Tud valaki abban segíteni, hogy miért van az, hogy "eszi" az autó (2004 1.7i), a gyújtáskapcsolókat? Működik egy darabig hibátlanul, aztán egyszercsak elkezdi produkálni, hogy nem indul. Kb. 20-ból egy megállás után. Mutatott egy trükköt egy autóvill. szerelő, de elfelejtettem, hogy mit kell összezárnom, hogy beinduljon. Jól gondolom ahogy a képen berajzoltam, azt kell rövidre zárnom? Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv.Segítséget szeretnék kérni.A niva motortartó gumibak paraméterei kellenének ha tudja valaki.Magasság,átmérő és hogy hányas csavar van benne.Merci motor alá szeretném betenni.
Szerintem inkább pucoltasd ki az injektort,szelepállítás,kopressziómérés,katalizátor stb...
Bár nekem nem régóta van Nivám (de már 15 éve csak Ladáim vannak-voltak) de amikor én tanácsot kértem milyent vegyek aztmondták többen is a karbisat felejtsem el(többek között egy Lada szervizes is ezt tanácsolta) Elvileg és gyakorlatilag is kevesebbet eszik az injektoros. Kockaladám 1500ccm-es (5 Sebességes) volt evett 8-9,5L Lada Kalinám 1600ccm eszik 6,2-6,6L-t
Haver rendszámtalan 1.6-os gépe DHLA-val bármikor bárhol otthagy és valamivel kevesebbet(!) is eszik (porban én 10-11el eljárok, ő addig 8-9et tankol, sárban ez úgy alakul, hogy én 15-18literrel járok, míg ő 12-16közt) , ezért bátorkodtam a hülyének tűnő kérdésre. A gyorsulás, pedig nem idevaló téma, mert fényévnyi a különbség az ő javára. Végsebességet értelmetlen összehasonlítani, mivel az övé régivágású 4 gangos.
1.7i központishoz mit kell beszerezni, ha karburátorosítani szeretném?! Egyáltalán lehet-e, a igen melyik a jobb (dellorto, weber, gyári), ezekből mekkora kellhet? Esetleg valami karburátoros mestert tudtok ajánlani erre a feladatra?
Szia.A hátsó ülés mögött,a padlón kell lennie két furatnak.Tizszer egyes menettel.Középen egy csípőóv,a két szélén hárompontosnak kell lennie.Bontóban találsz,elvileg bármilyen autó hátsó övei jók bele,csak a hossza megfelelő legyen.
Lenne egy kérdésem a bizonsági övvel kapcsolatban. Nemrég vettem a Nivát (2hete) 1996-os kiadású nem sikerült rájönnöm hol lehet a bizti.öv "bekapcsolója" hátul (nincs benne és az lenne a kérdés hova kell beszerelni)
Az a fajta ülés van benne,hogy először a háttámlát kell előrehajtani és utána az ülőlapot.
A Nívámba szeretném kicserélni az első üléseket. Nem gyári van benne. Gondolkodtam hogy veszek bele 2 újat de elég húzós az ára. (100.000FT a kettő.) Nem tudnátok valami alternatívát ami jó lenne a gépbe, esetleg valakinek két normális állapotú űlése???
Köszi a választ , már össze állt a kép ez csak olyan hab lett volna a tortán . Tehát ez a rész marad gyári állapotban. Amúgy nem is terepen csak földutakon használnám . Fele föld fele aszfalt .
A fehér 1,7-es Nivámon megjelent néhány rozsdafolt. Szeretném ezeket időben kezelni, kellen színazonos festék. Van a Nivának is hivatalos színkodja? Hol találom meg?
Hali.Akkor én írok pár szót,ha más nem ír.A Nivát általában a gyár a leghosszabb áttétellel gyártja.Ha sebességet akarsz növelni,felejtsd el.Száztíz bőven elég a motornak és a futóműnek,százharminc istenkísértés.De ha fogyasztást akarsz csökkenteni,akkor sem hosszabb áttétel kel,hanem erősebb motor.Szerintem az ötsebességes váltó,motoroptimalizálás,esetleg tuning,jó futómű beállítás és energiatakarékos gumi vezet a fogyasztáscsökkentés felé.Meg persze a megfelelő vezetéstechnika.De nem kéne azt sem elfelejteni,hogy a Niva terepjáró,sok, aszfalton felesleges áttétellel, és minimum a gyári terepgumival.Mert ha nem ilyen, akkor már személykocsid is lehet.
Sziasztok . Csak egy kérdés hogy a niva első és hátsó difibe beszerelhető e a 2107 es é vagy ki milyet ajánl ? Egy a lényeg hogy hosszu legyen . Marad a gyári gumi méret . Vagy elég e 2107 es 5ös váltója?