Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2019.12.27 0 0 13263

az 1.8 többet fogyaszt és alig megy jobban, mint az 1.6

Előzmény: mester.kari (13262)
mester.kari Creative Commons License 2019.12.27 0 0 13262

Helló

 

Segitseget szeretnek kerni. Regota szeretnek egy lacettit vasarolni ,talan most jott el az ideje,hogy sikeruljon.

Nezegettem tobb automarkat is ,de valaminek ar-ertek aranyban ez a legmegfelelobb, valasztasnak tunik.Nem tudom megmagyarazni,de nekem nagyon tetszik.Mivel nem ilyen kocsim van,es most fogok menni egyyet megnezni,ha tudnatok,egy par tanacsot adni, mi a legfobb dolog amit megnezzek rajta ,hogy ne furodjek be vele .A kocsi 2005 1.8 

Elore is koszonom.!!

Velnais Creative Commons License 2019.12.21 0 0 13261

Sziasztok!

 

Eladóvá vált a chevym. 

2005 benzin 1.6 sedan .

Szinte új téligumi , összes fékbetét új. futómű felújítva, nem kopog semmi.

2021 januárig műszaki.

 

És akkor jöjjön a fekete leves. a küszöbök alulról el kezdtek rohadni.

Kaptam egy kavicsot az autópályán , bal legszélén megrepedt a szélvédő.

Sokat állt az autó , a féktárcsák berozsdásodtak. a szerelő csak felcsiszolta. igy meg ráz.

vezérműtengely jeladót hibásnak irta. kicseréltem. 1 hónap múlva megint.

megint kicseréltem. 4 hónap múlva megint jelez viszont nincs semmi hatása.

kicseréltem a főtengely jeladót is biztos ami biztos. de jelzi mindig.

 

Totál kihasználatlan most, sajnálom ,hogy igy meg tönkremegy csak.

olcsón megválnék tőle. 300.000 lenne az ára.

 

ha érdekel valakit esetleg akkor hívjon vagy mail.

06-30-230-1355

 

Törölt nick Creative Commons License 2019.12.21 0 0 13260

Köszönöm a gyors választ

 

Szép karácsonyt🎁

Törölt nick Creative Commons License 2019.12.20 0 0 13259

köszi Sebi!

Előzmény: sebike05 (13258)
sebike05 Creative Commons License 2019.12.20 0 1 13258

ez egy rohadt nagy gumicsont amin rugóznak az emberek pedig totál felesleges több éve tankolsz már 7% feletti etanol tartalmú benzint!

semmi különbség nincs az EUR3 és az EUR4 közt üzemanyagrendszerben,tehát ha az egyikbe igen akkor a másikba is!

Amúgy 2006tól csak Eur4 volt az unióban...

Előzmény: Törölt nick (13257)
Törölt nick Creative Commons License 2019.12.19 0 0 13257

Üdvözlöm a márkatársakat!

 

Akkor a 2005.11 gyártású 1,6 16v kombi lacetti, euro 3 motor.

E10 benzint tankolhatunk bele?

Csak mert elég nagy a bizonytalanság különböző oldalak között.

Egyik oldal 2004-2009-ig euro 3-as motor

Másik oldal 2005-2011-ig euro 4-es motor

A másik bizonytalanság, hogy 2006-tól mi változott a lacettiben?

 

 

Köszönöm a hozzászólásokat

Kellemes Ünnepeket

sebike05 Creative Commons License 2019.12.17 0 0 13256

eléggé parttalan pláne,hogy nem gondolod végig amit írsz! hova tennéd a tansapkát ahol nincs útba és a tankhoz közel legyen ?? személyautónál csak a sárvédőbe tudják és onnantól a doblemezen kivűl jön le a beötőcső.. a keresztlengőkar még mindig nem fog elrohadni hamarabb mint a kocsi,több vezetékkel több furattal bonyolultabb gyártás technológiával megoldható lenne a doblemezben is kihozni de már nem gazdaságos épp ezért nincs hátsó dobbetét sem ami az üzemanyagcsöves nyűgödön segíthetne! nem vagyok mérnök de én  szétszedtem és összeraktam jópár autót és a lacetti még egyszerűen szerelhető szögegyszerű autó sok másikkal ellentétben.Amúgy a tervezett élettartamon többszörösen túlmegy a  2 vesszőparipád(6-8év,a mostani új szemétdombok 5év/150.000KM!!) A lényeg egy egyszerűen gyártható olcsó autó volt a cél amit meg is tettek ,a Captivám egy szerelési rémálom a Lacetti után.

Előzmény: Törölt nick (13253)
ATóthG Creative Commons License 2019.12.16 0 0 13255

Köszönöm szépen!

Előzmény: sebike05 (13252)
Törölt nick Creative Commons License 2019.12.15 0 1 13254

Korrekt válasz - üdv a Lacettisek közt!

Előzmény: Törölt nick (13253)
Törölt nick Creative Commons License 2019.12.15 0 2 13253

Kedves sebike05!

Örülök, hogy nem vetted személyesnek, akkor már csak azt nem értem, hogy miért nem tudtál kisebb hévvel kijavítani és miért kellett így sértegetned, hogy "gondolkodni kéne" meg most is így lehurrognod, hogy "baromságot írtam". Szerintem semmi nem indokolja, hogy ilyen stílusban társalogj velem, de így, hogy egyszer már szóltam emiatt és te másodszor is ugyanígy beszélsz velem, most már rádhagyom.
Másrészt nem magyarázgatom a hülyeségemet, hanem megindokoltam, hogy szerintem miért rossz az említett két dolog. Ez nagy különbség. Persze oké, lehet, hogy igazad van, és nem lehetne jobban megcsinálni, de ha máshogy nem, lehetne úgyis felhozni a tankcsövet, hogy nem megy a kerékdobba. A második ötletemnél meg nem lenne több az alkatrész, csak ahelyett, hogy az a hüvely összefogná az ABS jeladó vezetéket a keresztlengö´´karral, lehetne a hüvelybe csak a vezetéket húzni és a hüvelyt már csak hozzáfogatni a keresztlengö´´karhoz. Így nem rohadna össze a kettö´´ egész hosszában. De parttalan a vita, a kocsi nem így van megcsinálva, sem te, sem én nem vagyunk a Chevrolet mérnökei. Én a magam részérö´´l szeretném ezt lezárni, egy ártatlannak szánt megjegyzésnek kár ekkora füstöt verni.

Kedves cali young!

Visszaolvastam sebike05 hozzászólásait, és nem tagadom, valóban sokat segít a lacettis közösségnek, ez elismerésreméltó. De a stílusával van kifogásolnivaló és én ezt tettem szóvá, amikor ezt felém is megvillantotta. Egyébként nem nevezném vitatkozásnak, amit teszek és nem is ilyen destruktív szándékkel vagyok jelen.

Szép napot mindkettö´´töknek!

sebike05 Creative Commons License 2019.12.15 0 0 13252

nincs vezérlő valószínű testzárlatod van valahol

Előzmény: ATóthG (13251)
ATóthG Creative Commons License 2019.12.14 0 0 13251

Üdv

Kérdeznék a hozzáértőktől.

2005 Lacetti kombi 1.6 16v-os.

Hibajelenség - nem aluszik el a belső világítás ha becsukom az ajtókat, csak haloványabban dereng a csomagtér fölötti, de a kabinvilágítás villogás után égve marad. Ledek vannak benne egy jó ideje. Még nem próbáltam a hagyományos izzókkal, de eddig - 1-1,5 éve - jól működött.

Ennek a vezérlését mi csinálja? Vagy direktbe van kötve a kapcsolókhoz?

Ha van valami vezérlő, az hol található?

 

Előre is köszönöm.

ATóthG Creative Commons License 2019.12.14 0 0 13250

Tehát akkor mehet az E10?

Jól értelmezem?

Előzmény: sebike05 (13249)
sebike05 Creative Commons License 2019.12.14 0 0 13249

ugyanaz a lényegi dolog a tiédben is mint az eur -ben,befecskendező üzemanyagcső és az AC is...

 

Előzmény: Törölt nick (13245)
zoltán w Creative Commons License 2019.12.14 0 0 13248

Csak suttogva, senki meg ne hallja, mert úgy járunk vele mint a svájci frankkal. Tegnap tele tankoltam a 95-össel, fel kellett menni pestre és jól megfuttattam az autót. Most már én is valamijen prémium benzint fogok tankolni. Az árából majd meglátom. Üdvözlettel Zoltán w.

Gyuri 63 Creative Commons License 2019.12.14 0 0 13247

Reménykedjünk!Én 100-ast tankolok.Abban nincs etanol(Gajdán tanár úr).Tudom-drága.Vagy veszünk egy új autót.......

Előzmény: ATóthG (13246)
ATóthG Creative Commons License 2019.12.14 0 0 13246

Ugyehogy?

 

Nagy szeretettel várom a megnyugtató állásfoglalást.

Vagy a megoldást jelentő átalakítások mikéntjét.

Vagy valamit. :-)

 

Cartársi üdvözlettel:

ATóthG

Előzmény: Törölt nick (13245)
Törölt nick Creative Commons License 2019.12.14 0 0 13245

Ja, ezt néztem én is. Főleg, hogy az enyém 2005-ös

Előzmény: ATóthG (13244)
ATóthG Creative Commons License 2019.12.14 0 0 13244

Sziasztok!

 

E10 témája ügyében. :-)

 

Kezdjek el aggódni az euro3-as 2005-ös F16D3 motorkódú autóm miatt?

Totalcar cikk szerint egyes kutakon már az E10 van a tartályokban, de még nincsenek a töltőfejek átmatricázva, így a polgár azt hiszi E5-öt tankolt.

 

https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2019/12/13/uj_95-os_benzin_magyarorszagon_a_regi_autoknak_art/?fbclid=IwAR0ZAl8uzDhuWGqnrggbfRWZXT28K6LwfJHA6SZiTEx7eI8oSnXRyIkH1zk

 

https://www.acea.be/uploads/publications/ACEA_E10_compatibility.pdf

google translater nyers fordítás

 

Chevrolet: Az összes, a 2006-os modellévből gyártott, az Euro 4 kibocsátással kompatibilis motorral felszerelt Chevrolet járművet E10 benzintel lehet üzemeltetni:

• Aveo / Kalos –2005-től kezdődően

• Captiva – minden • Cruze / Orlando – minden

• Epica – minden • Matiz –2006 kezdve

• Nubira / Lacetti –2006-tól kezdve

• Tacuma / Rezzo –2006-tól kezdve

• Spark –all

Ez az információ az eredeti állapotú járművekre vonatkozik. Az E10 benzin kompatibilitását, különösen az idősebb Chevrolet autókban, nem eredeti Chevrolet alkatrészek használatával, vagy átalakításokkal befolyásolhatja. Ha tüzelőanyag-adalékanyagokat használnak, kérjük, vegye figyelembe az adalékanyag-gyártó utasításait.

Törölt nick Creative Commons License 2019.12.13 0 0 13243

Drága BerciSz

Volt autokeresként is azt mondom, egy kincs a Lacettiseknek, hogy itt van Sebi és tanácsaival segiti a klubéletet.

Vissza lehet keresni a hozzászólásokat, mindig bejön, amit mond, felesleges vele vitatkozni.

Előzmény: Törölt nick (13241)
sebike05 Creative Commons License 2019.12.13 0 0 13242

nem vettem személyes sértésnek csak egyszerűen baromság amit írtál,és még most ís próbálod megmagyarázni ,hogy amit kitaláltál miért lenne jobb ,nem tud annyira zárt lenni,hogy ne tudjon bekerülni oda sár a másik ötleted miért jobb 2 különböző alkatrészt gyártani 1 helyett? 0 gyakorlatiasság van az elgondolásaid mögött honnan jönnek egyek az agyszülemények? tökéletesen működik mindegyik amit megkifogásolsz az autó tervezett élettartamát mindegyik alkatrész túlteljesítette legalább 2x amúgy hamarabb megy tönkre benn a szilent mint elrohadna a keresztlengőkar és úgyis komplett csere lesz a vége mert a csavar belerohad és szét kell vágni

Előzmény: Törölt nick (13241)
Törölt nick Creative Commons License 2019.12.12 0 0 13241

Kedves sebike05! 

A hozzászólásod hangvételéből úgy veszem ki, személyes sértésnek vetted az autó irányába intézett kritikámat. Mielőtt ennyire nekem jönnél, hogyan kéne gondolkodnom, légy szíves, gondolkodj már el te is és vedd észre, hogy erre semmi sgükség nincs. Először is, most tényleg akkora hiba, hogy rosszat mondtam az autóról, főleg úgy, hogy nekem is ilyen van és még írtam is, hogy összesen ennyit kifogásoltam rajta. Szerintem ettől azért nem dől össze a világ. 

Másrészt: képzeld el, értem ezeknek az alkatrészeknek a funkcióját. De igenis meg lehetett volna jobban oldani. A tankcsövet védő műanyag elem például a kerékdob irányába lehetne zárt és akkor egyszerre védené a csövet és még csak be se tudná alá verni a sarat a kerék. A szellőzést meg lehetne oldani hátrafele is, mert hogy gondolom amiatt hagyták nyitva a dobon belül. Az ABS jeladó vezetéket meg önmagában bele lehetne húzni valami csőbe és úgy már csak pár helyen hozzáfogni a keresztlengőkarhoz (köszönöm, hogy megnevezted, most már tudom a nevét). 

Béke veled! 

 

Kedves caliyoung! 

Igen, köszönöm a megállapítást, ezt a legjobban te magad demonstráltad azzal, hogy csak bólogattál erre az indokolatlan támadásra. 

Neked is minden jót!

Törölt nick Creative Commons License 2019.12.11 0 0 13240

Az sokkal egyszerűbb, mint gondolkodni!

Előzmény: sebike05 (13239)
sebike05 Creative Commons License 2019.12.11 0 1 13239

mindegyiknek megvan az oka va nem védené akkor kiszakadhatna simán mert a kerék csunya dolgokat tud felverni! a keresztlengőkaron pedig az ABS vezetéke miatt van rajt a védő amire az a vastag vas szétrohad a kaszni már elporladt de a vezetéknek nem mindegy védi e valami! Végig kellene gondolni mi miért van nem savazni!

Előzmény: Törölt nick (13238)
Törölt nick Creative Commons License 2019.12.11 0 0 13238

Ja, az nem meglepö´´. Elég buta a konstrukció. Körbeveszi ugye ez a mü´´anyag lemez a kerékdobon belül, gondolom pont azért, hogy védje a felverö´´dö´´ szeméttö´´l, de végeredményben csak gyönyörü´´en hozzáfogja a kerék által felvert összes sarat a csö´´höz. Ahogy a hátsó futómü´´ben a stab. rúdra(remélem, így hívják) is rá van húzva valami mü´´anyag hosszanti irányban megmetszett csö´´, annak is csak az az eredménye, hogy az összes nedvesség be megy alá és szétrohasztja a rudat.

Na, de nem savazom tovább. Amúgy nem találtam rajta más hibát :)

RobZX Creative Commons License 2019.12.11 0 0 13237

Az még szerencsére nem csak a cső rozsdás.

Előzmény: Törölt nick (13236)
Törölt nick Creative Commons License 2019.12.11 0 0 13236

Uh, sajnálom. Remélem, a tankod még nem korrodálódik.

Törölt nick Creative Commons License 2019.12.11 0 0 13235

Oké, hát akkor ez is ki lesz majd kutatva. Egy hét múlvára van idö´´pont a szerelö´´höz.
Köszönöm a válaszod.
Ha valaki esetleg tud konkrétabbat is, ne tartsa magában. Sokat segít, ha nem csak érzésre keresgéljük a hibát.

RobZX Creative Commons License 2019.12.11 0 0 13234

Esetleg kipufogóra tippelnék, talán valami hővédő lemezed hiányzik, valamelyik részéről a kipufogónak. Nálam már a tank alatti lemez leesett a rozsda miatt. Vagy beépített padlófűtésed van csak nem tudsz róla. 😀

Előzmény: Törölt nick (13232)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!