Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
November 2-től hétvégén nincs 4-es troli és a 13-as busz helyett 13A lesz a Doberdó és Pallag között, plusz a józsai járatokon mindennap a járatok egy része A jelzéssel fog járni és nem tér be a buszállomáshoz. Ez az "optimalizált menetrend" bevezetésének első üteme.
A "legszebb" az volt, amikor a pótlózást egy jó pár éve a felsővezeték karbantartásával magyarázták. Sosem nyúltak hozzá, leszámítva amikor 1-1,5 év késéssel a Csapó utca - Burgundia sarkon a külső sávba tették át a vezetéket, miután az egyenes sáv megszűnt, mivel a Csapó utca felső része sétálóutca lett. Addig állandó balesetveszély mellett a belső sávból kellett a buszsávban lévő megállóba fordulni.
Ez egy haszongépjármű, akkor termeli a pénzt ha dolgozik, nem kell azokat kímélni, főleg, hogy eddig is jóval kevesebbet futottak, mint ami elvárható lenne... Azóta szaporodtak meg az indokolatlan trolipótlások, amióta az ITK közlekedteti a buszokat a városban, mert ugye olyan fantasztikus szerződést sikerült kötni, hogy a buszok után egy adott kilométert mindenképpen ki kell fizetni, így a trolihálózatot használják puffernek, magyarán ha a buszhálózatoton kapacitás szabadul fel, akkor azt a trolipótlóként használják el, a trolik pedig leállnak.
Azt hittem, hogy a ritkítás az oka, de igazából ezen sem lepődök meg. :D
A 3-as villamos árából meg kb. a fél várost be lehetne trolivezetékelni kis túlzással. A legforgalmasabb buszvonalak jelentős része kiváltható lenne trolival, ha nem feltétlenül ragaszkodnak a meglévő útvonalakhoz teljes mértékben
Ez nincs összefüggésben a ritkítással, egyszerűen az az oka, hogy a Trollino-kat kímélni kell, mert valamiért a fejesek nem akarnak a debreceni troliüzemre költeni (pedig az elcseszett 3-as villamos projekt árának a töredékéből le lehetne cserélni az összes kocsit és ki lehetne bővíteni a hálózatot a Vincellér és és a Szabadságtelep felé is). A szóló Volvo-kat meg szét lehet hajtani nyugodtan, úgyis csak pár hónapig lesznek már itt.
Elég jók az eCitaro-k, annyi a probléma, hogy az RMD-s conectokhoz hasonlóan nem záródik be az ajtó, ha a fotocella az ajtónál álló utast érzékel, ezért csúcsidőben a nagy kihasználtságú járatokon elég nehezen lehet velük haladni.
Szerencsére nem. Csak egy. Szerintem az a pályázó eredetileg Dubaiba tervezett állomást, csak valahogy ide keveredett egy másik D betűs városhoz. Itt sosem volt reális elképzelés.
Köszi a képet. Ez nekem nagyon szűkösnek tűnik. Ezek szerint a mostani behajtó helyen mennének kifele is a buszok. Így legalább egy lámpa is megszűnne, ennyi előnye lenne.
Csak a győztes tervben szerepelt a föld alá süllyesztett állomás. A második helyezett a vágányok fölé helyezte volna az állomást, kvázi esőbeállónak használva (nekem az az elképzelés tetszett a legjobban). A harmadik helyezett pedig kb ugyanaz, mint a jelenlegi elképzelés. És volt vagy 10 helyezett.
Szerintem az utasokat a busz színe fogja a legkevésbé érdekelni pl. csütörtök reggel hét óra körül.
Az is nagyon jó, hogy a 2-es villamos is tanszünetes menetrend szerint fog járni szeptember közepéig, csak mert az 1-esen még pályafelújiítás van. Tényleg nem lehet ilyenkor ideiglenes mentrendet csinálni, inkább szivassunk mindenkit aki villamossal menne?
Sziasztok! Azt szeretném megkérdezni, hogy az új rendszámú AA AT-973, -974 és -975-ös autóbuszok azok a július 1-én átadott SZS-605, -606 és -607-es autóbuszok vagy újonnan érkezett járművek? Válaszukat előre is köszönöm!
Itt a hivatalos közlemény és az új menetrendek. Érdekes, hogy a közlemény szerint a trolik menetrendje nem változik, ugyanakkor a honlapon lévő menetrendi keresőben 09.01.-től ott is új menetrend van, pl. az 5-öst a reggeli csúcsidőben 8 helyett 10 percenként írja. Majd csütörtökön kiderül az igazság 🙃
Most már biztos, hogy szeptember 1. után is a mostani "módosított szabadnapi" menetrend lesz, csak pár kisebb változtatással és tanítási időszak munkanap néven + a trolikat is ritkítják.