Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
a Kölcsey Központtal szemben is lesz egy mehálló, végre jó helyen.
Helyesbítek: a megálló a Darabos utcánál lesz és egyáltalán nem jó helyen. Annak inkább a Bethlen sarkon kellene lennie. Így ha villamossal érkezel és tovább szeretnél utazni mondjuk a 43-assal, akkor feltétlenül csak a kettes jó Neked, az egyes nem, mivel nem tudsz átszállni a buszra nyugati irányba.
Buszmegálló meg a Rákóczi utca után a Darabosnál lesz a villamos megálló mellett. A két megálló ~550 méterre van egymástól. Ez inkább a no comment kategória, mint a Hurrá!
Ha a Bethlen sarkon lenne a megálló, akkor persze kellene egy másik a Plazához is.
Amit az állomáson csinálnak (vagy nem csinálnak), az tényleg vicc. Sosem áll vissza az eredeti rend?
Más: a Plázánál beraktak egy totál felesleges lámpát oda, ahol a kamionok hajtanak ki, a Darabos utca előtt. Hurrá!
Viszont, ha jól látom, lesz egy szép buszsáv, és a Kölcsey Központtal szemben is lesz egy mehálló, végre jó helyen.
De a Tanítóképzővel szemben mi lesz? Megmarad a mostani megálló? Csak mert nagyon rossz helyen van, nem kicsit tartja fel a forgalmat. De nyomát sem látom annak, hogy valamit igazítani szeretnének rajta.
Hétvégén este csuklós buszt küldenek 41-esre, de tanítási napon reggel amikor rengeteg iskolás megy akkor pedig szólót! Gratula!
----------------------------------
Nagyállomáson a villamosmegállót (indulási rész) sikerült a leghülyébb helyre rakni! Nemcsak a postai alkalmazottaknak rossz (30-as viszonylat elérése a mocskos szanaszét húgyozott aluljárón keresztül), hanem ha valaki csomagokkal érkezik a vonattól akkor pedig a villamos elérése. Átgondolatlan lett az egész! Ha már fontos, hogy ne ívben legyen a megállás, akkor miért nem odarakták a felszállás helyét ahol leszállnak most az utasok???? Kicsivel hosszabb peron és meg van oldva! De így???
------------------------------------
Az új Nagyállomás villamoshurok eredendően a további fejlesztésekről való lemondást jelenti! Konzerválja az állapotot, nem lesz itt semmilyen multimoduláris csomópont, ahhoz már most úgy kellett volna megépíteni mindent! Vagy majd szétszedik 2018-ban megint az egészet????
Eleve úgy kellett volna megépíteni a vágányzatot, hogy majd később pár méter vágány lefektetésével meg legyen a vasúti kapcsolat. Nos ennek nyoma sincsen! Ennyit arról, hogy itt valaha is train-tram megfoldás lesz!!
-----------------------------------
Ha már likvidálják a 31-est és 32-es buszokat március derekán (2-es villamos üzemkezdete), akkor nem ártana erre már felkészülni és az utasokat is felkészíteni! Ennek nyoma sincs, majd megint kapkodnak, és elfuselnak mindent a DKV-nál!
----------------------------------
A 24-es kiváltásához és 31-es, 32-es megszüntetése esetén feltétlenül szükség volna ha megcsinálnák végre a kiskörúton (Segner tér-Pesti út-Mester u.-Hunyadi u.Rákóczi u.) a 3-as troli ún. északi hurkát-> körjárat! Alternatív megoldás lenne, ha a Segner tér-Hatvan u.-Bethlen u.-Hunyadi u.Rákóczi u. útvonal. Sajnos azonban hiába a minden erőlködés, a DKV szarik arra, hogy mi lenne a jó, nem érdekli az utas véleménye! Pedig ezzel a megoldással oktatási intézmények, egészségügyi intézmények, piac, mindkét villamosvonal kapna nagyon jó megközelítést, átszállási pontokat! Nyilván így egy végállomás a MGM maradna, és egyik járat a hurkot balról jobbra, a másik járat a hurkot jobbról balra járná végig.
Hú, hát ilyet még nem hallottam, hogy a viszonylat nem csinál meg egy teljes kört, hanem "átvedlik" menet közben. Ha leszállsz mondjuk a Mátyás Királyon, hogy majd jön visszafelé és azzal mész vissza, akkor BUMM szivtál?
Tényleg vicc, amit ezzel a forgolódással művelnek. Vajon nem az a céljuk, hogy a taxisokat és az ingyen parkolókat kiszorítsák onnan?
Más: Amióta a Sámsoni úti forduló mellett dolgozom, nagyon izéli a csőrömet, amit a buszok csinálnak. Annak örülök, hogy végre használják a portánál lévő DKV-s (!) pihenőhelyet, olyankor a busszal is kiállnak a fordulóból a parkolóba.
Másrészt viszont van, hogy három (!) busz forgolódik a megállóknál, pedig csak egy viszonylatnak van ott végállomása, a 19-esnek.
Azóta megtudtam, hogy a 23-as is kijár a fordulóba, mert a Júlia-telepnél az útburkolat már nem nagyon bírja, ha ott várakozik a busz. Nos, akkor miért nem közlekedhet a 23-as is a Sámsoniig? A menetidőbe bőven belefér.
Plusz olyasmit is hallottam, hogy a 23-as és a 19-es gyakran váltja egymást. Azaz bejön egy 19-es, beáll garázsmenetbe, és a Júlia-telepen betábláz 23-asnak. Így persze a megállóban hagyja azokat az utasokat, akik a 19-essel tovább közlekednének.
Nagyon nem jó ez így. Az infrastruktúra engedné, hogy oda-vissza érintse a két viszonylat a Júlia-telepet.
"A Petőfi tér átalakítása előtt innen, a tizennégy-emeletes toronyház elől indult a járat."
A felső néhány emelet lebontását milyen gyorsan és feltünésmentesen végezték el :)
De mi baj volt az ottani megállóval? Látszik hogy most is van ott 2 sáv. Ha abból néha elfoglal egyet a busz, az nem akkora tragédia. Apropó, a 31/32-es hol rakja le az embereket? Az is kerül 870 métert a felüljáró fele és ott a susnyásban áll meg?
Új buszmegálló? Eddig is megállt az aluljárónál a 30-as.
Mellesleg arról volt szó, hogy a "pozitív visszajelzések miatt" a buszok útvonala egyelőre marad. Akkor a 30-as a Salétrom fele közlekedik, vagy ismét betér a Nagyállomás elé?
Ennyit arról, hogy kinek és miért jó az hogy a buszok az indulási oldalon maradnak! 30-asnak megszunt a Toronyház előtti megállója, ezt szépen elsunnyogták!
A múlt hét vége folyamán a Dienes Gimnázium előtti kanyarban újabb 4 fa lelte halálát. Teljesen feltűnésmentesen kivágták őket, mert az útkiszélesítéséhez erre szükség volt... :( De gondolom majd ehelyett is ültetnek 2 előnevelt fácskát...
Más: a villamosvonal mentén ugye a járdát is szépen meg fogják csinálni, nem csak toldozni-foltozni fogják? Tud erről valaki valamit?
"A késésnél jelenleg csak 30 perc felett kell fizetnie a vasúttársaságnak, mégpedig a jegyár ötszörösét. A jövőben 5 percet meg nem haladó késés esetén a szorzó egy, 5 és 30 perc közötti késés esetén pedig három."
Hát ez így nekem azt jelenti, hogy bármennyit késik a vonat, valamennyit mindenképp visszafizet a MÁV. Ha ez így lenne, akkor gyakorlatilag mindenki mindig ingyen utazna, szóval itt valami csalafintaság van.
"Részesítsük előnyben" azokat, akik a modern kor eszközeit használják és nem pocsékolnak papírt... Ezek után biztos egyre népszerűbb lesz az ún. elektornikus jegy...
"A késésnél jelenleg csak 30 perc felett kell fizetnie a vasúttársaságnak, mégpedig a jegyár ötszörösét. A jövőben 5 percet meg nem haladó késés esetén a szorzó egy, 5 és 30 perc közötti késés esetén pedig három."
Eddig az 5x-sét kellett visszafizetnie a MÁV-nak??? Nem tapasztaltam... Csődbe fog menni a MÁV, ha ezt tényleg betartanák... :D Vagy én értelmezek valamit félre???