Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gregcomrade Creative Commons License 2018.08.17 0 0 10041

Vettem egy új nyomás szabályzót, és megszünt a hibakód, a lovak is vissza jöttek. Remélem ennyi volt. Köszi a segítséget!

gregcomrade Creative Commons License 2018.08.17 0 0 10040

Előtte nem elleőriztem, csak amikor már ki vettem a nyomás szabályzót akkor elenőriztem. Ha a csúcs lenne a rossz, akkor azok nem szoktak megjavulni úgy tudom. De bármi lehet. Kb olyan volt az autó mint egy szívó dízel, és a diag is elektromos szakadást írt. Bízok benne hogy nem kell egy darabik csúcsokat cserélni, haverom vivarojában kifúrták mind a négyet, egy hónap mulva megint cserélnie kellet eggyet.

Előzmény: Mihin (10039)
Mihin Creative Commons License 2018.08.16 0 0 10039

Ha kitakarítottad akkor szerintem a szelep rendben van.

Ami még lehet, hogy a töltőnyomás érzékelő csövében dugulás van, vagy ha nem a gumicső akkor ahol rácsatlakozik a motorra az a kis csonkba van a dugulás. 

Szerintem vagy a tisztítás oldotta meg a problémát vagy amire a hibakód is utalhat, hogy szakadás van/volt valahol. Gondolom lehúztad az elektromos csatit takarításkor és ennyi elég is volt neki, hogy érintkezzen megint. 

Ha vissza jön a hiba akkor szerintem ellenőrizd amit most is és ha rendben van akkor esetleg lehet porlasztó is. 

Bár azt mondod amikor jelen volt a hiba akkor nem mozgott a turbón a rúd. Azt, hogyan ellenőrizted?

Előzmény: gregcomrade (10038)
gregcomrade Creative Commons License 2018.08.16 0 0 10038

Köszi szépen, megtaláltam, megpucoltam. Most megint jó. Nem tudom milyen drága, de szerintem veszek egyet, mert ez a bizonytalanság a leg rosszabb. Jól gondolom hogy a turbó szorulását ki tudom zárni, ha meghosszabítom a vákum csövet és megszívom, gyönyörűen szabályoz, mozog 1-1.5 cm ert. Viszont amikor nem ment, kivettem a szabályzót és meleg volt, de mégse volt jó. Láhát más a hiba is?

Előzmény: Mihin (10037)
Mihin Creative Commons License 2018.08.16 0 0 10037

https://www.google.hu/search?q=renault+turb%C3%B3nyom%C3%A1s+szab%C3%A1lyz%C3%B3+szelep&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwit_f2KsfLcAhUHMuwKHU_dD6QQ_AUICigB&biw=1440&bih=824

 

Motortér jobb oldalán keresd a képek alapján.

Járó motor mellet ha jó a szelep akkor elkezd melegedni benne a tekercs. Ez érezhető tapintással is. Ha nem melegszik akkor valahol valóban szakadás van. 

Van benne egy tányér amit mozgat a mágnestekercs. Ez le tud ragadni, de egy takarítás tud segíteni sokat. 

Elvileg amikor megfelelően kűködik akkor melegszik és közben zizegő hangja van.

Előzmény: gregcomrade (10036)
gregcomrade Creative Commons License 2018.08.16 0 0 10036

Sziasztok

Bocsi lenne egy kérdésem, ma reggel kigyulladt a szervíz lámpa és egy izzító tekercs lámpa, és az autoból elment az erő. Este ki olvastuk és azt írta: turbó töltőnyomás szabályzó mágnes szelep/áramkör szakadt. Valakinek ötlete? Hol találom az autóban a turbó szabályzóját? Turbó körűl? Merre keresgéljek? Előre is köszönöm!

niemander1 Creative Commons License 2018.08.01 0 0 10035

Elküldtem.

Előzmény: szita6 (10034)
szita6 Creative Commons License 2018.08.01 0 0 10034

Kedves Hirdető!

 

Kérnék szépen elérhetőséget!

Előre is köszönöm.

 

Tisztelettel:

Szita

Előzmény: niemander1 (10030)
Jozskamaster Creative Commons License 2018.07.30 0 0 10033

Hello Mindenkinek!

 

Lenne egy régi problémám! De most már nagyon elege van az embernek belőle sőt veszélyes is! Renault Master 2.5 115 dci. Tudom ez más fórum, de Master fórum elnézve hát na....

 

A kocsi gyorsításkor terhelve megáll. ilyenkor stop lámpa világít és csak kulccsal lehet újraindítani. Persze sokszor ez előzés közben. Ilyenkor persze megy a klima is! Ezt a jelenséget a klima javítása óta csinálja. Van esetleg valakinek  tapasztalata?

 

Üdv: 

 

zozizo1 Creative Commons License 2018.07.29 0 0 10032

Sziasztok!

Eladó Renault Trafic üléssor. Középső hármas üléssor, de hátra is berakható, mert az oldalmerevítő ki van vágva, így a kerékdobnál is elfér. érdeklődni: 06-30/7696556, ára: 40e Ft

crln Creative Commons License 2018.07.29 0 0 10031

hátsó ajtó ha kétfelé nyílik akkor a zárszerkezet...

Előzmény: niemander1 (10030)
niemander1 Creative Commons License 2018.07.25 0 0 10030

Eladó 4db Dezent F 16" alufelni 205/60R16C gumikkal. Ebből 2db kb 9mm, másik 2db kb 7mm profilmélységű.

A felnik nem ütnek, kettőn padkázás nyoma látható, festés mindre ráférne.  Ára 30 eft/db

 

Esetleg valakit érdekel alkatrész ebből a szürke 1.9dci-ből?

Jocó8545 Creative Commons License 2018.07.24 0 0 10029

Kedves Mindenki!

 

Kellene egy kis segítség!

Renault Trafic 1.9 2002. A turbonyomás szabályzó szelepnél a vákumcsőveket hogyan kell bekötni?

A felső hova megy és az alsó hova megy?

Nekem most a alsó a turbóra megy az felső meg a szelepfedél végére. 

 

Köszi előre is a válaszokat!

crln Creative Commons License 2018.07.23 0 0 10028

Figyelek és olvasok.....

ennyire macerás autóban ülök ?

160e km , 2009 Trafic..... vagy van még boldog 100 000km-em?

trapata Creative Commons License 2018.07.22 0 0 10027

Üdv 2007 es 2.0. Dci traficom van mostanában elkezte hogy több kontrol lámpa egyszerre menet közben kigyullad kb 5 db  és a km mutató leesik 0 ra van hogy egy napig nem csinálja de van hogy 5 percenként  A menetteljesitmény nem változik   Mi lehet a gond . Laza csatlakozó? Előre is köszönöm ha valaki tudna segíteni  

Dantom66 Creative Commons License 2018.07.17 0 0 10026

Üdv mindenkinek!

 

Nincs valakinek véletlen egy ilyen szivargyújtó aljzat amit eladna?

Renault Trafic 2013-as az autó.

 

Előre is köszi!

korimv6 Creative Commons License 2018.07.08 0 0 10025

A legnagyobb öröm, mikor előzés közben megáll a Vivaro 😡 P0191 hibakóddal. Eddig arra tippeltünk, hogy a klímával van összefüggésben, mert úgy már csinálta. Azonban most nem ment a klíma, csak meleg volt és egyhuzamban lenyomtunk kb 200 km-t. Tehát ha jól átmelegszik a motor,  akkor jön elő a hiba. Remélem a közösnyomócső-nyomásérzékelőjének a cseréje megoldja a problémát. Ha nem, akkor valamilyen komolyabb hiba lesz. 

korimv6 Creative Commons License 2018.07.07 0 0 10024

280e volt akkor benne. Sajnos a szervopumpa engedte az olajat, ami a generátorba csepegett, és valószínűleg gyorsította a kopást. Azonban a szabadonfutóval is lehet gond, így azt is érdemes cserelni. Az enyémen nem volt gyárilag szabadonfutó, de a főtengely-szíjtarcsa csere után nagyon beremegett a szíj, hiaba cseréltem a feszítőt. Majd egy szerelő tanácsára, a fix tarcsát szabadonfutósra cseréltem és megszűnt a szíj beremegése.

Előzmény: sumo69 (10023)
sumo69 Creative Commons License 2018.07.07 0 0 10023

kérdezném mennyi az a KM. amikor érdemes a generátort leszedni? neked mennyi a KM a motoroban?

nem szeretném megvárni amikor már nem termeli az áramot

 

Előzmény: korimv6 (10022)
korimv6 Creative Commons License 2018.07.06 0 0 10022

Sok video van fenn a vezérléscseréről. A Renault 2.2 DCI motorja is ugyan ilyen. Én vezérléscseréhez megvettem a rögzítő készletet. Ha már lenn volt a vezérlés, leszedtem a fogaskerekes vezérlés fedelét is, kicseréltem az összes szimmeringet, és a vízpumpát is. Ráneztem a generátorra, amiről kiderült, hogy elkopott a kommutátora, ezért felújíttattam.

Előzmény: fuxi02 (10021)
fuxi02 Creative Commons License 2018.07.05 0 0 10021

hu most találtam egy videót, a főtengelyről a közlőig fogaskerék és ott van a vízpumpa is benne. ez igaz lehet? cseréljem a vízpumpát vagy az sokáig bírja?

fuxi02 Creative Commons License 2018.07.05 0 0 10020

Sziasztok! Kicsi segítség kellene. 2.5 dci 150 lovas g9u 630 motor vezérlése hogyan néz ki gondolok én a főtengely től a közlő tengelyig lánc vagy fogaskerék mert onnét szíj van azt tudom, és a vízpumpát mi hajtja mert nem igazán látom és ha már nekifogok vezérlést cserélni csak jó volna tudni miket szedjek szét és cseréljek ki.

eszjan Creative Commons License 2018.07.05 0 0 10019

Szevasz !

 

Nem tudom rajtad segít-e az infó, de nekem akkor volt ilyen hibám amikor az egr szelep tekercse megszakadt vagy zárlatos lett (már nem emlékszem pontosan). Ugyanígy letiltotta az indítást a motorvezérlő, diagnosztika során jöttünk rá, hogy mi a baj. Hibakódok törlése után egy darabig lehúzott egr-csatival jártam, majd kapott egy másik egr szelepet. Úgy tünik, hogy a motorvezérlő az egr koszolódást nem veszi ilyen komolyan, de ha az egr szelep tekercsét sem érzékeli (szakadás v. zárlat), akkor hamar letilt.

Előzmény: Ferenc Mózes (10018)
Ferenc Mózes Creative Commons License 2018.07.04 0 0 10018

Sziasztok.

 

Segítségre lenne szükségem.Nemrég tulajdonomba került egy 2002/12 havi 1,9 dti vivaro.Kötelező szervizeket azonnal elvégeztük(vezérlés,szürők,olaj).Ment is rendesen,viszont az egr szelep gyanus volt mert mozgott kicsit.Jó cseréljük nehogy megálljon valahol.Szar kínai ki jó márkájú be.Azóta nem indul a kocsi,teker de nem akar elindulni.Furcsa az ha gyújtásra rakom nem világít az izzitás és a motorvezérlő együttes jele.A számítógéphez nem is tudunk csatlakozni.Nem tudom érdekes -e de mikor le volt húzva az egr gyújtásra raktam mert jött egy nagy zuhi(ablakok).Ha valakinek van valami ötlete kérem válaszoljon.

Köszönöm

 

 

sumo69 Creative Commons License 2018.07.03 0 0 10017

elfelejtettem h sérülés mentes traficon vivaron még nem láttam rozsda foltot,

az enyém tenger parti városbol való vannak csavarok amiknek szinte nincs feje, de a karosszérián

nincs rozsda 

Előzmény: sumo69 (10016)
sumo69 Creative Commons License 2018.07.03 0 0 10016

kérdezd meg porlasztók voltak e cserélve? kuplung kompletten (IKNYOMO CSAPÁGY)

váltó 1es alapjáraton gurulva erös kerregö hang

nekem ennyi volt 260000km ig

 

 

a porlasztó csere alaphangon 350000-körül ha te csinálod, és 10-12 évnél tovább nem birják

 

 

Előzmény: martonc (10015)
martonc Creative Commons License 2018.07.02 0 0 10015

Sziasztok!

Egy 2006-os Trafic-ot vennék. 1,9-es, 3 személyes. Első tulajtól. 230000km-rel. Messze kell menni megnézni.

Mik azok a jelek, ami elrettenthet a vásárlástól? Füstön kívül.

Nem baj, ha költeni kell rá, olaj, szűrők, fékbetétek, az rendben. Hangról, menet közbeni zajokról szeretnék valami árulkodót megtudni. Nagy segítség lenne. Köszönöm!

MF83 Creative Commons License 2018.06.29 0 0 10014

Sziasztok! Nem pont trafic/vivarom van most (de volt :) ), hanem Master (2008-as, 2.5 dci, 120 LE). Olyan problémám van - ha valaki estleg tud segíteni - , hogy a váltómnak van valami búgó hangja, illetve hatodik fokozatban terhelésváltáskor ugrik a váltókar kb. 1 cm-t a tetején. Nem dobja ki, de megmozdul elég rendesen előre vagy hátra. De csak 6.-ban. Olajat cseréltem benne 30ezerrel ezelőtt amikor megvettem az autót. Természetesen az Elf belevaló olaját raktam bele. Illetve a másik problémám vele, hogy 6.-ikban 130-nál már 2800-at vagy egy picit többet pörög, szerintem sok, a motorerő bőven bírná kisebb fordulaton is. Most a kérdésem az lenne, hogy érdemes-e felújítattni, vagy vegyek egy bontott váltót, illetve van-e különbség a fokozatkiosztásokban a masternél? Úgy tudom van pk6 meg pf6 váltó ezekhez, nem tudom mi a különbség, egyáltalán felszerelhető-e egyik a másik helyett és esetleg csak fokozatkiosztában van különbség? Az enyém furgonként látta meg a napvilágot, de én lakóautót építettem belőle (le is vizsgáztattam), tehát egy hosszabb váltóval még személyautósabb lenne (nem csak a forgalmi szerint :) ). Illetve még egy probléma: hidegen elinduláskor egy picit rángat a kuplung alacsony fordulaton, amikor csúsztatom. Melegen nem igazán tapasztalom. A kuplungom is cserés? Szóval ezekben kérnék segítséget. Köszönöm!

korimv6 Creative Commons License 2018.06.29 0 0 10013
Előzmény: Ricsi322 (10012)
Ricsi322 Creative Commons License 2018.06.28 0 0 10012

Sziasztok! 

 

Szeretném a klímámat kitisztítani és a hőcserélőket keresném egy nagyklímás nissan primastaron.(habbal tisztítanám) 

Valaki tud segíteni hol talállom.

 

Előre is Köszönöm 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!