Keresés

Részletes keresés

Dionys0s Creative Commons License 2019.10.02 0 0 4506

Ha jól értem, akkor vagy Minarelli, vagy Piaggio blokkal keressem, ami mindenképp 2T lesz. A kettő közül melyik a strapabíróbb? A Minarelliről azt olcastam, hogy megbízható, de mi a helyzet a Piaggioval?

Előzmény: NDani (4504)
NDani Creative Commons License 2019.10.02 0 0 4505

Nem MC26-os a mitasod véletlen? Botrányos vízen :( idei gyártásúakkal ma az esőben mintha jégen jöttem volna, kanyarban csúszik, féknél blokkol, indulásnál a gyári 50-es eltekeri, oké h kilövősre hangoltam, na de betonon...

Nálam egyébként elől 1,8-1,9 hátul 2,1-2,2 a nyomás.

Előzmény: aladar644 (4485)
NDani Creative Commons License 2019.10.02 0 0 4504

Szerintem a DiTech /injektoros/ nem javasol, karbisat vegyél 2T-t, ezekből ~2005-ig volt minarelli, ~2006-tól piaggio a blokk.

 

Előzmény: Dionys0s (4503)
Dionys0s Creative Commons License 2019.10.02 0 0 4503

Melyik a legkönnyebben szerelhető? Melyikből van a legtöbb? 

 

Láttam olyat is, hogy DiTech, az mi a csuda? Eszik vagy isszák? :)

Előzmény: Szere28 (4502)
Szere28 Creative Commons License 2019.10.02 0 0 4502

Vagy minarelli blokkos vagy yamaha blok lesz benne ha meg piago is van benne az sem gáz. 

Előzmény: Dionys0s (4501)
Dionys0s Creative Commons License 2019.10.02 0 0 4501

Kedves Scarabeo tulajdonosok, hozzáértők, szerelők!

 

Régóta nem hagy nyugodni a gondolat, hogy Scarabeo tulajdonos legyek. Jogsimból kifolyólag csak az 50-es jöhet szóba. Nem vagyok nádszálkarcsú, tehát kellene dolgoznia a gépnek:) Kérdésem: melyik motorváltozatot javasoljátok, melyik évjáratot? Viszonylag problémamentesen szeretném használni, de nem ijedek meg, ha olajos lesz a kezem... Olyan blokkot keresek, ami megbízható, könnyen javítható, és jó az alkatrész-ellátottsága. A jármű korát tekintve nem vagyok finnyás, sőt, inkább a régebbi, olcsóbban beszerezhető évjáratok felé húz a szívem...

 

A segítséget nagyon köszönöm!

Sütiművek Creative Commons License 2019.10.01 0 0 4500

https://www.loscarabeorotax.com/

Egy kis segítség,okos dolgokat találtam.

Törölt nick Creative Commons License 2019.10.01 0 0 4499

Ha rájössz a hibára, tedd közkinccsé. Köszi.

Előzmény: qajakos (4492)
Törölt nick Creative Commons License 2019.10.01 0 0 4498

Jó érezted.:) Nem is gondoltam, hogy a szívócsonk alatt.Új volt, frissen cseréltem viszont hagyjuk , hogy nézett ki 2 hét alatt.Kuka.   

Előzmény: Sütiművek (4497)
Sütiművek Creative Commons License 2019.10.01 0 0 4497

Sejtettem hogy valahol plusz levegőt szív😊

Előzmény: Törölt nick (4495)
lg13 Creative Commons License 2019.10.01 0 0 4496

Szia!

Láttam hogy első telóra találtál megoldást.

Azt szeretném kérdezni hogy mennyire vált be

mert 2017 ben írtad hogy megoldottad ezt a problémát.

Válaszod előre is köszönöm.

 

Tisztelettel : Lengyel Gábor

Előzmény: Törölt nick (3978)
Törölt nick Creative Commons License 2019.09.29 0 0 4495

Szia megoldódott. Új szívócsonkot raktam fel a régi helyett, ott szívott farsot de nem kicsit. Levettem teljesen  görbe volt az alja, a gumi talp szinte szétmállik, hullámos.A meghúzott csavarokat szinte kézzel csavartam ki. Visszament a régi, azóta tökéletes. Gondolom valami szépen csomagolt kínai fos lehetett.

 

Előzmény: Sütiművek (4494)
Sütiművek Creative Commons License 2019.09.28 0 0 4494

Szia.

Főtengely szimeringek újak vagy maradt benne a régi.Találkoztam már hasonló tünetekkel,ott szimeringgel volt probléma.

Előzmény: Törölt nick (4482)
Szere28 Creative Commons License 2019.09.26 0 0 4493

Ott pedig karbi gond lesz ha szívatóval jo. 

Előzmény: qajakos (4492)
qajakos Creative Commons License 2019.09.26 0 0 4492

Idáig azt hittem egy Scarabeo 50 2t  Marinelli fekvő egyszerű, mindent meg tudok rajta javítani. Most szíváson vagyok.

Könnyen indul. Terhelés nélkül (nincs rajta a szíj ) minden fordulaton tökéletesen pörög. Terhelve 20km/h -ig jó, aztán lehörög. Mechanikus szívató bekapcsolása után táltos. Szívató ki, újra hörög, alig megy.  Tipikus dugulás, gondoltam. Hát nem.  Légszűrő tiszta, karbi patyolat. Tű 3. rovátka, de legjobban felhúzva is ez a jelenség.  Mindkét oldali szimering rendben, kompresszió 7. 12-es eredeti karbi. Melléklevegőt látszólag sehol nem kap. Van valakinek ilyen irányú tapasztalata? Köszönöm!

aladar644 Creative Commons License 2019.09.23 0 0 4491

Köszönöm a válaszod.

Én is ilyen értékeket gondoltam egyébként "érzésből". Nekem 1 körül volt mindkét gumiabn az én hanyagságom miatt (már régen nem mértem) Miután felfújtam érezhetően jobban ment (nem meglepő módon), viszont egy kanyarban az első kicsúszott,és zakóztam.

Az elsőt visszaengedtem 1,1-re a hátsó 2,1 maradt,ebben bízom. Szerintem a Mitas robogó gumi így használható optimálisan.Bár lehet,hogy a hátsót is 1,9-re leengedem

 

Előzmény: similis (4489)
similis Creative Commons License 2019.09.20 0 0 4490

Bocsi, az előnézeten a kép is látszott, szval első 1,9, hátsó 2,1.

 

 

Előzmény: similis (4489)
similis Creative Commons License 2019.09.20 0 0 4489

Én 2 körül szoktam bele tenni, mert valami kezelési útmutatóban egyszer ilyesmit találtam.

 

Nekem megfelel, de mondjuk én nagyon óvatosan megyek, úgyhogy az semmit se jelent.

 

Na közben rá is kerestem:

 

 

Első az első kerék, második a hátsó, motorgumi.eu oldalon találtam most épp.

Előzmény: aladar644 (4485)
Gurman Creative Commons License 2019.09.20 0 0 4488

Szia!

Köszi!én is valami ilyesmiben reménykedem!

Előzmény: Sütiművek (4479)
Sütiművek Creative Commons License 2019.09.19 0 0 4479

Szia.

Első körben akksisaru és önindító relé kontaktokat nézd meg.Nálam be szokott jönni.

Előzmény: Gurman (4478)
Gurman Creative Commons License 2019.09.19 0 0 4478

Üdv Urak!

Egy kis segítséget szeretnék kérni!

200-as rotax blokkos scarám van, amivel ma reggel szerettem volna melóba indulni, de sajnos ő nem akart!

Beindult, járt szivatóval, aztán amikor levettem középállványról, leállt és nem is indult újra.

gyújtás volt, de nem forgatott az akksi. Lehet, hogy valami kontakt hiba? Hol keresgéljek?

Esetleg valakinek van 5lete?

 

Köszönöm!

 

 

 

aladar644 Creative Commons License 2019.09.13 0 0 4485

sziasztok

valakinek nincs infója az 50-es Scarabeo guminyomásáról?

Ugyanis 0,9 alatt találtam, és kb a duplájára fújtam,mert úgy véltem annyi kellene bele. Viszont ma eltanyáztam egy nem gyors kanyarban száraz úton: az első kerék kicsúszott a Mitas gumival. A megszokott módon mentem vele,mint immár 8 éve,csak lehet,hogy a gumit túlfújtam. Vissza engedem kicsit majd a nyomást kb 1,2-re gondoltam elől.

Törölt nick Creative Commons License 2019.09.09 0 0 4484

Scara50 2t

 

Előzmény: Szere28 (4483)
Szere28 Creative Commons License 2019.09.09 0 0 4483

Azt mi az isten csapása motor ez? Pontosítani. 2t vagy 4t hány ccm?

Előzmény: Törölt nick (4482)
Törölt nick Creative Commons License 2019.09.09 0 0 4482

Sziasztok. Gyűrűtörésem volt ,melegen szinte egyáltalán nem ment. Henger fala nem sérült, kapott új dugót, gyűrűt.Hidegen a végnyomás 5,5-6 . Melegen szintén. Első rúgásra indul. Alapjáratot viszonylag be lehet állítani,kipörög de erő nulla nem mozdul ha már ráülök. Karburálási gond lehet, vagy hengercsere. Van új hengerem de ha nem muszáj nem kapnám szét megint.

Ennyi végnyomással normális, hogy első rúgásra normálisan indul ?Gyertya nem lucsog az olajtól,viszont nem is szép őzbarna, annyit nem tudok vele menni. 

Köszi előre is a  távgyógyászoknak.

          

Szere28 Creative Commons License 2019.09.08 0 0 4481

Ez nem így működik h megkérded melyik jo a te motorodhoz h jobban menjen. Minden motor más a kopásból és egyebb más miatt. Pl a tulaj érzete miatt. Venni kell pár szetet és próbálgatni melyik tetszik neked.

Előzmény: Gabi 77 (4480)
Gabi 77 Creative Commons License 2019.09.07 0 0 4480

Sziasztok!Nekem egy 500-as scarabeom van és azt szeretném kérdezni,tudnátok-e nekem abban segíteni ,hogy a dinamikusabb elindulás érdekében milyen súlyú görgőt szerezzek be a jelenlegi,azaz gyári 25x22x28.5g-os helyett.

Szere28 Creative Commons License 2019.09.01 0 0 4479

Az igazából nem megoldás. A te motorodban valami rossz volt és nem megjavitva lett hanem ugymond meghenkölve h még is csak menjen. 

Udv!

 

Előzmény: Wind61 (4478)
Wind61 Creative Commons License 2019.08.31 0 0 4478

helo

Nekem 125-ös scarabeom van, hasonló hidegindítás gondokkal küzdöttem, a megoldás az lett, hogy nemes egyszerűséggel megfúrtam a légszűrő házat, a szűrő mögött, csavarral lezártam. Reggel indítás előtt Csavar ki, orvosi fecskendővel egy kis benzin be, csavar vissza és pöcre indul.

Előzmény: a_kis_donatellácska (9)
Törölt nick Creative Commons License 2019.08.11 0 0 4477

Sziasztok .98 as 50 2t robogónk van van.Éppen szét van szedve. Érdemes lekötni az olajszivattyúját (a kora miatt ) vagy hagyjuk.Szépen nyomja az olajat,de mi van ha megáll.   

Ha kikötjük elég csak a karburátornál ledugózni ,vagy ki szokták szerelni az egészet.  

Köszi a segítséget. 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!