Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kaly_w Creative Commons License 2013.03.05 0 0 10692

Sziasztok, 

egy 1965-év végi 312-höz keresek főfékhenger felújító készletet, vagy ha van akkor főfékhengert. Amit rendeltem hozzá felújítókészletet az nem igazán passzolt bele, kisebb volt. Valakinek van erről tapasztalata, vagy tippje, hogy honnét lehetne szerezni? Amit kaptam hozzá az 22mm átmérőjű , ez meg "picit" nagyobb... 

Igazából talán már csak ez hiányzik hozzá, és ismét egy 312-vel több lenne életben. :)

 

Köszi,

kaly

 

 

warci353 Creative Commons License 2013.03.05 0 0 10691

Porban hempereg nálam még néhány kiskerkű cucc : komplett műszerfal órákkal  kormányoszloppal kapcsolókkal és a komplett köteggel  pár szétrohadt ajtó díszlécekkel  üvegekkel meg kilincsel

Valaki egyszer felém járhatna és elvihetné ezeket a motyókat  , ha már mincs púposom legalább ezeket ne kelljen kerülgetni

géptetők..vastag isolator .. meg egyebek..

akeber2 Creative Commons License 2013.03.05 0 0 10690

HEllo,

 

Köszi, hogy megnézted!

 

Valakinek nincs esetleg készleten, szívesen megvenném?

 

311-312 fűtésház (ha jól gondoloma nevét)?

 

Üdv,

akebeR

Előzmény: wartburg312 (10689)
wartburg312 Creative Commons License 2013.03.05 0 0 10689

AWE akebeR!

 

Megnéztem a hétvégén, és sajnos az egy db hibátlant építettem be a másik helyett. A többinek mind van valami baja, vagy kifurkálták. Sajnos.

 

Üdv, Tibi

Előzmény: akeber2 (10675)
bocsika73 Creative Commons License 2013.03.03 0 0 10688

Szia!

Köszi a választ.

Már csak az a kérdésem , hogy hagyjam így vagy rakjak bele eredetit?

üdv . Zoli

 

 

Előzmény: DE LUXE 64 (10687)
DE LUXE 64 Creative Commons License 2013.03.03 0 0 10687

Igen ,de ezek Barkas munkahengerek és az a kerék rajta az utánállító.

Előzmény: bocsika73 (10686)
bocsika73 Creative Commons License 2013.03.03 0 0 10686

üdv!

Köszi a választ!

Még egy érdekesség, az első fék munkahenger nem gumi porvédös hanem egy fém sapka van rajta ami állítható.

persze gondolom csak nekem ujdonság ez...... :)

 

Előzmény: T - ai (10685)
T - ai Creative Commons License 2013.03.02 0 0 10685

Üdv!

 

A 353-asoknál tényleg volt ilyen gyárilag is, méghozzá azért, mert a szimplex fékeknél létezik olyan, hogy felfutó, és lefutó fékpofa. És mivel a felfutó fékpofára a forgásirány behúzó ereje ún. szervóhatást fejt ki, így ez jobban kopik, és ezért szokták a lefutót rövidebbre csinálni, hogy az is ugyanúgy kopjon. A duplex féket azért találták ki, hogy ott mind a két fékpofánál legyen szervóhatás. (A Wartburgokon is elöl ilyen van 1958 októberétől)

 

Üdv.: T - ai

Előzmény: dstr (10679)
bocsika73 Creative Commons License 2013.03.02 0 0 10684

ui.

hogy ne keljen mindíg itt a fórumot "tömjem" képekkel, és hogy legyen valami végigkövethető nyoma a munkámnak.

Csináltam egy weblapot, de persze még nagyon fapados.

link: http://web.t-online.hu/ha7wgz/index.html

üdv.

 

 

bocsika73 Creative Commons License 2013.03.02 0 0 10683

Sziasztok !

Köszönöm szépen mindenkinek ,a gyors kimeritő válaszokat!

Tehát ha jól értelmezem , akkor vigyem el "fékdokihoz" a vasakat és nyugodtan csináltassam meg végig a ferrodolt.

még1x köszi.

Zoli.

 

DE LUXE 64 Creative Commons License 2013.03.01 0 0 10682
Előzmény: pizo (10678)
Sumó Ózd Creative Commons License 2013.03.01 0 0 10681

Szia!

Mikor elkezdtem a gépem rendbetételét a fékkel meggyűlt nekem is a bajom. Gyakorlatilag úgy ahogy van kuka volt.

A fékpofáknak a fém részét lehetett felhasználni csak. Ezeket elvittem a "fékpatikába" és újra lettek ferodolozva valami jobb fajta anyaggal.

Nekem teljesen végig lett ragasztva az összes. Bár a régi fékpofákon is úgy volt.

Utána kicseréltem az összes többi alkatrészt is a fékrendszerben összeraktam, egy kicsit jártam vele hogy összekopjon. Eztkövetően lemértük fékpadon hogy milyen lett.

És csodák csodája hibátlan a fékerő, az ingadozás, és az eltérés is.

Nagyon meg voltam elégedve az öreg Waresszal. :-)

Előzmény: bocsika73 (10677)
priluki Creative Commons License 2013.03.01 0 0 10680

Szia!

 

Trabinál is gyakran így ferodolozzák fel a hátsó fék kézifékkarral szerelt pofáját.

(Úgy gondolhatják, hogy a megtámasztott oldal felől az alsó harmada nem éri el a dobot.

Persze, ha kopik akkor már más a helyzet.)

 

Üdv: priluki

Előzmény: bocsika73 (10677)
dstr Creative Commons License 2013.03.01 0 0 10679

Bocs, hogy kívülállóként szólok bele, de nekünk van egy Camptourist (DDR) sátras utánfutónk, aminek az egyik fékpofája gyárilag hasonló kialakítású. Csak az egyik pofa ilyen, a másikon teljes a kopóréteg.

Valamiért nem megy itt a képfeltöltés, ezért itt találsz róla egy képet:

http://indafoto.hu/dstr/image/18035001-ecb9c851/user

Úgy látom, hogy a munkahenger felőli végén nagyobbat mozdul a fékpofa mint az ellentétes oldalon, ezért nem ér végig a működő felület. De lehet, hogy ez baromság.

Előzmény: bocsika73 (10677)
pizo Creative Commons License 2013.03.01 0 0 10678

Látszik, hogy leszakadt/letörött a betét egyharmada. Különbebn pedig a teljes felületen lennie kell. 

 

Zoli

Előzmény: bocsika73 (10677)
bocsika73 Creative Commons License 2013.02.28 0 0 10677

Sziasztok!

Szétszedtem a fék dobot is, érdekes a fékbetét.......

 

.....fékbetét 1/3-a hiányzik.

 

Szerintetek ez így jó?

A könyv szerinti ábrán nem ilyen.

köszi a választ.

üdv Zoli

akeber2 Creative Commons License 2013.02.27 0 0 10676

Szia Béla,

 

Hazudnék ha azt mondanám, hogy emlékszem, túl sok emberrel találkozom mostanság...de ez mindegy is :)

 

Úgy tervezem, hogy csak a sibedát tetetem át, nem szeretnék tetőt vágatni.

 

Természetesen neked adom az esőcsatorna részt!

 

 

Amint aktuális s előállt a cucc, írok ide és máris viheted!

 

 

 

OFFTOPIC rádió ügyben nincs senkinek ötlete?

 

Üdv,

akebeR

Előzmény: WB311 (10659)
akeber2 Creative Commons License 2013.02.27 0 0 10675

Szia Tibi,

 

Küldöm a mail-t holnapután, de az is lehet hogy felhívlak.

 

Üdv,

akebeR

Előzmény: wartburg312 (10658)
akeber2 Creative Commons License 2013.02.27 0 0 10674

Hello Pizo,

 

Sejtettem, de köszi hogy megerősítettél ebben a tudatban...

 

Üdv,

akebeR

Előzmény: pizo (10657)
Sumó Ózd Creative Commons License 2013.02.26 0 0 10673

A szélső gömbfejhez még csak-csak talál az ember kinyomót de pl a lengőkar csavarnál nekem volt hogy melegíteni kellett volt hogy ki kellett fúrni a csavart. Nagyon nem egyszerű feladat és sokat kell improvizálni. Tulajdonképpen ez a felújítás legsz@rabb része.

Látom a lengőkar csavarnál el is hajlott a konzol a vázon az ütögetéstől.:-(

Előzmény: bocsika73 (10672)
bocsika73 Creative Commons License 2013.02.26 0 0 10672

Szia!

Próbáltam már melegíteni is, körmös lehúzóval is nekimentem de semmi....

Azt az infót kaptam hogy ez is kúpos....ha ez igaz akkor nem tudom hogy fogom leimádkozni.

 

Előzmény: Sumó Ózd (10671)
Sumó Ózd Creative Commons License 2013.02.26 0 0 10671

Szia!

Nekem az a tapasztalatom hogy a fékolajtól nem létezik jobb csavarlazító.

Óránként fecskendőből adsz neki egy picit, éjszakára hagyod, másnap megint kezelés, utánna meg kell mozdulnia.

Ha esetleg mégse akkor meleg, ha az se akkor flex....:-)

Előzmény: bocsika73 (10670)
bocsika73 Creative Commons License 2013.02.25 0 0 10670

nagy nehezen letekertem a csavart ,de ezt sem tudtam kiütni.

Most befujtam negint csavarlazítóval , várok holnapig hátha sikerül kiütni.

 

bocsika73 Creative Commons License 2013.02.25 0 0 10669

szia!

igen arra is.

és minden össze van rohadva a hátsó futóműnél is....

rakok még fel képet.

ezt is nehezen szedtem szét         jobb alsó csavar meg sem mozdult

 

 

majdnem szétvertem az 5kilós kalapacsal, a végén levágtam a csavar 2 végét és kiforditottam.

Ez kicsit szakbarbárságnak tűnik de próbáltam szép szóval nem ment...... :)

üdv. Zoli

 

 

Előzmény: Sumó Ózd (10668)
Sumó Ózd Creative Commons License 2013.02.25 0 0 10668

A szélső kormányösszekötő gömbfejre gondolsz?

Előzmény: bocsika73 (10666)
bocsika73 Creative Commons License 2013.02.25 0 0 10667

köszi.

 

Eredeti az igaz de mint emlitettem sajnos az alváz 1965-ös   :(

 

üdv. Zoli

 

Előzmény: pizo (10665)
bocsika73 Creative Commons License 2013.02.25 0 0 10666

Köszi

 

Minden csavarért meg kell szenvedni....

A kúpos gömbfej meg maga a rémálom.... :)

 

Előzmény: Sumó Ózd (10664)
pizo Creative Commons License 2013.02.25 0 0 10665

Még a doblemez is eredeti 900-as. Jól haladsz.

 

Zoli

Előzmény: bocsika73 (10663)
Sumó Ózd Creative Commons License 2013.02.25 0 0 10664

Üdv!

Látom nem unatkozol. Elég jól halad az ügy. Csak így tovább! :-)

Előzmény: bocsika73 (10663)
bocsika73 Creative Commons License 2013.02.24 0 0 10663

ez történt hétvégén.....

              

 

 

A morortér is kiürült.

A váltóval kicsit megszenvedtem, de a végén csak sikerült miutun leemeltem a kasztnit.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!