az a legkisebb behozni ezek után a legjobb ha lenne olyan ismerős cég h angol rendszámmal használhatnánk 2-3 évig, aztán húznánk csak be magyarra... csak ehhez kinti cím, biztosítás (2 féle) kell, az első a nehézség ugyebár...
köszönöm a gratulációt:-) Kislány 54 cm és 3400 gramm volt :-) amikor megszületett.
Egyébként nem vagyok boztos abban, hogy az én motoros tudásom különbséget tud tenni állítható és nem állítható futómű közt. Így még nem biztos az R... De nagyon jó lenne. valószínűleg nem az a 200 e Huf fog dönteni. Azt modtam már, hogy a Frontos aárul egy 2008-as streetet állítólag a tulaj motorja. 1950000 HUf...Ezen is gondolkoztam
Elhiheted már tűkön ülök, de türelemesnek kell lennem. :) Amint kész a vas én tuti megyek, szóval mehetünk.
Fékolajat, hűtőfolyadékot érdemes 2 évente cserélni. Vagyis nem érdemes, de hát elhasználódnak. Igazából egyik sem okoz nagy gondot. Fékhatás csökken meg a hűtés hatékonysága, de ennyi.
OK a folyadékokat még csak megértem, de ez a rohadt manual a villát és nem villaolajat írja. Na erre mit lépsz?
Egyébként tegnap telefonáltak, hogy megjött végre a fékolajtartályom. HURRÁ. Gondolom, akkor most praktikus volna egy lendülettel a fékolajat is lecserélni. Csak hát pont erről olvastam egyszer, hogy valaki mekkorát szívott, amikor cseréltette. Nem triumphos volt, de csak a sokadik helyen tudták végre rendesen levegőtleníteni a fékrendszerét. És az én fékjeim most tök rendben vannak. Ráadásul biztos csilliárdokat kérnének érte.
ez minden motorra igaz csak senki sem tartja be pedig a fékolaj, villaolaj simán elhasználódik 2-3 évente a fékcső ha fém nem, szerintem a gumira mondja a tömítések meg ugye megelőzés
2 nap legalabb es akkor nem sokat alszunk es csak megyünk váltva :) szoval kicsit zoral vagy repulo kint megvesszuk es haza motorozunk, ugyis masfel, es az is faraszto lesz az 1500km motoron :) en közbe még szervezkedem sajnos a vasárnapi emailemre amiben egy csomót kérdeztem frontosatol nem jött sok válasz, evvan, semmi nem jött na
tegnap beszéltem a művészúrral, 15-ére ígérte az airbrush munkát. Utána már csak bele kell dobálni a cuccukat és kész. Van már gumim is, minden megvan. Sztem jövőhét vége. Mondjuk én stabil 20 fok alatt nem motorozok, az meg egyelőre nincs.
Street R mindenképpen jobb megoldás mint a sima street. A fékek jobbak és az első futómű is. A hátsó futómű nem tétel mert az simán cserélhető. Szóval R.
Én is akkor vettem a triplát, amikor az enyém született :) Feleségem jó fej volt, azt mondta, hogy ha majd megunom a gyerekbőgést mehetek csapatni egyet.
Voltam megkérdezni az olajcserét a Budaörsi úton:
Yamaha Harmati 7000 + jaffa = 8750
Full Gas Suzuki/Ducati 6000 + ha te viszed az olajat 400 / liter + 1000 kiegészítőkre (pld lánctisztítás) = 8600
Akkor már a Frontosa 5000-ért, oszt megvan a könyvben a Triumph pecsét is.
itt vagyok...megszületett a legújabb gyerekem :-) és szabin voltam :-) köszönöm a sok hasznos tanácsot. nagyon jár az agyam, hogy kintről hogy tudjuk megoldani a dolgot, de még nem jutottam megoldásra. Ha már kintről hozok motort, akkor street r lesz a nyertes :-). Nekem csak az idővel van gondom. Egy ilyen túra kb 2 nap? Mert gondolkozhatunk....
És van HifloFiltro szűrő is 2-ért. Megcsinálni nem tudom, de nem is akarom. Keresek itt valakit a környéken, de ma hiába hívtam pld a Harmati Yamahát. Kinyírta őket a válság?
K&N légszűrőt 17-ért találtam volna itthon, de Gyöngyösre kellett volna érte menni. Végül PiperCross lett az enyémbe rakva, szitén 17-ért. Az volt Ágónál, állítólag ugyanazt tudja, mint a K&N. Nem mintha számítana, de egyébként ez a Triumph gyári beszállítója.
Idénre még van az olajtartály, de az még mindig nem jött meg.
Neked kész van már a festés? Motorozni kéne mán...
Jaaajjjj. Nehogy megvegyetek már 20.000Ft-ért olajat. www.motorolajbolt.hu Castrol Power 1 Racing 4T teljesen szintetikus, 2850Ft 1 liter. 3 liter kell a streetbe. Olajcserét meg 10 perc alatt meg lehet csinálni otthon. K&N olajszűrő felesleges, ott a HifloFiltro 2000-ért a motoroázisban. Levegőszűrő az van gyári triumph: kb 10.000Ft szállítási költséggel együtt. Én K&N sportszűrőt vettem (az egy 20as volt az ebay-n szállítással együtt) de azt csak tisztítani kell. Láncot (DID versenylánc), első fogaskerék (Renthal) és hátsó fogaskerék (Supersprox) is ebay-n vettem és Frits Attila (versenymotorokat is szerel) rakja össze. Ha nincs valami nagy gebasz akkor felesleges a gyári szerviz, főleg ha lejárt már a gari.
Hát ez valóban így van. Laci bácsi kissé fura, amikor pld úgy köszön a telefonban, hogy "szia szívem" mindig lever a víz. Szerencsére annak idején még Tóth Zoli volt, aki a TV-ben ugyan nem volt nagyon ütős, de tárgyalni azt lehetett vele. Normális arc volt, Rocket-tal nyomta a magyar drag bajnokságban, bár aztán egy Harley-val lett bajnok.
Nálam is a végcél egy Rocket (ideális esetben a Triple mellé), de az még sajnos nem aktuális. Amúgy simán betársulnék egy from UK vásárlásba. Sajnos a válság nekem még jobban betett, mint a fontnak. :)
Hát ebben az országban tényleg adótanácsadónak kell lenni a boldoguláshoz (és nem csak ezen a területen). De úgy látom te már elég szépen kifilézted a témát.
Még egy. Mi annak idején ketten mentünk oda, hogy két triple-t vennénk, Így jobb volt az alkupozíciónk. Sajnos később a barátom visszalépett. Nem kamu volt, csak így alakult. Nekem viszont akkor már nem mondták azt, hogy bocs de akkor 100-zal több.
Egyébként én is azt gondolom a Frontosásokról, hogy iszonyúan szűklátókörű, begyöpösödött és rugalmatlan társaság. Őszintén mondom, hogy nagyon szívesen vinném máshová szervízelni a motort. Amikor eldöntöttem, hogy ezt veszem kicsit több exkluzivitást vártam, de ezt már el is felejtetem.
na van benne jó is, meg rossz is, amúgy ma voltam Triumphosoknál, azt majd utána
1, itt két opció, sőt 3, mert HU milyen jó ország :) 1a, új motor, kint nem volt forgalomba helyezve - a kinti eladó vagy odaadja neked ÁFA mentesen vagy nem, sajnos a kereskedő válogatja, ott nem mindenki adójogász mint nálunk, sok sok esetben NEM adja neked oda a motort ÁFA nélkül ha magánszemély vagy (pedig de, kellene!, de mégse mert ő ezt nem tudja és nem szenved vele kész punktum nekem is megmondta az angol), ha cég vagy és van EU-s VAT ID-d odaadják, tök mind1 milyen cégre veszed, ilyenkor tényleg nettó módon jön el a motor, rendszám nélkül ebben az esetben akár nettó módon helyesen, vagy helytelenül kinti (17.5) ÁFA-val jön be a motor, nálunk a 25%-s ÁFA is MINDIG meg kell fizetned, illetve regadó még
1b, a motor nem új már, használt, de lefutott min. 6000 km és legalább fél éve üzembe van (autóra is igaz btw), ilyen esetben való igaz, a kinti ár tartalmazza az ÁFA-t akár magánszemély, akár kereskedő az eladó, hiszen egyszer már eladták és ezért van benne, ilyenkor NEM kell fizetni itthon ÁFA-t csak regadót
1c, ha a használt motor, amiben bent a kinti ÁFA már, de nincs benne 6000km vagy fiatalabb fél évnél, jön a trükk, itthon is meg kell fizetni a 25% ÁFA mégha használt is!!! plusz regadó, ennyi :)
2, Igen ma beszéltem velük, elég normálisak, csak UK-ból érdemes hozni újat v használtat, az árfolyam miatt. Elvileg most már nem FRA-n keresztül hanem direkt UK-ból kapják az új gépeket is, mert ha nem akkor 3M lenne ami most 2,6M
3, hát alig lehetett velük alkudni, a forgalomba helyezést adták oda, pedig megmondtam, nekem ennyiért van itt egy R, és részletesen kiszámoltunk mindent, szóval... lehet bíznak abban h ők az egyedüli Triumphosok pedig nem árultam nekik zsákbamacskát!
4, ez jó ötlet, nem tudtam eddig h használtakat is hoznak, de rákérdezek!
5, igen ezt egy ismerős már kinézte, lehet együtt kellene mindenkinek vásárolnia most és akkor jobban menne az alkudozás, eléggé megmakacsolt fejjel járkálnak, meg hogy az a pár százezer forint nem éri meg a rohangálást stb... nem is a power, hanem sokkal nagyobb méret, nekem! :)
1. ÁFÁT nem kell már itthon fizetni ha GB-ből hozod, mert ők is EU ország és az a szabály, hogy ha meg van fizetve az ÁFA valamely EU tagállamban akkor a másikban már nem kell! Szóval "csak" a regadóval és a szállítással kell megküzdened. Ha jól emlékszem most emelték meg GB-ben az ÁFÁ-t 17,5-ről 20-ra. Ebben nem vagyok biztos, de majd megpróbálok utánanézni. Ez persze használtnál már mindegy is.
2. A Frontosa GB-ből hoz használtakat is, mert most nagyon jó a keresztárfolyam. Messze jobb, mint az EUR-t bevezető országoknál. Az az igazság, hogy a válság a fontnak nagyon keményen odatett, keményebben, mint a forintnak.
3. Mivel a Frontosa nagyon kevés motort ad el, tavaly pld. 7 db új motort értékesítettek, sztm nagyon keményen lehet náluk alkudni, de valami gond lehet a háttérben, mert gond van a szálításokkal. Valami bankgaranciát nem kaptak meg időben, vagy valami hasonló.
4. Szóval megpróbálhatnál egy olyat, hogy kinézed GB-ben, hogy mit szeretnél és megkérdezed, hogy mennyibe fáj, hogy magyar papírokkal átvehesd náluk.
5. Én azért azt is megnézném, hogy mi van készleten, ez pld nagyon jónak tűnik, bár még én sem láttam:
http://www.fmotor.hu/?m=used&pid=234
Egy ránézést sztm megérne. Félned meg nem kell tőle, mert a Speed 3 különböző teljesítmény programra állítható be, gyakorlatilag egy mozdulattal a szervízben 50-100-132 lóerő. Az 50 nem biztos, de valami korlátozott jogsihoz lehet belőve, szóval kevés, a 100 meg a francia piac miatt van. Azzal meg lehet szokni.
újjal nincs gond, az van, csak ugye arra ÁFA meg regadó, mert vmiből a politikusoknak is élni kell, meg sok ezer hozzátartozojuknak... így is jobban jönne ki 2-3 kilóval mint a Frontosa, csak macerás, vállalkozó társakat keresek h kettővel szenvedjünk már 1xre :)
még a Frontosát azért betámadom h nézzétek, nekem ennyiből van, odaadjátok-é ennyiért v sem, hanem, csálheló
a harmadik lenne a legjobb, 1 éves (de benne kell legyen 6ekm ugye) használt T657R, de ami volt mind elfogyott mire írtam, csak azt nem értem miért van kint a hirdetés még...
Kösz. Nagyjából ugyanerre jutottam én is néhány részletesebb anyag elolvasása után.
Szintetikus 10W40 vagy 15W50 a gyári ajánlás. Hajtani hajtok, de csak ésszel, pályára én meg már többet nem megyek. Sőt az átépített csutkakormányokat is leveszem róla az idén. Vlszg
nézd a T nem gyárt olajszűrőt, evidens, se kereket, se kormányt, se gumikat se futóművet, max a blokkot és összeszerel tehát a szűrőt vki gyártja neki azt még nem tudom ki (még nem vagyok T tulaj :) de valszeg egy HilfoFiltro, Champion vagy hasonló csinálja hozzá, így ezeket megveheted
az olaj tudja azt ami a manual előír (10w40?) ezt sok tudja, innét szabad választás, ha nagyon hajtod meg versenypálya akkor minel racsingosabb, vékonyabb, ha utcai akkor sok közül válassz, szerintem nincs már roszs, a Mol is bőven tudja amit kell
Nem tisztem, hogy megvédjem a Frontosat (vagy F-motor?), de kissé utánajárva a dolgoknak a következőkbe botlottam: a K&N olajszűrő 3.100 Ft a legolcsóbb helyen, de mivel csak online rendelhető hozzájön még 1.700 Ft szállítási költség. Így ez összesen 4.800 Ft. A gyári olajszűrő 5.000 Ft a Frontosaban. Igaz valóban találtam 2.000 forintos olajszűrőt is. A 4 liter olaj 20.000 a Frontosaban, de ugyanaz a Motul 300V 10W-40 23.500 egy webshopban. Természetesen van olcsóbb olaj, ami állítólag pont ugyanolyan jó, kb. 10ért. A mukadíj 5000/óra. Annyira nem tűnik ez nekem rablónak.
Nem vagyok hülye, csak eddig abban a szerencsés helyzetben voltam, hogy nem kellett foglalkoznom ilyen dolgokkal. Milyen különbség van/lehet olajszűrő és olajszűrő között?