Először is még belecsavartam az öreg 220-asba 1000 km-t, aminek az átlagfogyasztása 11.2 liter/100 km lett. Hihetetlen jó az autó, de még a nagy hőségben is maximum-maximum 80 fokos a vizem..és ezt keveslem.
Valamint elkészültek a barock felnim szinterezése és már vettem is hozzá 4 db Fulda Dirigo 185 R 14-es gumit, ez lesz rajta. Ennek a mintázata kicsit "régies", nem valami modern asimmetrico, bár sajnos ez is forgásirányos...és lengyel gyártmány. :-(
A hétvégén felszerelem őket és csinálok képeket.
Annyira jó lett a karbi beállításom, meg a gyújtás és társai, hogy nem merem felnyitni a motorteret (lemosni) nehogy valami elállítódjon, vagy valamihez hozzányúljak. :-)
Hát ikonengoldot tuti nem fogok találni, max ha rendelek a /8 basisról, állítólag nekik minden színben van. Ha dísztárcsa lesz, akkor a jelenlegi barokkfelniket megtarto ma téligumikkal, amik most rajta vannak, és akkor lesz egy téligumi szettem is, ha esetleg használnám télen is.
Sziasztok.Bocs,hogy belebeszélek(régen írtam már ide,én is W115 tulajdonos vagyok),szerintem egy állólámpás DB tulajdonosának a garázsában ott kell lennie az acélfelni-színrefújt disztárcsa kombináción túl egy garnitúra barokk felninek is.
Ma beszéltem telefonon GaspiW123-mal, és azt mondta, hogy utánanéz a garázsukban, hátha van neki, illetve megemlítettem neki, hogy dísztárcsával lehet jobban nézne ki, amire ő kapásból rábólíntott, hogy valóban, szóval lehet még, hogy inkább 4 dísztárcsára hajtok rá. :) Nehéz dönteni.
Azt nem mondta, hogy hanyasok? 5,5 vagy 6-os? Egyelőre még nem akarok senkit hitegetni, megvárom Gaspi keresési eredményét, aztán utána döntök, hogy mi legyen. Mindenestre kösz, hogy szóltál. Ha neki nem sürgős, akkor lehet majd kéne, de azonnali választ nem tudok most adni :(
Ma egy idegen aki látta az autót megkérdezte hogy nem-e kell egy garnitura barokkfelni, mondtam hogy lehet hogy érdekel valakit, azt álltja hogy nagyon szép állapotban vannak.
Egyelőre még nagyon foglalkoztam a rugó témával. Nem sürgős. Köszi, hogy szóltál, lehet élek a lehetőséggel, csak még konzultálnom kell Berczikkel is, hogy ő szerzett-e már rugót, stb. Kösz mégegyszer, hogy szóltál.
Nekem teljesen tökéletes a szintjelzőm. Nem is mozog, pontosan is mutat.
Más. Elkészült a barock felni szinterezése. Nagyon szép lett! Nem ez az első felni, amit szintereztetek itt-ott, de ilyen szép, selymesen fényes felületű még egyik sem lett. Sajnos a műanyag kupakokat nem lehet szinterezni, úgyhogy festeni kell, remélem sikerül nagyon hasonlóra.
Szerzek gumit, lefestem a csavarokat (azt hiszem feketére) és amikor felkerül, teszek fel képeket róla.
Ők csinálták:Szinter System Bt. 2230 Gyömrő, Vadvirág utca 21. • Tel.: 29/330-241
Ti állólámpásotokban is megkergül néha a tank visszajelző? Nálam összevissza mutat néha, és nem, nem a kasztni Z irányú dölésétől fuggően. Két motor beindítás két különböző tank állást jelez. De nem microméterben, hanem valamikor fél centinyi. Ez valami rendellenes viselkedés, vagy abszolút általános "hiba" az állólámpásnál?
Mindenetre kicsit idegesítő, hogy elindulsz tök nyugodtan fél tankkal, aztán egyszer csak lemegy 1/5-re. Két km után.
Amúgy sikerült visszaapplikálnom az órát a helyére, mostmár teljes a műszerfalam, és az órám is olyan pontos, hogy csak na (órásnál volt). :) Már csak a reflektor visszajelző lámpácskáját kell kicserélnem, mert kiégett, aztán tényleg patent lesz az armaturen.
Becker Mexico Stereo + kazetta pedig 1531,80 DM Az igen! A kocsi árának 10% -a (lett volna), bár még 108 -asba is inkább a "sima" Europa -t vették. Tényleg, hamarosan lesz egy eladó Becker Europa -m, ha valakit érdekel. Kb. két hét múlva.
75ben Egész pontosan 2664 DM volt a klíma. Becker Europa 488,40 DM a high-end Becker Mexico Stereo + kazetta pedig 1531,80 DM volt.
71-ben a 200D 13.930 (75-ben 16.710 DM) DM (alapár). Legdrágább cucc a beépített telefon volt. 13.542 DMért :D Kemény, hogy mégegyszer rá kell költeni egy 200D árát, hogy legyen benne telefon :)
A klima annak idején úgy 2200 DM volt, szervó 600 , Becker rádió 500 (!), tetőablak 600, összehasonlításképpen egy új bogárhátút már 5000 DM -től vehettél, (adatok a Rohde/Koch könyvből) úgyhogy csoda, ha egyáltalán van valamilyen extra egy 200D-ben...;-)
Szervó nélkül is tökéletesen el lehet ezeket a régi gépeket a malomkeréknyi kormánnyal navigálni.... légkondi helyett meg ki kell nyitni ellenállásban az elefántfület.... dugóban meg nem ezeket kell használni!
Ha valaki gyenge németből, akkor röviden a sztori: emberünk megrendelte az új 200D-t 1971 09.01-én, aztán még mielőtt átvehette volna, másvilágra költözött. A kereskedő ettől még az adott címre leszállította az autót, ott bebiggyesztette az örökös az autót a garázsba, aztán ott is maradt. 28 évig. 164 kilométer és origi gázolaj volt az ótóba. Azt is még a gyár területén szedhette össze, soha nem vót leműszakiztatva.
Hogy utálom a tulaját. Brühühü.
Bár nem biztos h volna képem vele veterántalálkozókra járni, mint ahogy a tulaja tervezi. Lezsíroznám és eldugnám. Pont.
Nekem ez jön be nagyon: http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifenbestellen.pl?typ=R-119176&dsco=33 Nem is túl drága. Vagy, kövezzetek meg, bármilyen noname, de a mintája nagyon tetszik ennek is! http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifenbestellen.pl?typ=D21178&dsco=33