Előtte nem elleőriztem, csak amikor már ki vettem a nyomás szabályzót akkor elenőriztem. Ha a csúcs lenne a rossz, akkor azok nem szoktak megjavulni úgy tudom. De bármi lehet. Kb olyan volt az autó mint egy szívó dízel, és a diag is elektromos szakadást írt. Bízok benne hogy nem kell egy darabik csúcsokat cserélni, haverom vivarojában kifúrták mind a négyet, egy hónap mulva megint cserélnie kellet eggyet.
Ha kitakarítottad akkor szerintem a szelep rendben van.
Ami még lehet, hogy a töltőnyomás érzékelő csövében dugulás van, vagy ha nem a gumicső akkor ahol rácsatlakozik a motorra az a kis csonkba van a dugulás.
Szerintem vagy a tisztítás oldotta meg a problémát vagy amire a hibakód is utalhat, hogy szakadás van/volt valahol. Gondolom lehúztad az elektromos csatit takarításkor és ennyi elég is volt neki, hogy érintkezzen megint.
Ha vissza jön a hiba akkor szerintem ellenőrizd amit most is és ha rendben van akkor esetleg lehet porlasztó is.
Bár azt mondod amikor jelen volt a hiba akkor nem mozgott a turbón a rúd. Azt, hogyan ellenőrizted?
Köszi szépen, megtaláltam, megpucoltam. Most megint jó. Nem tudom milyen drága, de szerintem veszek egyet, mert ez a bizonytalanság a leg rosszabb. Jól gondolom hogy a turbó szorulását ki tudom zárni, ha meghosszabítom a vákum csövet és megszívom, gyönyörűen szabályoz, mozog 1-1.5 cm ert. Viszont amikor nem ment, kivettem a szabályzót és meleg volt, de mégse volt jó. Láhát más a hiba is?
Járó motor mellet ha jó a szelep akkor elkezd melegedni benne a tekercs. Ez érezhető tapintással is. Ha nem melegszik akkor valahol valóban szakadás van.
Van benne egy tányér amit mozgat a mágnestekercs. Ez le tud ragadni, de egy takarítás tud segíteni sokat.
Elvileg amikor megfelelően kűködik akkor melegszik és közben zizegő hangja van.
Bocsi lenne egy kérdésem, ma reggel kigyulladt a szervíz lámpa és egy izzító tekercs lámpa, és az autoból elment az erő. Este ki olvastuk és azt írta: turbó töltőnyomás szabályzó mágnes szelep/áramkör szakadt. Valakinek ötlete? Hol találom az autóban a turbó szabályzóját? Turbó körűl? Merre keresgéljek? Előre is köszönöm!
Lenne egy régi problémám! De most már nagyon elege van az embernek belőle sőt veszélyes is! Renault Master 2.5 115 dci. Tudom ez más fórum, de Master fórum elnézve hát na....
A kocsi gyorsításkor terhelve megáll. ilyenkor stop lámpa világít és csak kulccsal lehet újraindítani. Persze sokszor ez előzés közben. Ilyenkor persze megy a klima is! Ezt a jelenséget a klima javítása óta csinálja. Van esetleg valakinek tapasztalata?
Eladó Renault Trafic üléssor. Középső hármas üléssor, de hátra is berakható, mert az oldalmerevítő ki van vágva, így a kerékdobnál is elfér. érdeklődni: 06-30/7696556, ára: 40e Ft
Üdv 2007 es 2.0. Dci traficom van mostanában elkezte hogy több kontrol lámpa egyszerre menet közben kigyullad kb 5 db és a km mutató leesik 0 ra van hogy egy napig nem csinálja de van hogy 5 percenként A menetteljesitmény nem változik Mi lehet a gond . Laza csatlakozó? Előre is köszönöm ha valaki tudna segíteni
A legnagyobb öröm, mikor előzés közben megáll a Vivaro 😡 P0191 hibakóddal. Eddig arra tippeltünk, hogy a klímával van összefüggésben, mert úgy már csinálta. Azonban most nem ment a klíma, csak meleg volt és egyhuzamban lenyomtunk kb 200 km-t. Tehát ha jól átmelegszik a motor, akkor jön elő a hiba. Remélem a közösnyomócső-nyomásérzékelőjének a cseréje megoldja a problémát. Ha nem, akkor valamilyen komolyabb hiba lesz.
280e volt akkor benne. Sajnos a szervopumpa engedte az olajat, ami a generátorba csepegett, és valószínűleg gyorsította a kopást. Azonban a szabadonfutóval is lehet gond, így azt is érdemes cserelni. Az enyémen nem volt gyárilag szabadonfutó, de a főtengely-szíjtarcsa csere után nagyon beremegett a szíj, hiaba cseréltem a feszítőt. Majd egy szerelő tanácsára, a fix tarcsát szabadonfutósra cseréltem és megszűnt a szíj beremegése.
Sok video van fenn a vezérléscseréről. A Renault 2.2 DCI motorja is ugyan ilyen. Én vezérléscseréhez megvettem a rögzítő készletet. Ha már lenn volt a vezérlés, leszedtem a fogaskerekes vezérlés fedelét is, kicseréltem az összes szimmeringet, és a vízpumpát is. Ráneztem a generátorra, amiről kiderült, hogy elkopott a kommutátora, ezért felújíttattam.
hu most találtam egy videót, a főtengelyről a közlőig fogaskerék és ott van a vízpumpa is benne. ez igaz lehet? cseréljem a vízpumpát vagy az sokáig bírja?
Sziasztok! Kicsi segítség kellene. 2.5 dci 150 lovas g9u 630 motor vezérlése hogyan néz ki gondolok én a főtengely től a közlő tengelyig lánc vagy fogaskerék mert onnét szíj van azt tudom, és a vízpumpát mi hajtja mert nem igazán látom és ha már nekifogok vezérlést cserélni csak jó volna tudni miket szedjek szét és cseréljek ki.
Nem tudom rajtad segít-e az infó, de nekem akkor volt ilyen hibám amikor az egr szelep tekercse megszakadt vagy zárlatos lett (már nem emlékszem pontosan). Ugyanígy letiltotta az indítást a motorvezérlő, diagnosztika során jöttünk rá, hogy mi a baj. Hibakódok törlése után egy darabig lehúzott egr-csatival jártam, majd kapott egy másik egr szelepet. Úgy tünik, hogy a motorvezérlő az egr koszolódást nem veszi ilyen komolyan, de ha az egr szelep tekercsét sem érzékeli (szakadás v. zárlat), akkor hamar letilt.
Segítségre lenne szükségem.Nemrég tulajdonomba került egy 2002/12 havi 1,9 dti vivaro.Kötelező szervizeket azonnal elvégeztük(vezérlés,szürők,olaj).Ment is rendesen,viszont az egr szelep gyanus volt mert mozgott kicsit.Jó cseréljük nehogy megálljon valahol.Szar kínai ki jó márkájú be.Azóta nem indul a kocsi,teker de nem akar elindulni.Furcsa az ha gyújtásra rakom nem világít az izzitás és a motorvezérlő együttes jele.A számítógéphez nem is tudunk csatlakozni.Nem tudom érdekes -e de mikor le volt húzva az egr gyújtásra raktam mert jött egy nagy zuhi(ablakok).Ha valakinek van valami ötlete kérem válaszoljon.
Egy 2006-os Trafic-ot vennék. 1,9-es, 3 személyes. Első tulajtól. 230000km-rel. Messze kell menni megnézni.
Mik azok a jelek, ami elrettenthet a vásárlástól? Füstön kívül.
Nem baj, ha költeni kell rá, olaj, szűrők, fékbetétek, az rendben. Hangról, menet közbeni zajokról szeretnék valami árulkodót megtudni. Nagy segítség lenne. Köszönöm!
Sziasztok! Nem pont trafic/vivarom van most (de volt :) ), hanem Master (2008-as, 2.5 dci, 120 LE). Olyan problémám van - ha valaki estleg tud segíteni - , hogy a váltómnak van valami búgó hangja, illetve hatodik fokozatban terhelésváltáskor ugrik a váltókar kb. 1 cm-t a tetején. Nem dobja ki, de megmozdul elég rendesen előre vagy hátra. De csak 6.-ban. Olajat cseréltem benne 30ezerrel ezelőtt amikor megvettem az autót. Természetesen az Elf belevaló olaját raktam bele. Illetve a másik problémám vele, hogy 6.-ikban 130-nál már 2800-at vagy egy picit többet pörög, szerintem sok, a motorerő bőven bírná kisebb fordulaton is. Most a kérdésem az lenne, hogy érdemes-e felújítattni, vagy vegyek egy bontott váltót, illetve van-e különbség a fokozatkiosztásokban a masternél? Úgy tudom van pk6 meg pf6 váltó ezekhez, nem tudom mi a különbség, egyáltalán felszerelhető-e egyik a másik helyett és esetleg csak fokozatkiosztában van különbség? Az enyém furgonként látta meg a napvilágot, de én lakóautót építettem belőle (le is vizsgáztattam), tehát egy hosszabb váltóval még személyautósabb lenne (nem csak a forgalmi szerint :) ). Illetve még egy probléma: hidegen elinduláskor egy picit rángat a kuplung alacsony fordulaton, amikor csúsztatom. Melegen nem igazán tapasztalom. A kuplungom is cserés? Szóval ezekben kérnék segítséget. Köszönöm!