Mondom akkor, withevel mire jutottunk, illetve először a lábjegyzet: szal három szempontja volt a válogatásnak, az első, hogy jó filmek legyenek, ezzel azt akarom mondani, hogy elfogultak voltunk nyilván, de nem is akartunk nem elfogultak lenni, a másik, hogy ne legyenek ismertek, illetve legfeljebb címről, mer gondolom, senkinek se hiányzik egy ötszázharmincnegyedik filmklub Brazillal meg Kék bársonnyal, szal emiatt, a harmadik szempont meg az volt, hogy fontos filmeket válasszunk, és itt objektívek próbáltunk ám lenni, Ovidio Assontis Óriáspolip című kiváló Cápa-utánzatáról is emiatt mondtunk le például, és fájó szívvel, mondhatom,
tehát:
Faster, Pussycat! Kill! Kill! (Russ Meyer, 1965.) a kebelbarátok kedvenc rendezője három tomboló nőstényről mesél, kábé mint a Thelma és Louise, csak Susan Sarandon helyett Tura Satanával.
Female Vampire (Jess Franco, 1973.) "Tanuljuk meg nézni a rossz filmeket!" a kukkoló-király Jess Franco több mint százötven filmet jegyez, és Tim Lucas nagynevű amcsi kultfilm-szakértő szerint "nem láttál Franco filmet, amíg az összeset nem láttad", hát, bármilyen szép is a célkitűzés, a megvalósítástól asszem, el kell hogy tekintsünk, viszont ízelítő képpen itt az egyik mestermű, a címszerepben a varázslatos Lina Romay látható.
Get Carter (Mike Hodges, 1971.) Mielőtt bejön a hollywoodi rimék Stallone-val, látni kell az erdetit, mer így néz ki egy angol gengszterfilm bazzeg, nem pedig úgy, ahogy azt Guy Richie elképzeli, és ráadásul van az az ominózus telefonszex-jelenet Britt Eklanddal...
Kamerales Peeping Tom (Michael Powell, 1960) mozi, kukkolás, szex, erőszak, apa-komplexus, mozi, mozi, mozi, nagyjából ezekről a témákról mesél ez a nagyon okos, nagyon fontos és nagyon ismeretlen film, a mániákus apa szerepében a rendező maga, aki merészségével jó időre elvágta magát a producereknél, de megérte, és az utókor örökké hálás lesz neki érte.
Nagymenő Superfly (Gordon Parks Jr., 1972.) klasszik feka drog-krimi, jobb, mint a Shaft, Curtis Mayfield, nyugodjék békében, szupermegazseniális zenéjével, és a magyar felirat a Priest-et Káplánnak mondja, mer magyar kiadású videó, bármilyen hihetetlen.
Night of the living dead (George A. Romero, 1968.) withe Fulcitól szeretett volna valamit, de ez alapvető, szal muszáj, a riméket sokan ismerik, íme az eredeti, okosabb, fekete-fehérebb, jobb.
Targets (Peter Bogdanovich, 1968.) az Utolsó mozielőadás se rossz, de ez a bemutatkozás maga a csoda, Bogdanovich tisztelgése a csodálatos Boris Karloff előtt először is meghatóan szép, másodszor roppant izgalmas, harmadszor hihetetlenül intelligens, negyedszer pedig Roger Corman Terrorjából is tartalmaz egy rövid részletet.
egyre erősödik bennem az érzés, hogy cornelius nem áll elő semmivel. nem mintha nem volnának ötletei, de valahogy kicsúszik a kezéből a szervezés. ha így megy tovább, a Vágvölgyi filmklubjába megyek, az meg mégiscsak..., szóval, jobb lett volna, ha pörög ez a saját kis klub.
kornélnak ma kéne előállnia a tervezettel, amit ki értékelünk és benyújtunk. Holnap nagyon hülyén fogom érezni magam, mikor nem nyújtok be semmit. hát ki vesz majd így komolyan. Na, hogy jött ezzel a filmklubbal, aztán asse tudja, mit akar. Ezt fogják mondani.
csak azt ne mondd, hogy érdekelne a Glorie, tök elhoznám, ha cornelius holnap előállna egy olyan programmal, amibe belefér ez is. csak itt úgy láttam, a populáris horror felé ment el a hangsúly
A zsugori Kaputy akciói ellenére már nekem is van DVD-m, s ha minden igaz, ma a lemezeim száma másfélszeresére nő. Szóval szerdától már három filmmel is hozzá tudok majd járulni a fantasztikus filmklubhoz, talána a Type O Negative After Dark-ja még corneliust is érdekli. A Glorie-t csak úgy mondom, azt nagyon szeretem, bár belőletek nem nézem ki, hogy értékelitek az ilyen affirmative action ízű filmeket. áh, inkább tényleg én is majd egy rozoga széket hozok, nem dvd-t, dehogy szórók gyönygöt a disznók közé...
Hopppá, holnap mondom akkor, mondjuk már kész a program, csak végső formába kén még önteni, majd kiértékeljük, és aztán szerdán egy tuti nyerő változatot nyújtasz be... FELEJTŐ???? eszednél vagy, Baba?
Te, cornél, komoly még ez a filmklubb terv, vagy már felejtő. Szerdán elő kéne adnom az illetékeseknek, hogy milyen filmeket nyomnánk, meg kinek, és mekkora közönségnek.
Asszem van az Index-nek egy olyan szekciója, hogy vagvolgyi.index.hu - na ott meg lehet rendelni. Még én sem olvastam, nekem is a Vágvölgyi mondta, hogy meg leszek köszönve. A régi Narancsos-Tokjó-Ándergrándos írásai vannak benne kissé kibővítve.
cornél mindent nagyon jól ért ám, pontosan tudja mi az a Boss meg jatt. Nyugodtan hívd a fönökömet, aztán majd mutasd be nekem is, ok.? Abba a parkolóba pedig nem én rejtettem a bombát, hanem Kaputy, tudja ezt mindenki. Jó, az ötlet az enyém volt.
A plakát boltot te mondtad, meg hogy szóljak kornélnak, hogy küldje a zsét, cserébe bármilyen plakátot megszerzel neki. Olyan nemes gesztus volt ez a részedről, de látom, csak gonosz tréfa volt.
Baba, mielott itt piszkos dolgokat kavarnal a hatam mogott, azert dobj ma meg egy infoval, hogy milyen plakat uzletbe akarsz bevonni?Szegeny xanax most teljesen osszezavarodott, foleg hogy minedenfele ruhamarkakat is belekeversz a sztoriba.Eskuszom felhivom a fonokod, hogy adjon ma valami munkat neked, mert a vegen meg skizofrenna valsz, clubbot szervezel es mindenfele parkolokba bombakat rejtessz el.
Viszont a zs-t utalhatjatok, akarmirol is van szo!
Hát tulajdonképpen igen. Bate most a szisztémán töri a fejét, hogyan lenne a legcélszerűbb ezt megoldani. Annyit tudok, bár nekem csak az üzenetet kellett átadnom, hogy előbb a pénzt kell küldeni, csak utána az igényeket. Ja, és a jattról se feledkezz meg, Bateman nem szeret egyszerű holmikban járni, Bossnál lejjebb nem adja, és mielőtt betérne az ominózus aussie üzletbe, meg is kell ebédelnie a megfelelő mennyiségű mozgásienergia bevitele miatt. A kérdezés és a keresés nagyon kimerítő tud lenni.
Kaputy azt mondja nem száll le Pasoliniről, mert csak azért se. Úgyhogy jöhet a Huncut film ánálízissel, persze ne bólints rá, csak magadban helyeselj, veszem rögtön, telepátia, érted?
De mi is a feladatom? találjam ki milyen plakátot szeretnék Ausztráliából, írjam meg batemannak, ő nézze meg a boltban, utána írja meg, hogy nincs, akkor én találjak ki egy másikat, szerencsétlen bateman nézze meg újra, mondja, hogy van, de drága, én kérdezzem meg, hogy eredeti vagy nem? ő mondja, hogy eredeti, kérdezzem meg, hogy ausztrál eredeti vagy olasz eredeti? ő mondja, hogy ausztrál, de jövő héten lesz olasz, és amikor megjön az olasz, akkor mondjam azt, hogy kurvára nincs pénzem???