Valami újat talált ki a koda, ilyen még nem volt. A topic nyitásakor még nem jelent meg az autó, de az autós újságírók már tesztelték és elismerően nyilatkoztak róla. Ide várom az első tesztvezetések tapasztalatait és a majdani új autó tulajdonosok észrevételeit is!
Johni abban akart segíteni, hogy hogyan lehet kihajtani az ablaktörlőt.
Szervízállásba kell kapcsolni, a gyújtás levétele után -de még ajtónyitás előtt- az ablaktörlő kapcsoló megpöccintésével a karokat.
Ebben az esetben a karok beállnak a felső végállásba és simán ki lehet őket hajtani.
A tekerő mellett szerintem belső hőmérséklet-érzékelők vannak, de fotó nélkül ez csak tipp.
HI. Na , ami nem tetszik a kis dögben. PL. az ablaktörlőt főleg a baloldalit nem lehet teljesen kihajtani, mert bőven beleér a gépháztetőbe. Magyarán előszőr nyithatod a tetőt. Mi a fax a ventillátor tekerője mellett kb. 1 cm-re mindkét oldalon 3mm átmérőjű sötétszínű üvegszerű vmi?? Egyszerű agyammal nem tudok rájönni. A használatiban nem találtam semmit.
Tudom, hogy ezt most nem fogod elfogadni és elhinni, de azt mondja kontaktom, akinek (szintúgy, mint neked) van ismerőse a gyárnál, hogy szériában se nagy bírják ezek azt az erőt.
:-). Szeretem az autós dolgokat, endszeresen olvasom. Mindenki igyekszik, de amit a vvw ag csinál az nagyon ott van. Főleg az Audi. Beruházás , fejlesztés, iskola és a motortechnikájuk bazz.
HI. Mentem kia sportédzs és hyu ix35 benzines 135 le sel. Hát bazz. Azt hittem be van húzva a kézifék. Borzasztó volt. Pedig formára kivül belül bejön. Kérdezték milyen a yeti? Mi nálunk nagyon OK. Visszahívásban megcsinálták a 24w6 ot. Ami nyügöm volt e miatt az teljesen megszűnt. Természetesen egy prémium kategóriással még véletlenül se hasonlitanám össze. Én azt szoktam mondani 25éve skodázom, de azt tényleg nem gondoltam volna hogy skodáék így oda fgják tenni magukat. Jól sikerült ez a VW kézrátétel.
Nem akarok álszent lenni,de ha megengedhetném magamnak akkor tudnék azért egy prémiumosban is ülni. Akár a szeretet Skodák helyett is.
A Mazda - asszem tavaly - kitűzte magának azt a célt, hogy a VW beltéri minőségére szeretne "felnőni".
Tudtommal még nem sikerült neki.. Max. az árképzésben
Hasonlóan a koreai autókhoz. Azonnal szívesen belelünék egy Kia/Hyundai-ba, de!: motorjaik nem igazán vannak és árban már meg is előzték a többieket. Akkor meg miért vennék ilyet? A hétvégén ültem egy Kia Optimában, ami nagyon tetszett (a VW alatt van, de már tényleg elég jó). 1,7 turbódízel 7,7 milla - listaáron..!!
HI. Nagy off jön. Olvasom: így a mazda cx5 úgy stb. Du.-i meló előtt volt időm. Telefon,szalon, vezetés, 150 le otomata, start stop, kutyafasza stb. Nagyon faxa , jó meg minden, nekem bejövő külső.Belül is jó, de semmi olyan nem volt amitól el tudtam volna ájulni.. 9.5 mill. nem akarom mm-re egymás mellé tenni a két kocsit,de ennél http://www.hasznaltauto.hu/auto/skoda/yeti/skoda_yeti_2.0_cr_tdi_elegance_4x4_4_ev__200000_km_gyari_garanci-5314853 nem tud 3 misivel többet az kurvaélet. Ütős a mazda technl. összeségében tetszett, fincsi volt az automata és a start stop. De szerintem nagyon beárazták és ez még nem a revulition(max.) felszereltség volt, hanem csak a 2. szint. De majd stewe megírja a tutit.(ezt jobban vágja)
Megint csak bebizonyosodik, hogy egy dolog a hit, más dolog a tudás :)
(eddig én is azt hittem, hogy ez a kurva nyúl nem olyan mint az előző, és nem rágja a kábeleket, de éppen az előbb csinálta ki az egeremet, na azt nehéz kimondani, hogy nem rúgom úgy seggve, hogy Kuala Lumpurig repül... :))))))))
Szép kocsi :)
(nekem mondjuk a kandallórács miatt továbbra sem tetszik, de ezzel egészen kisebbségben vagyok, de nem baj :)