Nagyon meggyőző a lista és a kommentár kedvesss kornél, de asszem a Nevem Senki nem igazán illik bele a vonulatba :) Cserébe beérem vmi jó kis animével, de jó legyen, lehessen rajta sírni. Kiváncsi vagyok, mit fognak hozzá szólni. Majd nagyon kedves leszek, és mosolygok, az általában bejön.
Vadi drága, a 12 HÓNAP, az is kéne. Az is felejthetetlen volt.
Nos, lehet, hogy ez a kérdés már tisztázva volt, meg minden, dehát én egy ilyen lusta ember vagyok, szóval valaki mondja meg nekem ennek a "Zichy tékának" a címét igérem elmegyek oda. Mer ez a Plan 9 nagyon érdeklene.
anime-horrort illetően van egy Urotsukidóji-mozifilmem műsoros kazin, kitűnő minőségben de vágottan, plusz ugyanaz a három epizód külön-külön vágatlanul de qrva szar képpel, esetleg a kettőből összerakhatunk egy élményt;-)
Meggyőztél, csak tudod, van egy tuti szövegkönyvem :D szal tök jó fordítást lehetett volna, meg szerelmes vagyok abba afilmbe egyszerűen... de japánnak lenni kell igen, valami anime is lehetne mondjuk, zárójelben jegyzem meg, úton van egy angol feliratos Tokyo Drifter + Branded to kill, de azokat majd a második sorozatba.
távol álljon tőlem nép szerepben tetszelegni, azé a filmklub, aki építi,
egyébként télleg lusták, tudom én is doktor, ránéznek egy filmklub-programra oszt asszondják, Get Carter? biztos kafa, de fóóólyton megy a tévében, hülye leszek mínusz öt fokban elvillamosozni a moszkvatérig érte, bezzzeg ez a femalevampire jólhangzik és biztos megéri a fáradtságot, nosza kabátot, csizmát...
szóval csak ezért mondom, Kuroneko, gyerekek, Kuroneko!!!
Topót vetítette a NAGY filmklubcsináló Perlaki a télen valamelyk filmklubjába, és... szal, érdekes meg minden, de unalmas, mint állat... különben se jönnél, vagy igen? már nem az El Topóra, hanem amúgy.
A Get Carterre gondoltam, hogy lesújtasz, még magyar tévébe is ment vagy két éve... DE HA EGYSZER LUSTÁK, ÉS NEM NÉZIK MEG, mindegy ha nem, hát nem, Plan 9-nal is az van, hogy úgyse veszi ki a sok oktondi az angol tékából, de mindegy, nem ragaszkodom ahhoz se, bár Béla azér felejthetetlen benne... az egyetlen, amihez ragaszkodom, az Linocska, a többi a népre van bízva.
Valamint ha már benne vagyok a javasolgatásban, abszolút jogtalanul egyébként, szóval nem tudom mit szólnál esetleg Jodorowsky El Topo-jához? Nem mintha láttam volna, de tökéletesen passzol a klub elgondolásához, szóval?
ez halálos, Meyer-filmért ölni tudnék, talán már mondtam, a Targets és a NoLD remekmű, a többit nem láttam,
kivéve a Get Carter-t ami tényleg jó, de havonta egyszer lemegy a TCM-en, szóval szerintem kilóg a sorból,
meg a Plan 9, ami megvan a Zichy-tékában az egyik sarokban hátul, utóbbi helyett javasolnám az Orgy of the Dead-et, szintén Ed Wood és kicsit ritkább, van belőle egy szép műsoros kazettám, szülinapra kaptam:-)
meg mondjuk legalább egy japán horror-klasszikus kéne, én javasolnám a Kuroneko-t Shindo Kaneto-tól, mivel az Onibabát úgyis mindenki ismeri, na meg mert szintén megvan, angol felirattal
Nemtom, BMÁ, én attól tartok, ez így is erős lesz egy hangyányit az illetékeseknek, meg a NightOTLD történetileg azér eléggé meghatározó... mindegy, meglátjuk... melyik Fulcira gondoltál különben? inkább majd a második sorozatba kéne Fulci, ha lesz egyáltalán első sorozat... (VOXon szerintem az összes volt már különben)
Szvsz zseniális összeállítás, de a Night of the Living Dead helyett lemehetne inkább valami Fulci mégis, ez még a VOX-on is ment, amúgy is elég ismert de a Mester bezzeg'...
mondjuk szerintem elég durva lista, a female vampire a egyetlen, ami így elsőre megfogott, fene tudja, szerintem legalább felét kicsit fogósabbra kéne lecserélni. például a Berlin fölött az égnek mintha lett volna folytatása, azt soha nem láttam, na az igazán lemehetne, persze csak ha mást is érdekel.
Mondom akkor, withevel mire jutottunk, illetve először a lábjegyzet: szal három szempontja volt a válogatásnak, az első, hogy jó filmek legyenek, ezzel azt akarom mondani, hogy elfogultak voltunk nyilván, de nem is akartunk nem elfogultak lenni, a másik, hogy ne legyenek ismertek, illetve legfeljebb címről, mer gondolom, senkinek se hiányzik egy ötszázharmincnegyedik filmklub Brazillal meg Kék bársonnyal, szal emiatt, a harmadik szempont meg az volt, hogy fontos filmeket válasszunk, és itt objektívek próbáltunk ám lenni, Ovidio Assontis Óriáspolip című kiváló Cápa-utánzatáról is emiatt mondtunk le például, és fájó szívvel, mondhatom,
tehát:
Faster, Pussycat! Kill! Kill! (Russ Meyer, 1965.) a kebelbarátok kedvenc rendezője három tomboló nőstényről mesél, kábé mint a Thelma és Louise, csak Susan Sarandon helyett Tura Satanával.
Female Vampire (Jess Franco, 1973.) "Tanuljuk meg nézni a rossz filmeket!" a kukkoló-király Jess Franco több mint százötven filmet jegyez, és Tim Lucas nagynevű amcsi kultfilm-szakértő szerint "nem láttál Franco filmet, amíg az összeset nem láttad", hát, bármilyen szép is a célkitűzés, a megvalósítástól asszem, el kell hogy tekintsünk, viszont ízelítő képpen itt az egyik mestermű, a címszerepben a varázslatos Lina Romay látható.
Get Carter (Mike Hodges, 1971.) Mielőtt bejön a hollywoodi rimék Stallone-val, látni kell az erdetit, mer így néz ki egy angol gengszterfilm bazzeg, nem pedig úgy, ahogy azt Guy Richie elképzeli, és ráadásul van az az ominózus telefonszex-jelenet Britt Eklanddal...
Kamerales – Peeping Tom (Michael Powell, 1960) mozi, kukkolás, szex, erőszak, apa-komplexus, mozi, mozi, mozi, nagyjából ezekről a témákról mesél ez a nagyon okos, nagyon fontos és nagyon ismeretlen film, a mániákus apa szerepében a rendező maga, aki merészségével jó időre elvágta magát a producereknél, de megérte, és az utókor örökké hálás lesz neki érte.
Nagymenő – Superfly (Gordon Parks Jr., 1972.) klasszik feka drog-krimi, jobb, mint a Shaft, Curtis Mayfield, nyugodjék békében, szupermegazseniális zenéjével, és a magyar felirat a Priest-et Káplánnak mondja, mer magyar kiadású videó, bármilyen hihetetlen.
Night of the living dead (George A. Romero, 1968.) withe Fulcitól szeretett volna valamit, de ez alapvető, szal muszáj, a riméket sokan ismerik, íme az eredeti, okosabb, fekete-fehérebb, jobb.
Targets (Peter Bogdanovich, 1968.) az Utolsó mozielőadás se rossz, de ez a bemutatkozás maga a csoda, Bogdanovich tisztelgése a csodálatos Boris Karloff előtt először is meghatóan szép, másodszor roppant izgalmas, harmadszor hihetetlenül intelligens, negyedszer pedig Roger Corman Terrorjából is tartalmaz egy rövid részletet.
egyre erősödik bennem az érzés, hogy cornelius nem áll elő semmivel. nem mintha nem volnának ötletei, de valahogy kicsúszik a kezéből a szervezés. ha így megy tovább, a Vágvölgyi filmklubjába megyek, az meg mégiscsak..., szóval, jobb lett volna, ha pörög ez a saját kis klub.