Keresés

Részletes keresés

shawasdy Creative Commons License 2009.04.10 0 0 438
Éjszaka probálkozik,mint a kis kutya vagy összejön vagy nem.
Előzmény: B767fan (437)
B767fan Creative Commons License 2009.04.10 0 0 437
Még ma sem tudott repülni, ugye?
Előzmény: shawasdy (436)
shawasdy Creative Commons License 2009.04.09 0 0 436

Annyira teszi hogy ma is hangárban van müszaki gond miatt ha ez a dolga akkor

valoban szépen teszi.

Előzmény: B767fan (435)
B767fan Creative Commons License 2009.04.09 0 0 435

Malév HA-LQA

 

HA-LQA szépen teszi a dolgát.

shawasdy Creative Commons License 2009.04.08 0 0 434
Az Airbus-ra az elején azt mondták hogy inkább groundbus mert többet állt a földön mint amenyit repült a müszaki hibák miatt, de kinötte a gyerekbetegségeit, a f..s talicska viszont egy akkora rakás sz... ,mintha a tervezök sosem látak volna repülöt.
Előzmény: trikó (433)
trikó Creative Commons License 2009.04.08 0 0 433
Előzmény: Rusty Halo (423)
trikó Creative Commons License 2009.04.07 0 0 432
Fejlettebb országokban ezzel nincs gond, pl. Európában és a Balkánon :P
Előzmény: DC-3 (431)
DC-3 Creative Commons License 2009.04.07 0 0 431
Én már háromszor repültem ezzel a madárral. Sajnos úgy látom, hogy divat lett nem szeretni. Nekem viszont nagyon bejött. ELőször is, végig tudtam beszélgetni valamennyi utat, anélkül, hogy a zaj zavart volna bennünket! Másrészt én kifejezetten szeretem a repülés élményét, amit ezen a gépen lehet érzékelni, szemben a jetekkel. A hangulata is nagyon megfogott! Túl van ragozva a kényelmi része is a dolognak. Az ülések egyszerűek, semmi gond nincs velük. 1 órás útra tökéletesek.
Sajnálom, hogy sokak fanyalognak. Én viszont nem vagyok egy kényes típus!
trikó Creative Commons License 2009.04.07 0 0 430
Arra bátorkodtam célozni, hogy Budapestról Európába repülni bármely turboproppal is gyorsabb, mint ki- és visszautazni a reptérre közúton, Köbányánál nagyobb távolságból....
Előzmény: Törölt nick (429)
trikó Creative Commons License 2009.04.07 0 0 428
Mondjuk Genf az durva, de még mindig szívesebben ülnék ott két órát, mint székesfővárosunk duplatriplaárú, soha fel nem épülő metrójának krátereit kerülgetőleg fél napig menni a reptérre, vagy bárhova.... :))))
Előzmény: vibor (427)
vibor Creative Commons License 2009.04.06 0 0 427
Nem ertek hozza, de szerintem nem jo a kerdes.
Hiszen - elmondasok szerint - a jelenlegi helyzet az, hogy vagy jet-el vagy proppal utazik a juzer. Olyan, mint az orosz rulett. Csak beszallaskor derul ki szamara mivel megy...

(mellesleg biztosan nagy elmeny lehet Genfbe 2 ora 15 percet repulni)
Előzmény: BJani (425)
BJani Creative Commons License 2009.04.06 0 0 426
jav: 40ezer természetesen...
Előzmény: BJani (425)
BJani Creative Commons License 2009.04.06 0 0 425
Ha a jetre 40000ezer lenne a repjegy, a propra 20000, melyiket vennéd meg?
Előzmény: roki007 (424)
roki007 Creative Commons License 2009.04.06 0 0 424
A Malév csak a gazdasági és környezetvédelmi előnyét hangoztatja ennek a gépnek, de sztem még egy utast sem kérdeztek meg, hogy akar-e ilyen gépeket, vagy inkább jettel repülne... Én kifejezetten örültem neki, hogy fapadossal jöttem vissza és jó nagy jettel:
Rusty Halo Creative Commons License 2009.04.05 0 0 423
jobban mondva ma még működött, de legutóbb (csütötökön) a nem behúzható futómű okozta a problémát.. visszaszálltak :(( de már másnap, pénteken a Jászvásárt és a Otopenit is vitte!
Előzmény: lesaux (422)
lesaux Creative Commons License 2009.04.04 0 0 422

Ma még működött:

 

Q400
B767fan Creative Commons License 2009.04.04 0 0 421

Hallhattuk egy korábbi és egy legutóbbi hajtóműproblémáról, valamint kisebb  kényszerű javítási munkálatokról.  

Én korántsem szeretnék a gép ellen, vagy épp mellett érvelni, de szerintem ennyi hiba viszonylag rövid időn belül talán sok egy kicsit.

 

Előzmény: trikó (420)
trikó Creative Commons License 2009.04.04 0 0 420
Mi baja van?
Előzmény: B767fan (418)
trikó Creative Commons License 2009.04.04 0 0 419
Hát, hamár két trikó is van az már majdnem egy Röltex :)

Az át nem vett gépek eladása sosem megy gyorsan. Álatalában együtt jár egy belső átalakítással (ez a Malév által beszerzett Boeingoknál is előfordult).

A Malév valóban a SAS-tól szerzett be, épp ezért írtam, hogy a bérlők (lízingelők) nem feltétlenül kerülnek pikk-pakk az oplistára.


Előzmény: toratoratora (416)
B767fan Creative Commons License 2009.04.04 0 0 418

Malév Dash8-Q400

 

Sziasztok!

 

Egy fotó még korábbról, csak hogy lássuk is ezt a sajnos egyre gyakrabban betegeskedő madarat.

shawasdy Creative Commons License 2009.04.02 0 0 417

Szia!

Szerencse, ha csak negyven perc plussz és nem fordul vissza! Ma ismét megtette, futómű hiba miatt:((

Előzmény: roki007 (415)
toratoratora Creative Commons License 2009.04.02 0 0 416

Akkor úgy látszik,hogy a "trikó" eléggé közkedvelt nick. :-)

A román Dac (Dácia) Air 4 db.Q300-ast rendelt a Bombardier-től.Amikor készen lettek,akkor nyögték be,hogy nincs pénzük.:-)Hónapokig ott álltak,amig másnak el tudták adni.A Malév a SAS-tól szerezte be a Q400-asát,nem a Bombardier-től.

Egyébbként a Bombardier holnap rúg valagba 3000 embert a rep.gyártástól.

Előzmény: trikó (414)
roki007 Creative Commons License 2009.04.02 0 0 415
Picit csalódtam ebben a gépben:
Lehet, hogy kívülről nem annyira hangos és keveset fogyaszt, de belülről baromi hangos.

A propellerek közelében ültem (ami álló helyzetben jó ötletnek tünt), de beindítás után már belülről nagyon hangos és van egy folyamatos zavaró vibráció.

Az egyenes szárnyak miatt nagyon rövid kifutás elég neki, viszont lassabban megy (kb. 660), ellenben a jetek 810-850 sebességével, ami szintén hátrány és egy Bp. - Stuttgart viszonlatban +40'.
trikó Creative Commons License 2009.04.01 0 0 414
A Csepelinfóra nem írok, nem tudom, kivel keversz, vagy még nálam is jobban tudod, hova írok.... itt pedig nem irtam, hogy mindenki lemarad, hanem azt, hogy a kicsik lemaradHATnak.

A DAC Air elég régi ügy. CLJ-BUD-CLJ-t repültek sok évvel ezelőtt is (a valóságban többnyire busszal, vagy cancelleddel :D )

Dac Air LHBP-n
Előzmény: toratoratora (413)
toratoratora Creative Commons License 2009.03.31 0 0 413

Nem mondod!

Ott van pl. a "Dac Air" társaság.Tudsz róluk valamit?

(Azért kérdezem,mert te mindent jobban tudsz,itt is meg a "Csepel.info-n" is. :-)

Előzmény: trikó (410)
shawasdy Creative Commons License 2009.03.31 0 0 412

Vagy lehet hogy már tudnak valamit és ez az egy "f..s talicska"sem borzolja sokáig

az idegeinket ,de föleg az utasokét nem.

Előzmény: trikó (410)
toratoratora Creative Commons License 2009.03.27 0 0 411
Előzmény: B767fan (408)
trikó Creative Commons License 2009.03.26 0 0 410
Az operátor listáról amúgy is könnyen lemaradnak a bérlők. Főleg az ekkorák.... :)
Előzmény: B767fan (408)
B767fan Creative Commons License 2009.03.26 0 0 409
Íme a Q400.com, ha esetleg eddig még nem látta, vagy ismerte volna valaki.
B767fan Creative Commons License 2009.03.26 0 0 408

Üdv.

Igyekszem figyelni a Q400-as hivatalos honlapját, de a működtetők között még mindig nincs felsorolva a Malév. Persze, tudjuk, hogy még csak egyetlen darab teljesít szolgálatot a flottában, de igazán feltüntethetnék végre már a Malévot is, hisz mégiscsak egy nemzeti légitársaságról van szó, ami mondjuk úgy jól hangzik egy ilyen operátor-listán - szerintem legalábbis.

Mit gondoltok?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!