Szasz Vikimókus, alias Viktor az Állat /én csak így ismertelek idáig! ;)/! Egyszer véletlen vagy a sors akaratából összefutottunk Takinál /lehet hogy nem emlékszel rám/. Na ez a része a dolognak mindegy is, a lényeg hogy láttalak az évvégi futamon is, jól nyomtad! Szöges gumi: Ja, szerintem is jobb lett volna itt a szöges gumi, annyira ki lett járva a pálya, hogy full jégpálya lett belőle, én ugye gyalog jártam be leginkább, de nem igazán volt tapadós rész, elkellt volna a szögesgumi, nagyon, bár ez futamon valószínű nem megengedett tuning lett volna /most/! ;) De ez sem olyan lényeg, hanem hogy tényleg ilyen sokan összejöttünk, érdekes hogy Szeged ilyen szempontból mennyire nothing, és még csak annyit hogy képzeld nálunk még krosszpálya sincs, ez mondjuk nekünk gáz, és persze csak azért mert hogy itt ekkora az enduros élet /persze nem keverendő a krosszal :O/, na persze úgy is nézhetjük a dolgot hogyha nem lenne egy TRobink akkor valószínű ez az évvégi futam se lett volna, ahogy a TTV sem...!
Szasztok! Örülök hogy itt vagytok /végre már ;)/, ha esetleg kell a DRZ-Family nick név, amit szerintem igazán csak Ti érdemeltek ki, akkor holnap délelőtt, vagy bármikor hívjatok fel és elmondom a részleteket! ;)
Január 11-én megyek haza,de csak 2 napot leszek otthon.Talán majd hétfő vagy kedd délután, valahol a környékben tudok csak motorozni.De remélem februárban összejön egy románia.
úgy gondolom túl sokan nem leszünk:-))) de mndom ilyenkor a szögesgumi az nagyon fontos. análkül is tudunk menni mert az aradi haverom mondta nincs hó csak foltokban,de a versenyen is elég volt egy óvatlan lejegesedés és olyat fikáztam ami az erdőben a fákközt szinte fályt volna. Nagggyon. egy szónak is száz a térgye. mehetünk bár hogy ,de a szögek olyan lehtőséget adnak amit el sem tud az ember képzelni amíg nem megy szögessel a legfagyott földön. három éve a pláza jegén tartottunk motoros banzályt. vagy 2000 néző és a hülyegyerekek meg -10 ben 4-5.ben egykerekeztek a tó jegén meg olyanokat bródszálydoltak hogy sírtak a gyönyörtől. de ha nincs szöges akkor még megetünk szöges nélkül is.
hály szól ákinak hogy szerelje fel a verdád ilyen szöges gumival és már indulunkis ha itthon vagy(az elsőben 4,8 mm önfúró csavar kell 6-8mm kilógással a hátsóba 6,2mm önfúró csavar 13-16mm kilógással(ez a én a 32mm hosszú D fejjelt ajánlom hátra, előre meg a 20 ill 25 mm a jó) a D fej azért kell mert az nem bassza úgy a belsőt mint a kúposfejű ami lépten nyomon szétbassza a duplabelsőben is !!) jó még a kapupántcsavaros kiveitel is , ez nem oly éles de tartós és nem kell neki pótbelső-nekem is ilyen van hátul
Hello Viktor,üdv a fórumon!Aki tud menjen ki egyszer Viktorral Zarándba,meredekek felfelé,lefelé,patakmeder,nagyon komoly.Mikor elsőnek voltam,életembe nem dobtam el annyiszor a motrot,mint azon a napon,de alig vártam,hogy következőnek menjünk.Sokat lehet kint tanulni.Jó lenne összehozni egy Romániai motorozást,amint az idő engedi,és otthon leszek.
a takiról annyit. nekem nagggyon jó barátom. szereti az endúró minden ágát a forgalmi nélkülit is!!!! szerintem csak arra próbált rámutatni ezzel a nem túl rövid ,de erőssen a kressz előírásaira vonatkozó szabállyal, mikor lakott területen(ez nem csak a várostáblán belüli rész hanem a tanyák közvetlen környezete is ahol a féktávon belül kiugorhat elénk valaki-valami) megyün k akkor próbáljuk meg bezárni azt az ént ami képes arra, hogy egykeréken abberrált bőgető hangal végigvágtat az emberi élettereken. számtalanszor mentünk már együtt taki és sosem kérte el a forgalmim(bár sosem volt a bergemnek:-))) csak azért mert megyünk. ha emberek módjára viselkedünk mikor lakott részeken megyünk akkor nem akarják letépni a fejünket. még a rendőrök is jobban tolerálják az a motorost aki 50 brummog a városba mint aki 70-80 egykeréken leszabályásig parádézik(rendszám ide-rendszámnélkül megyek oda:-))is!!
a versenyről meg annyit. kiúrva jó volt és gps nélkül nehéz is és senki helyett nem lehet elvinni a felelőséget. (ez tipikus ágyúgolyó futam volt, én is ott voltam és én is élveztem . másodikok lettünk úgy hogy az akkor áttétellel mindössze 80km/h volt az utazótempóm és mégis vagy 100kresszabályt szegtem meg. percenként. mégis vigyázva minden lakott részen!!) mindenki úgy menjen hogy ne öljön meg senki és ha valakinek valami baja lesz-a rendőrséggel vagy bár kivel akkor nem kell a t robira kenni , hogy nem jött volna létre a baleset ha nincs t robi. ez nem egy rossz tv reklám azér mentem gyorsan a forgalmi néküli motorommal mert a t robi aszonta ha nem mint egy állat a akkor csak második leszek. de szerintem ezzel nincs is gond. és akkor sem volt. nem uszították ránk a srácok a S-rendőrséget hogy majsán vannak a többiek és amnesztiátkapok ha feladom a szervezőt.... a bajt pedig mindenki magának hajta! és mindenki mindég úgy menjen hogy ne kelljen a másikra újjal mutogatni.
taki.egyébként ezek a kis háziversenyek amelyet örömet ökoznak nekünk motorsoknak ,sehol nem lennének engedélyezve ill olyan procedúrákkkal hogy az gyakorlatilag nem jönne létre. nézd me az idei magyar endúró-szabályos kresszelőírású gépek szervezők segítők stbstb és hoppá a felét sem engedték a tavajinak!!! ezek legszívesebben kinulláznák az egész ofroadot. semmi nem mehet az erdei részeken csak a vadászat, a halálosztogatás varázsának élvezete. lelőni mer mozog na ezt szabad a kishazánkban többet sem.
tetszett a tegnapelőtti motoros lászt lyír dély:-)) az hogy ennyi motoros aki motorzik is nem csak álmodozik!!!! + a verseny is szuper volt. szeged felé ilyenkor semmilyen szinten nincs offroad(hacsak nem a parasztok egy sárga motorost látnak pirítani minden felé, az meg én vagyok:-))) jó volt a pálya is. annyit lehetne fejleszteni a dolgon ha raktunk volna a "szöges"gumikat a gépekre és akkor a szarrájegesedett talajon nem fetrengtünk volna olyan jóízűeket:-))) igaz van munka a gumival mire telecsavarozza az ember ,de utána olyat fog minden hol,mint a zöldfesték.(betonon nem mert ott csak korcog meg kopik) próbálkoztam kérdezősködni a versenyen is hátha összetudok szervezni egy kis hegyimotorzást romcsiba(ez egynapos túrák és ütősebbek szoktak lenni mint a klicskótestvérek) a szöges gumival 15 cm hóban is mocskosul lehet menni, ha meg csak a fagyott talajon kell száguldani a hegyen fel-le akkor olyan részeket lehet bejárni vele amilyet még nyáron sem!!!!