Keresés

Részletes keresés

ZotyaJ Creative Commons License 2013.08.27 0 0 7201

Most már csak az a kérdés, hogy mi a célravezetőbb. A villamoson legyen sok utas, vagy összességében a legtöbb utas legyen, mert elég nehéz megoldani, hogy mindkét feltétel teljesüljön.

Előzmény: RIKA424 (7200)
RIKA424 Creative Commons License 2013.08.27 0 0 7200

Nyilván azért akarják ki irtani a buszokat a 2-es villamos mellől, mert utas számot kell produkálni.

 

--------------------------

 

Tudtommal ez kihirdetett (nyílt) cél.

 

Kettő db csuklós viszonylat azonnal megszűnik ahogy átadták a 2-es villamost.

 

De hiszen azért csinálták az egészet.

 

 

Előzmény: Chapadj (7185)
Yooha Creative Commons License 2013.08.27 0 0 7199

(miért nem lehet két embernek válaszolni egyszerre?)

 

Szerintem Heathrow forgalma nagyobb, mint a debreceni állomásé, az meg hogy hány ember produkálja ezt (egy vasútállomáson gondolom kevesebbféle ember fordul meg, de többször, mint egy reptéren), irreleváns.

A plusz gyaloglással töltött egy perc meg eltörpül egy átlagos buszra várakozás idejéhez képest. Ez a "havonta 20 perc" is demagóg :) De nem akarok vitatkozni.

LoLkA: A helyzet megértéséhez (nekem) segítene egy térkép, hogy milyen volt/milyen lett. Ha jól gondolom, ha a a hurkot egy óra számlapjának képzeljük, amin a 12-es van észak felé, eddig kb. az 5-ösnél volt a felszálló hely (leszálló meg 6-os 7-es), akkor ezek után a 9-esnél szállnak le, ésaz 1-es 2-es körül fel. Jól gondolom? ÉS ami most jutott eszembe: Miért nem esik nagyjából ugyanoda a fel/leszállóhely?

És miért 3 vágány? Én azt hittem, két "kvázikoncentrikus" kör lesz/van - bevallom, ezt nem néztem meg alaposan. De akkor nem. 

Ami az indulási oldaltól való gyaloglást illeti: Eddig sem volt kitaposva a fű pl. a trolimegálló felé, vagy ha leszállsz a 31-esről és átmész a 18-ashoz, az is átment a téren. Kerítsék körbe. Amúgy a tér közepe az ilyen füves-fás lesz?

Előzmény: ZotyaJ (7195)
by-169 Creative Commons License 2013.08.26 0 0 7198

A hurok tényleg szebb de ha pár év múlva ide ér a nagy vasút felújitás annak annyi lesz. 

Előzmény: LoLkA (7197)
LoLkA Creative Commons License 2013.08.26 0 0 7197

Az előző rendszer rondább volt, de biztonságosabb. Akkor "csak" egy zebrán kellett átkelned, hogy a vonatról átszállj a villamosra.

Most ugyanúgy van egy zebrád, ráadásul még 3 vágányt is keresztezned kell.

 

Ha meg az indulási oldal felől közelíted meg, akkor úgy jutsz el a felszállóhelyhez, hogy először a leszálló helyet érinted (arra kanyarodik a zebra) és utána egy ív után jutsz el a felszállóhelyhez. garantáltan ki lesz itt taposva a fű. Eső esetén sár is lesz.

 

Tényleg sokkal szebb a mostani hurok, mint az előző, de egyáltalán nem praktikus. Egy büdös nagy pofont adtak a multimodalitásnak.

Előzmény: Yooha (7193)
by-169 Creative Commons License 2013.08.26 0 0 7196

Próbajárat. Előzző körben Tanulójárat volt. 

Esőbeálló semmire való. Kék-sárga fedett várókra nem emlékszek milyen volt igaz nem sokat kelett várni akkoriban egy buszra. 

ZotyaJ Creative Commons License 2013.08.26 0 0 7195

"Hú, gyalogolni kell még 100 métert! Egy forgalmasabb reptéren kilómétereket kell menni mire kijut az ember, ahhoz képest ez nem nagy táv."

 

Ez elég demagóg, nem gondolod? Az, hogy mi a sok viszonyítás kérdése. Repülővel nem utazunk minden nap, így csak egyszer kell megtenni azt a távot, ellenben az állomásra több ezer ingázó érkezik minden nap, akiknek ezen túl minden nap többet kell gyalogolnia, és minden nap több időt vesz el tőlük az ártszállás. Ha csak egy perccel több, akkor az egy hónap alatt már több mint 20 perc időveszteséget jelet, amit hasznosabban is el lehetne tölteni....

 

"Amúgy én szombaton jártam arra, tuti hogy nem fér el a buszmegálló az állomás előtt?" 

 

Ha akarjuk elfér, ha nem akarjuk nem fér el... Közös villamos és buszmegálló lett volna a legjobb megoldás.

Előzmény: Yooha (7193)
KSKs Creative Commons License 2013.08.26 0 0 7194

Bár későn, de köszi :)

Előzmény: LMG-003 (7176)
Yooha Creative Commons License 2013.08.26 0 0 7193

Hú, gyalogolni kell még 100 métert! Egy forgalmasabb reptéren kilómétereket kell menni mire kijut az ember, ahhoz képest ez nem nagy táv. Amúgy én szombaton jártam arra, tuti hogy nem fér el a buszmegálló az állomás előtt?

Előzmény: LoLkA (7183)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.25 0 0 7192

Sajnos a DKVbol kinezem

Előzmény: LoLkA (7183)
LoLkA Creative Commons License 2013.08.25 0 0 7191

Így van. Mondjuk az a sikán :) egyébként sem lesz nagysebességű, szvsz úgyis lassítani kell a bahaladó autósoknak.

Előzmény: Chapadj (7190)
Chapadj Creative Commons License 2013.08.25 0 0 7190

Ez jogos, de a Dienesnél a jelek szerint csak fedezőjelző lesz (a kritikus szűkületnél) és előtte-mögötte 1-1 gyalogátkelővel. Ott viszont nem láttam nyomát jelzőlámpa telepítésének.

Előzmény: LoLkA (7189)
LoLkA Creative Commons License 2013.08.25 0 0 7189

illetve hogy az autósok szokják.

 

Emiatt biztos, hogy nem, már csak azért is, mert ha jól emlékszem minden kerszteződésben lámpa van.

Előzmény: Chapadj (7186)
LoLkA Creative Commons License 2013.08.25 0 0 7188

Nembeszélve arról, hogy a villamos leszállóhelytól igen távol esik.

Előzmény: LoLkA (7187)
LoLkA Creative Commons License 2013.08.25 0 0 7187

A jelenlegi megoldással több baj is van.

 

1. Kicsi a hely 3 megállónak. Ne feljtsük el, hogy kevesebb busz jár, mert tanszünet van.

2. Ahhoz, hogy elérd a megállót pont a kanyarodó buszokon/zebrán kell átverekedned magad.

3. Leszállóhely messze van a vonattól

4. Minek csináljuk autópályát oda, ahova megálló kellene inkább?

5. DKV szempontból plusz km.

Előzmény: by-169 (7184)
Chapadj Creative Commons License 2013.08.25 0 0 7186

Gyanúm szerint oktatási célból futnak tovább, illetve hogy az autósok szokják. Esetleg a Thommas Mann utcáig próba utasforgalom?

Előzmény: Waliby (7166)
Chapadj Creative Commons License 2013.08.25 0 0 7185

Nyilván azért akarják ki irtani a buszokat a 2-es villamos mellől, mert utas számot kell produkálni.

És szerintem ezért telepítették ki fondorlatos módon az oktatási intézményeket is (Bethlen, Csokonai, Beregszászi) az az Újkertbe.

Előzmény: balazs2008 (7161)
by-169 Creative Commons License 2013.08.25 0 0 7184

A jelenlegi megoldás szerintem sokkal jobb mert pont az érkező oldalon van minden busz. 

Előzmény: LoLkA (7183)
LoLkA Creative Commons License 2013.08.25 0 0 7183

a 31/32 meg a leszálló helyről indul.

 

Bassznk ki mégjobban a vonattal érkezőkkel? Nem csak a villamost, de még a buszokat is elpakoljuk?

 

Előzmény: Törölt nick (7182)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.25 0 0 7182

Szerintem a régi cora busz mgh-et bevonják és az lesz a megálló (elvileg  csuklős simán elfér) a 31/32 meg a leszálló helyről indul.

Posta elöl: 36 35-ös család 36-od család 16 10-es család 30/30A 21 43 39 46-os család

Toronyház elöl indul: 31 32 30/30A

Előzmény: by-169 (7181)
by-169 Creative Commons License 2013.08.25 0 0 7181

Itt is elfért volna a felszállási megálló a 2 villamos közt. 

Az ikarus hol szokott parkolni a foci megy idején?Több rendőr viggyázott rá. 

Miracle74 Creative Commons License 2013.08.25 0 0 7180

Ember!!!! Már az is politikai viszony hogy adózól :DDDD

Már K.....ára elegem van hogy egy sza.....os reptér is politikai kérdés????

Miért lenne az? Más külföldi városokban is vannak repterek,sőt sokkal kisebb városokban is! Nem csak Budapest létezik Magyarországon.

Előzmény: Garficicus (7179)
Garficicus Creative Commons License 2013.08.25 0 0 7179

A debreceni légijáratoknak van egyfajta politikai viszonya is, bár ezt nem mondják sosem, nem nyilvános! Önkori biztosan milliókart fizet a Wizzairnek, hogy Debrecenbe jöjjön! Ha lenne még 2-3 légitársaság aki menetrendszerinti és nem charter járatokat indítana Debrecenből, akkor a járatnyitásokat nem tudná megoldani a Wizzair... Így viszont konkurencia nélkül azt tesz amit akar! És valljuk be, meg is teszi!

Előzmény: vonakodó (7178)
vonakodó Creative Commons License 2013.08.24 0 0 7178

Én úgy hallottam, hogy amikor a Dortmundot beindították, skkor nem volt szinte semmi előzetes igényfelmérés.

Ettől függetlenül igen hamar stabilan hozta a 70-80%-os foglalást.

A baj a Wizzair új desztinációira, illetve a desztinációkhoz szükséges gépek számára vezethető vissza!

Azért 3 hónap után nem nagyon szoktak desztinációkat törölni - kellő telítettség mellett.

Ilyen volt MLP is különben: még meg sem várták a szezont, előtte megszüntették. A foglalások ott sem voltak rosszak! A Wizz üzemeltet sokkal szellősebb járatokat is, csak azok vagy bázisról indulnak, vagy van kellő konkurencia, ami a keletkező űrt kihasználva belép a helyébe - ezzel kimutatható piacvesztést okozva a Wizznek.

Előzmény: Garficicus (7158)
balazs2008 Creative Commons License 2013.08.24 0 0 7177

Ma néztem, hogy a DAB Székház megállóhely a Doberdó utca irányában még mindig használhatatlan... Szerintetek van esély arra, hogy szeptember 2-re használhatóvá teszik a megállóhelyet? Végülis nem lenne rossz, ha a 31-essel érkező szülők és gyerekeknek nem a Kertvárostól vagy a Mikszáth Kálmán utcai megállóhelytől kellene a Bolyai iskolába gyalogolni... Főleg, hogy pl. a Mikszáth felől nem igazán lehet nagyon biztonságosan sem eljutni az iskolába...

LMG-003 Creative Commons License 2013.08.24 0 0 7176

Mai nap tanszünet,hétköznapi menetrend van érvényben ennek függvényébe hála égnek a trolibuszok is közlekednek.

Előzmény: KSKs (7173)
ZotyaJ Creative Commons License 2013.08.24 0 0 7175

Élet a 2-es villamos után: 1. rész

 

A legnagyobb gond az átszállás megoldása. Mind infrastruktúra mint tarifa szempontból.

Törölt nick Creative Commons License 2013.08.24 0 0 7174

Jol tudod szzerinten a hetfoi menetrend

Előzmény: KSKs (7173)
KSKs Creative Commons License 2013.08.23 0 0 7173

Egy kérdés, de lehet én emlékszem rosszul.

Holnap mintha munkanap lenne (hétfői) nem?! Vagy milyne közlekedés lesz érvényben?

De lehet most hülyeséget írtam...

Ricsi89 Creative Commons License 2013.08.23 0 0 7172

A régi járda széléhez mintha szegélyköveket raktak volna, ebből úgy gondolom ahhoz nem nyúlnak.

Előzmény: LoLkA (7171)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!