Sziasztok! Szerelési tanácsot szeretnék kérni: van egy 50 ccm Keeway Knight motorom. Tökéletesen működne, ga be lehetne rakni sebességbe.
Az is működött, aztán már csak 1-be lehetett berakni, most már abba sem. Merre kezdjem a hiba felderítését? Van esély a javításra a blokk széthúzás nélkül? Esetleg tudtok Cegléd környékén olyan motor szerelőt aki keeway motorkkal foglakozik? Köszönöm!
Sziasztok. Van nekem egy keeway caper 50 es 4 ütemű robogóm. Az alapjárattal van egy problémám. Jelenleg nem tudjuk beállítani. Vagy annyira alacsonyan jár hogy leáll, vagy annyira pörgetni kell hogy magától elindul. Lenne valakinek ötlete mit lehetne kezdeni vele?
Köszi.Eddig nem találtam meg de keresem. Tettem bele ma új izzókat.Amíg nem húzok nyélgázt addig jó aztán ki is megy mind. De úgy vettem észre hogy a fénye is nagyobb az izzóknak.
Üdv mindenkinek. Kínai 2T Tauris Samba robogó az összes izzót kivágja.Fesz szabályzó csere nem oldotta meg a problémát.Fesz szabályzó csatiján 2 vezetéken 17V körüli,másik 2 vezetékén 37-40V körüli értéket mérek digitális multiméterrel.Tud valaki mondani valami tippet hogy mi lehet a gond?Alaplap esetleg?
Szeretném megkérdezni, hogy az új keewayekhez kapott alap szett mit változtat a motoron? (Kipufogó csonk, variátor görgő, fúvóka) Lehet, hogy hülye kérdés, de érdemes átcseréltetni bejáratás után?
Tisztelt forumozók segitségeteket kérem van egy ARN 125-ös robogóm de szeretnék bele egy 50-es blokkot teni meik 2-t vagy 4-t blokk megy bele átalakitás nélkül.Köszönettel előre is.
Lehet, hogy kifogyott az üzemanyag? :-)) Viccet félretéve nézd meg az elektromos csatlakozót (mindet) Aztán vedd ki a szintjelzőt, mozog?jól áll? vezeték szakadt?megtört? Tulajdonképpen annyi féle hiba lehet, hogy ezt lehetetlen leírni...
Segítséget szeretnék kérni 2007 Keeway Matrix 50ccm3 kapcsolatba. Analóg mutatós és az üzemanyag színt menet közbe fel le mozog. Mai nap délután már fel se akart nagyon menni. Mi lehet a gond vele?? Merre kezdjem el a keresgélést??
Az pedig a leeresztő cső...vagy a csavar mellett tud szivárogni, vagy -találgatok!- korábbi leeresztés nyomán ottmaradt olaj akar becsapni téged (tankban bekevert benyából). Folyt/csepegett is onnan valami? Folt a gép alatt? Sajnos nincs több ötletem...
Olyan problémám van az alapjárattal, hogy sztenderen beállítom, szépen jár a motor, de amint leteszem, rögtön elmegy az alapjárat és lefullad. A motor megy rendesen, egyébként, ha gázt adok neki letételkor és nem hagyom lefulladni, de ha nem tartom rá a gázt akkor rögtön leáll. Bárhogy állítom, akármekkora fordulatot hagyok neki, ha pörög a kerék, alapjáraton és a féket behúzom,megállítva a kereket, akkor sem áll le, de amint leteszem sztenderről leáll. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a probléma? (4T-s moci). Köszönöm előre is a segítséget.