Nekem is ajanlgattak 8000ert a HL2-t, de pontosan a Mr Fusion altal leirt problemak miatt alltam el tole. Hozzaraktam meg 3100at, es megvettem boltban. jobb tobbet fizetni 3100al, mint bukni 8000et:) A HL1et meg anno viszont hasznaltan vettem, akkor mit sem tudtam ilyesmikrol, de nem faragtam ra, mert az illeto fair volt. Amugy ez a Game of the Year Edition volt, ezt nem hagyhattam ki:)
Ja, és persze az is probléma, hogy a Steam-en keresztül vett egyéb játékok is ahhoz az accounthoz kötődnek, amivel vásárolva lettek, és nem rémlik, hogy valahogy át lehet rakni őket másik acc-ra, szóval ha vannak ilyenek, azokat is meg fogod kapni.
Ami még nagyobb kockázat, hogy a VAC standing is account specifikus; lehet, hogy a fickó azért akarja eladni, mert szétcsítelte magát, és a VAC kitiltotta az összes secure szerverről. Ennek az lesz az eredménye, hogy azzal az accounttal te sem fogsz tudni online játszani (CS:S, HL2:DM; de valszeg bármilyen egyéb multiplayer mod, ami használja a VAC-t).
Arról már nem is beszélve, hogy lehet, hogy az egész accountot zárolták misconduct miatt. Szóval HA minden kétséget kizáróan működik az account, ami regisztrálva lett a játékhoz tartozó eredei CD-kulccsal, nincs rajta kizárás, büntetés, VAC-letiltás, tartozás megrendelt, de ki nem fizetett játékok miatt, stb, akkor lehet értelme megvenni, feltéve, ha jelentősen olcsóbban adná, mint a bolti ár. Ha nem, inkább egy újonnan vettet javasolnék, azzal kevesebb a kockázat.
Ha odaadja hozzá a játék cd-kulcsával regelt accountot is úgy, hogy biztosan és végérvényesen le tudod cserélni rajta a jelszót, akkor esetleg.
Egy cd-kulcs egy account, ha nem kapsz hozzáférést az azzal regelt accounthoz, nem tudod semmire használni (aktiválni, frissíteni, Steam-re bejelentkezni).
Ravenholm...:) Eleg eros volt az a resz, hozza Grigori atya, mikor azt vegigvittem, ejjeleket nem aludtam. Utana a Highway17nel az alagutbalesetnel, ott megint voltak zombik, az egesz olyan nyomot hagyott bennem, hogy megint egy hetig forgolodtam:)
Hamar itt tartunk:
Sokszor belegondolok, ha ez eloben tortenne, mi lenne. Igy szuletett meg a sajat tortenetem, ami egyenlore megcsak forgatokonyv, a Half-Life X. Itt a fohos (voltakepp en, az iro) szemelyesiti meg Gordon Freeman fiat, akinek bizonyos okokbol vissza kell menni a romokban hevero Black Mesa komplexumaba. Ezidotajt Gordon mar reg meghalt, es a Combine reven az idegenek uralkodnak a Fold felett. Igy a Black Mesa romos falai koze is betanyaztak a lenyek. Van mar benne meg ket illeto, akik szinten leszarmazottai a HL2 korszakszereploinek, es bizony ezek kegyetlenul meg fognak halni, ahogyan en is. Legalabbis igy tervezem. Van mar benne agyturkalogep, amivel fel szememet kinyomjak, igy juttatvan be az agyamba az implantatumot, amit majd Gordon hologramja segitsegevel szednek ki, visszater Breen is. Eleinte ugy kezdodik mintha HL1 lenne, aztan van benne jopar igen meresz fordulat, amolyan anti hollywood az egesz. Hogy ebbol jatek legyen ahoz technologia kene a palyak custom editalasara, hogy film legyen belole (mert szerintem ezerszer jobb mint a larakroft betmen spajdormen) ahhoz meg egy csodaszer, amit Spielbergnek neveznek. Mivel egyik sem all rendelkezesemre, igy marad a konyv formatum, azt legalabb ki tudom vitelezni magam is:)
Nincs feszítővas; egy masszív rézfogantyús esernyő van rendszeresítve a zombik fejbecsapkodására. :)
Arra viszont sajnos nem emlékszem, hol lehet megtalálni, de nem rémlik, hogy nagy nehézségembe került volna, nézz körül egy kicsit, ott lesz az valahol.
Viszont asszem itt-ot szégyenszemre walkthrough-hoz kellett nyúlnom, néhol elég nehéz kitalálni, mit is kellene csinálni.
És ha most találkozol vele először, javaslom a barna nadrágot... :) Simán alázza a HL2 Ravenholm-os részét.
Hat nem fogom amigas forumm alakitani ezt a topicot. Eleg annyi, hogy 1985os megjelenesevel az elso Amiga a sarba gyalazta a tobbit...
4096 szin,8bites stereo digitalis hang, konzolgepekehez hasonloan tokeletesen megtervezett architektura, DMA, plug and play, FULL multitasking, grafikus kezelofelulet. S az egesz olyan jol van kitalalva, annyira logikus a felepitese, hogy azt mai vindozos szemmel el se tudjak sokan kepzelni:
Pl.datatype-ok. Az Amiga tud headerekbol is azonositani. minden filetypehoz van egy kis driver, ami tartalmazza az adott tipushoz a dekodert/megjeleniteshez szukseges kodot. Ezek ki/bekapcsolhatoak, tehat megadhato h a gep ismerje vagy ne ezeket.
Ezekutan barmi alkalmazas, maga a rendszer is kezeli az adott fileokat. Tehat nem a kepnezobe kell integralni a jpg tamogatast, mint itt pcn. Ilyet azota se tud se a vindoz, se a mac. Lehetne tovabb a driverek kezelesen at, a multi filesystemig,azaz egyetlen vinyon rakas kulonbozo filesystemed lehet. Lehet h errol kene egy oldalt csinalni, mert sokan teveszmekben elnek, es azt hiszik hogy a vinddoz az oprendszer:) Vajon a NASA-nal miert is hasznalnak ilyen gepeket sok helyen?:)
mas...pciexpress talan valodi fejlodes lesz, sztem jol dontesz mellette.
Mi is ez a they hunger? nem vagyok kepbe jo ideje jatek ugyben
Nekem sajna nem volt szerencsém hozzá. C64 után egyből PC-m lett. Az első játékok láttán majdnem elsírtam magam, azokhoz képest a c64 maga volt a játékkonzol... Ma meg már csak bírd pénztárcával, és bármit kihozhatsz belőle. Ez jó is meg rossz is, ez van. Kicseréltem a videokarit radeon 9800-asra a procit meg 3000-esre (athlon xp) de számottevő változást nem hozott. Talán ha lesz felesleges pénzem (persze biztos:) az idei versneynaptáramban két külföldi verseny is van) veszek új lapot, 64 bites procit meg zsír pcie-s videokarit. Addig is elkezdtem felfedezni a they hunger-t. Már az elején elakadtam: hol van a feszítővas?:) A kocsiból kiúszva a víz alatti bejárat után egy helyen kéne valami eszköz, de sehol nem találom, és gyanús, hogy ott már lennie kéne, mert vannak hordók meg dobozok.
A PC-s jatek teljes atirata. Ezerszer jobb volt mint fosdobozon, mert ott full multitaskba, noswap, gyors, meg minden. Atirtak sok jatekot anno, Doom, Quake1,2,3, Heretic1,2 stb. Mind szepen megy megfeleloen tuningolt Amigan.
Az meg szamitogep volt, nem ijen agyonhuzott ickupac mint ezek:)
visszagondolva, nekem soha egyetlen játékhoz se volt elég erős gépem. a negatív rekord a Descent volt, amit 4x4 cm méretben játszottam, mert akkor nem 2 volt az fps :) kíváncsi vagyok, hogy Geforce2 MX400-zal meddig lehet húzni még, félő, hogy a HL2 volt az utolsó. tényleg, van valami hír az aftermathról??
Nekem a Radeon 9200SE-n (!!!), 2,4 GHz Celeronon, 512 MB memórián kábé közepesre levíve a minőséget úgy fut a HL2, mint a hét évvel öregebb HL1 max. felbontáson, csak épp hosszabb ideig töltöget:))))
VL800 ment a levesbe, helyette jott egy szinten rambusos gep:
Abit TH7 Raid+P41.6Ghz (overclock1.8)
Palit Gef4Ti4200
512MB Rambus RDram RIMM memoria
Ezen full mediumon 640ben tokeletes. Tevedtem, a 4x AGP nem hatrany, a deszka lassusaga miatt akadozott VL800on. Mivel a proci abba is 1.5os, illetve 1.6os, csak a deszka miatt ment 1.5on. Mar 512 van benne, igy a rambus wantedet modositom, mar csak 256megas modulok johetnek szoba, abbol johet 4 db:)
Egeszveletlen nem Geforce4 MX400, es tarsai? Mert ezek valojaban felhuzott Geforce2-k, sok kozuk nincs a Geforce4hez. Igazi gef4 az a Ti4200,4400,4600,4800. Meg asszem a Quadro. Epp ezekben a percekben nyomattam le a HL2-t a kovetkezo konfigon:
HP Vectra VL800
HP WMTA P4 426 deszka
Intel Pentium4 1.5Ghz (nem celeron)
384 MB Rambus RDram RIMM memoria 2x128+2x64
Palit Geforce4 Ti4200 64MB 8x (deszka miatt 4x uzemmodban)GPU275 RAM350
Az eredmeny erdekes. A 4x AGP elegge betett neki, visszafogta mind a gepet, mind pedig a Ti4200-at. A 384M RAM se sok, lassu a betoltes. Jatekmenet kozben pillanatnyi szaggatgatasok, gondolom a texturakat cserelgeti.
3.ik modban teljesen jo, a beallasok igen ritkak, mig a tobbi modban aranyosan nottek.
Ez a gep igen furcsan teljesitett. Hasonlo, mint egy 1.7es Celeron, azonban a palyak kozti valtaskor elofordulo Node graph rebuilding oruletesen gyors. Talan a Rambus 800Mhzes orajelenek koszonheto. Igen nagy hatrany a 4x AGP, erezni hogy lefogja a Ti4200at, mivel az ugye 8xos. Nagynehezen sikerult ezt a 2x128mega rdramot szervalnom, es meg nem artana. Ismetelten wanted min.2x128 RDram...nem tudom elegszer mondogatni:)
geforce4 asszem 64M a ram annyiban érdekes inkább, hogy 2 perc, mire elindul, és ugyanennyi, mire kilép. a pályák közti töltések is kínosan hosszúak, és néha van kis akadozás játék közben is
Akkor egy kis sajat bencsmark soksok gepen tesztelve.
VGA : Lattam a Hl2-t egy Fx5700ason, 5200ason, 6600GT-n, Ti4200on, Gef3-ason, Geforce 256oson. Gef256, es Gef3 kivetelevel mindegyiken megvolt a kello drawdistance. Ti4200on mar gyonyoruen nez ki a jatek. Van reflection, kis csillogas is, jo a viz, szepek a texturak. 5200on ugyanaz volt mint 4200on, azzal a kivetellel, hogy neha beszaggatott /bericcent/ picit (ez lehet driver is). 5700on megszebb volt, de itt mar csak annyi a kul. a ti4200hoz kepest, hogy ha tok odamesz a falhoz, nemikepp elesebbek a texturak. 6600GT-n meg megjobb, bar ott a csillogast tulzasba vittek, majdnem kicsit muanyagos. Eros volt, hogy a rozsdas csovek is csillogtak:)
CPU : Probaltam Duron 600-on, Duron1800on, Barton 2500+oson, Barton 2800+oson, Celeron 1,7esen, AMD sempron2800+oson, illetve most fogom ezen a rambusos P4en, ha lesz meg tobb ram.
600as duronon szaggatgatott, volt olyan resz, ahol elviselheto volt. LowModel,LowTextures,NoReflect,NoHiShader,NoFilter,256M ram.
1800ason ugyanezekkel a beallitasokkal teljesen jatszhato volt, egy helyen szaggatott picit, amikor kilepsz a vasutallomasrol, a varosteren.
A tobbi procin erezhetetlen volt, tokeletesen hasitott a jatek.
Celeronokon voltak ezredmasodpercnyi beakadasok, ezek is ritkan. 1,7esen nehaneha szaggat, mert gyenge a power.
RAM: 512Megaval szerelve, az eredmeny valtozo volt. Kis procikat nagyon megdobta, a 600as Spitfire legalabb 40%al gyorsabban toltotte be a leveleket, a tobbinel ez az arany nott. 768nal nem lattam kulonbseget, 1024 ramnal, a nagyprocik taltosodtak meg.
Az apertura minel nagyobb, annal gyorsabb a betoltes tapasztalataim szerint
256meganal, 128, 512nel 256, 768nal 256, 1024nel 512 volt.
Efelett mar nincs szembetuno valtozas. A DX9 es effektek jelenlete nem igazan szepiti meg, sot...szerintem gagyi az hogy meg az emberek feje is csillog...
nahát annyit azért tegyünk hozzá, hogy a HL2 kisgépekre optimalizálásába bele tartozik, hogy nem mutat semmit. nekem rendszeres, hogy a kocsival belerongyolok a roncsokba padlógázzal, mert öt méterre az orrom előtt jelennek meg az amúgy üres úton. egyszer fejre is álltam emiatt :)
Ez az amit nem igazan ertek, nem nez ki jobban mint a HL2 megis duplaja a gepigenye.Direkt nem optimalizaltak, hogy az emberek kenytelenek legyenek uj gepet venni.
Ezen a gepen nem megy. 2 napja adtam el az A64et (asus k8n/a64sempron2800+/1G d400) Ezen fullosan ment. Probaltam a kis P4-en is, amit ideiglenesen szereztem be az A64 helyett, de nem ment Engine Error-al megallt, aszonta h keves neki a ram:) hamar gep. Rambus RDram kell a P4nek, PC800as. Akinek ilyen van, az szoljon:D Mar irtam, de hatha nem vette eszre mindenki. rdram beszerezhetetlen, ha ittott elofordul, majdnem egy zsiguli araba kerul:D