Keresés

Részletes keresés

Füredi Imre Creative Commons License 2017.09.19 0 0 22746

Megérkezett a kis ékszer (kormány óra)a Mustangra.

L.Tomi Creative Commons License 2017.09.18 0 0 22745

Szia! Köszönöm az ötletet! Kipróbálom, amint lesz időm.

Előzmény: GöriApó (22744)
GöriApó Creative Commons License 2017.09.18 0 0 22744

Szia! Én úgy szoktam levenni, hogy a kuplungláncot alulról megtámasztom egy fa ékkel a lánc lógását kiküszöbölve, majd egy 8 mm.-es rúdvasat teszek a lánc és a kuplung fogai közé. Ezután egy csillagkulcsra egy kalapácsütés és meg is indul az anya. Ritkán kell  második vagy harmadik ütés. Sok sikert.

Előzmény: L.Tomi (22743)
L.Tomi Creative Commons License 2017.09.17 0 0 22743

Köszönöm az ötleteket, valamelyiket kipróbálom majd!

Előzmény: Füredi Imre (22742)
Füredi Imre Creative Commons License 2017.09.17 0 0 22742

Én az ilyet mindig úgy szoktam belazítani hogy,ráteszem a csavarra a csillagvillás kulcs csillag részét a másik villás részre egy hirtelen ütéssel rácsapok.(kisebb kalapáccsal)Kétszer-háromszor ráütök általában mindig meglazul az anya.Én így szoktam,de láttam már olyat is hogy a kuplung lánc alá beraktak egy nagyobb csavarhúzót ami tekeréskor megfeszül és nem hagyja forogni.De ez nekem valahogy nem tetszik.

Előzmény: 1Tamás (22741)
1Tamás Creative Commons License 2017.09.17 0 0 22741

Leveszed a hengert és beteszel a dugattyú alá keresztbe valamit mint az MZ-nél. Vagy csak a hengerfejet és rongyot teszel a hengerbe, visszarakod a hengerfejet. Vagy légkulcs.

Előzmény: L.Tomi (22740)
L.Tomi Creative Commons License 2017.09.17 0 0 22740

Rendben, hamar rájöttem hogy úgy nem fog menni. Hol és hogyan lehet, érdemes ellentartani?

Előzmény: 1Tamás (22739)
1Tamás Creative Commons License 2017.09.16 0 0 22739

Ne ott tartsál ellen. Az egy 5-ös csavar.

Előzmény: L.Tomi (22738)
L.Tomi Creative Commons License 2017.09.16 0 0 22738

Értem azt hittem van valami trükk. Csak attól félek nehogy beletörjön vagy megszakadjon a csavar a gyújtás oldalon amikor ellent tartok.

Előzmény: 1Tamás (22737)
1Tamás Creative Commons License 2017.09.16 0 0 22737

Nincs semmi trükk ennyire meg van húzva. Lánckerék kúpon fekszik fel nem lehet rosszul felrakni.

Előzmény: L.Tomi (22736)
L.Tomi Creative Commons License 2017.09.16 0 0 22736

Köszi! Nem akar megmozdulni az anya, inkább a gyújtás oldalon csavarodik kifelé a csavar, de az anya a főtengellyel együtt forog. Az anya mögött van egy alátétet, amit kézzel lehet mozgatni, szóval szerintem nincs a helyén a fogaskerék. Ennek az anyának csillagkulccsal simán le kéne jönnie nem, vagy van ennek bármi trükkje?

Előzmény: 1Tamás (22735)
1Tamás Creative Commons License 2017.09.16 0 0 22735

Balra.

Előzmény: L.Tomi (22734)
L.Tomi Creative Commons License 2017.09.16 0 0 22734

Egy kérdésem lenne, hogyan és melyik irányban lazítható a primer lánckerék anya?

Előzmény: 1Tamás (22733)
1Tamás Creative Commons License 2017.09.16 0 0 22733

Húzz/karcolj egy összekötő vonalat valami jelölőfilccel/zsírkrétával a főtengelyre az anyára és a lánckerékre. Meglátod elfognak mozdulni a vonalak egymáshoz képest.

Előzmény: 1Tamás (22732)
1Tamás Creative Commons License 2017.09.16 0 0 22732

Anya a fogaskeréktől elmozdul mert elpörög a kúpon. Kicsit furcsán áll az az anya a főtengelyen. Ennél beljebb szokott az lenni, Legalábbis a mustangnál. Nem tudom hány alátét van vagy mi van alatta.

Előzmény: L.Tomi (22730)
L.Tomi Creative Commons License 2017.09.16 0 0 22731

A kép lemaradt, ránézésre nem hiányzik semmi

 

Előzmény: L.Tomi (22730)
L.Tomi Creative Commons License 2017.09.16 0 0 22730

Szia! Levettem a kuplung oldali deknit és azt látom, ha berúgom, hogy az egész forog, hajtja a kuplungláncot a főtengely végén lévő fogaskereket és a kuplungot magát, néha anya a fogaskeréktő függetlenül is elmozdul. Megpróbáltam húzni az anyán, de semmi nem változott. Előre is köszönöm a segítséget!

Előzmény: 1Tamás (22726)
Füredi Imre Creative Commons License 2017.09.15 0 0 22729

Sziasztok! Két kérdésem is lenne.Az egyik az hogy nincs-e valakinek két db velorex feliratú tükörbilincse eladó.A másik.Tegnap hazafelé megtáltosodott a Km-órám.Egyik pillanatról a másikra elkezdett legalább kétszer annyit mutatni mint amennyivel valójában megyek. 40km/h-nál már 80-at mutat.A számlálója az működik rendesen.Valakinek valami ötlet hogy lehetne ezt orvosolni?

1Tamás Creative Commons License 2017.09.13 0 0 22728

425 km után beálló dugattyú. Tranzisztoros, tirisztoros gyújtás. Név változás. Féklámpa. Leváló márka jelzés. Szívócsonk törés.  (:]

Előzmény: 1Tamás (22727)
1Tamás Creative Commons License 2017.09.13 0 0 22727

Típus bizonyítványok és KERMI szakvélemények.

Jawa Pionyr, 20 Super, 20 Ideal, 23A, 223.200.

 

http://jawamoped.hu/dokubank/dokubank.htm

1Tamás Creative Commons License 2017.09.13 0 0 22726

Innen a monitor mögül nem tudom megmondani hogy egy már készre javított motor miért nem jó. Bal deknit leveszed és ha rárúgsz már látni kell valamit. Főleg ha alig forgatja a főtengelyt.

https://www.youtube.com/watch?v=43GD4yctEpw

 

Előzmény: L.Tomi (22724)
gyébusz Creative Commons License 2017.09.12 0 0 22725

Najó, akkor szerzek új tárcsákat lamellákkal együtt, aztán írok majd mi a helyzet.

 

Mégegyszer köszönöm a pontos segítséged.

Barni

Előzmény: 1Tamás (22720)
L.Tomi Creative Commons License 2017.09.12 0 0 22724

Remélem nem kell teljesen szétszedni a motort, mert most aki csinálta a felújítást kórházban van nem tud segíteni. A kuplung anyájának meghúzása szerinted megoldja a problémát?kl Köszönöm a segítséget !

Előzmény: 1Tamás (22713)
Füredi Imre Creative Commons License 2017.09.12 0 0 22723

A 2-es számú "agy"-on lévő lemez az akkor együtt van,nem két db-ból áll.Erre nem emlékeztem.

Előzmény: 1Tamás (22722)
1Tamás Creative Commons License 2017.09.12 0 0 22722

Előzmény: Füredi Imre (22721)
Füredi Imre Creative Commons License 2017.09.12 0 0 22721

A kuplung ha jól tudom úgy rakódik össze hogy nem csak a két lamella között van lemez ,hanem előtte is.És a végén a kúpos lemez.A fotókon én csak egy lemezt látok,de lehet hogy csak nincs a képen.

Előzmény: 1Tamás (22718)
1Tamás Creative Commons License 2017.09.12 0 0 22720

Kuplung akkor csúszik mikor nem tudja átvinni az erőt. Ha behúzod a kuplungot de recseg a váltó akkor nem old ki, nem emel ki teljesen. Nem csúsznia kell amikor sebességbe rakod hanem oldani. Egyébként nem véletlenül tengelykapcsoló a neve.

Előzmény: gyébusz (22719)
gyébusz Creative Commons License 2017.09.12 0 0 22719

Nagyon köszönöm az alapos segítséget/információt. Éreztem én hogy nem úszom meg a dolgot... Lehet akkormár tárcsával együtt, kompletten cserélem, nem csak a lamellákat.

 

Már csak annyit nem értek logikailag, hogy ha behúzom a kuplungot miért nem csúszik rendesen... Mert gondolom kopott lamella ide vagy oda de csúsznia kellene...

Előzmény: 1Tamás (22718)
1Tamás Creative Commons License 2017.09.12 0 0 22718

Ha a két lamellát egymásra, közé meg a fém lemezt teszed. A fogaknál ahol cápafogasra van kopva illetve belül a fém lemeznél is össze tud érni. Pirossal bekarikáztam ahol már úgy néz ki ott hagyta a nyomát a fém lemez. Ha össze ér akkor már nem a parafa rész viszi át a hajtást hanem kitámaszt és megcsúszik. A bal oldali lamellával is történt már valami mert úgy néz ki mintha valaki felcsiszolta volna a fém részét.

Előzmény: gyébusz (22716)
1Tamás Creative Commons License 2017.09.12 0 0 22717

Ha van holtjáték és berúgáskor megcsúszik akkor csere.

Előzmény: gyébusz (22714)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!