Golf 5 1.6-om van, 8 szelepes. 83000 km van benne, rendesen, 15000 km-enként cserélem benne az olajat Castrol - 5W-30. (kb ennyit megyek évente) A 60e és a 75e olajcsere után is kb félidőben, 7-8e km megtétele után kiírta, hogy ellenőrizzem az olajszintet. Kb. fél litert kellett utána tölteni. Ez mennyire normális dolog?
VW Golf II (1991-es Diesel 1.6) fűtése nem működik, a karokat hiába huzogatom, legfejlebb langyos levegő jön, a műszerfal mutató sohasem éri el a 80 fokos jelet, kb. a két jel közötti határon áll meg, üresjáraton mintha jobban melegedne..!? Kérem, akinek van ilyen irányú tapasztalata vagy tanácsa, szóljon hozzá.
U.i: Valaki azt tanácsolta, hogy inditás után várjak néhány percet, majd nézzem meg, hogy az alsó cső melegszik-e, mert ha igen, az azt jelenti, hogy kinyit a termosztát... (ezt megfigyeltem és az alsó cső valóban melegedni kezd egy idő után).
Egy Golf V.-ös jobb hátsó ajtaja cserélve lett, azóta nem zár az az ajtó. A jobb ajtó motorja valószínűleg jó, mert ha átdugtam baloldali csatiba akkor működött. A kábel nincs szakadva.
Ha az ajtó komplett csatlakozóját kihúzom a kasztni csatiból( b-oszlop ), mind a kettő oldalon, akkor a bal hátsót nyitva látja a jobb hátsó ajtót viszont zárva... ebből is gondolom, hogy nem kábel és nem is motor hibás.
sziasztok! nekem 13éve van golfom. 1,4 16v.de most bemondta az unalmast.egyik napról a másikra nemvolt olajnyomás.már mindent kicseréltek ami foroghat rajta de lett benne egy olyan sűvitó hang ami elviselhetettlen.kicserálték az olajszivattyut és azota lett a hang. már 300ezer forintnál tartok de még senki nemjött rá mi a baj! olalnyomás már van mert kilett cserélve a vezérmmű ház tengellxel eggyűtt. tűl vagyunk a generátor,szervószivattyun. görgókön meg mindenen. de a hang ott van! használhatattlan!KÉRLEK HA TUDTOK VALAMI OKOS MEGOLDÁST VAGY SZERELÓT IRJÁTOK MEG! vagy hivjatok, belevagyok már betegedve! 06209412796. köszönöm!
A Dízel káros anyagszűrő ellenőrző lámpa gyakran kigyullad, már nézte szerelő is számítógépen nem látnak semmit, és le is vették. Városba használom inkább a kocsit összefüggésben lehet??? Szerinted valaminek a jele lehet ez???
Mióta kicseréltem nem volt vele baj, bár nálam akkoriban nem segített a kikormolás. Ha esetleg újból jelentkezik nálad a dolog, dugjatok rá gépre, az kiírja ha a sensor a hibás. Az is lehet, hogy neked a turbógeometria volt letapadva mert az is csinálhat ilyet és ezért segített, hogy megsergetted...! Ha tudok segítek!:)
Köszönöm szépen a segítséget! Hogyha esetleg másban is kellene a segítséged, akkor majd kereslek, ha nem gond. Múlthónapban kicsit meghajtottam hosszabb ideig és azóta nem jelentkezett ez a probléma. És neked 100% ban megszűnt ez a jelenség???
Azóta megoldódott a probléma, csak nem jártam erre. A hibajelenséget pedig a kipufogógáz nyomásérzékelő szenzor meghibásodása okozta. Csak gyáriban létezik, én a Bp. 18 ker. Lakatos úti bontóban vettem 15 000 Ft-ért, mert ott kedvezőbb áron volt mint a szalonban. Azóta nem jelentkezett a hiba! Egyébként ez a kütyü a részecskeszűrő nyomáskülönbségét nézi.
A cseréje nem igényel nagy szaktudást csak egy torz kulcsot meg egy fogót (kb 10 perc). Ez az alkatrész a motortérben helyezkedik el a motorburkolat alatt. 2 db gumicső megy rá meg egy csatlakozó.
Nekem is ilyen típusú autóm van, és én is ugyan ezt a jelenséget tapasztaltam. Megtudtál ezzel kapcsolatban valamit, Van valami megoldás? Engem is érdekelne!
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok. hogy van nekem egy 2008.11 havi VW Golf 5 1.9 PDTDI (BLS motorkód, 105 lóe., 158 000 km) Golfom. A gondom az vele, hogy kb. egy hete fura jelenség jelentkezett nála mégpedig az, hogy kigyorsításkor mikor felváltottam megtorpant az autó, mintha nem reagált volna a gázpedálra, aztán kuplung be, újra ráengedtem a sebességet és újra ment. Ez rá 2 napra újra megismétlődött. Tegnapig ez a két alkalom volt, de tegnap elkezdte rendszeresen csinálni, most már nemcsak váltáskor hanem random szerűen néha menet közben is. Tegnap haza érkezve leállítottam az autót majd délután, nem hagyott nyugodni a dolog és elkezdtem nézegetni, hátha látok valami vezetéket fellazulva a motortérben... hát nem láttam, viszont a motort túráztatva azt vettem észre, hogy többnyire 3000-es fordulatnál többet nem forog a motor, mintha letiltana valami, illetve nem hallom hogy fütyülne a turbóm. Rá lett kötve gépre elvileg a kipufogógáz nyomásérzékelőre és a részecskeszűrőre mutatott hibakódot, viszont a műszerfalam nem jelzett nekem eltömődött részecskeszűrőt. Valóban ez lehet a gond? Én olvasgattam olyanról, hogy a turbó változó geometriája van letapadva, vagy az EGR szelep koszos, részecskeszűrő tömítődött (de mint ah írtam nekem ezt nem jelezte). Jelenleg nem merek vele menni nehogy nagyobb baja legyen. Mit javasoltok mi lehet a hiba és mit tegyek?
A mult heten vettem egy vw golf plust, 1.6, FSI,115 loero, benzines, 2006 evjarat.Szeretnek par tanacsot toletek hogy mire figyeljek, mivel lehet gond.....
Üdv Van nekem egy VW golf 5 plus 2005 bele ültették a bogarat a fülembe hogy elég hamar ki megy a lendkerék nektek volt e már ilyen hiba ?? hány kilóméternél ?? és menyibe került a szerelés ?
Márkaszervíz. El fognak kérni egy valag pénzt a kinyitásért is (erőszakos kinyitás: 0.3 rezsióra), plusz ha velük cserélteted a zármodult (a kétszeri kattanás miatt elég jó eséllyel a biztonsági zár halt be benne, szóval igen valószínű, hogy ez a baj, de számítógéppel kiolvasva ezt lehet elég pontosan is tudni), az további ~40 rugóval fogja apasztani a pénztárcádat. Bontott zármodulokkal csak óvatosan, mert simán lehet, hogy a már x km-t futott y éves bontott modul se lesz hosszú életű.
Nekem két ajtómban is megpusztult a zár majdnem pont így, a bal hátsót a szervíz nyitotta ki, a jobb első szerencsére kinyitott állapotban adta meg magát. Érdemes zárásnál/nyitásnál fülelni, a kétszeri kattanás (egy oda - egy vissza) már biztosan problémát jelez, azt már a számítógépből lehet látni, de előtte volt sokszor olyan, hogy a problémás ajtó kicsit lassabban nyitott/zárt, mint a többi. Azaz gombnyomásra nem egyszerre ment az összes ajtó zárja, hanem az egyik néha le volt 0.5-1 másodperccel maradva. Később az az ajtó megpusztult teljesen...
A segítségeteket szeretném kérni! Elég furán viselkedik a klímám! A klíma bekapcsolása után egy ideig fűt majd valamilyen oknál fogva az anyós üllés félőli kiömlőn hideg levegő jön, de a vezető oldalon tőkéletesen működik a fűtés! Kb. Egy hete volt gázzal feltöltve!
Üdvw mindenkinek. Van egy 1.6 16v Golf V este beálltam ma garázsba,de ma reggelre nem volt gyújtásom. Berakom a kúlcsot és semmi. Ajtónyitásra a szivattyú dolgozik,minden működik (világítás,magnó,stb),de a kulcsra semmi. Ja biztik rendben. SOS
Sziasztok egy kérdésem lenne szét szedtem a műszerfalat és ki húztam a légzsá visszajelző lámpát most öszeraktam viszadugtam és írja hogy légzsák hiba mit lehet ilyenkor vele csinálni ??
ezt én is most kezdtem el tapasztalni. A hiba a kormánymű lesz. Elvittem egy futóműveshez aki mondta, hogy nem tud újat beszerezni csak a márkaszervíz tud. Új ára 4-500 e Ft. Állítólag szlovák márkaképviseletnél olcsóbb. Bontottat nem érdemes - szerintem.
Egyébként a zavaró hatásán kívül nem lehet nagyobb probléma, mert a fogaskerék van megkopva, de átugrani nem tud.
Sziasztok. Kutakodtam külföldi fórumokon mi lehet a probléma a klímával. 2 éve komplett kompresszor csere volt, és most valamiért kb 10-15 perc után kezd el csak hideg levegőt fújni. Néha segít ha kikapcsolom illetve vissza, de sokszor várni kell.
Külföldi fórumokon ez volt ami megoldotta a problémát:
Kicsit kezd elegem lenni abból, hogy mindenki lehúz. Szervizben a 10.000 ft-os órabér tragédia. Kis szervízben is már 4000 ft-os órabérrel dolgoznak, és ha előbb végeznek is felszámolnak irreális mennyiségő óradíjakat.
Olyan kérdésem lenne, tud valaki segíteni egy ilyen cseréjében ? Illetve honnan érdemes ilyet rendelni ?
Köszönöm válaszotok.
Gondolom kell klíma javító cucc is meg ilyen vákum cucc.
Vagy ha nem tudtok tudtok olyat, aki normális áron kicseréli?
De először kellene találnom itthon vagy ebay-en valami ilyen cuccot.
Egyik helyen azt írják 20 perc ez a csere. Ki mit mond ?