Ha Citroën-ekről esik szó, akkor a GS/A modelleket többnyire -méltatlanul - elfelejtik, vagy épp csak megemlítik. Pedig létük igazi sikertörténete volt a gyár történetének. Pedig a GS a Citroën második legnagyobb példányszámban elkelt típusa, elnyerte az év autója címet is (1971). Várom ebbe a topicba a típus rajongóit. További adatokra a:
http://www.citroen-gs.hu
oldalon találhattok.
Üdvözlettel: GSdriver
Lassacskán én is haladok.. várhatóan a héten lesznek készen az A-B-C oszlopok burkolatai a kárpitosnál.. viszont a webáruházból rendelt gyári Valeo ködlámpa sajna nem ért ide egyben.. Nincs valakinek egy pár véletlenül elfekvőben? Nagyon kellene a gyári ködlámpa-fészekbe :)
Ez sokkal úribb, mint ami a régi GSA-mon volt, ahol kb. egy köbméter speciális tömítőanyaggal volt letömítve mindkét oldal. A speciális azt jelenti, hogy kis túlzással fölöslegesek voltak a hengerfejcsavarok.:)
Le mertem fotózni, de nem volt mit szerencsére :) Az megúszta az éveket.
Rákérdeztem east-wetnél kiváncsiságból a köténylemezre. Kiváncsi vagyok, mit mondanak rá. Ha ez is horribilis lesz, akkor megkérdezem az általad javasolt karosszria műhelyt. köszönöm!