III/III Reloaded...
Civil rendőrök követik a tüntetőket.
Lebuktak, mert felvette őket a célszemély.
Nem ugyenezt csinálta a kádárista rendőrség 89-ig, hogy poltikai okoból vegzáltak embereket?
Na ez az idő újra eljött.
Fedőneve: állambiztonság. A titkosszolgálatok irányítása 1990 után is a régi kezekben maradt
Van egy mítosz, amely már 1990 óta mérgezi a demokratikus közéletet. E szerint a kádári diktatúra állambiztonsági és a demokratikus korszak nemzetbiztonsági szervezetei és jelentős részben átmentett személyi állománya egyaránt Magyarország nemzeti érdekeit szem előtt tartva működött, működik. A nemzetbiztonsági érdek jelszava mögé bújva minderről sikerült meggyőzni a rendszerváltás utáni korszak olyan politikusait is, mint a belügyminiszterből miniszterelnökké avanzsált Boross Péter vagy egy időben a nemzetbiztonsági bizottság elnöki tisztét betöltő Kövér László házelnök.
Vámos Ágnes, a tavalyi önkormányzati választásokon az ellenzék által támogatott jelölt, jelen pillanatban az önkormányzat oktatási és kulturális tanácsadója. A Vár szívében lakik egy önkormányzati lakásban. Tudni szeretnénk, mekkora lakást bérel Vámos Ágnes? A bérleményért milyen címen és mennyi bérleti díjat fizet? Hogyan jutott hozzá ehhez a bérleményhez?
Orbán Viktor folyamatosan azzal „hiszterizált” engem is személyesen, és más minisztereket is, hogy mindig megvoltak az alternatív csatornái arra, hogy megtudja, mi a valós helyzet egy területen, ahol adott esetben egy minisztériumi jelentés elfedi a hibákat, és kiemeli azokat a tényeket, amelyek az ő igazát támasztják alá.
A miniszterelnök ebben mindig világbajnok volt. Ha kell, a kislánya iskolájának a portásától, alternatív elemző csoportoktól, a roma barátaitól, a főorvostól, egy óvónőtől, a házukon dolgozó kőművestől vagy akár a feleségétől, de mindig begyűjti az információkat. Rengeteg alternatív csatornája van.
Önök Eger lakosságát listázták, olyan szinten listázták, hogy irodavezetők szerepelnek benne, hivatali munkatársak szerepelnek benne.
A polgármester kiosztotta a fideszes képviselőket, hogy csalással szerezték a mandátumukat, és még a saját támogatóikat is listázták. Ezután felszólította őket, hogy kérjenek bocsánatot, és mondjanak le. „Nincs joguk az egri közéletben véleményt formálni, nincs joguk az egri emberekről dönteni, önök csalók, hazugok, törvénytelenek”, és egyetlen dolguk „eltakarodni az egri közéletből”.
Meg a leghulyebb rendoroket is fel.kell kesziteni elmebetegek szallitasara, nekem mar az allamkincstarban is letetbe kellett helyeznem a veletlenul epp nalam felejtett bicskamat a portan, pedig csak egyszeru befekteto voltam es nem szabadult rab. Nem kene kirugni par forendort?
"László párja az Alkotmányvédelmi Hivatalnál dolgozott korábban, onnan menesztették, állítólag azért, mert a felettesét szexuális zaklatással vádolta meg. László persze kiállt mellette, és azóta a mániája lett, hogy a hatóságok emiatt pokollá teszik az életét. A Facebookon kizárólag erről beszélt, és egyfolytában szidta a rendőröket" – árulta el forrásunk, aki úgy tudja, V.-t a korábbi párja bántalmazás miatt feljelentette, majd teljesen eltűnt. Bár V. László úgy vélte, hogy elrabolták a nőt, úgy tudjuk, az asszony külföldre menekült.
A polgármester a városházától negyedórányi autóútra lévő Gyirmótra, a 83-as út mentén, az Aranyhal étterembe beszélte meg a találkozót. Egy olyan időpontra, amikor tudta, az étterem még üres lesz, így anélkül találkozhat Kubatovval, hogy annak híre menne a városban, ahol amúgy nem sok mindent lehet titokban tartani. A találkozó nem tartott tovább 3-4 percnél, és inkább a pártigazgató beszélt.
Kamuszerződés 10 millióról
A Rákosfalvy által indított „magánnyomozást”, amiben Puska Péter is szerepet kapott, két olyan budapesti férfi, Tóth Csaba és Mikó István is segítette, akikről köztudott, hogy Kubatov köréhez állnak közel, és cégükkel stadionokat biztosítanak a legkeményebb szurkolókkal szemben. Kapcsolati hálójuknak köszönhetően biztonsági szakemberekként ez a kör az alvilágban is otthonosan mozog.
A Fideszen belül a Borkai-ügy egyik vesztese végső soron maga Kubatov lehet.
A III/5/a állományában voltam, rádiófelderítő státuszban. VJ121/66/RM89. Ez vagyok én. A VJ a monogramom, a 121 egy számozás, amihez semmi közöd, a 66 jelentése az, hogy speciális titkosszolga, a baráti szocialista országok rádió-adásfelügyelője; az RM a kód arra, hogy priorálásoknál mindent meg kell tudnom. A 89 mindig az aktuális év, nekem az volt az utolsó a Cégnél, a következő esztendőben megcselekedtem, amit megkövetelt a haza. Most karácsonykor küldtem Orbán Viktornak egy üdvözlőlapot, azt is így írtam alá: VJ121/66/RM89.
Az Európai Unió törvényhozása jelenleg azt fontolgatja, hogy 3-5 évre betiltják a publikus arcfelismerő rendszerek használatát. Nem egyértelműen azért, mert szerintük a technológia rossz, hanem pont azért, mert ez a terület olyan gyorsan fejlődött, hogy jogi szinten még nem is lehet értelmezni, tehát ez az időszak ahhoz szükséges, hogy egyáltalán kiderítsék, mit és hogyan kell szabályozni. Abban persze mindenki egyetért, hogy valamilyen szabályzásra szükség van, de mind a rendszerek működésének bonyolultságát, mind az így kinyert adatok biztonságát, és főképp a kapcsolódó jogi és társadalmi hatásokat számba véve legalább annyi érv szól az arcfelismerés mellett, mint ellene. Előre szólunk, ha a téma kifogott a nálunk sokkal szakavatottabbakon is, akkor ez a cikk sem adhat választ minden kérdésre. Viszont annyiban előre juthatunk, hogy egyrészt helyrerakjuk, hogy áll most a technológia, valamint felsorakoztatjuk az érveket pro és kontra.