Segitseget szeretnek kerni. Regota szeretnek egy lacettit vasarolni ,talan most jott el az ideje,hogy sikeruljon.
Nezegettem tobb automarkat is ,de valaminek ar-ertek aranyban ez a legmegfelelobb, valasztasnak tunik.Nem tudom megmagyarazni,de nekem nagyon tetszik.Mivel nem ilyen kocsim van,es most fogok menni egyyet megnezni,ha tudnatok,egy par tanacsot adni, mi a legfobb dolog amit megnezzek rajta ,hogy ne furodjek be vele .A kocsi 2005 1.8
eléggé parttalan pláne,hogy nem gondolod végig amit írsz! hova tennéd a tansapkát ahol nincs útba és a tankhoz közel legyen ?? személyautónál csak a sárvédőbe tudják és onnantól a doblemezen kivűl jön le a beötőcső.. a keresztlengőkar még mindig nem fog elrohadni hamarabb mint a kocsi,több vezetékkel több furattal bonyolultabb gyártás technológiával megoldható lenne a doblemezben is kihozni de már nem gazdaságos épp ezért nincs hátsó dobbetét sem ami az üzemanyagcsöves nyűgödön segíthetne! nem vagyok mérnök de én szétszedtem és összeraktam jópár autót és a lacetti még egyszerűen szerelhető szögegyszerű autó sok másikkal ellentétben.Amúgy a tervezett élettartamon többszörösen túlmegy a 2 vesszőparipád(6-8év,a mostani új szemétdombok 5év/150.000KM!!) A lényeg egy egyszerűen gyártható olcsó autó volt a cél amit meg is tettek ,a Captivám egy szerelési rémálom a Lacetti után.
Örülök, hogy nem vetted személyesnek, akkor már csak azt nem értem, hogy miért nem tudtál kisebb hévvel kijavítani és miért kellett így sértegetned, hogy "gondolkodni kéne" meg most is így lehurrognod, hogy "baromságot írtam". Szerintem semmi nem indokolja, hogy ilyen stílusban társalogj velem, de így, hogy egyszer már szóltam emiatt és te másodszor is ugyanígy beszélsz velem, most már rádhagyom. Másrészt nem magyarázgatom a hülyeségemet, hanem megindokoltam, hogy szerintem miért rossz az említett két dolog. Ez nagy különbség. Persze oké, lehet, hogy igazad van, és nem lehetne jobban megcsinálni, de ha máshogy nem, lehetne úgyis felhozni a tankcsövet, hogy nem megy a kerékdobba. A második ötletemnél meg nem lenne több az alkatrész, csak ahelyett, hogy az a hüvely összefogná az ABS jeladó vezetéket a keresztlengö´´karral, lehetne a hüvelybe csak a vezetéket húzni és a hüvelyt már csak hozzáfogatni a keresztlengö´´karhoz. Így nem rohadna össze a kettö´´ egész hosszában. De parttalan a vita, a kocsi nem így van megcsinálva, sem te, sem én nem vagyunk a Chevrolet mérnökei. Én a magam részérö´´l szeretném ezt lezárni, egy ártatlannak szánt megjegyzésnek kár ekkora füstöt verni.
Kedves cali young!
Visszaolvastam sebike05 hozzászólásait, és nem tagadom, valóban sokat segít a lacettis közösségnek, ez elismerésreméltó. De a stílusával van kifogásolnivaló és én ezt tettem szóvá, amikor ezt felém is megvillantotta. Egyébként nem nevezném vitatkozásnak, amit teszek és nem is ilyen destruktív szándékkel vagyok jelen.
Hibajelenség - nem aluszik el a belső világítás ha becsukom az ajtókat, csak haloványabban dereng a csomagtér fölötti, de a kabinvilágítás villogás után égve marad. Ledek vannak benne egy jó ideje. Még nem próbáltam a hagyományos izzókkal, de eddig - 1-1,5 éve - jól működött.
Ennek a vezérlését mi csinálja? Vagy direktbe van kötve a kapcsolókhoz?
Csak suttogva, senki meg ne hallja, mert úgy járunk vele mint a svájci frankkal. Tegnap tele tankoltam a 95-össel, fel kellett menni pestre és jól megfuttattam az autót. Most már én is valamijen prémium benzint fogok tankolni. Az árából majd meglátom. Üdvözlettel Zoltán w.
Chevrolet: Az összes, a 2006-os modellévből gyártott, az Euro 4 kibocsátással kompatibilis motorral felszerelt Chevrolet járművet E10 benzintel lehet üzemeltetni:
• Aveo / Kalos –2005-től kezdődően
• Captiva – minden • Cruze / Orlando – minden
• Epica – minden • Matiz –2006kezdve
• Nubira / Lacetti –2006-tól kezdve
• Tacuma / Rezzo –2006-tól kezdve
• Spark –all
Ez az információ az eredeti állapotú járművekre vonatkozik.Az E10 benzin kompatibilitását, különösen az idősebb Chevrolet autókban, nem eredeti Chevrolet alkatrészek használatával, vagy átalakításokkal befolyásolhatja. Ha tüzelőanyag-adalékanyagokat használnak, kérjük, vegye figyelembe az adalékanyag-gyártó utasításait.
nem vettem személyes sértésnek csak egyszerűen baromság amit írtál,és még most ís próbálod megmagyarázni ,hogy amit kitaláltál miért lenne jobb ,nem tud annyira zárt lenni,hogy ne tudjon bekerülni oda sár a másik ötleted miért jobb 2 különböző alkatrészt gyártani 1 helyett? 0 gyakorlatiasság van az elgondolásaid mögött honnan jönnek egyek az agyszülemények? tökéletesen működik mindegyik amit megkifogásolsz az autó tervezett élettartamát mindegyik alkatrész túlteljesítette legalább 2x amúgy hamarabb megy tönkre benn a szilent mint elrohadna a keresztlengőkar és úgyis komplett csere lesz a vége mert a csavar belerohad és szét kell vágni
A hozzászólásod hangvételéből úgy veszem ki, személyes sértésnek vetted az autó irányába intézett kritikámat. Mielőtt ennyire nekem jönnél, hogyan kéne gondolkodnom, légy szíves, gondolkodj már el te is és vedd észre, hogy erre semmi sgükség nincs. Először is, most tényleg akkora hiba, hogy rosszat mondtam az autóról, főleg úgy, hogy nekem is ilyen van és még írtam is, hogy összesen ennyit kifogásoltam rajta. Szerintem ettől azért nem dől össze a világ.
Másrészt: képzeld el, értem ezeknek az alkatrészeknek a funkcióját. De igenis meg lehetett volna jobban oldani. A tankcsövet védő műanyag elem például a kerékdob irányába lehetne zárt és akkor egyszerre védené a csövet és még csak be se tudná alá verni a sarat a kerék. A szellőzést meg lehetne oldani hátrafele is, mert hogy gondolom amiatt hagyták nyitva a dobon belül. Az ABS jeladó vezetéket meg önmagában bele lehetne húzni valami csőbe és úgy már csak pár helyen hozzáfogni a keresztlengőkarhoz (köszönöm, hogy megnevezted, most már tudom a nevét).
Béke veled!
Kedves caliyoung!
Igen, köszönöm a megállapítást, ezt a legjobban te magad demonstráltad azzal, hogy csak bólogattál erre az indokolatlan támadásra.
mindegyiknek megvan az oka va nem védené akkor kiszakadhatna simán mert a kerék csunya dolgokat tud felverni! a keresztlengőkaron pedig az ABS vezetéke miatt van rajt a védő amire az a vastag vas szétrohad a kaszni már elporladt de a vezetéknek nem mindegy védi e valami! Végig kellene gondolni mi miért van nem savazni!
Ja, az nem meglepö´´. Elég buta a konstrukció. Körbeveszi ugye ez a mü´´anyag lemez a kerékdobon belül, gondolom pont azért, hogy védje a felverö´´dö´´ szeméttö´´l, de végeredményben csak gyönyörü´´en hozzáfogja a kerék által felvert összes sarat a csö´´höz. Ahogy a hátsó futómü´´ben a stab. rúdra(remélem, így hívják) is rá van húzva valami mü´´anyag hosszanti irányban megmetszett csö´´, annak is csak az az eredménye, hogy az összes nedvesség be megy alá és szétrohasztja a rudat.
Na, de nem savazom tovább. Amúgy nem találtam rajta más hibát :)
Oké, hát akkor ez is ki lesz majd kutatva. Egy hét múlvára van idö´´pont a szerelö´´höz. Köszönöm a válaszod. Ha valaki esetleg tud konkrétabbat is, ne tartsa magában. Sokat segít, ha nem csak érzésre keresgéljük a hibát.
Esetleg kipufogóra tippelnék, talán valami hővédő lemezed hiányzik, valamelyik részéről a kipufogónak. Nálam már a tank alatti lemez leesett a rozsda miatt. Vagy beépített padlófűtésed van csak nem tudsz róla. 😀