100 -as féltengely csukló /audi-vw/ tipp bal belső ,nem kell szivsebész 6 db imbusz csavar 1seeger gyürü a tengelyvégen ,vékonyabb alkatu ügyes embernek 1 1,5 óra em elt hátsó kerékkel.
a szomorú, hogy azt hallom, már a németekkel is vigyázni kell. Az ottani "csóróság" miatt már azok is elkezdtek otthon autót "javítani".
az hogy néha meg sikerül "bevásárolni" benne van a pakliban. de ez mindennel így van. még a házassággal is :-))))))
Más:
megjött amerikából a kabrió tetőm: 88.000,- ezer kemény magyar forintomba került ÁFA-val, szállítva.... Gyári kék anyagból...nagyon szép...kiváncsi leszek milyen lesz ha fent lesz.
Erre a nemlátsz bele dologra a jó példa pl. az a zxr250 amit tavaly hoztak ide. Hát szakadna le a keze és a nemiszerve aki "szerelte"...
Képzeld el a főtengelyt szétköszörülték ami nem köszörülhető a nitridált vékony felület maitt és különböző csapágyakkal volt összerakva,de hogy passzoljon még két egyforma hajtokar se volt mert abbol is kiszedtek... Csoda,hogy a nyugvo sor csapágyfészke a blokkházba nemvolt elmunkálva gyári méretről.A főtengelyt meg görbe állapotba köszörülték meg az okosak. A durva olajszürő tudod ami mindenben a szivatyú elött van BENNE SE VOLT a blokkba!
...de hát nem az isten állatkertje nagy a kerités alacsony :)
Ha ilyen fokú kontárkodás van egy 944turbon és nemhallani mert még nem kopog elég költséges dolog lehet legyen az a motor vagy hajtása környékén.
Nico a lenyeget leírta, de akármilyen autót veszel a motorba nem látsz bele a hajtásba sem! Szóval ha szerencséd van (tudom ilyenkor arra gondolsz, hogy megnézed azt jól vagy megnézeted akkor hiba nem lehet) akkor lehet, hogy nem kell hozzányúlni, de lehet, hogy ez másképp lesz. A lényeg szerintem, hogy a mindennapi használatban lesznek apróbb gondok vele és lehet, hogy ezért heteket roszabb esetben akár hónapokat is állhat. Az 7000 kénti turbojavitás nemvalószinű hacsak nem pékkel újítatod fel, mert turbót elég jól csinálnak már erre szakosodott műhelyek, de ha fixen tolod akkor egy 20 év körüli technikában nem kizárható, hogy megfárad valami, de ez mindenre igaz.
89- ig gyártottak 944 s típust 190 pacival, ugye az azért annyi mert a 2,5 literes 160 valahány lóerősre felbiggyesztettek egy 16 szelepes hengerfejet.
S2-est, ha minden igaz 89-től gyártottak, szintén 16 szeleppel de 3 literrel. S2 nem csak kabrió, hanem van sok coupé is, az meg szintén van sima tetejű meg targa ( kivehető tetejű ) kivitelben is.
Kabrio meg létezik turbó kivitelben is, 250 pacival, 2,5 literrel.
jaja
és turbós volt 220 és 250 pacival, az utóbbi a 944 Turbo S
viszont 220 pacis turbós kabrio nincs.
bár az én tudásom kissé hiányos a témában, de azért valahogy így van, ha nem akkor tévedtem...
:-)))
Miki
Bármennyire jó autók ezek, azért azt vedd figyelembe hogy legalább 15 évesnél öregebbek, az alkatrész ár nem olcsó, a bontott meg hektikus. Egy motorgenerál lehet 250- 500 ezer. futómű és fékgenerál meg szintén... kevés szerelő ért hozzá, jobb ha magad szerelsz, aki meg ért hozzá az nem olcsó. ja és semmi sincs azonnal, az alkatrészekre várni kell, nekem még az S2 légszűrőbetétet is német o.-ból kellett 7500-ért behoznom ( 1 hét), de mint kiderült ez olcsó volt mert nemrég még 12-ért adták.
a bódéról meg ne is beszéljünk, mert ha netán lezúzod jobb ha ....
Nekem sajnos nincs rendesen fedett helyem,de ha úgyalakul,hogy a váltód hullt szét és nem a kuplung környéke akkor ha hozol másik válltót megtudjuk oldani arra a kis időre betudok kéreckedni fedett aknás mühelybe!
Kuplungozást viszont ebbe a hidegbe nem vállalom,mert abba a mühelybe sincs és nekem sincs olyan emelőm amivel szakszerűen kilehet emelni a blokkot.Kölcsönkérni meg most nincs időm,mert jönnek a féléves vizsgák a suliban!
Olyan szerelőket meg kerülj el messziről akik a gömbfejcserén kivül máshoz nem értenek és azt is kalapáccsal verik ki mert a gömbfejprés nekik "nem kell".
Mindenképpen S szériát szeretnék. Ugy tudom, hogy az S2 csak cabrio volt. vagy nem? Az árat illetően a 2,5- 3 M Ft ra gondoltam, azt tudnám kigazdálkodni. Ha jó állapotban lévő kocsit találok ( esetleg külföldről ) akkor sem lesznek 5000 Km enként cserélendő alkatrészek ugye? Az olajcsere még belefér de nem szeretém ha kiderülne, hogy 7000 Km enként turbofelujítás meg váltócsere:S.
Részvétem Bozs. Együttérzek.alattm is rohadt már le kocsi...igaz Olasz volt...el is adtam!
Ákos, köszi! Jobbulást! Ha addig másnál nem, majd egy diagnosztikát legalább meg tudunk majd ejteni? Persze csak valami rövidet, ha nem derült ki mi a fene van, nem derült ki. Csak ha alkatrészt kell szerezni, azt elkezdhessem. Addig mepróbálom magam okosítani, hátha sikerül valamit kideríteni.
Azért azt hozzátehetted volna hogy most éppen! (és ilyen nem volt eddig még és szerintem nem is lesz!!!!!!!) Mert a fekete 944s állt vagy két évet, nem volt hozzá hengerfej! Az s2 meg mióta is áll 3 hónap? Ahhoz pedig ("minden van" csak ne kelljen, mert akkor mingyárt nincs) épp egy blokkot lehetett nagy nehézségek árán keríteni, komplett motor meg senkinél! Kintről meg minden járulékos költségével igen drága és ha beraktad akkor majd kiderül, hogy jó-e!
Szevasztok! Menedéket keresek az autómnak tavasszal kb 2-3-4 hónapra! Tetőteret építek be és kelleni fog a garázsba a hely, szabad ég alatt meg nem akarom tárolni az autót…Bp. és környéke érdekel, akár fizetek is érte, még messze van de már szeretnék nyugodtan aludni…
attilka
Elfogult vagyok a márkát illetően és ezért nem javaslom mindennapi autónak!!!!! A kocsi lassan a műkincs kategóriába tartozik, mert egy igen kis számú sorozatról beszélünk. Az aklatrész ellátás nem igazán jó, az említett kis széria miatt, gondolok itt pl egy hengerfejre ami elég nehezen beszerezhető, de blokkot sem sokkal könyebb a válktóáttételei is mások a motorvezérlője egyedi csak ebben a szériában van légszűrője drága csak gyári van senki nem gyárt után! A többi alkatrésze 944/2 944 S2 azokkönyebben, de nem könnyen beszerezhetők. Elsőszámú kocsinak szerintem egy Porsche amúgy sem való nem azért, mert nem bírná ki, hanem szerintem nem arra való. Ez a véleményem, persze vannak akik másképp gondolják. Nézz fel a klub honlapjára www.frontenginedporscheclub.hu és gyere el a következő találkozóra :-)
Nem vagyok most túl boldog! A kocsi lehalt! Ha valaki tud segíteni hétvégén megköszönném! Valószínű ugyanaz a probléma, mint mikor elsőre megtekintettem a kocsit és az előző tulajjal mentünk egy kört. Mennék át a kereszteződésen, 1esbe teszem, kuplung ki és egy kis reccs, roppanás és kész. Meghajtás elszállt. Pont egy villamos átjáró előtt 1 méterrel. Hát nem örültem. Még szerencse, hogy az első autós, egy srác, megkérdezte, hogy segíthet-e, és letoltuk az út szélre. Az előző tulajnak volt pótalkatrésze, meg is csinálta 1-2 óra alatt. Ha jól emlékszek akkor a differenciálműben ment szét valami. Szépen sok kis részre zúzódott. Most is hasonló volt az élmény. Hiába kapcsolom bármelyik sebességet, nincs hajtás. Mintha azt említette volna, hogy VW gyártmányú alkatrész volt benne, és lehet nem birta a terhelés. Még az is lehet, hogy összefüggésben van az egész azzal, hogy az első napokban rátolattam egy karóra ami valamit elkapott alul. Egyenlőre nem adom el a másik kocsit most. Azzal el is tudom vontatni, ha valaki segítene vezetni közben. Budán a Villányi úton van most az útszélen. Valaki? Ötlet?