Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

T_H Creative Commons License 2007.05.17 0 0 1409
:-))))))))))
Előzmény: zso928 (1408)
zso928 Creative Commons License 2007.05.17 0 0 1408
Na végre!! Kész lett nagyjából a gépem:
Idén az első karika:
első gyorsulás (kb. 20métert csak füstölt):)
tittadili Creative Commons License 2007.05.16 0 0 1407

Keríteni kell rá gyári elsö sárvédöket, meg lököst és annyi. Nagyobb gond, hogy szét van barmolva, bontva az egész autó, mint Roland cimborámé...

Előzmény: zso928 (1406)
zso928 Creative Commons License 2007.05.16 0 0 1406
Titta ezt még Te se tudod megmenteni???
Előzmény: tittadili (1405)
tittadili Creative Commons License 2007.05.15 0 0 1405
Az a helyzet, hogy bárhonnan nézi az ember, ez randa mint a dög... Oldalról mondjuk unikum, az egyetlen autó a világon, aminek a lámpa felé emelkedik az orra és nem lefelé hajlik. Szemböl pedig látszik, hogy fáj szegénynek az a kisebb Porschéról rágyömöszölt keskeny lökös.Design by Bajosháza... :))) És ezért még pénzt is elkértek, pedig kártérítést kellene fizessenek...
Előzmény: Ákos 72 (1404)
Ákos 72 Creative Commons License 2007.05.14 0 0 1404

He-He!

 

Mindenk csak szögeljen bátran! Csak sikerül előállítani a lopásbiztos autót. Ezt a kutya nem bántaná, hisz olyan csúf lett szegény! Még megy le az ára nem keveset, és érdemes lesz megvenni, hogy a gyári állapot visszaáljon. :-)

 

Ákos

Előzmény: T_H (1403)
T_H Creative Commons License 2007.05.14 0 0 1403
ja, De két éve még ez az auto volt a világmegváltás 2M Ft-ért, most meg csak egy roncs?

Lehet, hogy rájöttek, mit is csináltak?
Előzmény: zso928 (1402)
zso928 Creative Commons License 2007.05.14 0 0 1402
Ennek a fényszoróit vettem meg ...már 2 éve!
Egy része az Én autómban él tovább...:)
Előzmény: L001 (1400)
T_H Creative Commons License 2007.05.13 0 0 1401
Hoppp ez meg mi a szar?
Működő példányra átrakni a tuningot????

Mi történhetet. Azt hiszem holnap megér egy telefont
Előzmény: L001 (1400)
L001 Creative Commons License 2007.05.13 0 0 1400
ati928 Creative Commons License 2007.05.11 0 0 1399

Hali!

 

Ákos, fent van Codec-ed! És L001 képei is.

ati928 Creative Commons License 2007.05.02 0 0 1398
Üdv!

TALI INFO!

Kaposújlaki találkozóról megtekinthetők a részletek itt:
FEPC.hu -> Friss hírek
Mics80 Creative Commons License 2007.04.26 0 0 1397

Hoppa...most nezem, elkestem vele!

Upsz...

Mics80 Creative Commons License 2007.04.26 0 0 1396
zshavasi Creative Commons License 2007.04.26 0 0 1395
Így már értem, miért olyan gáz az a másik írás... :-))))))))))
Előzmény: tittadili (1394)
tittadili Creative Commons License 2007.04.26 0 0 1394
Aszongya, hogy csak két népítélet van 28-asról. Az egyiket a tesztelt autó gazdája írta... A másikat meg én... :)))
Előzmény: zshavasi (1393)
zshavasi Creative Commons License 2007.04.26 0 0 1393

Porsche 928 cikk a Totalcar.hu -n!!! Beszarás!

 

http://totalcar.hu/tesztek/porsche928s4/

 

üdv: Zs.

S z e p i Creative Commons License 2007.04.22 0 0 1392
Hello Ákos!Én mikorra vagyok beütemezve?:)
Előzmény: Ákos 72 (1391)
Ákos 72 Creative Commons License 2007.04.22 0 0 1391

Szia Atti!

 

A 44 nagyon fincsi lett, de volna még cserélnivaló rajta! Beszéjünk. Ez a kocsi egyéblént nagyon egyben van!

 

Ákos

Előzmény: POR928 (1390)
POR928 Creative Commons License 2007.04.19 0 0 1390

Gyere, csak ne a héten. Elúsztam a melóval, jövő hét már jobb lesz.

A.

Előzmény: L001 (1387)
POR928 Creative Commons License 2007.04.19 0 0 1389

Nálam van, feldobom postán.

Attila

Előzmény: Ákos 72 (1388)
Ákos 72 Creative Commons License 2007.04.19 0 0 1388

Szia Atti!

 

A forgalmia nálam van?

 

Ákos

Előzmény: POR928 (1385)
L001 Creative Commons License 2007.04.19 0 0 1387
Ha csak megjáratni kéne én közelebb vagyok hozzád! :))))) szívesen elmegyek veled autókázni, de másra nem vagyok hajlandó :)
Előzmény: POR928 (1385)
Ákos 72 Creative Commons License 2007.04.19 0 0 1386

:-)

 

Ákos

Előzmény: POR928 (1385)
POR928 Creative Commons License 2007.04.18 0 0 1385

Ok, ráér. Utána átviszem a 28-at is, abban sem ültem másfél hónapja, legalább v.ki megjáratja.

A.

Előzmény: Ákos 72 (1383)
switch Creative Commons License 2007.04.18 0 0 1384
Akkor természetesen van. A regadó csak OT-s rendszámmal kerülhető el. 'Cserében' most már hozható bármi, csak pénztárca kérdése az egész.
Előzmény: Kawabiker (1381)
Ákos 72 Creative Commons License 2007.04.18 0 0 1383

Szia Atti!

 

Holnap megyek a feszítőkért, szíjakért, olajért, szűrőkért, gyertyáért stb... Szombaton meg betesszük. Aztán szeretnék vele egy kicsit menni 500 km ne legyen teljesen friss, aztán viheted. Ha gondolod elviheted rögtön is, de szerintem jobb lenne így.

 

Ákos

Előzmény: POR928 (1382)
POR928 Creative Commons License 2007.04.17 0 0 1382

Kössz Ákos, kíváncsi vagyok rá.

Nem jelentkeztem, tüdőgyulladással az ágyat nyomtam két hétig, de már talpon vagyok. Szólj ha mehetek érte.

A.

Előzmény: Ákos 72 (1371)
Kawabiker Creative Commons License 2007.04.16 0 0 1381
Ez,hogy is van?
A veterán vizsgásra nincs,és kell OT rendszám meg apjafaca,vagy a forgalmiban
30évnél idősebb kell,hogy legyen?
Tehát ha kintről beakarok hozni egy 77elötti kocsit ami 30+ de rendes rendszámot
rendes forgalmit akarok majd akkor sincs regadó?
Előzmény: switch (1377)
switch Creative Commons License 2007.04.16 0 0 1380
Olvasgass vissza itt
Amit én tudok: ez az autó, ebben az állapotban nem kaphat magyar rendszámot. Ahhoz újra forgalomba kellene helyezni németországban, mert csak vizsgás autót lehet honosítani. Vagy vársz vele addig, míg be nem tölti a 30. évét, de gondolom ezt nem akarod. Ha megvan a német forgalmi, vizsga, akkor már csak a tetemes regadót kell kicsengetned, amit én olyan 600k-800k HUF körülre saccolok, nem néztem pontosan utána.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!