Sajnos esélyes, hogy rosszul hiszed. Ha még soha nem volt szétszedve, kitakarítva, akkor 99% az esélye, hogy a kosz, mocsok miatt melegszik. Egy alapos radiátor (és -köz) tisztítás (nem nagynyomásúval) az első lépés ebben az esetben. De te tudod..
Tegnap a kipufogó hővédő lemezt kellett megfabrikálni mert elengedte 4 ből 3 felfogató!Nem is ez az érdekes hanem, hogy elég sok még csak felületi rozsda van a tanktól hátrafelé, főleg a csomagtartó alatt!Szoktak rozsdásodni ezek az autók?Mert nekem ezelőtt egy 206 peugeotom volt és az egyáltalán nem rozsdásodott?!Elvileg nincs gyárilag valamilyen réteggel lekezelve, mert érzem mint ha valamilyen műanyagos réteg lenne rajta (szürke)?!Alvázvédőztessem?
Lehet, de nem hiszem, hogy ez megoldaná a problémámat.
Ha jól látom a peugeot service box-ban akkor nekem kétsebességes hűtőventilátorom van. A klíma melyik fokozatot használja? Esetleg csak az alacsonyabb fokozatot? A műszerfali vízhőfokjelző a termosztát melletti szenzorból kapja az adatokat?
esetleg van ötletetek, hogy miért melegszik fel az (RHS DW10ATED) motor akár 90C fokig (80C helyett) is ha külső hőmérséklet 25C fölé szökik? Teszi ezt ha lassan araszolok, vagy ha 130km/h fölé megyek. Hűtővíz télen volt cserélve, habár azóta belement vagy 13.000km meg légteleníteni is próbáltam (csak a termosztát + a légszűrő és nem a fűtővíz cső csavarjain). Érdekes, hogy alapjáraton álló helyzetben is kezd nőni a hőmérséklet, de a hűtőventilátor nem kapcsol be. Klíma mellett viszont megy a ventilátor, és ha lekapcsolom a klímát a ventilátor még mindig pörög -> nem nő a hőmérséklet. A csavar viszont ott van, hogy klíma mellett (mikor megy a ventilátor) is melegszik 130km/h felett a hőmérséklet, de nem annyira mint mikor a klíma ki van kapcsolva ezen a sebességen. Megnéztem az aksi mellett biztosítékot és a 16, 18 -as is ép. Mi irányítja a ventilátor működését? Hány sebességes, és melyik sebességben üzemelteti a klíma? Ha jól emlékszem diagnosztikával csak a klíma írt hibát, hogy nem olvas rendes külső hőmérsékletet, viszont a mért paraméterekben jónak tűnt az érték!
,,Távirányítóval csukod az ablakot és bedobod közben a kulcsot :D"
Az ember azt gondolná, hogy ilyen a való életben sosem fordulhat elő, közben meg... Ismerek rá élő példát, mert a sógornőm volt az (egy OFF-os Mégane-nal) :) Beállt a kertbe, és a férje előzőleg mondta, hogy a kulcsot majd hagyja csak az ülésen, mert szerelni akar rajta valamit. Viszont ő már rányomott a teljes zárás gombra, amikor eszébe jutott, hogy mit kért a férje, ezért gyorsan bedobta még az ablakon a kulcsot.
Szerencsére volt pótkulcs, nem is messze, de azért máig jókat röhögünk ezen :)
Szerintem igen, mert mint ha lenne olyan opció, hogy x idő múlva automatikusan záródjon az ajtó. Azt nem tudom, hogy ha a gyújtáskapcsolóban marad a kulcs záródik-e, de ha a kivételt követően az ajtókat becsukod, akkor automatikusan bezárhat. Zoly írta, hogy nem, ő a guru, de úgy emlékszem, hogy ezt be lehet állítani szoftveresen. Így ha kiszállsz, de a kulcs az ülésen, vagy a csomagtartóban marad, akkor a beállított idő - talán 2 lehetőség van, 3 és 5 perc?? - záródik és akkor elnyeli a kulcsod. Vagy csak álmodtam?
307-esbe (utasterében vagy csomagtartóban hagyva) be lehet zárni a kulcsot?
Mindig értetlenül állok a helyzet előtt: xy típusba bezárták a kulcsot. 307-esem volt 10 évig, de nem ismerek módszert, amivel véletlenül bele lehet zárni.
Ha távirányítóról nyitható a csomagtartó, akkor belezárható a kulcs; de ha ezt az eshetőséget kizárjuk?
Segítségre lenne szükségem egy Peugeot 206 , 2003 évjárat GTI , NFU motorkodos 1,6 16V benzines csoda javításában. (esőszenzoros, automata lámpakapcsolós verzió) Hiba, a legnagyobb gond , hogy nem indul az autó. Előzmény: motormosás (nem tartom a hiba okának, mert az autó hazajött még lábon és másnap is indult, de ki tudja inkább leírom) Ami szerintem valószínűbb az az, hogy erősítő és magnott szereltem bele, nemáram alatt, mégis kipróbálásnál, sajnos a kábelköteg beesett a műszerfalon belülre és rövidre zárt. A BSI modulon az F4 20A sárga bizti kilőtt, cseréltem, továbbra sem indul... Delphi és gyári hibakód olvasás után a műszer tételnél az alábbi egyetlen hiba olvasható: Nincs kommunikáció a BSI és a Comm 2000 között (mindkét diag. a Delphi és a PP2000 is ezt irja ki) Peugeot szerviz 6 hét után egy BSI cserét és újra programozás követően a gyárral egyetemben kijelentették, hogy kábelszakadás van a kábelkötegben.Esetleg rövidzárlat... :( A motor vezérlő egységben pedig tele van hibával, gyújtás , befecskendezés stb... Minden hiba állandó azaz, nem törölhető. A régi BSI-t elküldtem egy műszerészhez a COM 2000 együtt 2 hét méricskélést követően azt az infot adta, hogy mindkét egység hibátlan, sőt az ő Peugeotja az én COM 2000 -el indult is... Kérdés honnan fogjak neki a dolognak??? Ami működik az a helyzetjelző elöl hátul, belső világítás illetve a centrál zár de csak a zárban , távirányítóról nem. Azon kívül, hogy az autó nem indul nincs duda, nem reagál a tompitott fény felkapcsolására, illetve az index karra sem reagál. Olykor-olykor előfordul, hogy az akkusarú rá tételekor az első ablaktörlő lapátok bemozdulnak egy 5 cm. Olvastam, hogy van egy Relé ami a BSI-t védi hasonló esetekben sajnos én csak egy relét találtam az egész autóban a BSI alatt PSA van ráírva 5 lábú... ez lenne az? Motortérben csak a hűtőventilátor relléje van más nincs :( Minden építő jellegű segítséget elfogadok és természetesen az eredményt itt megosztom.
Aha, szuper. Akkor jelölök a tárcsán, bár a tűzkarikára tippelek inkább. Tűzkarika ilyenkor cserés, vagy ha azt mondom, hogy ezzel együtt lehet élni (jelzi, ha túl óvatos a gázpedál kezelése :-D ), akkor hagyjam így, bajt nem okoz?
1,6-os NFU motoros jószágon mi adhat ki nyikkanó hangot, főleg alacsony motorfordulat (indítás, óvatos indulás, gázfröccs utáni megtorpanás) esetén? Hátulról hallom, de nem tudom eldönteni, hogy lentről, vagy a pillangószelep alól.