Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Nico67 Creative Commons License 2007.11.10 0 0 1544
ha a féltengelycsukló, akkor az tényleg nem nagy történet....
Előzmény: fater2222 (1543)
fater2222 Creative Commons License 2007.11.10 0 0 1543
100 -as féltengely csukló /audi-vw/ tipp bal belső ,nem kell szivsebész 6 db imbusz csavar 1seeger gyürü a tengelyvégen ,vékonyabb alkatu ügyes embernek 1 1,5 óra em elt hátsó kerékkel.























előzmény:Bozs
Előzmény: bozs (1519)
Kawabiker Creative Commons License 2007.11.10 0 0 1542
Most kabrio vagy tetőőőő :))))))))

Najó csak cukkolak,de biztos szép lesz :)
Előzmény: Nico67 (1541)
Nico67 Creative Commons License 2007.11.10 0 0 1541

a szomorú, hogy azt hallom, már a németekkel is vigyázni kell. Az ottani "csóróság" miatt már azok is elkezdtek otthon autót "javítani".

 

az hogy néha meg sikerül "bevásárolni" benne van a pakliban. de ez mindennel így van. még a házassággal is :-))))))

 

 

Más:

megjött amerikából a kabrió tetőm: 88.000,- ezer kemény magyar forintomba került ÁFA-val, szállítva.... Gyári kék anyagból...nagyon szép...kiváncsi leszek milyen lesz ha fent lesz. 

 

 

Előzmény: Kawabiker (1540)
Kawabiker Creative Commons License 2007.11.10 0 0 1540
Erre a nemlátsz bele dologra a jó példa pl. az a zxr250 amit tavaly hoztak ide.
Hát szakadna le a keze és a nemiszerve aki "szerelte"...

Képzeld el a főtengelyt szétköszörülték ami nem köszörülhető a nitridált vékony
felület maitt és különböző csapágyakkal volt összerakva,de hogy passzoljon még
két egyforma hajtokar se volt mert abbol is kiszedtek...
Csoda,hogy a nyugvo sor csapágyfészke a blokkházba nemvolt elmunkálva gyári
méretről.A főtengelyt meg görbe állapotba köszörülték meg az okosak.
A durva olajszürő tudod ami mindenben a szivatyú elött van BENNE SE VOLT a blokkba!

...de hát nem az isten állatkertje nagy a kerités alacsony :)

Ha ilyen fokú kontárkodás van egy 944turbon és nemhallani mert még nem kopog
elég költséges dolog lehet legyen az a motor vagy hajtása környékén.
Előzmény: Ákos 72 (1538)
S z e p i Creative Commons License 2007.11.10 0 0 1539
Szia!Ha ilyen ütemben javulsz akkor vigyázz mert még pár nap és 20 évesként egy 18 éves csajjal eggyütt ébredsz egy auto hátso ülésén!:))))
Előzmény: Ákos 72 (1537)
Ákos 72 Creative Commons License 2007.11.10 0 0 1538

Szia Vargaby!

 

Nico a lenyeget leírta, de akármilyen autót veszel a motorba nem látsz bele a hajtásba sem! Szóval ha szerencséd van (tudom ilyenkor arra gondolsz, hogy megnézed azt jól vagy megnézeted akkor hiba nem lehet) akkor lehet, hogy nem kell hozzányúlni, de lehet, hogy ez másképp lesz. A lényeg szerintem, hogy a mindennapi használatban lesznek apróbb gondok vele és lehet, hogy ezért heteket roszabb esetben akár hónapokat is állhat. Az 7000 kénti turbojavitás nemvalószinű hacsak nem pékkel újítatod fel, mert turbót elég jól csinálnak már erre szakosodott műhelyek, de ha fixen tolod akkor egy 20 év körüli technikában nem kizárható, hogy megfárad valami, de ez mindenre igaz.

 

Ákos

Előzmény: Vargaby (1534)
Ákos 72 Creative Commons License 2007.11.10 0 0 1537

Szia Nico!

 

Köszönöm! Már jobbulok is, ma reggel már csa 70 évesnek érzem a tenap elötti 90- hez képest komoly haladás :-)

 

Ákos

Előzmény: Nico67 (1529)
Nico67 Creative Commons License 2007.11.10 0 0 1536

89- ig gyártottak 944 s típust 190 pacival, ugye az azért annyi mert a 2,5 literes 160 valahány lóerősre felbiggyesztettek egy 16 szelepes hengerfejet.

S2-est, ha minden igaz 89-től gyártottak, szintén 16 szeleppel de 3 literrel. S2 nem csak kabrió, hanem van sok coupé is, az meg szintén van sima tetejű meg targa ( kivehető tetejű ) kivitelben is.

Kabrio meg létezik turbó kivitelben is, 250 pacival, 2,5 literrel.

 

 

jaja

és turbós volt 220 és 250 pacival, az utóbbi a 944 Turbo S

 

viszont 220 pacis turbós kabrio nincs.

 

bár az én tudásom kissé hiányos a témában, de azért valahogy így van, ha nem akkor tévedtem...

:-)))

Miki

 

Bármennyire jó autók ezek, azért azt vedd figyelembe hogy legalább 15 évesnél öregebbek, az alkatrész ár nem olcsó, a bontott meg hektikus. Egy motorgenerál lehet 250- 500 ezer.  futómű és fékgenerál meg szintén... kevés szerelő ért hozzá, jobb ha magad szerelsz, aki meg ért hozzá az nem olcsó. ja és semmi sincs azonnal, az alkatrészekre várni kell, nekem még az S2 légszűrőbetétet is német o.-ból kellett 7500-ért behoznom ( 1 hét), de mint kiderült ez olcsó volt mert nemrég még 12-ért adták.

 

a bódéról meg ne is beszéljünk, mert ha netán lezúzod jobb ha .... 

 

Előzmény: Vargaby (1534)
Kawabiker Creative Commons License 2007.11.09 0 0 1535
Beszélj Ákossal ő látott sok Porschét!

Nekem sajnos nincs rendesen fedett helyem,de ha úgyalakul,hogy a váltód hullt
szét és nem a kuplung környéke akkor ha hozol másik válltót megtudjuk oldani arra
a kis időre betudok kéreckedni fedett aknás mühelybe!

Kuplungozást viszont ebbe a hidegbe nem vállalom,mert abba a mühelybe sincs és
nekem sincs olyan emelőm amivel szakszerűen kilehet emelni a blokkot.Kölcsönkérni
meg most nincs időm,mert jönnek a féléves vizsgák a suliban!


Olyan szerelőket meg kerülj el messziről akik a gömbfejcserén kivül máshoz nem
értenek és azt is kalapáccsal verik ki mert a gömbfejprés nekik "nem kell".

Előzmény: bozs (1519)
Vargaby Creative Commons License 2007.11.09 0 0 1534
Mindenképpen S szériát szeretnék. Ugy tudom, hogy az S2 csak cabrio volt. vagy nem? Az árat illetően a 2,5- 3 M Ft ra gondoltam, azt tudnám kigazdálkodni. Ha jó állapotban lévő kocsit találok ( esetleg külföldről ) akkor sem lesznek 5000 Km enként cserélendő alkatrészek ugye? Az olajcsere még belefér de nem szeretém ha kiderülne, hogy 7000 Km enként turbofelujítás meg váltócsere:S.

Részvétem Bozs. Együttérzek.alattm is rohadt már le kocsi...igaz Olasz volt...el is adtam!
kovacs1000 Creative Commons License 2007.11.09 0 0 1533
:)))))))
Előzmény: Nico67 (1532)
Nico67 Creative Commons License 2007.11.09 0 0 1532

hát ha a közepébe moszkva van írva akkor nem eredeti :-)))))

bocs

 

:-))))

 

Előzmény: kovacs1000 (1531)
kovacs1000 Creative Commons License 2007.11.09 0 0 1531

Helló!

 

A szakértőket kérdezném, h ez a jelvény eredeti-e? Német gyártmány, van cikkszáma, de nem porsés zacsiban volt. Csak kiváncsiságból érdekel. Kössz.

 

Kovacs1000

L001 Creative Commons License 2007.11.09 0 0 1530
helló!

ha ezen a számon felhívod Makit akkor azt mondta segít 0620-9472545

Üdv L!
Előzmény: bozs (1515)
Nico67 Creative Commons License 2007.11.09 0 0 1529

Ákos jobbulást!

neked kijutott idén rendesen .....

 

Miki

Ákos 72 Creative Commons License 2007.11.09 0 0 1528

Szia Bozs!

 

Nekem van elképzelésem (láttam már ilyet) Hivjál fel és beszéljünk egy pár szót, hogy az-e amire gondolok.

 

Ákos

Előzmény: bozs (1526)
Ákos 72 Creative Commons License 2007.11.09 0 0 1527

Bocs laci!

 

Nem néztem, hogy egy régebbi hozzászólásra reagáltál, azt gondoltam 944 s ről van szó.

 

Ákos

Előzmény: Ákos 72 (1524)
bozs Creative Commons License 2007.11.09 0 0 1526
Ákos, köszi! Jobbulást!
Ha addig másnál nem, majd egy diagnosztikát legalább meg tudunk majd ejteni? Persze csak valami rövidet, ha nem derült ki mi a fene van, nem derült ki. Csak ha alkatrészt kell szerezni, azt elkezdhessem.
Addig mepróbálom magam okosítani, hátha sikerül valamit kideríteni.
Előzmény: Ákos 72 (1525)
Ákos 72 Creative Commons License 2007.11.09 0 0 1525

Szia Bozs!

 

Én csak ha van türelmed, mert most beteg vagyok, ha felépültem be kell fejezzek egy S2-t meg egy Turbot és azon nem két nap munka van.

 

Ákos

Előzmény: bozs (1519)
Ákos 72 Creative Commons License 2007.11.09 0 0 1524

Szia Laci!

 

Azért azt hozzátehetted volna hogy most éppen! (és ilyen nem volt eddig még és szerintem nem is lesz!!!!!!!) Mert a fekete 944s állt vagy két évet, nem volt hozzá hengerfej! Az s2 meg mióta is áll 3 hónap? Ahhoz pedig ("minden van" csak ne kelljen, mert akkor mingyárt nincs) épp egy blokkot lehetett nagy nehézségek árán keríteni, komplett motor meg senkinél! Kintről meg minden járulékos költségével igen drága és ha beraktad akkor majd kiderül, hogy jó-e!

 

Ákos

Előzmény: L001 (1517)
GeZso Creative Commons License 2007.11.09 0 0 1523
Igen!!!!
Előzmény: Sárkány Huang (1521)
Nico67 Creative Commons License 2007.11.09 0 0 1522

küldtem mailt....

 

Előzmény: Sárkány Huang (1521)
Sárkány Huang Creative Commons License 2007.11.09 0 0 1521

Sziasztok!

 

Érdekel valakit gyönyörű, komplett (műszerfal+ketyerék, ajtókárpit, ülések, szőnyegek, stb..) fekete belső? Akár darabokban is érdekes lehet a dolog.

 

Na hello.

 

D.B.

attilka999 Creative Commons License 2007.11.09 0 0 1520
Szevasztok! Menedéket keresek az autómnak tavasszal kb 2-3-4 hónapra! Tetőteret építek be és kelleni fog a garázsba a hely, szabad ég alatt meg nem akarom tárolni az autót…Bp. és környéke érdekel, akár fizetek is érte, még messze van de már szeretnék nyugodtan aludni…

attilka

bozs Creative Commons License 2007.11.09 0 0 1519
Ki vállal 944 javítást itt Pesten vagy környékén? Ákos? Más?
L001 Creative Commons License 2007.11.09 0 0 1518
Segíteni sajnos nem tudok menni! Nehari!
Előzmény: L001 (1517)
L001 Creative Commons License 2007.11.09 0 0 1517
Helló!

Ha kell komplett váltó szólj! van eladó! És minden más is..............

Üdv L!
Előzmény: bozs (1515)
Ákos 72 Creative Commons License 2007.11.09 0 0 1516

Szia Vargaby!

 

Elfogult vagyok a márkát illetően és ezért nem javaslom mindennapi autónak!!!!! A kocsi lassan a műkincs kategóriába tartozik, mert egy igen kis számú sorozatról beszélünk. Az aklatrész ellátás nem igazán jó, az említett kis széria miatt, gondolok itt pl egy hengerfejre ami elég nehezen beszerezhető, de blokkot sem sokkal könyebb a válktóáttételei is mások a motorvezérlője egyedi csak ebben a szériában van légszűrője drága csak gyári van senki nem gyárt után! A többi alkatrésze 944/2 944 S2 azok könyebben, de nem könnyen beszerezhetők. Elsőszámú kocsinak szerintem egy Porsche amúgy sem való nem azért, mert nem bírná ki, hanem szerintem nem arra való.  Ez a véleményem, persze vannak akik másképp gondolják. Nézz fel a klub honlapjára www.frontenginedporscheclub.hu és gyere el a következő találkozóra :-)

 

Ákos

Előzmény: Vargaby (1510)
bozs Creative Commons License 2007.11.09 0 0 1515
Nem vagyok most túl boldog!
A kocsi lehalt! Ha valaki tud segíteni hétvégén megköszönném! Valószínű ugyanaz a probléma, mint mikor elsőre megtekintettem a kocsit és az előző tulajjal mentünk egy kört. Mennék át a kereszteződésen, 1esbe teszem, kuplung ki és egy kis reccs, roppanás és kész. Meghajtás elszállt. Pont egy villamos átjáró előtt 1 méterrel. Hát nem örültem. Még szerencse, hogy az első autós, egy srác, megkérdezte, hogy segíthet-e, és letoltuk az út szélre.
Az előző tulajnak volt pótalkatrésze, meg is csinálta 1-2 óra alatt. Ha jól emlékszek akkor a differenciálműben ment szét valami. Szépen sok kis részre zúzódott.
Most is hasonló volt az élmény. Hiába kapcsolom bármelyik sebességet, nincs hajtás. Mintha azt említette volna, hogy VW gyártmányú alkatrész volt benne, és lehet nem birta a terhelés.
Még az is lehet, hogy összefüggésben van az egész azzal, hogy az első napokban rátolattam egy karóra ami valamit elkapott alul.
Egyenlőre nem adom el a másik kocsit most. Azzal el is tudom vontatni, ha valaki segítene vezetni közben. Budán a Villányi úton van most az útszélen.
Valaki? Ötlet?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!