A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Gumiharang egyik fele a kardánalagút ovális részéhez illeszkedik, másik fele a szöghajtásház kör alakú részéhez, elvileg teljesem hermetikusan. A fényképen a fényes részek.
Ezt a kardán szellőzős dolgot továbbra sem értem. Létezik, hogy a fotón látható nyíláson nem tud szellőzni? Ha fent van a gumiharang, lezárja a kardáncsuklót?
Még állítgatom. Tegnap egy idő után elegem lett belőle, mert akkora volt a szélzaj. Ha bebújtam a plexi mögé, elhalkult, ha egyenesen ültem, zúgott. Aztán rájöttem, hogy kinyitottam a sisak tetején a szellőzőt. :-)
Szóval: kanyargós úton, ahogy ki-ki hajolgatok oldalra, érzem, hogy mennyit fog a szelen, meg a zajon a plexi. A nyitott sisakos utazás is megy, bár azt a darázsos incidens óta nem erőltetem. Szerintem a bukó vibrálása is kisebb. Amit még tesztelni kell, az a párásodás, illetve az, hogy kap e több levegőt az alsó szellőző a sisakon. Most a plexi teteje alacsonyabban van, mint a Puig plexi teteje, és a kiegészítő teteje is, viszont meredekebb.
Szóval tetszik egyelőre. Majd meglátjuk hosszabb távon.
Lemész Nagyszebenbe, onnan lehet menni. Oda pedig vagy Székelyhíd-Bánffyhunyad-1R út-Gyulafehérváron keresztül vagy Nagyvárad - E79- 75-ös úton keresztül érdemes menni. És függ attól milyen motorral, hány fővel
A pálya azért is jó, mert úgyis újra megtapasztalod, nincs értelme utcán izmozni, olyan erőket, amiket pályán
tapasztalsz, azoknak utcán a közelébe nem érsz. Múltkor kivittem a sárgát. Pár melegítő kör után minden egyes kanyarban húztam a lábtartót, koppra feltekert futóművel. Most még arra felakasztottunk 3 dobozt meg kettőnket, olyan szép dinamikusan- folyatósan mentem, de egyszer sem ért le még a csizmám sem. Majd az euroringen....nyamika. Gyere már, keddhez egy hétre! Oda jó a gésád is.
Volt egy lezárás, így lett egy kis kerülő, amiből 7 km nagyon gyatra út volt. Volt jó pár kanyar ma, de az út lehetett volna jobb is. Váltakozott: nagyon jó, kevésbé jó.
Asszem kell menjek tavasztól pályázni megint. Valahogy nem vagyok elégedett magammal. Küzdök a kanyarokkal folyamatosan. Eddig mindig nyakába estem mindenkinek, mostanában meg el kell engedjem a csapatokat, mert gyorsabbak, mint én. Igaz, idén kizárólag csak kétszeméllyel és sok sok csomaggal mentem, eddig meg egyedül, remélem, hogy csak amiatt és nem én öregszem rohamosan.
Délután pihenésképpen nézegetek faházakat Stájerországban, hátha bejön egy tuti vétel :-) Haha :-)
Most olvasom csak, mert úton voltunk. Köszi a tippeket. Most érkeztünk Balatongyörökre, itt pihenünk egy jót, reggel meg haza, meló.
Ma páratlanul jó napunk volt. A reggeli frissítő 8 fokban leereszkedtünk Hochkar-ból, majd Wildalpenen keresztül Mariazell, majd Kalte Kuchl-nél ebéd, aztán 21-es úton Sopron irányába, Sárváron át Balaton.
Mivel csak a párommal voltunk, nem kellett senkihez igazodni, ahol csak kedvünk volt, megálltunk nézelődni.
Pazar 15-17 fok volt, ebéd után kisütött a nap, de a határig 24 fokban jöttünk. Aztán onnan szépen felkúszott 30ra, de a főutakon suhantunk 130-140 körül, úgyhogy volt menetszél, ki lehetett bírni.
Párommal azt beszéltük, hogy vissza kéne jönni a gyerekekkel, mert az Alpok annyira szép, hogy kényelmes cuccban, kocsival csavarogva szinte egyik látnivaló éri a másikat, gyakorlatilag bárhol el lehet tölteni pár napot helyben is.
Wildalpennél volt egy szarvasunk is, szerencsére nem túl közel, de kellemetlen volt, mert előzés közben kellett satuznom.
Debrecen irányából nincs véletlenül valakinek egy jól összerakott útvonala Transalpina Transfogaras motorozásra? Csillagtúra jelleggel kéne max 4 nap alatt...
Mi kedden indultunk f2 körül, és péntek 21 körül értünk haza. Ha valaki előre elmondja, mennyi minden bele tud férni
egy ilyen rövid intervallumba, nem hiszem el. Sopronban foglaltam az első szállást (személyesen felhívtam, lefoglaltam, így nem szívja le őket sem a booking, sem a szllás.hu) , lehet még elkarikázhattunk volna 150 km-t befele, de nem szorított az idő. Nem mellesleg fele annyiba sem került, mint egy osztrák szállás. Olyanra rajzoltam az utakat, hogy legyen benne kellemes nézelődős élvezkedős mellékút, meg néha haladni is lehessen. Az A21 pálya kellemes meglepetés volt, 130 körül jókat lehet döntögetni, szép a táj is, nem egy M1. Első megálló Melk volt, az apátságot bejártuk 3 éve, a sárga első útján, most csak betankoltunk barackszörpből, meg kicsit sétáltunk a parkjában. Aztán le a Romantikstrasséra, felmentünk az aggsteini várhoz. Páratlan a kilátás a várból, a kajájuk is jó. Aztán mentünk még visszafele ott a Wachauban, itt vár, ott egy kastély, hullámzik az út. Aztán egy ideig főutakon, utána 3 aztán meg 4 számjegyű zergeösvényen el Cesky Krumlovba. Ott a szállásadóval nem is találkoztam, kifizettem előre, mondta mi a széfkód, benne a kulcs, have a pleasant stay. Itt az óváros meg a vár csudás, lehet tutajozni a Vltaván, érdemes egy-két napot eltölteni.
Másnap megint kis utak, elmentünk egy lombokornaösvényt megnézni. Itt is minden automatizálva, embernél nem is tudsz jegyet venni, ki van rakva 15 hülyebiztos automata, pörög szépen minden magától. Kikirándultuk magunkat, onnan újabb mellékúttengeren 1500 kanyar után MAriazell, szállás a Stuhlecknél. Onnan másnap Rax, utána Szombathely, aztán haza. Ja, a sárga 3 agyig rakott dobozzal egyszer sem kért 5.5 nél több benzint, a magyarból sem. Szóval én vagyok az állat ha egyedül megyek vele, ezt be kell látni :D
A hegyek között marad a csöpörgős idő. Ha elvittétek magatokkal a Motorrad Guide Österreich könyvet, akkor a 11. vagy 12. túrát ajánlom, a Duna mellett, oda jobb időt ír. Wachau nagyon szép, mint a Dunakanyar, várromokkal, Jauerling egy 1000m-es hegyen sípálya, mint a Kékes, és a Melki Apátság, vagy a Maria Taferl is gyönyörű.
Miért kéne szégyellni bárkinek, bármit amit elért. Én az első diákmelós fizumból sisakot vettem a csajomnak, hogy motorozhassunk együtt. Ő akkor ismert meg, amikor épp arra gyűjtöttem 2 hónapja, hogy vehessek egy új fogasszíjat az elszakadt helyet a 300-as Kawaámra :)
Katona nem voltam, kicsit sajnálom. Mire vittek volna, eltörölték.
Ja, adót is fizetek az első munkaviszonyban töltött napom óta, úgyhogy nagyon gyúrok rá, hogy majd ha odaérek, legalább 30 évig fejhessem az államot nyudíjjal :D
Én is ismerek több olyan embert , akiknek nem marad pénzük spórolni , de mégsem mondanának le olyan dolgokról , amikről én , vagy önként , vagy kényszerből... Tény hogy nem vagyok a legalulfizetettebb munkások rétegében , de közel sem vagyok a legjobban fizetettek között sem . Ettől függetlenül , egy kétkezi szakmunkás vagyok , akitől az utolsó fillérig elveszik az összes adót amit csak lehet ! Ezért kicsit érzékeny vagyok bármilyen célzásra , hogy szégyellnem kéne magam , azért amim van ! Van aki a sokból sem tud spórolni , én meg a katonai zsoldból is vettem motort . Gondolom voltál sorkatona , tudod mekkora összegekről van szó...
Gondolom egész életed munkájából , neked is lehetne pár , azt mégis másra költötted a pénzed ! Ne nézegessük a másik zsebét , mert nem biztos hogy azt találjuk benne , amit gondolunk ...
Én is nagyon remélem. Eddig két 1200-essel mentem hosszabban, egyik sem tetszett, három 1250-essel, mindegyik tetszett, statisztikai alapon ez is tetszeni fog. :)
Direkt nem szerettem volna drótküllőst, mert nem tetszik.