A múlt héten vettem egy sport dobotot a motoromra, eddig nem nagyon mentem vele még de a héten eddig minden nap használtam és azt vettem észre, hogy hirtelen gyorsításnál és magasabb fordulatszámtartományon (8-9000 felett) nem megyen úgy mint a gyári dobbal és folyamatosan durrog.
Valaki találkozott már ilyesmi jelenséggel? Vgay esetleg, hogy mit tegyek, hogy jó legyen?
2007-es olaj-levegű hűtéses motorom van. A dobcserével a katalizátor is kikerült a rendszerből.
az enyémnek (2003-as) is van némi fogaskerékhangja 4-ben . 55000 km van jelenleg a masinában. Ha még elzajong 120000-ig mint egy ismerősőmé (szintén K3), egye fene :)
Motor váltás előtt állok. Egy 600-as Hondát árulok épp és következő motornak a Bandit 1200-t néztem ki. 2002-2005 közötti évjáratokat nézegettem. Az lenne a kérdésem, hogy mire kell figyelnem ennél a típusnál vásárlásnál? Vannak esetleg típus hibák? Elég szélsőségesek a vélemények, akiket eddig kérdeztem. Akinek most is ilyen motorjavan, azt mondja, hogy semmi baja. Ami viszont megijeszt, hogy már 2 embertől is hallottam, hogy azért adta el, mert elkezdett hangoskodni a váltó és szerintük ez típushiba. Valóban így van?
Egy kis gyors segítség kellene. Van egy 2007-es olaj-levegő hűtéses 650-esem, eljöttem vele egy hosszabb kirándulásra és elég alacsony az olajszintem, szeretnék utánatölteni denem tudom milyen olajat vegyek majd holnap kúton. A kézikönyve nincs nálam, hogy megnézzem.
Milyen olajat szoktatok beletölteni vagy mit lenne érdemes?
Szép napot mindenkinek! Nagy szükségem lenne 2005-ös évjáratú Suzuki GSF 650 S ABS mocihoz magyar nyelvű kezelési kézikönyvre. Akár másolat vagy netről letölthető változat is megfelelne. Köszi
Szakemberrel nézesd meg. Megbeszéled az eladóval és együtt elviszitek valami komolyabb motor szervizbe. Megálapodtok úgy, hogy ha a motor rendben van, akkor megveszed, vagy te fizeted az átvizsgálást, ha nem, akkor az eladó fizeti.