nem, nekem jobb lenne valahol a Viadukt környékén. (bár egy benzinkút mintha rémlene arra. a héten tervezem amúgy is kiugrani Pátyra, akkor majd jobba körbenézek, merre van.)
Biáról indulás nekem tökéletes. Mindegy, hogy szombat vagy vasárnap, csak mostanában pontosítsuk le, hogy a család többi része is tudjon hétvége programot szervezni.
Remélem én is, hogy jó idő lesz. Nagyon remélem :)
Biatorbágyról indulnánk, merthogy mi itt lakunk a barátommal és az útvonal így nézne ki:
Biatorbágy - Herceghalom - Bicske - Felcsút - Alcsútdoboz - Vértesacsa - Lovasberény - Székesfehérvár, és innen a 7-sen Balatonszemes-ig. Visszafelé, átmehetünk komppal az északi partra, hogy ott is motorozzunk egy kicsit. Ott Tihanytől Balaton fűzfőig a 72-sen, ott rá a 8-asra Fehérvárig, aztán vissza a 811-sen.
Ha jössz, neked mindegy, hogy szombat vagy vasárnap?
Image: 2007-ben volt a vásárlás és akkor még nem volt S1000RR, nem volt superbike részvétel, még nem létezett HP2 Sport. Az utóbbi 3 évben sztm nagyon sokat javítottaka BMW-nél az arculaton. Maga a motor egyébként szinte tökéletes, majdnem túlságosan is. Kicsit olyan steril. Valahogy hiányzik belőle egy kis bad boy feeling. Pedig még kötődésem is lett volna, mert autóban a bajorokra szavaztam. De akkor se fogott meg.
Ár: tudtam, hogy akármit is veszek úgysem hagyom gyári állapotában, így a Bímer valahol 5M környékén végződött volna. A Triple kb 1,3-1,4-gyel azért kevesebben állt meg. Nekem ez jelentős különbség.
Azt azért még hozzáteszem, hogy amikor felidegesítem magam a Triumph-sokon, akkor mindig azt mondom, hogy lecserélem egy K1300R-re. De ez még nem mostanában lesz :)
csak mondom azóta kint találtam már egy sima Triple demo motort (piros) 100 mérfölddel nagyon jó áron, és van egy szürke, szerintem inkább készülj egy kis útra, ne szenvedj! :)
igen, sajnos ez így van, ha egy ilyenre ülsz akkor kell, én már úgy vagyok h inkább veszek vmit ha most nem lehet mert hát kész milyen idő van, pedig épp betegeskedem itthon :)
szürke Triple R-el mentél? akkor télleg demo motor lett, azt ajánlotta nekem ember amíg még jött... most már akkor olcsóbb :)
na kíváncsi vagyok az árakra, de csodák nincsenek, csak UK-ban van jobb ára a gépnek, szerintem!
még nem jelentkezett, rá telefonáltam at mondta, hogy ma megpróbál árat és időpontokat adni. Már nekem is tele a tököm, hogy nincs mocim. Na ma mentem egy Street Triple R-el. A frontosában próbáltam ki. Elindultam kifelé a váci úton és az utolsó lámpáig mentem... Tapasztalataim: SZENZÁCIÓS volt! Mivel 166 cm vagyok sokat számít a súly és a magasság. Hihetetlen könnyű motor, még most sem hiszem el! Csak 6 ezerig pörgettem, de így is istenes volt az élmény és a hagja is. Na meg a tekintetek az autókból :-) Fülig ért a szám ezalatt a rövid idő alatt. Szóval nagyon jó volt...Lehet, hogy hétfőn meg is veszem a simát feketében...Persze addig várom a haverom árajánlatát... Egyébként ettől tartottam, hogyha kipróbálom, akkor ennyire meggyőző lesz és azonnal kell :-( Na még meglátjuk. Üdv,
köszi, már eléggé be vagyok sózva h nem mehetek (a versenygépek csak állnak sajna..) és már mennék, már lassan egy hornetet kezdek el nézegetni idei évre aztán lenne 1 év elintézni...
Adam, Seth! Jövő hétvégen egy barátommal tervezünk valamelyik nap legurulni Balatonszemesen megnézni ezt a Rider's Beach-t. Nincs kedvetek velünk tartani?
minden szavaddal egytértek...nekem tigerem van...nagyon bevált, nagyon kedvelem(picit magas...nekem)...egyik nap Pestre mentem a barátom speed triple-jével - az is nagyon-nagyon...szóval nem tudok rosszat a Triumphról...
igen triumhp ügyben. tudom, hogy az a leggazdaságosabb, de kíváncsi vagyok, hogy egy másik kereskedő, aki jó haver haverja :-) az mit mond...Mondtam, hogy simára és R- re is mondjon árat...
na ezt köszönöm és sokat segített....nálam is fontos, hogy milyen vason ülök ha már ülök valamin! A szakmámból kifolyólag sem ülhetek bármin és ezzel nem nagyképű szeretnék lenni, mert eddig ahogy írtam egy GSX650F volt. Négy év alatt három motor, ami felesleges pénzkidobás volt. Ma elmegyek a frontosahoz és megnézem leér e a lábam a streetről :-))).
Nem akarlak én téged semmire sem rábeszélni, meg lebeszélni se semmiről. Azt tudom elmondani, hogy nekem mit jelent a Triumph. Volt nekem Suzukim, meg két Hondám is. Nem vagyok egy óriás sokat menő motoros, de nekem nem csak erről szól a dolog. A motorozásban jó nagy adag önkifejezés/exhibicionizmus is van (nekem legalábbis biztosan) ezért fontos, hogy mi áll a garázsban. Volt egy fél szezon, amokor semmi sem állt mert kerestem az igazit. Kipróbáltam BMW K1200R-t, Buell Lightning XB12-st, Ducati Monster 1000-t, Kawasaki Z1000-t. Z750-t, KTM 990 Super Duke-t sőt még egy MV Agusta Brutalet is , igaz csak a 750-t. És hidd el megtaláltam az igazit, minden ride után úgy szállok le a nyeregből, hogy azt érzem, hogy enyém a világ legjobb motorja. És ez kurva jó érzés. A tanácsom: próbálj ki, amit csak tudsz és lehet, hogy szerencséd lesz, mint nekem volt. Hibája mindennek lesz és van is. A Triumph-é kétségtelenül a magyar kereskedést körüllengő ótvar rossz image. De maga a vas nagyon ott van.
És mi van ha csődbe megy a Yamaha, ha jól emlékszem a hírekből nekik voltak a legkomolyabb veszteségeik. Akkor mi van?
No para, csak egy életed van és ez már az. Nem lehet minden kockázatot kivédeni. Egyébként a frontosaban azt mondák, hogy ez az év ahatározottan jobb, mint a tavalyi. :)
egy kis gondom adódott... tegyük fel jövőre megszűnik a frontosa...mi lesz a moci szervizelésével, alkatrésszel stb? Most ez egy elég fontos szempont nálam...vélemény? Üdv,