Ugyanis, sikerült vennem olyan LED modulokat, ami 12VDC-ről megy és szépen bele lehet rakni a lámpatestbe.
Szó szerint pont méret.
2 db 4-es modul megy bele, összesen 8 LED adja a világosságot.az átlátszó részbe ragasztópisztollyal rögzitve.
A vezetékek forrasztva a megfelelő helyre, aztán az izzó helyére kell egy távtartó műanyag, mert enélkül csak folyamatos világítás, vagy folyamatos sötét van.
Az egész megvan 2000 Ft-ból anyagárban, meg kb 15 perc a meló vele.
Az eredmény: kisebb fogyasztás, bikanagy fényerő.
Egy hátránya van, nem halványodva alszik ki,hanem először picit csökken a fényerő, aztán vibrál vagy ketttőt és kialszik.
A fénye olyan, hogy mellette a gyári izzó csak halovány gyertyafény.
Pakolásnál kifejezetten jó, viszont bosszant, hogy a csomagtérben nincs egy darab sem. ( 8 személyes Combi Vivaro.)
Lehet mivel bontót volt azért de csak gondolkodom nem törvényszerű ,nemrég egy nagynyomású szivattyút vetem ott én is, első indítás után vetem is le nem volt jó de kicserélték
Meg tudja esetleg valaki mondani, hogy mitől mehet tönkre az önindítóm a Vivaromban folyamatosan? 2004-es, 1.9 CDTi, Már a HARMADIK önindító megy tönkre benne és egyszerűen nem értem miért. Egyébként Varga Zsolt ismeri a kocsit, ha olvasod ezt Zsolti üzenem én vagyok a sárga Vivaros, 9 személyes, Tibi. Télen voltunk nálad még Te cserélted ki az önindítót és ugyanúgy elromlott megint. Ja és a generátor ékszíj megint kicsit olajos, de még nem annyira. Ez normális? Valakinek van valami tippje?
Opel Vivaró vezető ülés jó állapotban eladó ! Az ár házhoz szállítással értendő ! Kérésre képet küldök vagy a Racingbazáron megtalajátok ! Tel:06-20-351-0404
Nekem felhasználói oldalról nincsnek ilyen rossz tapasztalataim. Az első rönómnál amit újonnan vettem 2003-ban, ezidő alatt volt egy elakadásjelző kapcsoló, meg egy világításkapcsoló, pár izzó. Nagy dolgok nem. Mostanában kalimpál a kilométer órája, de gondolom megint a váltó kezdi kiölteni a nyelvét.
Most nyolc rönónál tartunk, és igazából egyiknél sem volt hatalmas elektromos probléma.(gyorsan lekopogtam)
Más kérdés, hogy ha valaki arra adja a fejét hogy beletúr, akkor nyilván lehet rajta függeszkedni.
Mondjuk ez az én hibám is, mert miért nem volt jó nekem az kézi ablaktekerentyű, meg a kulcsos zár?
Ha nem egyszerre húzza fel az ablakot, arra lenne logikus válasz, mégpedig az, hogy kisebb az áramfelvétel.
Ebből látszik, hogy a franciák mindent túlbonyolítanak mármint villamosságilag. Ezérta rengeteg hiba kritika.A vivarómba beépítettek egy ablakemelő modult, csak úgy húzza fel a kp. zár az ablakot, hogy először felmegy a bal, majd koppanáskor a jobb oldali. A autóvillanyász szerelő inkább nem is regélt erről lényeg hogy ok. A vectrámba ez a művelet feleennyi kábelbe relébe és időbe került és egyszerre mennek fel az üvegek.
Szereztünk TIS-t, és beleástam magam a kapcsolási rajzokba. Mondjuk az Opel 2006-ban nem ismeri az M9R motort.
Azt látom hogy két variáció van. Az egyiknél a vezetőoldali ablakot az ajtóban lévő relé vezérli, a másiknál az UHC egészíti ki 12V-tal a kapcsoló által adott test jelet.
Viszont létezhet harmadik variáció is, mert a mi kötegünk ilyen. Ebben nem megy jel az UHC felé, hanem a kapcsoló direktben vezérel. Ennek más lehet a kapcsolója. Ha a kapcsolónál a jobbos helyére bekötöttem a balos emelőt, akkor ment szépen.
Megoldás: van idehaza köteg relével, amit szépen kivágunk, és bekötjük az ajtóba.
Honnan lehetne varázsolni kapcsolási rajzot 2006-os gyártású 2dci trafichoz?
Elmesélem, hogy érthetőbb legyen, miért kell.
Vettünk egy traficot, kintről, mechanikus zár, kézi ablak. Viszonylag fiatal, kevés kilométer, megérdemli hogy központi záras legyen, meg elektromos ablakos. Vettünk bontóból ajtó kötegeket, motorokat, stb.
Nem működött. KC.. mondta, hogy aktivizálni kell az UHC-ban.
Megpróbáltuk, nem működött.
Ma volt egy kis idő, úgy gondoltam végére járok.
Van egy 2007-es 2,5dci-nk, nézem az UHC-t, hát nagyon nem ugyanazok a csatlakozások. Van egy masterünk is, az hasonló.Hogy a rákba?Nézem az ablakemelő kapcsolókat, hát az sem egyforma a master, és a traficok között.
Vannak kapcsolási rajzaim, de a régebbi modellekről.ott az ablakemelőnél hoz egy dobozt a ajtóban. A doboz a kezemben van, de ennek a kötegében nincs hely.
Elő a multiméter, nézem a biztosítéktáblát. Hát az elektromos ablak biztosítékján nincs feszkó.
Repülőkábel, adok neki, fel is jön a kapcsolóhoz. Újabb kábelekkel sikerült is szóra birni az ablakemelőket. Kapcsoló át a 2,5-be, ott is működik. Viszont a kapcsoló bekötést nézve nem ugyanaz.
Rakosgattam még be reléket a műszerfal alá, de nem jött össze.
A motortéri dobozt is kinyitottam, de nincs üres biztosíték aljzat, vagy reléhely.
Érdekes, hogy az ablakemelő kapcsolót megpróbáltam átkötni,és a jobb oldalit sikerült szóra birni, de baloldalt nem. Akárhogy kötöttem, nem ment, maximum a bizti szállt el a repülőkábelen. Eddig jutottam. Kb 10 darab selejtes biztosíték. Meg egy csomó tapasztalat, de igazából előbbre nem jutottam.
29 Traficunk van, összességében 11.400.000E km van bennük ezen idő alatt felső munkahengert még sohasem kellett cserélni mert soha nem ment még tönkre, alsó munkahengert vagyis a kinyomócsapágyat cseréltem már vagy 20-at. Kielégítő volt a válasz? De ha kell egy 10-esért adok gyári vadi új felső munkahengert