Keresés

Részletes keresés

by-169 Creative Commons License 2013.09.18 0 0 7351

11-es tényleg időigényes sok helyen áll meg. És 2 sorompó is van.

Előzmény: marky-511 (7350)
marky-511 Creative Commons License 2013.09.18 0 0 7350

Nem tudom, mi lesz azzal a körforgalommal, de nagy égés lenne, ha tényleg nem tudnának átmenni rajta a buszok.

 

Hosszra nem a 11-es a leghosszabb, időre viszont igen. És a jelenlegi formában nincs is túlságosan kihasználva.

Előzmény: by-169 (7345)
vonakodó Creative Commons License 2013.09.18 0 0 7349

Akkor az ondódi (17) az hol van a hosszúság terén?

A jómultkorában már azt hittem hogy útlevelet is kérnek arrafelé.:)

Előzmény: ZotyaJ (7348)
ZotyaJ Creative Commons License 2013.09.18 0 0 7348

A 45H a leghosszabb :) oda 18,95 km vissza: 18,84 km

 

Aztán a 30-as, majd a 33Y, 22Y, 24Y, 22, 24, 37, 33, 33E, 34, 11 a sorrend

A 11-es, 14,49 km, de csak az oda irány, mert vissza csak 13,76 km.

 

Na és a legrövidebb.... ? :) 

Előzmény: by-169 (7345)
by-169 Creative Commons License 2013.09.18 0 0 7347

Bizony a 486-os is kint volt. Továbbá 2 ikarus troli 402,401. A bengákat furcsa volt látni az új sineken nem csikorognak a kékek viszont csendben köszörülnek.

Ilyent se láttam kijelző alatt van a tábla.

 

Előzmény: Törölt nick (7346)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.18 0 0 7346

Jol lattam 2bengal volt kint?

Előzmény: by-169 (7344)
by-169 Creative Commons License 2013.09.18 0 0 7345

Hát oda nem tudom hogy fog bemenni a busz elég szökűs a körforgalom amit most csinálnak. Elég sokáig ment a 11-es Berek utcán felöltünk rá majd végig a sámsonin, Veres péteren  majd pércsi úton szerintem a leghosszab buszvonal. Vagy van hosszabb? Igaz a bánki meg a józsai is sokáig megy.

Előzmény: marky-511 (7342)
by-169 Creative Commons License 2013.09.18 0 0 7344

Ma kint volt forgalomban a 491. Szépen felújitották. Hatalmas javitást kaphatott mert olyan simán halad és szépen indul el, szinte suhan:)

Fedett várók. Egyik erre a másik arra néz. Esővízet hogy fogják elvezetni?

KSKs Creative Commons License 2013.09.18 0 0 7343
marky-511 Creative Commons License 2013.09.18 0 0 7342

Bárhol jobb helye lenne, mint a Borzán Gáspár utcai fantomvégállomáson. Akár a Diószegin, akár a Nagyállomáson, akár a Széna téren.

Előzmény: by-169 (7340)
by-169 Creative Commons License 2013.09.18 0 0 7341

20-án a 379-es volt kint a Nagyerdőn gondolom ugyanazt csinálják megint csak más helyen. Igazán csinálhatnának egy garázs programot a szovjet trolival is lehene egy pár menetett lezavarni.

Előzmény: marky-511 (7336)
by-169 Creative Commons License 2013.09.18 0 0 7340

Néztük is tegnap hogy megáll abba a megállóban pedig csak a 30-as táblája van nem lenne rossz ha onnan indulna igaz nem vettek fel a felfoldi gyárban.

Előzmény: marky-511 (7339)
marky-511 Creative Commons License 2013.09.18 0 0 7339
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.17 0 0 7338
KSKs Creative Commons License 2013.09.17 0 0 7337

Ezen én is töprengtem, hogy melyik nap. Pesten a garázsban szobaton lesz. Debrecenben is megrendezhetnék megint.

 

Abban igazad van, hogy most hétvégén illene trliknak kinn lenniük.

Előzmény: marky-511 (7336)
marky-511 Creative Commons License 2013.09.17 0 0 7336

Nemzetközi Troli Nap

 

Képmutatás helyett kezdhetnék azzal, hogy ne közlekedjenek trolipótlók.

Azt emlegetni se merem, hogy fejlesszék a hálózatot.

Törölt nick Creative Commons License 2013.09.17 0 0 7335

 

Szokásos DKV baromságok:

 

 

 

Az Európai Mobilitási Hét részeként, 2010 óta évente rendezik meg Európa szerte az Európai Trolibusz Napot (European Trolleybus Day), a mobilitási hét szombatján

 

lejjebb ezt írják: 

A DKV Zrt. csatlakozott a Nemzetközi Troli Naphoz. 2013. szeptember 22-én VASÁRNAP színes, egész napos kreatív programokkal várunk minden kedves érdeklődőt Debrecenben a Déri téren.

 

Akkor mikor lesz?

 

 

 

 

marky-511 Creative Commons License 2013.09.17 0 0 7334

Akkor itt tényleg nem marad párhuzamos viszonylat. Nagyszerű.

Előzmény: Chapadj (7333)
Chapadj Creative Commons License 2013.09.17 0 0 7333

A Dózsa György utca - Ibolya utca sarokra buszöböl van a rajzon (befele irányban). A Dienes hátsó bejáratánál a nyomokból ítélve mégsem lesz gyalogátkelő, csak a villamosmegállónál (a múlt héten verték szét a már lerakott szegélyköveket és rakták újra). A Mikszáth - Békessy Béla sarkon a befelé jövő váganyt az utca déli oldalára jelöli, ezzel  szemben a nyomokból ítélve az északi oldalon lesz.

Előzmény: marky-511 (7332)
marky-511 Creative Commons License 2013.09.16 0 0 7332

Pont ezt nézem én is, a Darabos utca megálló egy picit fentebb van, mint a tervrajzon. A többi megállónál mi a helyzet?

Előzmény: Chapadj (7331)
Chapadj Creative Commons License 2013.09.15 0 0 7331

A buszmegállók helyéről nem érdemes agyalni, mivel, már nem úgy épül a 2-es villamos mint a hivatalos honlapon megtekinthető rajz.

KSKs Creative Commons License 2013.09.15 0 0 7330

Igen erről az épületről beszéltem, hogy a sarkától a villamos kereszteződés felé lehet szélesíteni járdát és csak odáig lehet bővíteni a kanyarodó sávot. Így nem nagy beruházás csak korrekció. Gykorlatilag lecsípnek picit.

Előzmény: marky-511 (7329)
marky-511 Creative Commons License 2013.09.15 0 0 7329

22/24 szintén nem :p

 

Hoppá, ezt benéztem, hirtelen a régi 24-es ugrott be :D

 

A Rákóczin van egy épület, aminek belóg a sarka, egy helyen pedig a kerítés van rossz helyen. Viszont a volt ideiglenes piac helyén nyugodtan lehetne szélesíteni a sávon, csak gondolom megvárják vele az új bevásárlóközpont építését.

Előzmény: KSKs (7326)
KSKs Creative Commons License 2013.09.15 0 0 7328

Nézzétek meg, hogy korlát van a villamosmegálló és a "park" közt, valamint a a belváros irányú megálló és a leendő buszmegálló közt. Így az átszállás nehéz lesz busz-villamos közt, valamint a megálló megközelítés is a korlátok miatt. Itt nem lenne indokolt egyáltalán. Sőt ez balesetet fog szülni.

 

ron89 Creative Commons License 2013.09.15 0 0 7327

Jelen állás szerint mikor fog beindulni a 2-es villamos? Nekem december vége rémlik, de valahol meg márciust olvastam. Most mi a hivatalos álláspont?

A másik dolog, a Dózsán meg a Nádor utcán meddig vacakolnak még? Ha a villamos már tud rajta közlekedni, akkor miért nem lehet már befejezni végre? 

KSKs Creative Commons License 2013.09.15 0 0 7326

22/24 szintén nem :p

 

Az igaz, hogy 15/15Y-nal a külső végállomásról, 43-as mindkét vágállomásáról és 11 bizonyos pontjaitól rossz volt s így 200 métert javít.

 

A TK-val szemben az öböl illetve kanyarodósáv teljesen a Rákóczi utca (Fórummal szemben a Lovas bolt, Papírírószer) sarki házig hosszabbítható, mert mellette lehet szélesíteni a járdát. Ez azért ha 50 méter is (lehet 100) de már segíi a felállást a busz mögött az autóknak utascsere  idő alatt. Így a megálló elférne előrébb. Ráadásul mivel kiesik a 31 így jelentős járatszámcsökkenés lesz ott, így a forgalomvisszatartó hatás sem lesz probléma, tehát több oldalról megnyugtató lenne ha átépítenék, s nem lenne az autósoknak sem rosszabb, sőt.

Előzmény: marky-511 (7325)
marky-511 Creative Commons License 2013.09.15 0 0 7325

A 32-es egy lehetőség, viszont aki a 31-essel utazik, netalán a 22/24-gyel, 43-assal, 11-essel, 15-össel, az rosszl járt. Most 1-200 méterrel kevesebbet kell majd gyalogolni, ami azért egy megállói távolság.

 

Nem azt mondtam, hogy ez a lehető legjobb megoldás, hanem hogy az eddigi megoldásnál jobb.

Eddig a Plázától kellett (illetve egy ideje a TK elől) sétálni az OTI-ig, vagy utazni a Csemetéig. Persze, hogy lehetne jobb helyen is a megálló, de itt nem szoktak ésszerűen gondolkodni.

 

A TK előtti sávval igazad van, de jelenleg túl keskeny hely van a járdának. Valamit pedig kezdeni kéne, mert ez így nagyon nem lesz jó. Fedett megálló sincs, és az emberek se férnek el rendesen. Nem is beszélve az igénytelen járdaburkolatról.

Előzmény: KSKs (7324)
KSKs Creative Commons License 2013.09.15 0 0 7324

Azért azt ne felejsd el, hogy a Kölcsey OTI elérhetőségre volt egy 32-es busz. Nem  aplázától sétáltak. Szóval nem javul sem a Bthlen utca (lakótelep) elérhetősége, sem az OTIé, vagy a Kölcseyé. Sőt pont romlik, hiszen megszűnik majd az ezt ellátó 32. Ha a Kölcsey megálló a Bethlen kereszteződésben lenne, akkor nem lenne ekkora gond, hiszen a kereszteződéstől inden elérhető, na jó  a rendelőintézet picit bennt van, de a többi közel van és a keresztirányú forgalom is egyszerűen érné el a megállót. 

 

A Hunyadi utca elnevezésű megálló ideiglenesen lett "hátrébb helyezve" a volt ideiglenes piachoz. Ha az a megálló közelebb lenne a kereszteződéshez (kb a megálló eleje lenne egy új megálló vége) akkor a Kálvin téri villamosmegálló is közelebb lenne, nem kellene a kereszteződéshez elgyalogolni. Ez pedig egy minimális beavatkozással jár: a jobbra kanyarodó sávot meg kellene hosszirányban növelni, hogy a busz ne tartóztassa fel a forgalmat sokszor a Fórum (Rákóczi-Hunyadi) kereszteződésig (mint most) hanem szépen meg tud állni.

Előzmény: marky-511 (7323)
marky-511 Creative Commons License 2013.09.15 0 0 7323

Nyilván nem lesz a legjobb helyen, de sokkal könnyebben elérhető lesz a Kölcsey, vagy az OTI, mint a pláza előtti volt megállóhelyről.

 

Én is jobban örülnék, ha a Bethlen sarkon lenne, együtt egy új buszmegálló-párral, dehát ez nem kívánságműsor.

 

A Kölcsey - Pláza megálló is elég messze volt egymástól, ez most mérséklődni fog. De fogalmam sincs, mit akarnak a Tanítóképzővel szemben, mert az a megálló úgy nem maradhat, ahogy van. Talán a legigénytelenebb belvárosi megálló.

Előzmény: LoLkA (7321)
LoLkA Creative Commons License 2013.09.15 0 0 7322

A Darabos - Honvéd utca mgh közötti táv is 550 méter...

Előzmény: LoLkA (7321)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!