Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bigjohni Creative Commons License 2020.05.13 0 0 393

Mondjuk ha erre nem tudják csípőből a választ akkor az egy fasza szerviz. 

Előzmény: Topacsenkó (383)
Topacsenkó Creative Commons License 2020.05.13 0 0 392

Az előbb hívtak a szervizből, a váltáskori fémes hangot, a váltó alkatrészeinek illesztési hézagaival magyarázzák, üzemszerű működési hangok. Állítólag letesztelték bent lévő szalonautóval is, és ugyanez. Tehát aki nem hallja, az szerintem próbálja úgy, hogy lehúzza az ablakot és olyan helyen, pl fal mellett próbálja meg, ahonnan visszaverődhet a hang, ja és hegyezze jól a fülét.

Előzmény: Topacsenkó (385)
appache10 Creative Commons License 2020.05.12 0 0 391

Akkor az extrém hevülés ami egy komolyabb gyorsítással jár markánsabban érezteti ezt! Nah majd kiváncsi leszek csütre már 2000km lesz benne! Mivel évente 50ekm megyek a kocsikkal kb!

Előzmény: Topacsenkó (390)
Topacsenkó Creative Commons License 2020.05.12 0 0 390

Eleinte én is éreztem szagot, bár nem hajtottam. Kell egy kis idő, amíg leég az olajfilm, emulzió, ami gyártáskor rajta marad. 

Előzmény: appache10 (387)
appache10 Creative Commons License 2020.05.12 0 0 389

Ezek a motorok már nem úgy készülnek mint régen. És volt az a szitu szóval

mindegy. A kérdés az hogy ennyire csusztatja a kuplungot ilyenkor és az ég vagy a turbo résznek van ilyen szaga ami ilyenkor jobban melegszik? Mert soha nem éreztem ilyet még egyik kocsinál sem! Volt dolgok 1.4tsivel igaz az manuál. Ha a kuplungot égeti viszont az kurva gáz?!

Előzmény: zéé72 (388)
zéé72 Creative Commons License 2020.05.12 0 0 388

Azért én a meghajtod/lepadlózod vezetéssel még vártam volna, 800km.... 

Előzmény: appache10 (387)
appache10 Creative Commons License 2020.05.12 0 0 387

Szerintetek egy 800km-es 1.5 tsi dsg golfnál ha mész nyugodtan majd meghajtod vagyis lepadlozod és visszavált majd jol felpörgeti a motort akkot az utáni fura szag az a kuplungtól jöhet vagy a válaszfal közelében lévő turbo és részecskeszűrö rendszerből jöhet! Föleg ilyenkor érzek csak ilyen égett szagott nem azt az orfacsaró kuplung szagot! Nem tudom ez mennyire normális vagy csak még most érik össze minden a kocsiban?!

Blackslac Creative Commons License 2020.05.12 0 0 386

Ha azért adta volna, hogyha gond van, után tudjál tölteni, még csak-csak megérteném, de így??? El ne hidd, gyárilag 0-w20 van benne!

Előzmény: Tutiveszte$ (378)
Topacsenkó Creative Commons License 2020.05.12 0 0 385

Egyelőre bent tartják, átnézik. A hét vége felé talán okosabb leszek.

Előzmény: aHYLes (382)
Topacsenkó Creative Commons License 2020.05.11 0 0 384

Kb 2cm -el végállás előtt áll meg.

Előzmény: Topacsenkó (383)
Topacsenkó Creative Commons License 2020.05.11 0 0 383

Persze. Nálam van még egy hang, ezt most hétvégén sikerült beazonosítani. Ablaktörlő néha nem a végállásban áll meg, és ha döccen egyet az autó akkor megy ki. Ez egy pillanatra hallható száraz ablaktörlő nyösszenés.

Előzmény: aHYLes (382)
aHYLes Creative Commons License 2020.05.11 0 0 382

Írj majd.

Előzmény: Topacsenkó (381)
Topacsenkó Creative Commons License 2020.05.11 0 0 381

DPCC kézi váltós, holnap reggel viszem megnézetni a váltó? csörgés miatt. Jelentkezni fogok. T

Előzmény: Valaki4321 (369)
appache10 Creative Commons License 2020.05.11 0 0 380

Gyárban töltik ezeket fel! A kereskedéseknek ehhez semmi köze sincs!

Előzmény: Tutiveszte$ (378)
dvorcsakl Creative Commons License 2020.05.11 0 0 379

A kéziféket miért kell kímélni? Nem az a funkciója, hogy rögzítse az autót? Nekem sima kézifékem van, az autohold-os autómat ezen a héten gyártják - remélem -, de nekem alap, hogy a kézifék mindig be van húzva, ha parkolok.

Előzmény: Lambi77 (376)
Tutiveszte$ Creative Commons License 2020.05.11 0 0 378

Sziasztok!

Boldognak tűnő tulaja lettem egy 1.5 tsi tiguan allspacenek. Két hete vettem át, de 2019-es gyártású. Az értékesítő adott egy liter olajat, azért hogy tudjam milyen kell bele. Na de ez 5w40-es, és itt azt olvasom hogy 0w20 kell bele. Simán lehet hogy a rosszabb kenésű olajjal van feltöltve az autó? Ezt itthon a szerviz tölti fel, vagy még a gyártósoron kapja meg az olajat? Leellenőrizni nem tudom mit tettek bele, csak remélhetek? Ennyi idióta kérdésem lenne most.:)

appache10 Creative Commons License 2020.05.10 0 0 377

Nekem nincs nagy bajom ezzel a vitorlázgatással igaz még csak 300km mentem a kocsival csüt óta, auto hold sem zavar nagyon hogy huzogatja a kéziféket, majd meglátjuk meddig bírja a rendszer. :) Egyenlőre még 7-8 között van a fogyasztásom hiába néha néha lépek csak oda, igaz ezalatt 300km alatt kétszer mentem át visegrádra a hegyen át 5 személlyel és a munkaeszközeimmel a csomiban megpakolva. :D !

 

Kiváncsi vagyok mikor éll be majd a fogyasztása amúgy 100 alatt sík úton nagyon sokat 2 hengerezik, de még szokom a kocsit, úgy ahogy az adaptive tempomatot is. Egyenlőre nagyon relax a vezetés a mk3-as manual ford után. :D

 

Ja ez amúgy egy 7-es golf variant 1.5 150  DSG!

Előzmény: Lambi77 (376)
Lambi77 Creative Commons License 2020.05.09 0 2 376

Március elején vettük át az 1.5 Tsi touran-unkat, mint a család új ékkövét. Azóta - vírus ide, vírus oda - beleaszaladt több mint ötezer km. Tapasztalatok: a fogyasztás nagyátlagban 6.1 liter (tankolásból számolva). Ebbe minden van, város, országút, pálya kb. egyforma mértékben. A város persze mostanság közel azt hozza mint az autópálya 130-nál (6.3).

A kéthengerezés akkor kapcsol be, amikor a pillanatnyi fogyasztás 5 liter alá csökken (illetve gurulásnál). Ez sík úton nagyjából 100, néha 110 km/h alattigot jelent. Legjobb utam egy Kistarcsa-Törökszentmiklós volt, a 250 km-t 4.8-cal sikerült abszolválni.

Amit szokni kellett - és többen is írtátok már - a motorfék nemlétezése, amit leginkább gurulni hagyással lehet ellensúlyozni. Sokszor aktív tempomatnál, ha látom jó előre, hogy lassítani kell majd, inkább kibököm tempomatból (elég éppen csak hozzáérni a fékpedálhoz) és hagyom gurulni az autót. Ez jót tesz a fogyasztásnak és a fékbetét/féktárcsának is... Azért félek attól, hogy ezzel együtt is hamarább el fog fogyni a betét/tárcsa, mint a "normál" motorfékes autóknál.

Az "auto start-stop" engem is idegesít, ha nem felejtem, már indulásnál kikapcsolom. Állítólag a legújabb autóknál már majd ki se lehet kapcsolni. Az autohold funkció jó dolog (mármint hogy megállásnál megtartja a kocsit, nem gurul vissza), de ezt is kikapcsolom, amikor sík felületen parkolok le az autóval, hogy ne húzza be feleslegesen az elektronikus kéziféket, elég, ha sebességben hagyom...

Summa summárum, az autó nagyon jó, élvezet minden km vele, csendes, ha kell erős, ha nem kell, takarékos. Nem is értem, ki vesz még dízelt...

A tartósság persze még a jövő zenéje. Minden esetre én 15 ezernél kicserélem magamnak az olajat kizárólag 0W20-ra, azt meglátjuk...

 

Remélem valakinek hasznos lesz, amit leírtam. Kiváncsi vagyok mások tapasztalataira is!

 

U.i.: A gyerekek is nagyon szeretik...:)

appache10 Creative Commons License 2020.05.07 0 0 375

Nah letoltam kemény 80km ma a kocsival Pesten és itt a megyében és elég sokat eco-zott és vitorlázott menet közben, néha néha odaléptem neki szépen mozgatta a kasztnit ez a 150 LE! Egyenlőre még erősen kuplungozgatok a manuális váltó után hehe. :D

atesz999 Creative Commons License 2020.05.06 0 0 374

Az új touran cd/rádió elég gyatrán szól 2008-as jettához képest :(

Sajnos nekem is megvannak a fura hangok a kuplung környékén

appache10 Creative Commons License 2020.05.03 0 0 373

Hasznos volt! Kösz!

Előzmény: Amarton (372)
Amarton Creative Commons License 2020.05.02 0 2 372
Előzmény: Leon5f1 (364)
appache10 Creative Commons License 2020.05.02 0 0 371

Én csütörtökön fogom átvenni a golfot! 1.5tsi 150 DSG lesz! Majd után beszámolok a tapasztalatokról ha mentem vele eleget!

Előzmény: zéé72 (370)
zéé72 Creative Commons License 2020.05.02 0 0 370

Enyém ez év februári átvétel és DPC a motorkód, semmi rendellenes hangot nem hallok.

Előzmény: Valaki4321 (369)
Valaki4321 Creative Commons License 2020.05.02 0 0 369

Az enyém már DPB motorkódos, tehát 2019 július utáni. Mintha azt vettem volna észre, hogy hidegen nincs hangja, melegen viszont néha hallható a kattogás/csörömpölés, de csak 1-ből 2-be váltáskor.

 

Manufacturer: VW, Date(s) Used: 07/2017-07/2019, Model: Golf/Variant/4Motion/R32,

EngineCode: DACA, 96Kw, 130PS, 1.5 Ltr, 4 Cyls, Remarks: Turbocharged Stratified Injection (TSI)


Manufacturer: VW, Date(s) Used: 04/2017-07/2019, Model: Golf/Variant/4Motion/R32,

EngineCode: DADA, 110Kw, 150PS, 1.5 Ltr, 4 Cyls, Remarks: Turbocharged Stratified Injection (TSI)


Manufacturer: VW, Date(s) Used: 07/2019-, Model: Golf/Variant/4Motion/R32,

Engine Code: DPBA, 96Kw, 113PS, 1.5 Ltr, 4 Cyls, Remarks: Turbocharged Stratified Injection (TSI)


Manufacturer: VW, Date(s) Used: 07/2019-, Model: Golf/Variant/4Motion/R32,

Engine Code: DPCA, 110Kw, 150PS, 1.5 Ltr, 4 Cyls, Remarks: Turbocharged Stratified Injection (TSI)

 

appache10 Creative Commons License 2020.05.01 0 0 368

DAD motorkodnál volt ez észlelhető ha jol tudom!

 

Előzmény: zéé72 (367)
zéé72 Creative Commons License 2020.05.01 0 0 367

Az is lehet hogy a 130le 1.5 tsi-nél fordulhat elő.

Leon5f1 Creative Commons License 2020.04.30 0 0 366

Köszi ez igazán megnyugtató

Előzmény: fepeti001 (365)
fepeti001 Creative Commons License 2020.04.30 0 2 365

Szia, nekem Karoq van, 1.5 TSI 150LE DSG, abszolút ismeretlen számomra az itt körülírt hibajelenség.

Előzmény: Leon5f1 (364)
Leon5f1 Creative Commons License 2020.04.30 0 0 364

Sziasztok az 1.5 110kw(150 lovas) Leonnál DSG-val is vannak ilyen problémák?

Most készülök egy újat venni?

Illetve milyen olajjal érdemes majd tölteni ha cserére kerül a sor most 14e km van benne.

Előre is köszi a válszokat!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!