Keresés

Részletes keresés

enndru Creative Commons License 2009.01.26 0 0 758
Egy-egy meccset hozhat a kapus, de nagy eredményekhez sokkal inkább folyamatos jó védekezés kell.
Előzmény: Omega12 (752)
promontorgrofja Creative Commons License 2009.01.26 0 0 757
Fenntartva, hogy szerintem is tök helyes volt a bírói döntés, két megjegyzés omega védelmében:

1) Számomra a szabály nem tűnik "definitívnek". Az idézett rész egy "guidelines" azaz "irányelvek" cimű fejezetben van és tele van "should"-al, ami ugye nem "must". Tehát nem azt mondja, hogy kötelező így itélned, hanem azt, hogy nagyon erősen vedd figyelembe az alábbi szempontokat. A bírók ezúttal figyelembe vették, ez helyes is volt szerintem is. De nem volt kötelező így dönteniük, dönthettek volna úgy is, hogy megállítják. Az persze sokkal inkább részrehajló és nehezebben védhető döntés lett volna, de a joguk meg volt rá.

Persze laikus vagyok, lehet, hogy a valóságban a játékvezetői karnak megvan mondva, hogy márpedig azt úgy "kell", de mint néző, gyakran látom, hogy eléggé szabadon értelmezik néha a szabályokat a sporik.

2) A "kétes" mivoltához hozzáad az esetnek az, hogy valaki hivatkozhat arra, hogy esetleg a norvégok akadályozták a németeket a bedobás elvégzésében. A felvételt vissszanézve szerintem ez ugyan nem állja meg a helyét, de mint tudjuk, jó kifogás sose rossz, bizony gyakran előfordul, hogy ilyeneket befújnak, pláne, ha tényleg nyomni akarják a másik csapatot.

Szóval nekem nem kétes, de megértem, ha valakinek az, még ha nem is értek vele egyet.

jozsefbiro.blog.hu/tags/k%C3%A9zilabda
Előzmény: attus germanicus (754)
Omega12 Creative Commons License 2009.01.26 0 0 756
Akkor a játékvezetők is néha nagyon félreértelmezik a szabályokat.
Előzmény: attus germanicus (754)
Omega12 Creative Commons License 2009.01.26 0 0 755
Ez nem is lehet kétséges!
Előzmény: Tonio.Kröger (753)
attus germanicus Creative Commons License 2009.01.26 0 0 754

>Te így látod én úgy látom.