Keresés

Részletes keresés

dhpage Creative Commons License 2005.11.15 0 0 4110
most olvastam a dolgot... :(((

én azt nem értem, hogy egy krosszpályán hogy kavarodhat emberke az ugrató elé??
nem voltak ott rendezők, vagy szalagozás, akármi?

hogy lehet felengedni olyan embereket krosszpályára, akik az alapvető szabályokkal sincsenek tisztában??

tudom, tesztnap, de akkor is. így nem lehet rendezni...
Előzmény: mic71 (4098)
kope68 Creative Commons License 2005.11.15 0 0 4109

.... meg a helyismeret.

 

Mert azért ha felnézel és csak fák között kanyargó meredek felfelét vagy lefelét látsz, akkor meggondolom azt a lendület dolgot, ha nem tudom, hogy hova is érek fel ill. le. Második kör már biztos jobb lett volna, bár mondom én így is élveztem ezt a flúgos futamot. :-)))

 

Előzmény: csabilc4 (4107)
mic71 Creative Commons License 2005.11.14 0 0 4108
Értettem, legközelebb meg ne álljatok előttem:DDD
Előzmény: csabilc4 (4107)
csabilc4 Creative Commons License 2005.11.14 0 0 4107

A hosszú láb előny, ez nem vitás, de azért van 1-2 rövidlábú menő is a világon:

Stefano Passeri, Stefan Merriman.

Szerintem mindketten 170cm alatt vannak, igaz kb. 25 éve motorozik mindkettő...:))

 

Meredek felfelén a hosszú láb nem segít, csak a nagy gáz és a lendület.

Előzmény: kope68 (4099)
mic71 Creative Commons License 2005.11.14 0 0 4106
Azért pár helyen javasolnám a tankra hasalást is, különben hamar véget ér a csikozás:)) Volt fatörzs alatti átbújkálás is.
Előzmény: furipet (4105)
furipet Creative Commons License 2005.11.14 0 0 4105
Na majd figyeld ki, olyat megyek csak egy narancssárga csíkot fogtok látni belőlem ;) Nagy gáz, szem becsuk, erősen kapaszkodik és imát mormol :)
Előzmény: mic71 (4104)
mic71 Creative Commons License 2005.11.14 0 0 4104
Hát arról nem tudok nyilatkozni, hogy térdficam-e, de ahogy mozdították a gyereket, már üvöltött a fájdalomtól. A mentőben fél óra alatt szedték le a terdéről a nadrágot és a védőcuccot:( A csuklója is nagyon csúnyán nézett ki:((

Én biztosan nem fogok nevetni, főleg, ha előttem vágódsz el:) De akkor sem veszem el a gázt, mert Husky tanácsát megfogadva nagy gázzal fogok közlekedni:)))
Előzmény: furipet (4101)
KTMSzepy Creative Commons License 2005.11.14 0 0 4103

Én is. Cucc nélkül könnyen lehetett volna az is. Szóval igenis nagyon sokat véd, csak nem véd(het) meg teljesen mindentől. Az atomtámadásellensemvédazoxigén.

 

Amúgy nagyon szimpatikus, hogy egyre elérhetőbbek ezek a dolgok és egyre többen veszik komolyan a védőcuccokat. Elég ha az én TB-m csak a saját bajaimra megy el... :)

 

Szepy

Előzmény: furipet (4101)
furipet Creative Commons License 2005.11.14 0 0 4102
Na akkor jövő héten nézzünk el oda, bátor vagyok azzal nincs hiba, legfeljebb röhögtök rajtam egyet :)
Előzmény: mic71 (4098)
furipet Creative Commons License 2005.11.14 0 0 4101
Ja, térdficam, akkor megnyugodtam, én már nyíltöréstől kezdve szétment térdre is gondoltam. A ficam azért elég "jó" -nak mondható egy ilyen balesetnél.
Előzmény: kope68 (4099)
kope68 Creative Commons License 2005.11.14 0 0 4100

:-)))

Pedig nem beszéltünk össze.

Előzmény: mic71 (4098)
kope68 Creative Commons License 2005.11.14 0 0 4099

Hali!

 

Az első bekezdésre csak annyit, hogy hidd el, a hosszúlábúak előnyben vannak. :-)))

A rövidebb láb nem elsősorban kanyarodáskor, fékezéskor, kigyorsításkor hátrány, hanem egyéb helyzetekben.

 

A kissrácon full védőszerkó volt, nem egy libalegelőn sportcipős farmeres mennyitmegyvégre eset volt, hanem egy felkészítő edzésen komoly versenytempóban történt frontális ütközés, egy háromszor akkora tömeggel.

A térdficam ellen esélye sincs ilyenkor egy ilyen kis törékeny testnek. Ne is gondoljunk bele, mi lett volna ha nincs védőfelszerelés.

Előzmény: furipet (4097)
mic71 Creative Commons License 2005.11.14 0 0 4098
Olvastam. A probléma nem az elméleti tudásban, hanem annak gyakorlatba történő átültetésében van, magyarán user hiba:))) Kanyarban és menet közben engem sem zavar a motor magassága. Okoskodós terepen viszont, ha le kell tenni a lábam pl domboldalban, meredek felfelén... akkor vagyok gondban. Husky szépen kiereszti kétoldalra a gólyalábakat, én meg felkelek mögülük a porból:DDD Igazi jellemépítés:)
Kíváncsi vagyok a reakciódra, ha meglátod ezt a pályát. Volt olyan lefele, ahol szerintem súrolta a függőleges határát. Husky megoldotta, mert leugratott (kb. 2,5m lehetett a magasság). Nekem még nem megy az elsőkerék átemelése sem, de mint írtam ott is valószínűleg a kevés gáz az ok. Én ezekre gondoltam, hogy gyakorolnom kéne, mert ilyen helyen már alkalmazni kell, nem pedig próbálgatni. Bár így egy külső szemlélőnek mulatságosabb:)

A második dologra már nehezebb válaszolni. Amikor a baleset történt, verseny tempóban mentek. Már csak egy kör volt hátra. A kissrác kb. 60 körül mehetett, innen állóra lassították. Egy 450SX-et kapott oldalba. Talán az ülés magasságáig ért motorostól. Ez kb olyan, mintha közúton full bőrbe telibe versz egy kocsit oldalról. Cseszheted a védőcuccot.
Előzmény: furipet (4097)
furipet Creative Commons License 2005.11.14 0 0 4097
Mic: Te olvastad a Porban az igazság című könyvet? Abban elég sokminden le van írva, kanyarodási technikák, ugratás, fékezés, stb... Nekem tényleg hasznos volt, hogy elolvastam, egyébként nekem sem nagyon ér le a lábam a 360 -ról, de egyáltalán nem zavar, kanyarokban ha bedöntöm akkor meg leér ha kell.
Másik: A kissrácon nem volt védőfelszerelés? Térdvédő stb? Vagy az ennyit ér egy ilyen ütközésnél? Azthittem azért az ilyen térdszétmenések kivédhetők egy jó protektorral.
Előzmény: mic71 (4091)
Dhokthol Genya Creative Commons License 2005.11.14 0 0 4096
Már olvastam a másikban.
Előzmény: Dhokthol Genya (4095)
Dhokthol Genya Creative Commons License 2005.11.14 0 0 4095
Ezt a kisfiús esetet kicsit bővebben. Bár senkinél nem jó, de remélem nem az akire én gondolok!

Ha az akkor érdekel a hogyléte meg jobbulást meg minden! :(((
Előzmény: mic71 (4091)
mic71 Creative Commons License 2005.11.13 0 0 4094
kétszer:)

Én is azt hittem. Lehet, hogy nem jól van beállítva. Majd kérdezek stunttól.
Előzmény: Mcemru (4093)
Mcemru Creative Commons License 2005.11.13 0 0 4093
nem azt mondtad h progressziv rugo lesz bele es meg jobban leul igy nem lesz para a magassaga?
Előzmény: mic71 (4091)
Mcemru Creative Commons License 2005.11.13 0 0 4092

szoval hanyszor doltel el?

 

sajnos ezt tapasztaltam versenypalyan is, nincs figyeles egymasra, legalabbis eringen

mi igy ismerosok lucring, parkolo meg azert okes, de ha tobb ismeretlenes az egyenlet mar neha kozel volt 1-2 bukta

Előzmény: mic71 (4091)
mic71 Creative Commons License 2005.11.13 0 0 4091
Kicsit feldobjuk ezt a topikot is.

Rájöttem, hogy ilyen tökmagként minek nekem ekkora motor?:) Ma megint elmondhattam: "Kuss én így szállok le" mondatot:) Rávilágítottak, hogy nem húzom eléggé a gázt (kösz Husky és Csabi:)), pedig én azt hittem:) A kicserélt rugóval még magasabb lett a motor, így még többször fogok leszállni a saját módszeremmel.
Viszont rájöttem, hogy bizonyos motorkezelési dolgokat először be kellene gyakorolnom (pl hátsófék), mert álandóan elfelejtem használni.

Ez az enduro terep nagyon állat. De úgy érzem, hogy nekem még erős. Ezen a csiki-csukis szakaszon azért szurkoltam, hogy ne kelljen sehol "letennem" a lábam:) Egyelőre a lazább terepen kell "megedződnöm". Le kell szoknom az aszfaltos beidegződéseimről.
Ha sikerül úgy beállítanom a rugózást, hogy egyik lábam leérjen, akkor már bátrabban nekifutok az ilyen szakaszoknak.

A mai nap másik mozzanata egy szerencsétlen baleset. Sajnos egy 11 éves kisfiú az áldozat. Még mindig magam előtt látom az arcát, ahogy azt kérdezi, "úgye nem fognak megműteni?" brrrrrr
Utána már semmire sem tudtam rendesen figyelni. Végig az jár az eszemben. Eléggé elgondolkodtatott a dolog. Az eset tanulsága, hogy már mi motorosok sem figyelünk egymásra.
__BB__ Creative Commons License 2005.11.07 0 0 4090

ez igaz

és a ferrari is soxor volt bajnok aztán idéntől meg nem

majd megláttyuk

Előzmény: Mcemru (4088)
Dhokthol Genya Creative Commons License 2005.11.07 0 0 4089
De hát ez csak ha meg mi lett volna dolgok. Ez van, Lüthi jó genya, nem is értem miért nincs még fenn a tablón! :))))
Előzmény: Törölt nick (4086)
Mcemru Creative Commons License 2005.11.07 0 0 4088
jah es 2004-ben a Scot Kopron 125 vilagbajnok volt Doviziosoval
Előzmény: __BB__ (4085)
Mcemru Creative Commons License 2005.11.07 0 0 4087

az van h identol a csapat ket egysegbol all

az egyik a Scot Honda Racing Team

a masik a Kopron Honda Racing Team

de egy s ugyanaz, lehet a Kopron Racing az maga a csapat elnevezese volt regebben, es a 125-osok elnevezese maradt is

a Scot az a 250-eseke, igazabol ugye tok mind1 lenne, mindket nev uaz a csapat, de jovore nem 250eznek mert elmegy mind2 pilotajuk meg kiderult kicsit draga az nekik...

Előzmény: __BB__ (4085)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.07 0 0 4086
Küzdenie nem kellett volna, max nem enged fűt fát előre.
Előzmény: Dhokthol Genya (4084)
__BB__ Creative Commons License 2005.11.07 0 0 4085

érdekes hogy a cikkek nagytöbbsége Kopron nélkül csak Scot Hondának írja ezt a csapatot (pl index főoldal )

 

mindenestre az igaz hogy összehoztak idén egy csapat másodikat, de dobogóba összesen a két versenyzőnek van két második és két harmadik helye. ennél Talma idén egyedül jobb volt a KTM-mel.

Előzmény: Mcemru (4081)
Dhokthol Genya Creative Commons License 2005.11.07 0 0 4084
Ha meg nagyon küzd esetleg kieshet és azért nyerhet Kallio.
Előzmény: Mcemru (4079)
Mcemru Creative Commons License 2005.11.06 0 0 4083

gyari

de ez egy masik csapat

nem gyari motor nem rug labdaba

Előzmény: Törölt nick (4082)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.06 0 0 4082
HM. Szal az a gyári csapat tolja most a Talma szekeret, aki 2004-ben.... Lüthi milyen Hondával lett Vbajnok az idén?
Előzmény: Mcemru (4081)
Mcemru Creative Commons License 2005.11.06 0 0 4081
Előzmény: Törölt nick (4080)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!