Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Break 307 Creative Commons License 2017.07.20 0 0 121717

Gratulálunk jó egészséget sok boldogságot kívánunk.

Előzmény: top of the line (121709)
Smíró Creative Commons License 2017.07.20 0 0 121716

Majd rájön, lehet az omegától is az alfa felé haladni.) Csak akkor kár kérdezni:))

Előzmény: ádibébi (121715)
ádibébi Creative Commons License 2017.07.20 0 0 121715

Sajnos esélyes, hogy rosszul hiszed. Ha még soha nem volt szétszedve, kitakarítva, akkor 99% az esélye, hogy a kosz, mocsok miatt melegszik. Egy alapos radiátor (és -köz) tisztítás (nem nagynyomásúval) az első lépés ebben az esetben. De te tudod..

Előzmény: ex!letm (121711)
szeka666 Creative Commons License 2017.07.20 0 0 121714

Sziasztok!

Tegnap a kipufogó hővédő lemezt kellett megfabrikálni mert elengedte 4 ből 3 felfogató!Nem is ez az érdekes hanem, hogy elég sok még csak felületi rozsda van a tanktól hátrafelé, főleg a csomagtartó alatt!Szoktak rozsdásodni ezek az autók?Mert nekem ezelőtt egy 206 peugeotom volt és az egyáltalán nem rozsdásodott?!Elvileg nincs gyárilag valamilyen réteggel lekezelve, mert érzem mint ha valamilyen műanyagos réteg lenne rajta (szürke)?!Alvázvédőztessem?

Zolysys Creative Commons License 2017.07.19 0 0 121713

klímánál alapból az I fokozat megy

Előzmény: ex!letm (121711)
top of the line Creative Commons License 2017.07.19 0 0 121712

köszönjük szépen!

Előzmény: Smíró (121710)
ex!letm Creative Commons License 2017.07.19 0 0 121711

Lehet, de nem hiszem, hogy ez megoldaná a problémámat.

Ha jól látom a peugeot service box-ban akkor nekem kétsebességes hűtőventilátorom van. A klíma melyik fokozatot használja? Esetleg csak az alacsonyabb fokozatot? A műszerfali vízhőfokjelző a termosztát melletti szenzorból kapja az adatokat? 

Előzmény: Smíró (121708)
Smíró Creative Commons License 2017.07.19 0 0 121710

Gratula, Isten éltesse sokáig jó egészségben, gazdagságban az örömötökre;)

Előzmény: top of the line (121709)
top of the line Creative Commons License 2017.07.18 0 0 121709

Üdv mindenkinek!

 

Itt van és ma megszületett kicsi fiam,Péter. 

 

 

további szép napot mindenkinek:-D

 

Smíró Creative Commons License 2017.07.18 0 0 121708

Ha a hűtőrácsot (szétnyitva) kitakarítanád, meglepődnél, mi dzsuva jön ki. Pár fokot nyernél iziben...:)

Előzmény: ex!letm (121707)
ex!letm Creative Commons License 2017.07.18 0 0 121707

Hello,

esetleg van ötletetek, hogy miért melegszik fel az (RHS DW10ATED) motor akár 90C fokig (80C helyett) is ha külső hőmérséklet 25C fölé szökik? Teszi ezt ha lassan araszolok, vagy ha 130km/h fölé megyek. Hűtővíz télen volt cserélve, habár azóta belement vagy 13.000km meg légteleníteni is próbáltam (csak a termosztát + a légszűrő és nem a fűtővíz cső csavarjain). Érdekes, hogy alapjáraton álló helyzetben is kezd nőni a hőmérséklet, de a hűtőventilátor nem kapcsol be. Klíma mellett viszont megy a ventilátor, és ha lekapcsolom a klímát a ventilátor még mindig pörög -> nem nő a hőmérséklet. A csavar viszont ott van, hogy klíma mellett (mikor megy a ventilátor) is melegszik 130km/h felett a hőmérséklet, de nem annyira mint mikor a klíma ki van kapcsolva ezen a sebességen. Megnéztem az aksi mellett biztosítékot és a 16, 18 -as is ép. Mi irányítja a ventilátor működését? Hány sebességes, és melyik sebességben üzemelteti a klíma? Ha jól emlékszem diagnosztikával csak a klíma írt hibát, hogy nem olvas rendes külső hőmérsékletet, viszont a mért paraméterekben jónak tűnt az érték!

Előre is köszi a tippeket.

Smíró Creative Commons License 2017.07.18 0 0 121706

Az oké. Nem arra gondoltam. Akkor lehet, hogy a riasztó opciója az, hogy az ajtót zárja X idő után.

Előzmény: soryton (121701)
Nores Creative Commons License 2017.07.18 0 0 121705

Köszi a válaszokat!

Akkor jól gondoltam, hogy alapesetben nem lehet.

gustavsson85 Creative Commons License 2017.07.18 0 0 121704

,,Távirányítóval csukod az ablakot és bedobod közben a kulcsot :D"

 

Az ember azt gondolná, hogy ilyen a való életben sosem fordulhat elő, közben meg... Ismerek rá élő példát, mert a sógornőm volt az (egy OFF-os Mégane-nal) :)  Beállt a kertbe, és a férje előzőleg mondta, hogy a kulcsot majd hagyja csak az ülésen, mert szerelni akar rajta valamit. Viszont ő már rányomott a teljes zárás gombra, amikor eszébe jutott, hogy mit kért a férje, ezért gyorsan bedobta még az ablakon a kulcsot.

 

Szerencsére volt pótkulcs, nem is messze, de azért máig jókat röhögünk ezen :)

 

Előzmény: szucsati (121702)
naveed Creative Commons License 2017.07.18 0 0 121703

Azaz, ez a legjobb megoldás rá. :D

Előzmény: szucsati (121702)
szucsati Creative Commons License 2017.07.18 0 0 121702

Távirányítóval csukod az ablakot és bedobod közben a kulcsot :D

Előzmény: naveed (121697)
soryton Creative Commons License 2017.07.18 0 0 121701

...ez nálam úgy működik , hogy ha távval nyitom a kpzárat  ,de az ajtót nem kb. 1 perc múlva visszazár a kp.... 

Előzmény: Smíró (121699)
soryton Creative Commons License 2017.07.18 0 0 121700

...na még 1x....

Előzmény: soryton (121698)
Smíró Creative Commons License 2017.07.18 0 0 121699

Szerintem igen, mert mint ha lenne olyan opció, hogy x idő múlva automatikusan záródjon az ajtó. Azt nem tudom, hogy ha a gyújtáskapcsolóban marad a kulcs záródik-e, de ha a kivételt követően az ajtókat becsukod, akkor automatikusan bezárhat. Zoly írta, hogy nem, ő a guru, de úgy emlékszem, hogy ezt be lehet állítani szoftveresen. Így ha kiszállsz, de a kulcs az ülésen, vagy a csomagtartóban marad, akkor a beállított idő - talán 2 lehetőség van, 3 és 5 perc?? - záródik és akkor elnyeli a kulcsod. Vagy csak álmodtam?

Előzmény: Nores (121694)
soryton Creative Commons License 2017.07.18 0 0 121698

 

 ,,,így nézz ki ...

Előzmény: soryton (121696)
naveed Creative Commons License 2017.07.18 0 0 121697

Kivéve, ha a kulcsot bent hagyja és a pótkulccsal zárja be az autót. LOL

:D

Előzmény: Zolysys (121695)
soryton Creative Commons License 2017.07.18 0 0 121696

...kettős relé a motortérben ...?

Előzmény: szilo-123 (121693)
Zolysys Creative Commons License 2017.07.18 0 0 121695

307 be nem

Előzmény: Nores (121694)
Nores Creative Commons License 2017.07.18 0 0 121694

Egy találós kérdés:

307-esbe (utasterében vagy csomagtartóban hagyva) be lehet zárni a kulcsot?

 

Mindig értetlenül állok a helyzet előtt: xy típusba bezárták a kulcsot. 307-esem volt 10 évig, de nem ismerek módszert, amivel véletlenül bele lehet zárni.

 

Ha távirányítóról nyitható a csomagtartó, akkor belezárható a kulcs; de ha ezt az eshetőséget kizárjuk?

szilo-123 Creative Commons License 2017.07.18 0 0 121693

Sziasztok! 

Segítségre lenne szükségem egy Peugeot 206 , 2003 évjárat GTI , NFU motorkodos 1,6 16V benzines csoda 
javításában. 
(esőszenzoros, automata lámpakapcsolós verzió)
Hiba, a legnagyobb gond , hogy nem indul az autó.
Előzmény: motormosás (nem tartom a hiba okának, mert az autó hazajött még lábon és másnap is indult, de ki tudja inkább leírom)
Ami szerintem valószínűbb az az, hogy erősítő és magnott szereltem bele, nemáram alatt, mégis kipróbálásnál, sajnos a kábelköteg beesett a műszerfalon belülre és rövidre zárt.
A BSI modulon az F4 20A sárga bizti kilőtt, cseréltem, továbbra sem indul...
Delphi és gyári hibakód olvasás után a műszer tételnél az alábbi egyetlen hiba olvasható: 
Nincs kommunikáció a BSI és a Comm 2000 között (mindkét diag. a Delphi és a PP2000 is ezt irja ki)
Peugeot szerviz 6 hét után egy BSI cserét és újra programozás követően a gyárral egyetemben kijelentették, hogy kábelszakadás van a kábelkötegben.Esetleg rövidzárlat... :(
A motor vezérlő egységben pedig tele van hibával, gyújtás , befecskendezés stb...
Minden hiba állandó azaz, nem törölhető.
A régi BSI-t elküldtem egy műszerészhez a COM 2000 együtt 2 hét méricskélést követően azt az infot adta, hogy mindkét egység hibátlan, sőt az ő Peugeotja az én COM 2000 -el indult is... 
Kérdés honnan fogjak neki a dolognak???
Ami működik az a helyzetjelző elöl hátul, belső világítás illetve a centrál zár de csak a zárban , távirányítóról nem.
Azon kívül, hogy az autó nem indul nincs duda, nem reagál a tompitott fény felkapcsolására, illetve az index karra sem reagál.
Olykor-olykor előfordul, hogy az akkusarú rá tételekor az első ablaktörlő lapátok bemozdulnak egy 5 cm. 
Olvastam, hogy van egy Relé ami a BSI-t védi hasonló esetekben sajnos én csak egy relét találtam az egész autóban a BSI alatt PSA van ráírva 5 lábú... ez lenne az?
Motortérben csak a hűtőventilátor relléje van más nincs :(
Minden építő jellegű segítséget elfogadok és természetesen az eredményt itt megosztom.

Szép napot mindenkinek :)

didyman Creative Commons License 2017.07.18 0 0 121692

Aha, szuper. Akkor jelölök a tárcsán, bár a tűzkarikára tippelek inkább. Tűzkarika ilyenkor cserés, vagy ha azt mondom, hogy ezzel együtt lehet élni (jelzi, ha túl óvatos a gázpedál kezelése :-D ), akkor hagyjam így, bajt nem okoz?

Előzmény: Zolysys (121691)
Zolysys Creative Commons License 2017.07.18 0 1 121691

főtengeyl ékszíjtárcsa, kipuff tűzkarika

Előzmény: didyman (121688)
Zolysys Creative Commons License 2017.07.18 0 0 121690

akkor csak diaggal

Előzmény: krisztian98 (121689)
krisztian98 Creative Commons License 2017.07.17 0 0 121689

facelift utáni...

Előzmény: Zolysys (121687)
didyman Creative Commons License 2017.07.17 0 0 121688

1,6-os NFU motoros jószágon mi adhat ki nyikkanó hangot, főleg alacsony motorfordulat (indítás, óvatos indulás, gázfröccs utáni megtorpanás) esetén? Hátulról hallom, de nem tudom eldönteni, hogy lentről, vagy a pillangószelep alól.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!