A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Nálunk (II.ker Medve utcai ált.iskola) általános első fél évig engedték a tanerők, hogy valakit kísérjenek a szülei iskolába vagy érte jöjjenek.
Utána már morogtak miatta.
Félre értés ne essék !
Nem volt joguk megtiltani de gondoskodtak olyan "kommentekről" a teljes osztály előtt, hogy az akit szülője/nagyszülője még I.osztály második félévben vagy ne adj Isten II.osztály elején is kísérni akart az inkább saját maga beszélte le erről rokonait.
Hasonló jutott eszembe, nembiztos, hogy a legjobb ötlet kezdésnek Óbudán ezt csinálni, miért nem egy sík'abb' terepet próbálnak ki. Dp((de itt már van cng legalábbis kiepitve más kérdés hogy gázbusz lassan nem marad)) ,troli, ci(?) ha megnezzuk a Vb citaroi is csak beugrós számokat járnak, gondolom azért mert egy teli napot esélyük sincs végig vinni a 'hegyen', aztán majd az lesz a konklúzió hogy szar az elektromos mert nem bírja ki a napot
A BKV kb. 1835 db-os állományából kb. 1800 db vagy több Ik-260/280.
A Moszkva téren odajön hozzám egy hölgy és azt mondja valami nagyon személyeset kell kérdeznie a családi békéje miatt.
(akkoriban sajnos elég sok családi ügy - megcsalás - is történt BKV buszokon azt hittem ilyet fog kérdezni)
De nem.
Azt kérdezi egy hete jártam e ezzel a busszal a 102-es járaton?
Egy db Ik-415-ös volt akkoriban Budapesten, a BU 86-07 az Ik-415 protótípus.
Mondom igen.
Megkönnyebbült és azt mondta :
Három gyereke van a legkisebbik kiskamasz egy héttel azelőtt az edzésről késve ment haza.
Otthon azt mondta, hogy az új busz jött a 102-sen és Ő amikor felértünk a Fodor utcába nem szállt le (pedig ott laknak) hanem inkább ment még egy kört.
Mikor hazaért elmesélte.
A nővére és a bátyja lehazugozta, nem is jár még új busz a 102-sen !
A két gyerek megkérte az apjukat, hogy szankcionálja az öccsüket mert egyre többet hazudozik.
Nagy családi veszekedés lett.
Megnyugtattam a hölgyet, hogy a kicsi igazat mondott.
Elmagyaráztam a csomóponti tartalék fogalmát.
Meghívtam egy hét múlva az apukat és a srácot a délutáni 158/II-höz.
Hozzanak fényképező gépet és azt néznek, fotóznak le a buszon amit akarnak.
Ahogy nézem, most pont szóló Conectót pótolt. Követelőzésre biztosan nem fognak csuklóst küldeni, de baleset, utasrosszullét, sofőrrosszullét, stb lehet az oka.
Nem lehetne csak egyszer, próbaképpen, a hibrid és/vagy elektromos buszokat Kőbányára állomásítani, ahol már láttak elektromos hajtást, és még a töltési lehetőség is ki van építve évek óta? Mondom, csak próbaképpen...