Azért nyitottam meg ezt a topic-ot, mert nem látom jónak ha pl.: készítünk egy olyan képet amin egyszerre több jármű is rajta van és 50 topic-ot teleteszünk azzal, hogy bocs az OFF-ért és ugyan az a kép.
Tehát ez a topic legyen az a topic ahova az ilyen együttállásokat, sőt psz.-ilag a testvérképeket be lehet tenni.
Üdv. Szili_V43 330
V43 1156, V43 1306, és remot M47 passz :-) (háttérben a remot 2303-as Csöröge) (A Dácsiát sajna megnézni már nem volt időm, mert indult a vonatom.) :-(
Amúgy ez a gárda vitte az 595-1-et Miskolcig (persze a Dácsia nélkül), onnan a 1156-nál volt az erő :-) A képen a Dácsia épp rátolja a Szilárd Sziliket a szerelvényre.
Másik villany segélygépet kapott egy V43-as személyében, nem tudom melyiket, mert jómagam a Kőrös IC-vel mentem a Keletibe és addig még nem történt meg a csere.
Nekem azt mesélték, hogy mikor megjött, 75-nél elszállt az éberségi, és semmit nem mutatott. Aztán a Siemens valamit csinált vele, megjavult, de ahogy kiszedték, ugyanúgy baja volt.
A Szergej az ő gyártásuknak is betett, bár azért még így is nagyobb karriert futottak be.
A 775-ösből (T678.0) 17 darab készült 1961 és 1964 között, tehervonati szolgálatra. 6 tengelyesek, az első sorozat 1470 kW-os, a második (013-017) 1325 kW-os.
A 776-os (T679.0) 27 példányban épült meg 1961 és 1965 között, személyszállító vonatok számára, PG500-as gőzgenerátorral. Teljesítményük azonos a másik típussal.
A 775-ösök utolsó üzeméve 1994, a 776-osoké 1991 volt.
Nem közismert, de mindkét típust Irakba is exportálták, ott 20 darab futott DEM2000 álnév alatt.