Ha muttattak volna volna akármit is,a géptérben,akkor lett volna értelme
És te kérdeztél?Abban az időben mikor egy új gyakornok érkezett hozzánk mi sem adtuk mindjárt a kezébe a nyomatékkulcsot meg egyebeket,hogy "vedd le a bal 3-as hengerfejet",hanem először a nem vészes munkákat pl szűrők tisztítása bíztuk rá.Ha már látszott az emberkén hogy akarja,érdekli a dolog akár a hajtórudazást,vagy töltés állítást(Ganz motor)is csinálhatta és csinálta is,de ha már úgy állt a dolgokhoz hogy a kesztyűt még a 6-os csavar betekerésénél sem vette le, akkor hagytuk a fenébe mert látszott hogy nem érdekli.Akkor már csak arra kellet figyelni hogy magában és másokban ne tegyen kárt(játék a D2-vel vészfékváltóval stb).
Ha muttattak volna volna akármit is,a géptérben,akkor lett volna értelme...(eredetileg is erre találták ki)
Nah,de mivel úgy beszélnek az emberrel,mint én a kutyával nem szoktam,és valami kessebségi érzés fogja el olyankor őket,mert "mi"csak 1 pár hónapot töltünk el a koszba,ők meg 1 egész élet.Nah olyankor ők akarnak lenni a kiskirályok,és megmutatják,hogy mekkora"hatalmuk"is van.(TISZTELET A KIVÉTELNEK)
Aztán mikor felvilágosítottam,hogy én nem csicskának jöttem,hanem azért,hogy amiért kitalálták ezt az egészet anno,akkor meg csak nézett...
Így mikor anno eljárkálltam vezetni (müh.gyakorlat alatt is pl...)akkor a pihenők alatt voltak olyan kedvesek az mv-k,akikkel mentem,nekem akár félig lebontani is a gépet,csak hogy megmutassák,hogy "mi csattog",ill,ha egy kart meghúzok,akkor a géptérbe mi történik...
Ha ezt csinállták volna a mühelybe is,akor nem lett volna gond...
(csak úgy megjegyzem,hogy az mv-k többsége sem támogatja/támogatta a müh.gyakorlatot,helyette inkább a mozdonyon utazást kellett/kellene eröltetni 1 picit jobban)
Most mit vársz, hogy gratuláljunk a hőstetthez? Az ilyen hülyék miatt higul fel a mozdonyvezetők köre! Erről beszéltünk itt nemrég, hogy ez a mostani szint. Tudod nem is olyan rég, még ilyen hozzáállással úgy b.sztak volna ki a cégtől mint a taknyot!!! Nem azért találták ki a műhelygyakorlatot, hogy koszos legyél, hanem, hogy alapvető dolgokat megtanuljatok a gépekről. De a hozzászólásod stílusa alapján Te is az "én seggemből süt a nap" szinthez tartozol, és nem valószínű, hogy neked újat lehet még mutatni, igaz?
És most képzeld el, hogy ezekből ment el 27 ilyen gyorstalpaló mv. tanfolyamra... Mi lesz itt. Nem tudom abba, aki nem volt műhelyben hogy verik bele az anyagot? De hogy az is verje bele... aki ezt kitalálta!!!
Én is pontosan erre gondoltam.Ha meg tényleg megtörténik valahol a baj, akkor meg jön a parancskönyv hogy illetéktelenek nem bóklászhatnak ezentúl üzemi területen.Volt már halálos balaeset nem is egy az ország fűtőházaainál.
Igen, ez az igazság, ahogy rajta is van, hogy jelentkezni kell az adott telephely vezetőjénél, de itt az előző írásokból nekem az jött le, hogy a fotózási engedély is csak arra jó, hogy felhívod a fűtőházat, hogy beengednek-e, aztán ha nem, akkor az engedély sem ér semmit.
Nincs benne semmi nem érthető. Vannak akik azt hiszik, hogyha van fotózási engedélyük, bárhol, bármikor jöhetnek-mehetnek kedvük szerint és meg vannak sértődve, ha valaki szól Nekik.
Aztán he előzetes bejelentkezés nélkül fotózgatnak üzemi területen és elüti valamelyiküket a vonat, akkor szerinted kit vesznek elő?