Fémből készült autó és motormodellek számára nyitott topik, legyen az bármilyen gyártó és méretarány, vagy versenysorozat, és minden más szóba jöhet ami az autó vagy motorversenyzéshez kapcsolódik.
Ati, minket ma már másodszorra uraznak le :) ! Fasza Janika ez a gyűjtemény, itt a lényeg amit írtál, meg ott amit Miki mond, hogy pont le van szarva hány darab, de csak olyan van benne ami neked tetszik ! Ez a lényeg ! Amúgy ez nem is kevés :) ! Király !
Ettől a videótól kicsit elhültem. Biztosan megállt a szar az emberben, de volt egy reflexe...egyrészt ahogy elrántotta, az egy dolog, de hogy meg is fogta utána az autót. Ügyes gyerek.
Erről a képről Ati meg nem mondom milen méretaráy, pedig ezt mindig vágom, de most nem megy. A Spark horror áron kiadta 43-ban az tuti. Nagyon fog mutatni 18-ban és elvileg ez még a megfizethető kategória lesz.
A vén majom oda viszi a versenyt ahogy jobben cseng a kassza, és szarik a hagyományokra. Silverstone-ban volt az első F1-es futam 1950-ben. Spa az egyik leglegendásabb pálya, még így is hogy azeredeti Spa-ból már csak az Eau Rouge, meg a visszafordító maradt meg. Moszkva............. Dél Afrikának is nagyon jó pályája volt, a régi Kyalami, szétcseszték. Ott az új pálya, de az olyan amilyen.......... SBK meg Supersport megy ott, de nem egy nagy szám. A Forma1 megássa a sajár sírját. És akkor vinnyognak hogy a MotoGP nézettsége nagyobb ( még így is hogy a TV-s közvetítéseket elvették ) el kéne gondolkozniuk hogy miért?
Teljesen a szívemből beszélsz............ A pályákhoz még hozzátenném az olyanokat is mint pl. Rouen, Clermont-Ferrand, Reims, Watkins Glen, Paul Ricard, Mexico, Montjuich Park, stb.... Na meg amiket te is írsz, a régi Nordschleife, régi Spa, ( a 13 km-es ) Nem kellett semmiféle előzési zóna meg ehhez hasonló agyvérzés, hogy versenyt lássanak a nézők. Már maga a pálya, mind külön egyéniség volt, most meg kis kivétellel azok az örökhugyozás betoncsíkok.............. Utálom. Azzal is telhesen egyetértek, hogy már túlzásba esnek biztonság terén is. Aki autó-motorversenyző, az igenis legyen tisztában azzal, hogy amit csinál veszélyes, és bármikor meghalhat. Ilyen felfogással versenyeztek a régi nagy F1-es hero-k, mint Fangio, Stewart, Lauda, Prost stb..... Andretti mondta hogy aki fél, az ne versenyezzen. A régi F1 autók pedig a gyengém nekem is, de inkább a 60'-as évekbeli gépek,( Lotus 49, BRM P83, Honda RA300 / 273, stb...) meg a Forma1-előtti GP korszak autói. Milyen érdekes hogy akkoriban szó nem volt arról hogy szarok a versenyek........... Legnagyobb idők voltak, ez a mai csak tejfölösszájú kis homokosok gyülekezete szerintem. Egy komoly, nyílt arc nincs köztük, csak a PR duma megy. Régen mekkora beszólások mentek, egyenesen, nem a másik háta mögött. Ma meg egymás ügynökein keresztül üzengetnek a pisisek,persze csak finoman! Köszönjük börni!!
Ati, szerintem is lesz Tel-Aviv GP, mert börni ereiben is Jordán+ vér csörgedez. Elég ránézni. Ritka ronda egy féreg.
OK , hogy nyitnak a világ felé, de igazán jó verseny a klasszikus pályákon volt! A1, Monza, Monaco, Nürburgring, a régi Hockenheim, Suzuka, Spa, Silverstone, Imola.....kihagytam valamit? Talán már túl biztonságos a forma-1. Persze ami az elmúlt egy hónapban történt a motorsportban inkább ilyen legyen. De a szabályok túl szigoruak! Emlékezzetek a 80-as évek végén és a 90-es évek elején milyen csaták voltak! És az autók nem egy kaptafára készültek! Részemről imádom a régi f1-es autókat (főleg a 70-es évekbelieket). Merész és sok szinü volt! Persze ezt minden korszakra lehet mondani...............
Burago-s gyártmány. 1:18as, nyitható motorház, csomagtér, ajtók, működő kormánymű.... Csak sajnos elég lestrapált. Az előző tulaj unokaöccse játszott vele.
Az a pályaszakasz nekem is feltűnt, és most hogy mondod, tényleg olyan mint az A1 ringen a célegyenes vége. Az a pálya is hol van már, villámgyors szakaszok, kemény féktávok. Ráadásul múltja is volt, hiszen az volt a régi Österreichring. Az nem kell.............. India, Abu-Dhabi, Korea, Szingapúr, meg a többi jellemtelen mocsok...az kell.
Mindenképpen ez a legjobb Tilke pálya! A hosszu egyenes előtti rész olyan A1 ringes. Nem? Kimi? Ralli oldalról van valami ujság, hogy jövőre mi lesz vele? Ralli vs F1?
Azt a kúrva...... csúnya lett volna ha beleszáll abba a verdába. :-)
Janika jól beszélsz! Ez a gyűjtés. Ati meg Zoli nekem is sokat segített már, önzetlenül, és megmondom őszintén hogy az az igazi, haverokkal üzletelni, de néha ki lehet fogni rendes embereket pl. vaterán, tapasztaltam már. Ha megkérlek betennél ide pár képet a modelljeidről, szívesen megnézném. Ha esetleg még kevesebb modelled van azzal ne foglalkozzál, mert nem a mennyiség a lényeg, 2 modell már gyűjtemény. :-)
Az Indiai futamot nem láttam, haverok mondták hogy nagy trágyaszóró gép volt az egész, mondjuk sejtettem, tudván hogy Tilke építette a pályát. Most már én is ott tartok hogy nem érdekel a jelenlegi F1, és ahogy Ati írja, megszokásból megnézem néha. Nem sok köze van az autóversenyzéshez.
Szerintem nem. Utána mint ha mi sem lett volna hasított tovább. Ha mégis balra kellett volna mennie akkor lenne előző féknyom, több néző, mert egy szűk visszaforditó. kézifék-padlógáz! Szerintem egyenesen kellett menni.