Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2006.09.24 0 0 1447
 ma reggel, Kecskemét.
toth_bela Creative Commons License 2006.09.24 0 0 1446
Hali!

Nagyon szép képek! Elkuncsoroghatnám a 3. és 4. képet eredetiben?

Előre is köszi!

Tóth Béci
Előzmény: M62 127 (1428)
toth_bela Creative Commons License 2006.09.24 0 0 1445
Előfogatolva ment az 595-1es?
Előzmény: Sabee Gigant (1443)
M62 127 Creative Commons License 2006.09.24 0 0 1444
Szép is lett volna:))) Amúgy csak Sl bejáratról húzta be Sl állomásra, ahol kapott más gépet.
Előzmény: Törölt nick (1441)
Sabee Gigant Creative Commons License 2006.09.24 0 0 1443

Egy szerencsi feszmentesítős kép 20-áról:

 

 V43 1156, V43 1306, és remot M47 passz :-) (háttérben a remot 2303-as Csöröge) (A Dácsiát sajna megnézni már nem volt időm, mert indult a vonatom.) :-(

 

Amúgy ez a gárda vitte az 595-1-et Miskolcig (persze a Dácsia nélkül), onnan a 1156-nál volt az erő :-) A képen a Dácsia épp rátolja a Szilárd Sziliket a szerelvényre.

M41 2202 Creative Commons License 2006.09.24 0 0 1442

Szerinted...? :)))

 

Másik villany segélygépet kapott egy V43-as személyében, nem tudom melyiket, mert jómagam a Kőrös IC-vel mentem a Keletibe és addig még nem történt meg a csere.

Előzmény: Törölt nick (1441)
hármasbakter Creative Commons License 2006.09.24 0 0 1440

Mohács:-))Bzmot-Yamaha......

 

 

Sabee Gigant Creative Commons License 2006.09.24 0 0 1439

Kér együttállásos kép tegnapról Szerencsen:

 

 M41 2307, V43 1051, V43 1088

 

 M41 2307, hátul V43 1023, másik szerelvény: V43 1051, V43 1088

M41 2202 Creative Commons License 2006.09.23 0 0 1438
Helyes, én biztos ott leszek... :)
Előzmény: Nohabf (1437)
Nohabf Creative Commons License 2006.09.23 0 0 1437
Sebaj jövő héten a krém úgyis Vác-Diósjenő-Romhány felé lesz:)
Előzmény: M41 2202 (1436)
M41 2202 Creative Commons License 2006.09.23 0 0 1436
A krém bizonyára, de nemcsak Gödöllőn, a társaság másik krémje Kismaroson tobzódott, ott is nagyon kellemes volt a hangulat... :-)))
Előzmény: Nohabf (1435)
Nohabf Creative Commons License 2006.09.23 0 0 1435
Ma mindenki Gödöllőn járt?:))))
Előzmény: M41 2202 (1434)
M41 2202 Creative Commons License 2006.09.23 0 0 1434

Akkor tőlem is néhány kép, nemcsak Gödöllőről... :)))

 

M40 201 és M41 2187 - Hatvan (2006-09-23)

M41 2187 és M40 201 - Hatvan (2006-09-23)

M62 127 és V43 1365 - Gödöllő (2006-09-23)

M62 127 és DMmh 3676 - Gödöllő (2006-09-23)

BDt 337 és Bzmot 344 - Aszód (2006-09-23)

Előzmény: M62 127 (1428)
Nohabf Creative Commons License 2006.09.23 0 0 1433

Basszus ma volt ott feszmentesítés????:((

 

Szépek lettek a fotók!!!

Előzmény: M62 127 (1428)
cs1014 Creative Commons License 2006.09.23 0 0 1432
Ja, már látom. Épp löki ki a bézét.

:-))
Előzmény: M62 127 (1431)
M62 127 Creative Commons License 2006.09.23 0 0 1431
Nem:) Kitoló gép volt és ott volt 9-től 14 óráig:))))
Előzmény: cs1014 (1430)
cs1014 Creative Commons License 2006.09.23 0 0 1430
Odahegesztették?
Előzmény: M62 127 (1428)
BszHÉV Creative Commons License 2006.09.23 0 0 1429
Így vagy úgy, de hetvenötnél nem mentünk gyorsabban.
Előzmény: Törölt nick (1427)
M62 127 Creative Commons License 2006.09.23 0 0 1428
Mindenféle járgányok jönnek-mennek de a 127-es Szergej az örök:)))



Törölt nick Creative Commons License 2006.09.23 0 0 1427
Nekem azt mesélték, hogy mikor megjött, 75-nél elszállt az éberségi, és semmit nem mutatott. Aztán a Siemens valamit csinált vele, megjavult, de ahogy kiszedték, ugyanúgy baja volt.
Előzmény: ubi52 (1425)
gw Creative Commons License 2006.09.23 0 0 1426

A csehszlovák M63-as...

A Szergej az ő gyártásuknak is betett, bár azért még így is nagyobb karriert futottak be.

A 775-ösből (T678.0) 17 darab készült 1961 és 1964 között, tehervonati szolgálatra. 6 tengelyesek, az első sorozat 1470 kW-os, a második (013-017) 1325 kW-os.

 

A 776-os (T679.0) 27 példányban épült meg 1961 és 1965 között, személyszállító vonatok számára, PG500-as gőzgenerátorral. Teljesítményük azonos a másik típussal.

A 775-ösök utolsó üzeméve 1994, a 776-osoké 1991 volt.

 

Nem közismert, de mindkét típust Irakba is exportálták, ott 20 darab futott DEM2000 álnév alatt.

Előzmény: cs1014 (1407)
ubi52 Creative Commons License 2006.09.23 0 0 1425
Eddig rossz volt? De szavaidból itélve megjavult, sajátlábán ment vissza Kelenföldre. (legalább is kaller azt mondta, hogy egyedül megy vissza.)
Előzmény: Törölt nick (1424)
Törölt nick Creative Commons License 2006.09.23 0 0 1424
Csak nem megjavult a Talent befolyásolója?
Előzmény: ubi52 (1422)
Én-1 Creative Commons License 2006.09.23 0 0 1423
Fogalmazhatnánk úgy is, hogy szerencséd volt, hogy akkor voltál ott amikor kellett.
Előzmény: Szili_V43 330 (1413)
ubi52 Creative Commons License 2006.09.22 0 0 1422
Érd Alsó
kép.2
M62 127 Creative Commons License 2006.09.22 0 0 1421
Akkor egy hatvani együttállás:
szakijozsi Creative Commons License 2006.09.22 0 0 1420

Szia!

A 4. kép az nagyon tetszik, nagyon szép lett!

Előzmény: M41 2202 (1419)
M41 2202 Creative Commons License 2006.09.22 0 0 1419

A Tisza nemzetközi gyorsvonat élén V63 024 megfeküdt Szolnok bejáraton. A segélygép szerepében M47 1233. (2006-09-17)

M41 2108 és V43 1127 - Celldömölk (2006-09-19)

M43 1044 és V46 051 - Celldömölk (2006-09-19)

V43 1337 és 1016 014-1 - Hegyeshalom (2006-09-21)

M41 2143 Creative Commons License 2006.09.21 0 0 1418

Az egyém?

 

Hát yó régen, de most találtam meg

2006.06.28

 

Előzmény: V43 1346 (1416)
Levi12 Creative Commons License 2006.09.20 0 0 1417
Két együttállásos kép ma reggelről.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!