Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

250ce Creative Commons License 2007.06.17 0 0 4872

maximum egy kis kézfejtorna ;)

meg egy 10-es villáskulcs

amig ki van szerelve a műszer fal be ne indits az autót mert az olaj szebelocsol

Előzmény: ICram45 (4870)
ICram45 Creative Commons License 2007.06.17 0 0 4871
ja és az milyen hibára utal, hogy a töltés, kézifék, "kevésabenzin" lámpák működnek, viszont minden más világítás a műszerfalon nem? Ezek külön áramköröről mennek? Ja és melyik biztosíték (szám) felel a műszerfal világításért?

Köszi a segítséget!
ICram45 Creative Commons License 2007.06.17 0 0 4870
Ezt simán meglehet csinálni mindenféle előkészület nélkül? Tehát csak fogom aztán lecsavarom a csőveeket leállított motornál?
Előzmény: 250ce (4869)
250ce Creative Commons License 2007.06.17 0 0 4869

a következő vezetékek vannak a hátoldalán:

-2 db optikai száll a műszerfal jobb oldalán, ezeket ki kell húzni

-km kábel, ezt kézzel ki kell tekerni, megtapogatod van egy kb 100ft-osnyi átmérőjű, 1 cm vastag gyűrű, ezt kell letekerni, mikor már érzed hogy lecsavartad a menetről kihúzod a kábelt

-elektromos kábelköteg, egy kb 4cm átmérőjű csatlakozóval a műszerfal kzepén, ezt ki kell húzni

-olajvezeték, a műszerfal bal részén, ezt egy 10es villáskulcsal csavard ki

 

ezt kb ilyen sorrendben a legcélszerübb kibontani 

 

Előzmény: ICram45 (4868)
ICram45 Creative Commons License 2007.06.17 0 0 4868
Jól elvagyok én itt egyedül...


Valaki letudná írni, hogy hogy kell kiszedni a műszerfalat? Odáig eljutotam, hogy ki"pattintom" a gumi tömítéssel, de tovább nem merem húzni, mert elég nehezen jön, és félek, hogy eltépek valami kábelforrasztást.
ICram45 Creative Commons License 2007.06.17 0 0 4867
Láttam ma este (tegnap) egy OT-04 rendszámű (talán.... csak ennyit láttam) tipustársat. Villantott is nekem egyet, de én későn kapcsoltam, és nem tudtam reagálni, bár amúgyis parkolt a kocsim, és csak mellette álltam, max integetni tudtam volna, bocsánat :) Új még nekem ez a kocsi, és nem rögtön esik le, hogy miért villognak :D
ICram45 Creative Commons License 2007.06.16 0 0 4866
ja és próbáltam a tekergetést, de nem működik :(
ICram45 Creative Commons License 2007.06.16 0 0 4865
Két új hiba:

-Ha hírtelen engedem fel a féket, akkor lefullad néha az autó, ami azért vicces, mert autómata.

-Index kapcsolót baromi nehéz úgy kapcsolni, hogy úgyis maradjon. Állandóan visszaugrik... :( Sok munka lesz még ezzel.

Ezekre a hibákra, de főleg az utóbbira van valami trükk?
W900 Creative Commons License 2007.06.15 0 0 4864
de igen
Előzmény: Stunt62510 (4862)
ICram45 Creative Commons License 2007.06.15 0 0 4863
Kösz a tippeket!
Előzmény: GaspiW123 (4860)
Stunt62510 Creative Commons License 2007.06.15 0 0 4862
Tudom, hogy OFF , elnézést érte, de nem tudja valaki, hogy a W124-esnek a világítás kapcsolónak nem kellene világítania? Nekem tök sötét, se a kapcsoló, se a piktogramja (mellette) nem világít.
250ce Creative Commons License 2007.06.15 0 0 4861

A hátsóablák fűtés mitől függött hogy relés vagy relé nélküli?

Az üveg tipusától(mikroszállas, vagy normál fűtőszállas) vagy évjárattól?

Előzmény: GaspiW123 (4860)
GaspiW123 Creative Commons License 2007.06.14 0 0 4860

Hali!

 

1. A fényerőpotit csavargasd végállástól-végállásig! Lehetőleg kitartóan, s lesz műszervilágítás...

2. A gyári felniben belül (!) vannak a számok...

3. A fehér gomb a középkonzol alján a h.szélvédő fűtése! Vszeg mikroszálas (extrás) üveg van a járműben...

 

Előzmény: ICram45 (4859)
ICram45 Creative Commons License 2007.06.14 0 0 4859
Tekerőt már próbáltam :( Valószínű, hogy akkor valami hiba lehet, ja.

Kösz a tippet, amjd megnézem.

Ja és azt nem tudjátok mi az a fehér fejű gomb, az elakadásjelző elött? Kihúzom gyújtással, és akkor fehéren világit a feje, de nem történik semmi. Hallottam olyan tippeket, hogy a hátsóablak fűtése, de nem fűtőszálas az ablak hátul.
Előzmény: 250ce (4858)
250ce Creative Commons License 2007.06.14 0 0 4858

valszinüleg a potenciometerrel van a baj

bal oldalon a kis tekerőgomb, próbáld tekergetni, van amelyik bizonyos pozicióban kontakthibás

egyébb lehetőségek:

nincs izzód benne(11 db foglalat nélküli 3W-os izzó kel bele, amiből 5 db műszerfalmegvilágitás)

esetleg el van szakadva egy vezeték, vagy rossz helyre dugva

Előzmény: ICram45 (4857)
ICram45 Creative Commons License 2007.06.13 0 0 4857
Na itt a kocsi nálam.

Ami csak most tünt fel, hogy nincs műszerfalvilagítás. Ez gyárilag nincs, vagy valamit cserélni kéne benne? Hiába kapcsolgatom a lampát helyzetjelző, reflektor, nincs műszerfal világítás, és alig látni.

Barock felniben hol van pontosan akkor a méret beleírva? Sőtétben lámpával nem találtam, de biztos én vagyok az ökör.
250ce Creative Commons License 2007.06.13 0 0 4856

akkor jól tippeltem hogy ültem a 220-asban?

;)

Előzmény: GaspiW123 (4855)
GaspiW123 Creative Commons License 2007.06.13 0 0 4855

Sz'asztok!

 

Valahogy az FFD is (280ce) és az OT 220-as is nagyon ismerős...

 

1. 5,5-ös barokk felnit a 123-as 200-asokhoz gyártottak (az igazi csirkeitató)

2. Csak a 280-as állólámpán volt Fuchs felni gyárilag 185 14-es méretben, mégpedig 6-os felnin...

3. A gyári felniben belül a felöntésben van a méret, ET és szériajelölés...

4. Én véletlenül sem tennék 185-nél szélesebbet az állólámpára! Jobban viselkedik a fútómű a keskenyebbel...

5. Az FFD-n ránézésre 5,5-ös a felni...

6. Krómdíszléc a kárpitzseben csak a kupékon van!

 

amúgy gratula a vasakhoz...

Előzmény: Stunt62510 (4854)
Stunt62510 Creative Commons License 2007.06.13 0 0 4854

Én is úgy tudom, hogy van 5.5-ös barokfelni. Ez volt a 115-ösön és a korai kismotoros 123-ason (?), a 108-ason volt a 6".

Én láttam is keskenyebbet, mint a 6", de lehet, hogy valami utángyártott olasz (Ronal?) volt vagy pedig ugyanúgy 6" volt más ET-vel. Autón volt, észrevehetően más volt, mint az én 6"-os felnijeim.

Előzmény: ICram45 (4852)
250ce Creative Commons License 2007.06.13 0 0 4853
igen, lemezfelni
Előzmény: ICram45 (4852)
ICram45 Creative Commons License 2007.06.13 0 0 4852
Ja akkor nincs gond. Én úgy emlékeztem, hogy van 5.5ös is a 200-asokhoz.
Előzmény: 250ce (4850)
vrossi Creative Commons License 2007.06.12 0 0 4851
jol tudod
Előzmény: 250ce (4850)
250ce Creative Commons License 2007.06.12 0 0 4850

ha nincs az autón megnézheted a felni belsőfelén

lehet hogy rosszul tudom, de nekem úgy rémlik hogy barokkfelni csak 6" meg 6,1/2" van 14"-ban

 

 

Előzmény: ICram45 (4849)
ICram45 Creative Commons License 2007.06.12 0 0 4849
Köszi mindenkinek az infókat!

Már csak azt kéne megmérni, hogy vajon az én felnim 5,5 ös vagy 6-os. Meglehet ezt valahogy mérni, annélkül, hogy le kelljen venni a gumit? Vagy a barock felnire rá van ez írva valahova?
Előzmény: 250ce (4848)
250ce Creative Commons License 2007.06.12 0 0 4848

a 205/60 14 kicsi átmérőben

 

a 205/70 14 jó lesz, az jól is néz ki, ahoz esetleg szerezhetsz 6,1/2 " barokkfelnit

Előzmény: ICram45 (4844)
vrossi Creative Commons License 2007.06.12 0 0 4847
a gyári méret váltoja 205/70*14 de azért raktam fel a képet hogy vizuálisan is lásd az valo rá
Előzmény: ICram45 (4846)
ICram45 Creative Commons License 2007.06.12 0 0 4846
Magyarul próbálkozhatok simán a 205/70-nel.
Előzmény: vrossi (4845)
vrossi Creative Commons License 2007.06.12 0 0 4845
itt van két lehetöség a brokk felni 6*14 et 30 a gumi 205/70*14

a bbs 7*16 et 24 a gumi 215/55*16

a lemezfelni a gyári méret 185/14 6*14



ICram45 Creative Commons License 2007.06.12 0 0 4844
185 szerintem virsli a coupéra. 205 meg a pont jó. Nem is dragster gumi, de van olyan vastag, hogy jól mutasson egy ilyen autón. :)

Szóval szerinted a 205/70 az jó lehet? Vagy inkább 205/60?
Előzmény: 250ce (4842)
bakonyigg Creative Commons License 2007.06.12 0 0 4843

Ja, elnezest, a Bokonon kollega fotojat nezegettem...Hat ha nem vagy originalfetisiszta akkor csereld le, bar szubjektive jobb fogni a habosat. A regi persze szebb.

 

Előzmény: ICram45 (4838)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!