, valószínűleg a 10 évre, míg a játék tart. :))) Főszponzor a Mild Seven.
Épületeknél meg van rendelve az 5-os gyár, és a ,, bele való kacatok ,, (CAM; CAD; szélcsatorna; workshop + ami kimaradt)
Ian Phillips vezeti a PR részleget, a kocsit, Rory Byrne tervezi, John Barnard a 3. részleg főnöke. Vele egyébként 3 évre kötöttem szerződést, de időközben megállapoktam Neil Oatley-val, így Johnnak 10m$-t kell perkálni, szerződésszegés címen. A mechanikusok főnöke Nigel Stepney, és remélem, hogy nem fogja szétosztani a B199D, vagy a B200A terveit.... :DD
Legfőbb ellenfeleim a Williams (JV; HHF), McLaren (DC;Nakano) és a Ferrari (MS; RS) Hakkinen a Saubernél van, de 2000-re nincs szerződése. Fisi az évek során 5*-os esőmenő lett, míg Wurz is fejlődik.
OFF: Közben elkészítettem a 95-ös Forti FG01 festését is.
Na nem offolok, térjünk a játékra: 1999-ben Giancarlo Fisichella a bajnok, noha az évadból még 2 futam hátravan. Konstruktőrök között a Benetton toronymagasan vezet. Érdekesség, hogy ebben az évben csak 5 műszaki hibánk volt. A pilótak közt a 2. helyért Wurz, MSC, Frentzen és RSC van harcban. A csapatok közti csekély különbséget az alábbi képpel lehetne jellemezni:
Megjegyzés, hogy a futamot az a Barrichello nyerte a Benettonok elött, aki az egész évben nem szerzett pontot a Tyrrell-lel, és most a semmiből szerzett egy futamgyőzelmet a kajak középmezőnybeli csapattal
Ok, azért én se értek sokmindenhez... Painttal, Gimppel mindet meg lehet oldani.... :D (Na azért nekem is mire van az ECDL Full vizsgám.....??? :DDDD) Szerintem a leghúzósabb az lenne, hogy az évadnak megfelelő staff-okat összegyűjtsük. Ez az utánanézegetős dolog a leghúzósabb.
Lényeg a lényeg, a dolog grafikai részét el tudom vállalni (képek, háttér, ikonok stb.) (Mindegy,a festéseket elkezdem, majd ha van kedvetek majd, akkor becsatlakoztok)
Ok, ennek örülök. :))) Majd jó lenne, ha a többiek is beszállnának..... Na, akkor melyik szezont csináljuk majd meg? Ötletek? 80-as, 90-es évek? Pl. 1995?
igen, méghozzá 1* 20%kal ér fel. ha egy évben egy 1 csillagos tervezőt szerződtetsz le, megcsinálod az autót azzal és ha a következő évben már egy 5*os tervező csinálja az autódat, az autó handlingja lesz vagy 100. Belekezdtem az új szezonba, asszem 2007ban járok. Egyre erősebbek vagyunk, Heidfeld az, aki az abszolut favorit nálam, és ha nem szólok közbe az előző szezonban, Frentzen nyeri meg. Sebaj, azóta Heinz-Herald pech-sorozatba kezdett. Egyetlen egy futamot nem fejezett még be az ötből, és ha továbbra is ezt csinálja, kirúgom és lecserélem valami sz@rra. Az legalább befejezi a futamokat. A következő szezonban továbbra is West Stewart-Mercedes leszek, csak már nem Mike Gascoyne, hanem egy 5*-os lesz a mi kis tervezőnk.
Még néhány szó erről az évről: Gauloises Arrows-Mercedes; Winfield Benetton-Ferrari; Red Bull-Ferrari (Diniz-Hill-Villeneuve); Mild Seven Jordan-Mecachrome (nagy cipész, jos the boss, eddie); a McLaren hosszú évek után visszaváltott Ferrari motorokról Mercedesekre; Minardi-Peugeot; Prost-Ford (Hakkinen, Barichello); Sauber-Ford (Button, Rosset); Tyrell-Ford; Marlboro-Williams-Ford (wurz, sarrazin). A Prost pilótája, Hakkinen kijelentette, hogy visszavonul az év végétől. Tavalyi szezon során a visszavonult Magnussen is rajthoz állt, Salot rúgták ki úgyemlékszem, és az ő helyére érkezett. A minardi leváltotta Sumit és Fizikot két gyengébb pilótára. Kevés volt biztos a tőke és kevés a siker. :) Már nem sok kell a végéhez a játéknak... Legközelebb valami Tyrellel próbálok meg játszani :)
Az utolsó soraidra válaszolva: ez valószínűleg egy bug: mert ha te menedzselsz egy csapatot, és jövő évre nem lesz kocsi/benya/gumi/moci , akkor a játékod véget ér. Mivel Nálad a Sauber AI csapat, így nincs semmiféle következménye.
Az autó handlingja szerintem attól függ, hogy hány *-os tervező csinálta a kocsit.
Ja, és a múltkor eszembe jutott, hogy ha van rá igény, létrehozhatnánk egy modding team-et, és létrehozhatnánk még 1-2 szezont GPW-hez (amelyekre igény van) Mit szóltok hozzá?
a stewartos játékomban már csak egy kihívás van: frentzennel sikerüljön szimulálva második lenni az egyéni bajnoki címben.
volt egy kevés változás a mezőnyben. a hisztiző Button leszerződött a Prosthoz, így leszerződtettem Frentzent. A nagy schumi a minardinál versenyez, csapattársa giancarlo. A minardi a középmezőnybe tartozik, de ha esős futam van, michael odateszi magát. Ami még vicces, hogy a Ferrarinak nem sikerült 2005ben futamot nyernie. 2004-ben is csak egyet szereztek meg. Az elmúlt időszakban a csapatom előnye már nem a régi. A mercedes szívvel és Shell vérrel működő Mike autók 2004-ben is megszerezték a bajnoki címet, 14 futamgyőzelmet (5 kettős) bezsebelve. 2005-ben már "csak" 11 sikerült (4 kettősgyőzelem). Heidfeld 9, Frentzen-Nakano-Wurz 2-2-2, kicsi Schumi, pedig bezsebelte az esős Monzai (?) futamon a futamgyőzelmet. A sauberes David Coulthard is itt szerezte meg csapatának és magának a 2005-ös évben "elszenvedett" legjobb versenypozíciót. Megint nagyon szerencsétlenül jártam a "szponzorálással", sorra nyúlták le előlem a szponzorokat, nem is csoda, ha egy slot üresen maradt a West Stewart-Mercedeseken =) Elég sűrűn váltogattam a főszponzorokat, de most a Westnél megragadok, sokat tejel. Hű maradtam a Bridgestonehez is. Volt olyan szezon, mikor két csapat használta a Bridgestone gumikat, az összes többi Goodyear abroncsokkal körözgetett a szezonban. A goodyearnak akkor jó éve volt, erősek voltak a gumiai. Nade engem sem kellett félteni, rengeteg teszttel sikerült "ellensúlyoznom" a Goodyear dominanciát, néhány év múlva, pedig cask egy kellemetlen emlékként gondolok vissza arra, hogy a harmatgyenge gumik sem fogtak ki rajtam. Érdekességként említhetem, hogy a Mercedes nekem, a Ferrarinak és a Benettonnak szállít motorokat, a Fordnak is hasonlóan nagy piaca van (Williams, Prost, Arrows), és a Mecachrome motorokat is két csapat (McLaren, Jordan) "igényli".
Mellesleg:
Láttatok már olyat, hogy egy csapat úgy indul, hogy sehol sem jelzik, hogy mien motor hajtaná őket? csak mert a saubereknek nincsen motorszállítója, anélkül meg ugye nehézkes elindulni...
Egész jó ez a formulaJ (www.formulaj.co.uk), most legalább meg lehet ismerkedni az új pályákkal (új taktikákkal) is. Mondjuk idáig elég sokat hibáznak a pilótáim, az agresszivitásfokot még ki kell tapasztalni. de v0.1-nek már nagyon jó!
Ha lenne benne setup, meg pár GPW-ből ismerős móka (szponzorvadászat, fejlesztések), lehet, át is váltanák.
Idáig egy komoly kritikám van: Piquet túl jó! :-)
A GPW-hez: valamikor december környékén akartam csinálni egy módosított 2008-as MOD-ot, rögzítve a pilóták és a szponzorok szerződéseit (mint ahogy a valóságban is volt), előbbi össze is jött, utóbbi még kérdéses. Mondjuk ilyen szempontból jó a 1998-as kezdés, gyak. nincsenek gyári csapatok.
Sajnos nincsenek extrák a motorra, nem volt rá emberem, ezért írtam, hogy azzal nem tudok mit kezdeni. Elég gyengusz a Ferrari motorom most, dehát ezzel kell boldogulni. A guminál sikerült némi extrát elérni, itt majd fejleszthetek.