Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

NYISZI2 Creative Commons License 2013.03.21 0 0 8365
Köszönöm a válaszod!
Előzmény: Ormió (8364)
Ormió Creative Commons License 2013.03.20 0 0 8364

Szia,

7 éves a kocsim lassan, de 8 alá csak külföldön, 90-es tempó mellett ment a fogyasztás. 9-10-el vagyok, pedig finoman vezetek.

Előzmény: NYISZI2 (8363)
NYISZI2 Creative Commons License 2013.03.20 0 0 8363
Köszönöm!
Előzmény: S110RNándi (8362)
S110RNándi Creative Commons License 2013.03.20 0 0 8362

6,5-7 liter

Előzmény: NYISZI2 (8361)
NYISZI2 Creative Commons License 2013.03.19 0 0 8361
Sziasztok!

Egy lacetti sw 1.6-os esetében milyen fogyasztással kell számolni? Szinte csak vidéken használnám, 90-100 as tempó mellett. Köszi előre is a válaszokat!
captainb Creative Commons License 2013.03.11 0 0 8360

Persze, hogy nem tehetsz róla. Talán márkaszervíz, ha nincs ismerős riasztósod. Tényleg nem tudok mást mondani, tőled hallok először ilyen jelenségről.

 

Aztán majd kiderül, valami piszlicsáré dolog okozta. 

Előzmény: Ormió (8359)
Ormió Creative Commons License 2013.03.08 0 0 8359

Hát erről aztán nem tehetek. Lehet benne valami, hogy esetleg a vétel, mert ha az autó hossztengeélyben állva próbálom nyitni, sokkal rosszabb/nem müködik, míg oldalrl igen. De akkor is csak többszöri próbálkozásra - általában.

Gyári riasztórendszer ügyben hova fordulhatnék tehát? Márkaszervíz?

Előzmény: captainb (8357)
Real Putyur Creative Commons License 2013.03.08 0 0 8358

Abszolút kreatív megoldás, megariszpekt! :-D

Talán olvastad néhai Surányi bácsi könyvét (Az Autó ...és én)...?

Előzmény: S110RNándi (8354)
captainb Creative Commons License 2013.03.07 0 0 8357

Hát, ilyen gondról eddig csak tőled hallottam. Talán meg kellene nézetni egy riasztóssal, hogy nem e a jel vételével van-e gond. Kérdés, ismerik-e a típust, mert ugye ez a gyári centrá és immo. 

Előzmény: Ormió (8356)
Ormió Creative Commons License 2013.03.07 0 0 8356

Sziasztok,

ismét rákérdeznék, hogy az ajtó nyitó távirányítót hol lehet javíttatni, vagy lecserélni. Az elemcsere után valamivel jobb a helyzet ugyan, de múltkor totálisan cserben hagyott az egyik, kézzel, kulcsra kellett zárni az ajtót.

Ötletet, címet előre is köszönöm.

captainb Creative Commons License 2013.02.21 0 0 8355

Első lépésként nézd meg, hogy az olaj nem szivárog- e a gyertyákra. Motorburkolat le, gyertyapipák le. Ha gyertya úszik az olajban szelepfedél tömítés csere.

 

Ha ez a hiba nem áll fent, akkor esetleg elöregedett gyertyakábelek, netán rossz gyújtógyertyák. Még az épnek látszó gyertyakábelek, a vadonat újak is lehetnek hibásak. Gyertyából meg nagyon nem mindegy mit rak bele az ember. 

Előzmény: zenész77 (8351)
S110RNándi Creative Commons License 2013.02.21 0 0 8354

Mi is jártunk már így a 2004-es Nubirával, akkor még csak négy éves volt. Pesten, Ezüstvasárnap esti csúcsforgalomban, a Rákóczi úton. Ja otthonról 130km-re.

 

Koppanást hallottam a kocsi alatt és dőlt a gőz orrán-szájján. Félrehúzódtunk , kinyitom, tapogatózom a félhomályban, látom valami műanyag cső lóg a motor elején. Mint később kikövetkeztettük a termosztát koppant, ahogy "katapultált" a helyéről és földetéréskor visszapattant az aszfaltról.

 

Konzultáltam ismerős szerelővel, mondta, hagyjuk ott a kocsit , holnap feljönnek érte, esetleg trélerrel stb,stb..... Hááát mondom én nem szívesen mennék innen vonattal. Hülye kérdés következett: Nem lehet összeragasztani, majdnem kiröhögött..... , de  azért próbáljam meg.

 

Elsétáltunk az Aréna plázába, gondoltam van benne TESCO. Beérünk, a hangosbemondóból:

FIGYELEM! FIGYELEM! AZ ÉPÜLETBEN TŰZ ÜTÖTT KI! MINDENKI HAGYJA EL A BEVÁSÁRLÓ KÖZPONTOT!

Én felkaptam a kisebbik gyereket, feleségem kézen fogta a nagyobbikat és rohantunk kifele a tömeggel.

Kint a biztonsági őrök már röhögve álltak ,hogy ez a héten már a harmadik ilyen , mert rossz a riasztó rendszer, jó vicc..... hmmm...

 

Vettünk három féle ragasztót, féktárcsa tisztítót, és tíz liter desztvizet, ja és elemlámpát.

 

Befújtam a szétvált felületeket féktárcsa tisztítóval, hogy az olajos-glicerines fagyálót oldja le róla. Kétkomponenses ragasztót bekevertem, feleség tartotta a lámpát, mind két felületet vékonyan bekentem, összenyomtam az összetartozókat, vártunk 15-20 percet, feltöltöttem vízzel a rendszert. Nem eresztett sehol, beindítottam, akkor sem, csak a glicerin gőzőlgött a melegedő alkatrészekről.  A szerelőm ajánlotta, hogy hagyjam a hűtősapkát lazán, vagy vegyem le, hogy ne legyen nagy a nyomás. A hőmérséklet nem állt helyre a termosztát hiánya miatt.

Lassan elindúltunk, kihagytuk az autópályát, olyan volt mind ha füstöt húztunk volna magunk után,  ha megfogott a lámpa a gőzőlgő fagyáló a motortér összes réséből előtört, érdekes látvány lehettünk, de azért lassan hazahoztuk a kocsit.

Másnap gratuláltak a szerelők a produkcióhoz, a megragasztott alkatrészt máig őrzöm.

Előzmény: yonsi (8352)
Real Putyur Creative Commons License 2013.02.20 0 0 8353

Nekem még 1985-ben az M7-esen, 140-es tempónál a hajtókar jött ki a blokk oldalán... :-)

Megállt az autó, oszt' kész. Van ilyen. Ami elromolhat az el is romlik. (Mondjuk az egy 2106-os LADA volt.)

Előzmény: yonsi (8352)
yonsi Creative Commons License 2013.02.20 0 0 8352

Negatív hír!

2005-ös vason az egyik kollégámnak autópálya lehajtón szétrobbant a termosztát háza.

Mondanom sem kell hogy a hűtővíz azonnal el.

300ekm van benne.

Rémálmomban sem szeretnék ehhez hasonló eseményt főleg pályán.

Udv!!

zenész77 Creative Commons License 2013.02.19 0 0 8351

Üdvözlet Mindenkinek!

 

Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek, hátha más is van/volt így!

Van egy kombi Lacetti 1.6 benzines gépem. Már 3 éve hajtom, és már régebben is csinált olyat, hogy kb 50-nél akadozva jár, rángatott. Na ez mára odáig fajult, hogy szinte minden sebességi tartományban rángat, nem tudok vele egyenletesen haladni.

Szerintetek mi lehet a gond? A szerelő azt mondta nem lát, nem tud semmit.

Előre is köszi a válaszokat.

Real Putyur Creative Commons License 2013.02.18 0 0 8350

Egyébként rendszeresen 65-68 l-t szoktam tankolni... :-)

Előzmény: captainb (8348)
Real Putyur Creative Commons License 2013.02.18 0 0 8349

Nem tudom. Ezzel az autóval 7 éve ugyanígy tankolok, az előző autómmal (Citroen Xsara) sem cselekedtem másképp 5 éven keresztül; és még nem kellett soha AC-pumpát cserélnem. Mondjuk az is igaz, hogy általában a tágulási tartályban lévő 8-10 liter üzemanyagot 24 óra alatt elhasználom.

 

Egyébként azért tankolok így, mert igazán pontosan csak akkor tudok fogyasztást mérni, ha mindig ugyanaddig (csordultig) tankolok; ugyanis minden pisztoly máskor "kattan le".

Előzmény: captainb (8348)
captainb Creative Commons License 2013.02.17 0 0 8348

Oké, nem voltam egyértelmű, de nem vagyok autószerelő, viszont ismerem a jelenséget. 

 

Tehát, az első lekattanás után a levegőztetőt is tartalmazó szénszűrőt magában foglaló tágulási tartályt töltöd fel. Magát a szűrőt és azt a tartályt, ami a párolgó gőzök felfogására szolgál. Ha állandóan üzemanyagban úszik, akkor egy idő után úgy elkoszolódik, hogy semmi levegőztetése nem lesz a tanknak, hosszabb távon az AC pumpádat is kinyírod. Dízelnél a parafinosodás akár egy új autó esetén is előhozhatja, ott télen már szinte át sem megy a nafta a szűrőn.

 

Amit mondani akartam, első lekattanásig tankolj, akkor éri el a benzin a szűrő alját. Én soha nem tankolok még tovább, mint az első lekattanás. Az első tankolásomnál nyomattam, mert ugye 60 liter a tartály, de abból 8-10 (évjárat függvény) a tágulási, amit nem tudtam. Na akkor szólt a másik kútoszlopon tankoló szerelő, hogy ne tovább, mert nem tesz jót az autónak hosszú távon. 

Előzmény: Real Putyur (8347)
Real Putyur Creative Commons License 2013.02.17 0 0 8347

Nekem első pillanattól kezdve ilyen a tankolás; gyári újonnan koszos volt a szűrő...?

Előzmény: captainb (8346)
captainb Creative Commons License 2013.02.16 0 0 8346

A "tágulási tartály" kb. 8-10 liter. Van benne egy szűrő, ami párolgást gátoja, hogy ne legyen veszélyes gőzképződés. ha rossz minőségű dízelt tankolsz az parafinosodhat, eltömíti a szűrőt és nehezen tudsz tankolni.

 

Benzinesnél ugyanez, csak ott a kosz tömíti el. Tenni ellene: semmit nem tudsz, túl drága ahhoz, hogy cseréld, a dzsuvát meg nem javaslom bemosni a tankba. 

Előzmény: Kardhalegy (8344)
Real Putyur Creative Commons License 2013.02.11 0 0 8345

Én ugyanilyen "sziszifuszi munkával" tankolok; az első lekattanás után még 10-12 litert lehet szép lassan belecsorgatni a tankba (ez általában eltart vagy 5 percig). Viszont hogy nem lenne hiteles a mérés, azt nem hinném; nekem legalábbis nagyon jó fogyasztási adatok jönnek ki, és mindig így tankolok - tehát max. a kút kárára történhetik a "csalás", ill. pontatlanság.

 

(Az enyém benzines, de ez ebből a szempontból nem lényeges.)

Előzmény: Kardhalegy (8344)
Kardhalegy Creative Commons License 2013.02.09 0 0 8344

Sziasztok!

 

Diesel Lacetti fogyasztása után érdeklődnék. Én használok most egyet, de 6,5 liter alá nem tudom vinni a járgányt országúton. Városban értelem szerűen még több.

Kérem akinek van tapasztalata ossza meg.

Második problémám a tankolásnál van, nem tudom teletankolni az autót csak sok, lassú pisztolymozdulattal ezáltal sztem nem "hiteles" az átfolyt mennyiség. Eddig minden autónál volt ún. légtelenítő rész a tanknyílásnál amit ha nyomtam tankolás közben akkor szinte minden gond nélkül tele tudtam tankolni.

Köszönettel:D

Ormió Creative Commons License 2013.02.07 0 0 8343

Sziasztok! Ajtónytó/riasztó távkapcsoló nehezen nyit, ezen az elemcsere csak átmenetileg segített. Ha valami más baja van a kis kütyünek, hová vihetem? Az egyik még elég jó, de a másik gyakorlatilag csak a kocsi mellett állva nyitja az ajtót, de akkor is csak pár próbálkozás után. Kis piros fény, a friss elemnek köszönhetően, szépen világít rajta...

Lajos Farkas Creative Commons License 2013.02.01 0 0 8342

Chevrolet Laccettire keresek első löhárítót sport változa 2007 évjárat ha lehet pirosat.

captainb Creative Commons License 2013.01.28 0 0 8341

A nem kiült ülés nehéz lesz. Nem nagyon van még bontva Lacetti....

Előzmény: dagostar (8340)
dagostar Creative Commons License 2013.01.28 0 0 8340

Sziasztok!

 

Lacettihez keresek 5ajtós vagy kombihoz órakeretet a műszerfalra, ha tud valaki szóljon.

Illetve nem kiűlt első ülést (vezetőoldalit).

 

Köszi.

 

Zoli

vasudvard Creative Commons License 2013.01.24 0 0 8339

Nekem is volt ilyen problémám, de egy szeleptisztító spray és a szoftveres alapjárat visszaállítás megoldotta.

Előzmény: D.Zordon (8333)
captainb Creative Commons License 2013.01.19 0 0 8338

Ha már ott leszel, akkor sebikénél érdeklődj, talán itthon ő az egyetlen, aki ért is a dízel Lacettikhez, mivel neki is van egy.

Előzmény: Taxis 674 (8337)
Taxis 674 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 8337

nagyon köszi remélem én is 

 

somi55 Creative Commons License 2013.01.17 0 0 8336

Itt talán tudnak segíteni a problémán:

 

http://www.lacettiklub.hu/forum/index.php

Előzmény: Taxis 674 (8335)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!