Így is van.... Mindent az orszag másik feléről:-)Álltalában vannak olyan jó fejek az emberek,hogy Pestig felhozzák a holmikat.
Én oldalkocsisként vettem a 638-ast.Mentem vele 1év alatt kb 8000Km et.Amit eddig cseréltem:vételkor olaj,gyertyák.Később:teleszkóp gumi harang alsó-felső szilent szimmering(nem kellett volna)1izzó,km spirál.Az enyém gyári oldalkocsis(elárulja az alsó kormány stabilizátor).Tökéletes a gyári áttétel!!!!Jó a menet teljesítmény és az erős szembe szelet is bírja.
Szerintem tudok neked làbtartót szerezni...Vedd le a bovdent és mond ,h fékezetlen!!Tuti siker az enyémet Mosonmagyaróváron vizsgáztattam.Ja és,tènyleg kell eredetiség vizsgára vinni.. Hát oldalkocsisat nem csinàlnak mindenhol.
Nekem a forgalomból végleg kivont volt a Jawam. Újra forgalomba helyeztettem és így használtam szólóban kb.4 évig. Aztán most szeretném oldalkocsival egybe vizsgáztatni! Na erről lenne jó tudni mik a költségek és a vizsgáztatás menete.
Én gyakarolni, használni akkor merem majd ha lepapírozom. A motort szólóban használtam idáig, nem oldalkocsis volt! Ezért is kérdeztem, hogy így esetleg vannak e plusz költségek vizsgáztatáskor. Remélem nem kell eredetvizsga, meg ki dudja még mi a nyavaja. Azt meg el is felejtettem kérdezni, hogy az oldalkocsi fékbovdenjét elvileg a bal oldali lábtartón lévő kis vájaton kéne átvezetni és megakasztani. De mivel nekem nem olyan a lábtartóm ezért ezt nem tudom megtenni. Honnan tudnák ilyen fajta lábtartót szerezni?
Hát még én mennyire örülök! Az oldalkocsis Trophyt nagyon irigylem!:-) Messze sikerült szert tenned rá? Én ha valamit keresek és találok, biztos hogy az ország tulsó felén van! Nem tudsz róla képet feltenni? Egyébként te miket cseréltél a jawadon, hogy oldalkocsizhass vele? Gondolok itt kis lánckerék, kilóméter óra meghajtó, esetleg más? Ezeket hányasra, milyenre? Azért valamikor szivesen megnézném a jawadat és a trophydat is! Esetleg szombat délelőtt nem érsz rá?
Nagyon örülök,hogy összeállt a fogat.!!Én ahányszor csak ráülök mindig mosolyra görbül a szám.Sikerült beszereznem egy GYÁRI Oldalkocsis Trophyit :-).
Nem tudom a pontos folyamatot....mindenki mást mond:-(Azt viszont igen,hogy Győrben a KPM nél ~4.200.Ft a sima motor (oldalkocsis egy kicsit több)és nagyon segítő készek.
Szevasz. Ma megoldódott a vezetékelés és az oldalkocsi felcsatolása, beállítása egy barátom segítségével! Sőt, életem első oldalkocsis menetén is túl vagyok, 3-4 utcányit gurultam, kicsit félve. Hát szinte újra kell tanulni motorozni, ha az ember megszokja biztos baromi jó dolog lesz. Így elsőre félelmetes volt, olyan érzésem volt, mintha eldőlnék vele.
A vizsgáztatásban jártas vagy? Azt tudom hogy Győrbe kell felvinni. Mik a költségei egy ilyen vizsgának? Esetleg tudja valaki?
Én holnap délután ráérek(kb 4 től).Utána már csak jövő héten keddtől szinte bármelyik délután.Természetesen a vezetèkelés és az Oldalkocsi is megtekinthető.
Az nagyszerű! A velorex oldalkocsi villamos vezetékének befűzéséhez értessz? Pontosabban elkészítéséhez? Ott vagyok most elakadva, és már csak a felcsatolás és a kocsi beállítása következne!