Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

roomi Creative Commons License 2012.05.28 0 0 1489

yeti et szám 57??

ckerti Creative Commons License 2012.05.28 0 0 1488

Én azt gondolom egyforák, de célszerű olyan helyen venni a huzatot, ahol készítik, így ha mégsem azok, akkor rápasszítják.

Mielőtt megkérdezed, én már elfelejtettem azt a helyet, ahol én csináltattam, de 6 éve volt, ha rákeresel az orrmotor fórumban, biztos leírtam :-)

Előzmény: roomi (1487)
roomi Creative Commons License 2012.05.28 0 0 1487

Köszi kipróbáltam. Mükszik. A roomster és  a yeti első,hátsó ülései egyformák.Méret stb?? Üléshúzatot nézegetnék.

Előzmény: ckerti (1485)
bigjohni Creative Commons License 2012.05.28 0 0 1486

Csaba liírta villámban amit én nem tudtam mobilról.

 

Tekerőm pedig nincs, ezért nem tudom, hogy mi az a két bigyusz.

Előzmény: roomi (1484)
ckerti Creative Commons License 2012.05.28 0 0 1485
Johni abban akart segíteni, hogy hogyan lehet kihajtani az ablaktörlőt.
Szervízállásba kell kapcsolni, a gyújtás levétele után -de még ajtónyitás előtt- az ablaktörlő kapcsoló megpöccintésével a karokat.
Ebben az esetben a karok beállnak a felső végállásba és simán ki lehet őket hajtani.

A tekerő mellett szerintem belső hőmérséklet-érzékelők vannak, de fotó nélkül ez csak tipp.
Előzmény: roomi (1484)
roomi Creative Commons License 2012.05.27 0 0 1484

??????????????? Johni, ezt most nem értem. Mi a fax van?:-)

Előzmény: bigjohni (1483)
bigjohni Creative Commons License 2012.05.27 0 0 1483

Van szerviz/takarítós üzemmódja az ablaktörlőnek.

(tekerőm nincs)

Előzmény: roomi (1482)
roomi Creative Commons License 2012.05.27 0 0 1482

HI. Na , ami nem tetszik a kis dögben. PL. az ablaktörlőt főleg a baloldalit nem lehet teljesen kihajtani, mert bőven beleér a gépháztetőbe. Magyarán előszőr nyithatod a tetőt. Mi  a fax a ventillátor tekerője mellett kb. 1 cm-re mindkét oldalon 3mm átmérőjű sötétszínű üvegszerű vmi?? Egyszerű agyammal nem tudok rájönni. A használatiban nem találtam semmit.

roomi Creative Commons License 2012.05.19 0 0 1481

 jó gyártást. :-)

Törölt nick Creative Commons License 2012.05.17 0 0 1480

Mondjuk nagyon kiváncsi lennék, hogy melyik részen dolgozik a kontaktod.

Inkább privát..

Előzmény: Varshi (1477)
Törölt nick Creative Commons License 2012.05.17 0 0 1479

Nem írom ide le hogy miért, de nem félek, hogy nem fogja bírni...

 

Előzmény: Varshi (1477)
Varshi Creative Commons License 2012.05.17 0 0 1478

> Nem lehet könnyű.

 

:))

Előzmény: _Brazil_ (1464)
Varshi Creative Commons License 2012.05.17 0 0 1477

Tudom, hogy ezt most nem fogod elfogadni és elhinni, de azt mondja kontaktom, akinek (szintúgy, mint neked) van ismerőse a gyárnál, hogy szériában se nagy bírják ezek azt az erőt.

 

Ésszel kéne mindenképp.

Előzmény: Törölt nick (1474)
_Brazil_ Creative Commons License 2012.05.17 0 0 1476

De legalább az nem "csak egy Škoda", már az is valami nem? Nem.

Előzmény: roomi (1466)
_Brazil_ Creative Commons License 2012.05.17 0 0 1475

"Nem, sajnos nem... :-("

 

Erre gondoltam...

 

Az, hogy miért, mire, és mikor cserélsz autót, hogy egészen őszinte legyek, engem nem nagyon érdekel, de annak örülök, hogy örülsz neki :)

Előzmény: Törölt nick (1469)
Törölt nick Creative Commons License 2012.05.17 0 0 1474

a 390-400 több, mint a 313, nem?? :-)

Előzmény: roomi (1473)
roomi Creative Commons License 2012.05.17 0 0 1473

Akkor ezt nem kell chippelni! :-)  313 le. :-)

Előzmény: Törölt nick (1472)
Törölt nick Creative Commons License 2012.05.17 0 0 1472

1458

 

De még megvan a Superb is.

Előzmény: roomi (1470)
roomi Creative Commons License 2012.05.17 0 0 1471

:-). Szeretem az autós dolgokat, endszeresen olvasom. Mindenki igyekszik, de amit a vvw ag csinál az nagyon ott van. Főleg az Audi. Beruházás , fejlesztés, iskola és a motortechnikájuk bazz.

Előzmény: Törölt nick (1469)
roomi Creative Commons License 2012.05.17 0 0 1470

Szóval most milyen verdára váltottál, ha nem top secret.?

Előzmény: Törölt nick (1463)
Törölt nick Creative Commons License 2012.05.17 0 0 1469

Gondolom másra kell Neked, meg nekem az autó. Nekem a tapasztalatom azt mutatja, hogy 3 évente le kell cserélnem.

A mostanit tovább kellett tartanom és megbántam... (Nem azért mert megunom, hanem egyszerűen "elfogy" alattam..)

Előzmény: _Brazil_ (1464)
roomi Creative Commons License 2012.05.17 0 0 1468

HI. Mentem kia sportédzs és hyu ix35 benzines 135 le sel. Hát bazz. Azt hittem be van húzva a kézifék. Borzasztó volt. Pedig formára kivül belül bejön. Kérdezték milyen a yeti? Mi nálunk nagyon OK. Visszahívásban megcsinálták a 24w6 ot. Ami nyügöm volt e miatt az teljesen megszűnt. Természetesen egy prémium kategóriással még véletlenül se hasonlitanám össze. Én azt szoktam mondani 25éve skodázom, de azt tényleg nem gondoltam volna hogy skodáék így oda fgják tenni magukat. Jól sikerült ez a VW kézrátétel.

Nem akarok álszent lenni,de ha megengedhetném magamnak akkor tudnék azért egy prémiumosban is ülni. Akár a szeretet Skodák helyett is.

Törölt nick Creative Commons License 2012.05.17 0 0 1467

A Mazda - asszem tavaly - kitűzte magának azt a célt, hogy a VW beltéri minőségére szeretne "felnőni". 

Tudtommal még nem sikerült neki.. Max. az árképzésben

 

Hasonlóan a koreai autókhoz. Azonnal szívesen belelünék egy Kia/Hyundai-ba, de!: motorjaik nem igazán vannak és árban már meg is előzték a többieket. Akkor meg miért vennék ilyet? A hétvégén ültem egy Kia Optimában, ami nagyon tetszett (a VW alatt van, de már tényleg elég jó). 1,7 turbódízel 7,7 milla - listaáron..!!

Számomra vicc...

Előzmény: roomi (1466)
roomi Creative Commons License 2012.05.17 0 0 1466

HI. Nagy off jön. Olvasom: így a mazda cx5 úgy stb. Du.-i meló előtt volt időm. Telefon,szalon, vezetés, 150 le otomata, start stop, kutyafasza stb. Nagyon faxa , jó meg minden, nekem bejövő külső.Belül is jó, de semmi olyan nem volt amitól el tudtam volna ájulni.. 9.5 mill. nem akarom mm-re egymás mellé tenni a két kocsit,de ennél http://www.hasznaltauto.hu/auto/skoda/yeti/skoda_yeti_2.0_cr_tdi_elegance_4x4_4_ev__200000_km_gyari_garanci-5314853 nem tud 3 misivel többet az kurvaélet. Ütős a mazda technl. összeségében tetszett, fincsi volt az automata és a start stop. De szerintem nagyon beárazták és ez még nem a revulition(max.) felszereltség volt, hanem csak a 2. szint. De majd stewe megírja  a tutit.(ezt jobban vágja)

_Brazil_ Creative Commons License 2012.05.17 0 0 1465

off

Csak egy, de kb egy komplett nyúlhordával felér, extra mennyiségű életerőt nyert. Próbáltuk, de nyúl nélkül nem lehet normálisan élni ;)

Előzmény: stevie-w (1462)
_Brazil_ Creative Commons License 2012.05.17 0 0 1464

Nem lehet könnyű.

Előzmény: Törölt nick (1463)
Törölt nick Creative Commons License 2012.05.17 0 0 1463

Nem, sajnos nem... :-(

 

(Egy közepesen felszerelt Superb kombi árába került. Amúgy azt vettem volna, de ezt nem akartam kihagyni)

De azt megfogadtam, hogy soha többet nem fogok tartani 3 évnél tovább 1 autót!!

Előzmény: stevie-w (1461)
stevie-w Creative Commons License 2012.05.17 0 0 1462

ez a kurva nyúl nem olyan mint az előző, és nem rágja a kábeleket, de éppen az előbb csinálta ki az egeremet

 

 

Vannak még rágcsálóitok? :-)

Előzmény: _Brazil_ (1460)
stevie-w Creative Commons License 2012.05.17 0 0 1461

A6 3,0 biTdi

 

 

Ezek szerint elmúlt a válság a faiparban? :-)

Előzmény: Törölt nick (1458)
_Brazil_ Creative Commons License 2012.05.16 0 0 1460

Megint csak bebizonyosodik, hogy egy dolog a hit, más dolog a tudás :)

(eddig én is azt hittem, hogy ez a kurva nyúl nem olyan mint az előző, és nem rágja a kábeleket, de éppen az előbb csinálta ki az egeremet, na azt nehéz kimondani, hogy nem rúgom úgy seggve, hogy Kuala Lumpurig repül... :))))))))

 

Szép kocsi :)

 

(nekem mondjuk a kandallórács miatt továbbra sem tetszik, de ezzel egészen kisebbségben vagyok, de nem baj :)

Előzmény: Törölt nick (1459)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!